december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    hey meiden,

ook ik heb een moederdag kadootje gekregen en ontbijt op bed echt lief. Heb superlast van mijn rug boh wordt er echt gek van! Volgende keer toch maar eens zeggen tegen de VK.
    FIJNE MOEDERDAG ALLEMAAL!

@smallgirl77 boh kreeg tranen in mijn ogen van je verhaaltje (lekker emotioneel haha) Egt leuk meid!

Liefs DImmel

2. smallgirl77

smallgirl77 Bekend lid

17 okt 2007
    523
    0
    0
    :D

3. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    @ sharon, Dat is leuk zeg!
    Kon je het meteen aan iedereen vertellen.
    Had ook de tranen in mijn ogen bij jou verhaal, maar die gaan wel vlotjes de laatste tijd! ;)

4. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    dat heb ik dus ook haha

we lopen gelijk :D

5. wolly

wolly Niet meer actief

@Smallgirl: Wat leuk zeg die reactie's heerlijk he :)
    Geniet er lekker van.

6. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Haha, ja das leuk! Jij hebt je echo al gehad toch?
    Ik moet nog dus misschien dat de datum nog verandert, maar dat hoop ik niet, vind de 10e wel leuk!

We wonen wel allebei in het puntje van nederland, alleen dan allebei aan een andere kant!

7. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @Sharon Wat leuk! Hihi, tja die hormonen he. Maaruh waar blijven je foto's dan? Ben nu wel nieuwsgierig geworden naar die grote meid van je :D
    @Ranjehwa, whoehoe bijna echo! Spannend hoor. Wat heb je toch een scheet van een zoontje!
    @marleen, sjee wat vervelend zeg die migraine! hopelijk heb je er snel minder last van!
    @aussie, wat doe jij in hemelsnaam voor werk, als je wekker om 3.30 gaat :confused: ;)
    @sim, heb je de antibiotica truc gebruikt?! ;)

Hier alles goed! Ik ben gezegend met zo weinig kwaaltjes :D

8. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Oh ja nog wel een nieuwtje (vergeetachtigheid is ook een symptoom he? daar heb ik dus wel last van....)
    We hebben vakantie geboekt! 30 mei gaan we heerlijk 12 daagies naar Griekenland :D Nu al zin in! Moet ik jullie wel zo lang missen :( :oops:
    Hahaha

9. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    hallo allemaal

was al een tijdje niet meer geweest kijk ik net zou ik 25 bladzijdes moeten bijlezen :( Sorry niet gedaan iets te veel tijd.

Hier gaat het nu wel weer goed ben 2 weken echt misselijk geweest normaal toch ochtends? want denk ik ik `s avonds zo ziek elke avond overgeven!
    Donderdag bij de verloskundige geweest en heb een extra echo gehad en alles is goed met de kleine (ik was een beetje onzeker omdat mijn klaschten van misselijk gestopt waren in dezelfde tijd als mijn vorige miskraam) Maar alles was gelukkig goed.
    Heb me nu voor genomen we gaan genieten dus hebben we het onze broers en zussen ook verteld!
    Mijn broertje zei gelijk dacht ik al je was de laatste 3 weken zo sjagereinig :rolleyes: (hij had wel gelijk helaas)

Hoe is het verder met iedereen?
    zal nu weer wat vaker komen maar met het lekkere weer ben ik lekker veel buiten in het zwembadje met mijn dochter!

Liefs mama 05 ( nog even en dan mijn eigen naam :) )

10. smallgirl77

smallgirl77 Bekend lid

17 okt 2007
    523
    0
    0
    Zo net thiuis van moederdag. pffff wat een hitte weer vandaag.
    Maar met een parasol kwam ik al een aardig eind.
    Mijn dochter is met mijn broer mee gegaan. Nog een nachtje logeren voordat ze dinsdag weer naar school moet. Nog even lachen, film kijken, chips eten en vooral laat naar bed. Ach, daar is het een oom voor he.

