@ Marleen: ooh sorry, dat krijg je dus als je niet bijleest! Het hoort dus? hihi, ik denk dan weer allemaal nare dingen! Maar goed maandag krijg ik weer een echo!
HOi meiden Ben een paar dagen ziek geweest dus ben niet hier geweest, er is heel wat geschreven. Proficiat met de mooie echo's. Zelf heb ik afgelopen zaterdag mijn vrijgezellenfeest gehad. Bedankt voor de tips (voor het niet alcohol drinken) ik heb me er zelf goed doorheen weten te slaan, niemand had wat in de gaten. s'middags zijn we naar de chocolaterie geweest, was zo lekker, wezen shoppen en lekker gegeten. En s'avonds zijn we wezen stappen naar een discotheek waar ik 10 jaar geleden voor het laatst geweest ben, maar veel tijd heb door gebracht. Was echt super, waren om 4.30 thuis, erg he. Nou heb het ook geweten hoor. Maar goed morgen echo, spannend en vrijdag trouwen. Ben s'morgens misselijk en kan echt geen broodlucht verdragen. Komt vast allemaal goed. Voor degene die morgen ook een echo heeft, veel succes. Groetjes Simone
goede morgen hier gaat alles z'n gangetje even over die extra test die je kunt gaan doen hier hebben we besloten om het niet te gaan doen aangezien mijn leeftijd enz en ik vind dan ook dat het dan ook welkom is mocht het toch zo wezen. Wie van jullie zou het weg laten halen als het het down syndroom heeft lijkt me een ontzettend lastige keuze en daarbij ik vind ze soms dat de mediche wereld iets te veel kan lijkt wel of een kind met down syndroom geen bestaan meer mag hebben terwijl die ook erg lief enz kunnen zijn sorry voor mijn reactie maar kan hier best boos over worden
Nou meiden, het gaat goed hoor op dit forum. Allemaal positieve berichten . Alle mooie echo´s: gefeliciteerd! @ ranjeewha: Veel plezier met je echo morgen! Geniet ervan, je krijgt vast veel te zien! @ heathcliff: Welkom en gefeliciteerd! Je bent gewoon hartstikke zwanger hoor! Iedereen maakt zich wel zorgen hoor. Maar zorg ervoor dat dat niet gaat overheersen. Je moet ook een beetje genieten . Vandaag twee knoopjes van mn spijkerbroek los. Pfff... kan het bijna niet meer verbergen.
hihih die buik wil ik zien! ik heb nog steeds niet zo last met mijn broeken mijn buik word groter maar stukje van mijn doos naar buik niet daarom maak ik me zorgen morgen wete ik het
Welkom nieuwe mama's ! Ranjeewha, succes morgen bij de eerste echo, ik krijg morgen ook mijn eerste echo, ben er best zenuwachtig voor Hoop dat alles goed is. Sim, ook veel succes morgen ! Alvast van harte gefeliciteerd met je huwelijk ! mootje, veel succes vandaag ! Wat een goede berichten, allemaal goede echo's, gefeliciteerd ! heathcliff, ik denk dat iedere aanstaande moeder zich wel wat zorgen maakt. Vooral als je nog niet weet of alles wel in orde is. Na de eerste echo verbeterd dit wel, maar ik weet dat ik bij mijn vorige zwangerschap toch vaak bezorgd was en steeds enorm naar het bezoekje aan de gyn toeleefde. Sylvia, balen dat je zo ziek bent Hier is alles ok, vandaag een beetje zwakjes en mijn tepels beginnen steeds meer pijn te doen. Ik merk dit vooral als de katten dicht bij me komen knuffelen. Mijn buik groeit ook enorm, ik kan er maar niet aan uit. Bij mijn vorige zwangerschap duurde dit een eeuwigheid.
