Coco: Sterkte meis! Ik hoop dat je snel weer er bovenop komt! Mootjen: Cervixslijm is het slijm wat er in je vagina zit en dat slijm veranderd steeds, Zo is het dus ook dat je VRUCHTBAAR slijm kan hebben net voor je eisprong.. Dan is het rekbaar en kan je er een soort draden van trekken... Voor meer info moet je CERVIXSLIJM bij google intikken... Heb trouwens nog geen antwoord op me vraag gehad Weet er iemand of het kan dat ik nu VRUCHTBARE SLIJM heb?
@ oem, lijkt me wel raar als je dat zou hebben. Ik denk dat je afscheiding sowieso wat in de war is hoor, door al die hormoontoestanden. Misschien had je lijf wel gewoon zin om te vrijen , dan kan het toch ook zo vochtig worden! Ik zou me er geen zorgen over maken!
Oem, ik ben het met Joss eens. Je lichaam is gewoon in de war. Ik heb ook last van "rare" afscheiding. Denk dat ieder lijf anders reageert. Zolang als je je slijm niet onder de microscoop legt weet je ook niet zeker of het om vruchtbaar slijm gaat. Waarschijnlijk lijkt het er gewoon op. Over de darmen (weet niet meer wie het vroeg), vreslijke darmproblemen hier. Ene moment moeilijke ontlasting, andere moment diaree. Maar de hele tijd veel lucht en geborrel. Oja, en als ik moet ga ik gewoon, wat er ook gebeurt ! Dat lijkt mij het beste....
Ik denk niet dat het vruchtbaar slijm is, maar omdat je zwanger bent dat je wat meer afscheiding hebt, ik heb er ook heel erg last van namelijk Het is idd heel erg rekbaar en doorzichtig, maar de VK zei dat zolang het niet raar kleurt of stinkt het helemaal normaal is, anders even melden want dan kan het een schimmeltje ofzo zijn.
hai Joss: ik ken me denk ik wel vinden in jou verhaal.... Thanks.. Jannegie: Ik vroeg dat over die darmen en ik ben blij dat ik dus niet de enige ben met die problemen... Ik was al bang dat het dus niet zou kloppen met een zwangerschapsbeeld... De meeste zegge dat je alleen obstipatie hoor te hebben als je zwanger bent... Pfff ik maak me ook veel te druk allemaal... ik heb gelukkig morgen de echo dan heb ik weer wat meer rust daarna... Toch bedankt voor jullie reacties
Coco Heel veel strekte meid!!!!!!!! het hartje klopt ! ik mag eindelijk blij zijn! ik zit nu echt op een paarse wolk, hihih oem... ik heb ook soms draadjes in mijn plas en heel veel slijm.. ik denk dat, dat is omdat je lichaam aan het veranderen is
Dank je wel Ranj en... GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD \/ ik heb morgen de echo ben benieuwd En klopt je datum wel gewoon?
mijn datum klopt daar ben ik wel blij mee.. geen "kerstkindje" en geen "oud en nieuw kindje".. misschien een "pakjeskindje" maar dat vind ik niet zo erg
@Coco: heel veel sterkte! Ik ben vanmorgen voor mijn intake gesprek geweest en ze heeft ook een echo gedaan! Wij hebben onze kleine gezien! Geweldig. Er was nog niet veel te zien maar het hartje klopte. Vanavond vertel ik meer ben nu op 't werk.
Coco heel veel sterkte! Ook hier meer slijm komt voor zover ook ik weet door betere doorbloeding van de vagina etc. Boven wonder zijn mijn darmen juist heel braaf. En dat voor een darmpatient. Maar dat kan wel een beetje kloppen, ik heb vaker gehoord dat een zwangerschap goed kan zijn voor Crohnpatienten. Naast Crohn heb ik ook wat last van een irriteerbare darm (met dank aan vroegere ontstekingen). Ik voel daardoor ook vrij veel in mijn buik. De laatste week heb ik vooral het gevoel dat er net te weinig ruimte is en alsof mijn darmen naar boven zijn gedrukt. En mijn man zegt vanochtend heel diplomatisch: 'Je begint nu toch wel dik te worden.' :x En dat terwijl ik niet aangekomen ben. Kweenie van harte gefeliciteerd met je baan. Degenen met een mooie echo ook gefeliciteerd.