Dus ik zit nu achter de laptop met mijn studieboeken open. Heb al 2 weken niks gedaan. Was zo zenuwachtig voor gisteren. Maar nu mijn familie het weet, kan ik me weer concentreren.
    Dus hop aan mijn studie.

Maar zoals eerder beloofd, een foto van mijn "kleine meid"
    Nog 2 nachtjes en dan is ze officieel 10 jaar oud. Pff als de dag van gisteren. Een heftige bevalling maar zeker de moeite waard.

Tadaaaaa mag ik jullie voorstellen aan mijn dochter Sarita en mijn paard Nique.

11. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ik wip ook weer even langs
    vanmorgen ook cadeautje en kaartje gehad, en daarna bij allebei de oma's langs. Om 1700 stortte ik echt in en heb ik even een dik uur geslapen (en kind en man ook) Was echt even nodig!
    Verder gaat wel oke, wel pijnlijke boobies, en Yara gaat er soms niet zo voorzichtig mee om zal ik maar zeggen..

mama05 fijn dat alles goed gaat!

joss heerlijk met vakantie! en dat is al snel! lekker voorpret hebben!

dimmel lastig he die rugpijn, ik heb er ook wel last van helaas

smallgirl wat een heerlijk verhaaltje! je beschrijft het zo mooi! fijn dat ze zo blij was om grote zus te worden! geniet ervan!

marleen wat erg dat je alweer migraine hebt! 3x in 4 weken is wel echt heel veel..en ik ken dat, heb ook altijd iets te eten bij, gaat d edeur niet meer uit zonder crackertje of liga

12. 2deKleine

2deKleine Actief lid

4 jan 2008
    194
    0
    0
    Mama
    Wat een mooie meid Smallgirl! en wat lief hoe ze reageerde :D

Ook een mooi paard by the way ;)

13. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    @ Joss, Wat lekker zeg, 12 dagen griekenland!
    Wij zijn helemaal gek van griekenland, een heerlijk land hoor!
    Waar gaan jullie heen?

@ Sharon, Mooie meid hoor, en al zo groot! (paard ook mooi hoor! ;) ) Mooi stel samen!

@ Juut, Ja die migraine is wel wat veel van het goede. Ik hoop dat het de hormonen zijn, die schijnen het na 12 weken ook wat rustiger aan te doen! ;)

Hier gaat het nu weer prima,
    Gisteren aardig opgeknapt en gistermiddag naar mijn ouders geweest. Erg gezellig en lekker ge-bbqt :D
    Vanmorgen maar weer es erg vroeg wakker, Half 7 :confused: .
    Gebeurt vaker de laatste tijd, ben er om 7 uur toch maar uit gegaan, kan ik nu nog eventjes van het koele weer genieten!

Fijne dag allemaal!

14. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    haha ja ik heb de echo al gehad. oh hoop voor jou dat je niet wat achteruit gaat dan.

Ohja dat ook nog eens wel grappig dan toch?

@juut26 ja egt wel iedere morgen last van me rug boh wordt er soms gek van!

15. mamatje

mamatje Actief lid

14 aug 2007
    417
    0
    0
    Hoi dames,
    Meld me ook maar weer eens een keer! Heerlijk weertje al een paar dagen geen laptop meer in mijn handen gehad! Met mij gaat het al stukken beter met de misselijkheid gelukkig! Maar ik heb vanaf gisteren nacht een rare pijn in mijn buik. Linker kant van mijn buik doet harstikke zeer. Hebben er meer mensen last van hun buik of komt het door de lekkere waterijsjes die ik eet?
    groetjes mamatje

16. Marientje

Marientje Actief lid

Hallo meiden,

Marleen, balen dat je zoveel last hebt van migraine :(

Ranjeewha, wat een leuk moederdagcadeautje :D
    Ik krijg over 3 dagen mijn eerste echo, ben zo benieuwd.