Goedemorgen Ladies, Even snel want ik moet zo naar mijn werk maar....... (roffel roffel)...... IK HEB EEN NIEUWE BAAN! Ik vol zenuwen vanmorgen daar vertellen dat ik dus zwanger ben en de 1e reactie was: "Wat leuk, gefeliciteerd!" Nou, dan sta je wel even met je mond vol tanden. Had van alles voorbereid enzo.....helemaal niet nodig. Ze hadden namelijk n.a.v. mijn eerlijke antwoord dat we wel al bezig waren al goed nagedacht en wisten dat dit gewoon heel normaal is bij een vrouw van 30. Ze hadden zelfs al even gekeken hoe het zit met vergoedingen enzo als ik met verlof ga haha... Dus ik ga zo lekker mijn o-zo-saaie-baantje opzeggen! Nog een paar weekjes in slaap vallen en dan op naar mijn nieuwe job! YES! Ik ben zoooo blij! Oh ja, en wbt salaris ben ik er ook nog op vooruit gegaan dus kan niet beter (heb nu alleen wat meer reistijd). btw: Weet niet meer wie het vroeg maar wij hebben er ook voor gekozen om niet de nekplooi-meting enzo te doen. Natuurlijk willen we het liefst een 'normaal' kindje maar als het een kindje met het syndroom van down is... We laten het dan toch echt NIET weghalen dus we willen het gewoon niet weten. Het wordt overigens een ander verhaal als het een zwaar geestelijk en lichamelijk gehandicapt kindje is.....! Meiden, ik wens jullie een superfijne dag en geniet zoveel mogelijk van jullie zwangerschap! Iedere vrouw is weer anders dus iedereen ervaart andere symptomen (of juist bijna helemaal niets zoals in mijn geval!) Kus, Kweenie
@ kweenie, GEFELICITEERD! Super zeg dat ze zo enthousiast waren over je zwangerschap! @ Simone, Heel veel plezier morgen en natuurlijk vrijdag. Ik hoop voor je dat het een beetje mooi weer blijft. Dat is natuurlijk niet het belngrijkste, maar wel erg prettig! Als jullie dag net zo mooi is als de onze dan heb je een superdag! De rest: Veel plezier morgen met alle echos!
marientje jij ook succes he..! Sim,, ik hoop dat het een beetje mooi weer blijft! maar het blijft jou mooiste dag natuurlijk! al vast gefeliciteerd!
Dag allemaal, @Kweenie: super zeg...hartelijk gefeliciteerd! Ze bestaan wel hoor...soepele, flexibele werkgevers (heb er zelf geloof ik ook wel een). @Simone: Veel plezier met de echo en ik wens je alvast een superdag vrijdag, geniet ervan! @alle meiden die vandaag of morgen een echo hebben: Veel plezier! Zelf heb ik vandaag een lekker elastische rok aan van de H&M, geen zwangerschapskleding, maar zit heeeeerlijk! Broeken beginnen nu toch een beetje te irriteren, ze zitten nog niet echt te strak, maar hoe verder de dag vordert hoe strakker ze om mijn buik gaan zitten. Grtjs, Vis1978
hey meiden,, vandaag 10 weken voel me zo raar vandaag weet neit hoe ik het moet uitleggen..moet nog genoeg in huis doen maar denk niet dat me dat lukt vndg... Weet eigenlijk niks meer te schrijven sorry! Liefs Dimmel
hallo! vandaag echo gehad! het was ZOOO onwijs mooi om mijn hummeltje te zien! hij is nu al knap haha! ik ben iets korter zwanger nml 9 weken en 3 dagen nu 14 december... het was echt heel erg mooi om te zien! hij bewoog ook al en dat hartje gaat zo snel en is nog zo klein! ik ben er helemaal vol van, zal de hele dag nog wel aanhouden! ga snel hier ff wat foto's op zetten! nu moet ik weer wachten op de 20 weken echo......... zoooo dat gaat nog lang duren zeg! groetjes!
Ja, haha ik ben ook af en toe zo'n doos he?! Nu zit ik weer op mijn werk te internetten maar mijn manager heeft vandaag een thuiswerkdag dus hij kan nu niet ineens achter me staan!
He gefeliciteerd! Ook met je nieuwe baan! Veel succes daar! Leuk he dat je het hartje hebt gezien/gehoord. Ik moet morgen voor intakegesprek. Ben benieuwd of ze dan ook naar het hartje gaat luisteren. Ik hoop het!
hey allemaal. Iedereen die nieuw is van harte welkom en gefeliciteerd. Hier gaat alles redelijk. Ben alleen nu super moe want dilano was de afgelopen 4 dagen ziek. Hij had wel 40 graden koorts en s'avonds kon die daar bij ook natuurlijk niet slapen van de warmte dus die was om het uur wel weer wakker. Hij heeft nu ook vlekjes dus het kan wel eens één van de zoveel kinderziektes zijn geweest. Maar ik ben nu compleet op en kan niet tussen door slapen omdat ik er nog 2 heb rondlopen met vriendjes en vriendinnetjes.......blehhhhh Nou weer genoeg geklacht en nu maar een paar lucifers onder m'n ogen stoppen en vanavond optijd naar bed. (hoop ik) Hopen dat het nu ook van dilano een beetje over is..........maar even afzien... Dikke kuzz milou
O ja en iedereen die een echo heeft gehad super gefeliciteerd....... Was ikk even vergeten............ sorry