@ Coco: Heel veel sterkte! Ik hoop dat je gauw weer zwanger bent en ditmaal van een pracht van een kindje. @Oem: Ik heb ook last van meer afscheiding hoor, volgens mij heel normaal. Heb zelf ook weer wat... Mijn huidige werkgever wil dat ik mijn contract uitzit tot 1 juli. Ondanks het feit dat het ctrt dus sowieso afloopt, ik zwanger ben, het vanaf het begin al niet lekker loopt etc etc. Dit wegens de vakantie van mijn collega. Nu heeft hij ruim 2 week de tijd om iemand via het uitzendbureau in te schakelen maar dat wil hij niet. Nee, hij verziekt liever mijn tijd en toekomst! Ik ben er zo ondersteboven van dat ik ziek naar huis ben gegaan... Buikpijn, brrrr. Zal hem aan het eind van de dag of morgen even bellen en een goede uitleg geven hoe ik me nu voel. Ik ga in elk geval echt niet mijn contract uitzitten. 1 juni ga ik weg punt. En ik wil best de laatste 2 weken mijn werk afmaken maar als hij ook voet bij stuk houdt... Dan ga ik het echt niet trekken om daar nog langer te werken! Morgen ook mijn nieuwe werkgever maar even bellen dat het contract even iets langer op zich laat wachten. Maar wat een situatie weer he? Pffff, ik heb ook even goed zitten huilen zonet. Nu maar even een uurtje slapen want ik voel me nu even echt niet goed. Kus, Kweenie
@ranjhewaa en Johanna1 SUPERRRRRRRRRRRRRRRR meiden Wat een goed nieuws! Helemaal blij voor jullie. @kweenie, wat vervelend zeg?! Wat gaf je baas voor argumenten dan? Hij heeft wettelijk gewoon het recht om je tot de opzegtermijn in dienst te houden maar op deze manier heeft dat toch helemaal geen zin! Waarschijnlijk ga je je toch ziekmelden en dat gaat hij zich ook wel beseffen. Ben benieuwd wat jullie nog kunnen bespreken als je allebei weer wat gekalmeerd bent. Trouwens weet iemand hoe het met aussie is? Die heb ik al lang niet meer gezien! Ik weet het toevallig omdat ze gelijk met mij oploopt.....
Hoi meiden Ben vandaag weggeweest voor de tweede echo, heb slecht nieuws gehad. Er was helaas geen hartje te zien. Heb volgens de verloskundige rond de 7de week een miskraam gehad. Ben er toch wel erg verdietig om, vooral omdat we morgen gaan trouwen. Ik wil iedereen heel veel succes wensen met jullie zwangerschappen. Ik hoop dat jullie gezonde kindjes op de wereld zetten. Groetjes Simone
Hoi hoi, Allereerst Simone.... Wat rot voor je meis! Tuurlijk ben je er verdrietig om! Hopelijk kun je het morgen even van je afzetten maar verdrietig zijn is verder natuurlijk heel normaal! Heel veel sterkte en hopelijk is het zodra jullie dit verwerkt hebben gauw weer raak! Wbt mijn werkcrisis: Ik weet nog niet wat ik ga doen. Morgen in elk geval ook nog maar even bijkomen (ben echt ff helemaal ingekakt maar dat komt ook omdat ik al weken op mn tenen loop daar dus dit is even de druppel). Denk dat ik morgen bel en gelijk maar een afspraak maak voor maandagochtend en maar ga zeggen dat ik het heel vervelend vind dat het zo moet gaan maar dat ik echt niet langer dan tot 1 juni blijf werken daar.... Ik ga dat gewoon niet trekken. Elke dag langer werken bij mijn nieuwe werkgever is een dag beter + als ik daar echt een maand later begin is het ook verstandig om mijn vakantie die toevallig ook de eerste weken van juli is gepland te annuleren. Wat weer inhoudt dat we onze laatste vakantie saampjes dan ook weer mislopen... Nou, dat maakt me wel heel verdrietig! Dus beter is gewoon op te stappen en een eventuele rechtzaak + boete voor lief te nemen. Zijn argument is een vakantie van een collega..... kijken of hij iemand via het uitzendbureau tijdelijk kan aannemen wil hij echter niet dus volgens mij is het, heel triest, eerder een principe kwestie. Ik heb een maand opzegtermijn dus klaar! Maar goed....komt wel weer goed! Hoe het met Aussie gaat weet ik niet, zal even kijken of ik een laatste berichtje van haar kan vinden.... Kus, Kweenie