Smallgirl, ik kreeg ook de tranen in de ogen na je verhaaltje. Wat leuk hè die reacties!
    Wat een leuke dochter heb je :D

mama05, ik denk dat het bij iedereen anders is, de ene heeft er 's morgens last van, de andere 's avonds of 's middags ;)

ik voel me nu al een paar dagen wat mnder, elke morgend duizelig en elke dag weer wat misselijk. Momenteel ook weer en die hitte werkt ook niet mee. Had daarnet wat gegeten omdat ik dacht honger te hebben, maar dat wilt er nu precies weer uit. Mijn maag en buik zijn ook helemaal opgezwollen zelfs een beetje pijnlijk nu :(
    Ik hoop dat het binnen een half uurtje al beter is, want dan moeten we met de wagen weg :(

Gisteren gingen we op bezoek bij de zus van mijn man, zei ze opeens proficiat, wij huh, hoe kan zij dat nu al weten. Nou blijkbaar weten al mijn man zijn zussen en broers het al. Mijn schoonmoeder heeft blijkbaar haar mond voorbij gepraat terwijl we nog zo hadden gevraagd het nog niet te vertellen. Ik baal hier nu wel sterk van, ik weet nog niet eens of het hartje wel klopt :rolleyes:
    Bij mijn vorige zwangerschap hadden we gewacht tot de 3 maanden voorbij waren om het aan haar te vertellen, maar omdat ze wist dat mijn moeder het al eerder wist, was ze een beetje teleurgesteld. Daarom dat we het nu eerder hebben verteld, maar dus beter niet ...

17. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    @joss, ik ben functioneel beheerder van computer programma's die als er iets gewijzigd moet worden dan moet dit op een tijdstip dat er zo min mogelijk gebruik van wordt gemaakt en dat is helaas van 5-9 van zaterdag op zondag. Gelukkig maar eens in de twee maanden en het wordt heeeeeeeeeeel geod gecompenseerd. Zo goed dat ik de komende twee weken lekker 2 uur later ga beginnen!

x Aussie

18. mootjen

mootjen Bekend lid

10 mrt 2008
    575
    0
    0
    hallo allemaal
    ik meld me ook maar weer ff......heb (nog) niet alles bij kunnen lezen dus heb ff de twee laatste pagina's gedaan...
    @sharon wat een mooi stukje over dat je je kindje en oma verteld dat je zwanger bent! zat met tranen in de ogen te lezen (ook hier spelen de hormonen erg in mee.....)
    @marleen4683 jij bent net zo lang zwanger als ik ! wat leuk zeg! En ook Dimmel..... nou op naar 10 dec dan maar he?! hebben jullie allebij al een echo gehad?
    Ik heb mijn eerste echo as woensdag! vind het echt heel erg spannend! maak mezelf soms van alles wijs (ja ik weet dat ik dat niet moet doen maar kan er niets aan doen)

Ik ben smiddags echt dood moe, als ik vrij ben lig ik rustig 2 uur te slapen op bed. zo moe ben ik dan! hebben jullie dit ook? iemand had het over rugpijn? lage rugpijn neem ik aan? ja heb ik ook soms vooral als ik savonds op bed op mijn rug ga liggen. En mijn (.)(.) doen echt heel erg pijn als ik geen bh aan heb! net of ze naar beneden vallen (ze zijn ook al gegroeid)
    Misselijkheid is heel wisselend, meestal toch wel smorgens kokhalsen boven de pot... (sorry)

Heeft er al iemand een mee groei bh gekocht? en wat is een fijne (ook voor de wat grotere cupmaten D/E?)

groetjes Mo

19. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @ Aussie
    Oh haha vandaar, ik denk al dat zijn toch geen menselijke tijden meer! Wel goed voor elkaar zo'n compensatie :D

@mootjen, geen idee.... ik wil ook wel wat info over meegroei bh's. heb nu mn grootste bh aan, de rest pas ik niet meer :oops:
    En ze doen zoooooooooooooooooooooooooon pijn :(
    Kan niet eens meer op mijn buik slapen :(

20. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    @ mo, Wat leuk zeg, zijn we nu met zn 3en!
    Ik heb de 21e mijn echo, een week later dan jij dus!

Ben echt ontzettend moe, zal straks lekker naar mn bedje!

Deel Deze Pagina