@Simone: Wat erg en zeker ook nu! Ik wens je heel veel sterkte en probeer alsjeblieft wel te genieten van jullie trouwdag, hoe lastig dat misschien ook is. Knuffel, Vis1978
Heel veel sterkte Coco Miepje, Mootjen, Johanna en Ranjeewha van harte gefeliciteerd ! Ik heb vandaag ook mijn echo gehad en het hartje klopt Ik was zo zenuwachtig in de wachtzaal, ben wel 3 keer gaan plassen Ik ben zo blij, nu kan ik het eindelijk echt gaan geloven. Ik zal straks de echo plaatsen in mijn album Ik ben verder dan ik gedacht had, ik zou nu 11 weken zijn. Ik heb ook bloed moeten laten nemen en moest ook een plasje achterlaten. Hopelijk is de uitslag goed ! Dinsdag moet ik al terug voor de nekplooi. Dan kan ik mijn beebje al weerzien
Simone, wat vreselijk meid! heel erg veel sterkte en probeer, hoe moeilijk dat ook is, er morgen een mooie dag van te maken!
Allereerst: Coco en Sim80 heel veel sterkte gewenst. Sim, ik hoop dat je kan genieten van je trouwdag morgen en ik wens je ondanks het slechte nieuws wat je vandaag hebt gekregen heel veel plezier morgen. kweenie, wat vervelend voor je dat je baas je contract niet wil opzeggen, terwijl jullie er zo te horen beiden niet meer achter staan. Irritant! Voor alle dames met een kloppend hartje; van harte gefeliciteerd. Ik weet even niet meer wie het schreef, was een reactie op mijn bericht dat ik zelfs nog geen datum heb voor mijn echo en waarom ik die afspraak dan niet ga maken. Ik heb wel een afspraak staan voor een intakegesprek bij VK en dat is over twee weken en daarna wordt er pas een afspraak gemaakt voor een echo, dus moet helaas gewoon nog geduld hebben. Volgens mij is er nog niemand zwanger van een tweeling? Zou toch ook leuk zijn. Groetjes Victoria
kweenie kijk eens in jouw contract wat er staat bij de uitwerk periode na ontslag, meestal is dat een volledige maand, maar heb je geen vakantiedagen meer, dan kun je die opnemen.
@Simone: veel sterkte! @Kweenie: wat balen dat je werkgever zo rot doet. Maar je kunt toch kijken wat er in je contract staat mbt opzegtermijn? Daar heeft hij zich dan gewoon aan te houden. Had vanmorgen dus mijn intakegesprek. Was allemaal heel goed verlopen, wel een boel info om te verwerken. Blijkt dat ik nu precies 8 wkn zwanger ben, dus ietsje korter als ik zelf dacht maar dat maakt me niets uit. Daarna het op mijn werk aan mijn manager verteld. Hij vermoedde het al. Hij was voor mij heel blij, voor het werk niet. Tja, ze moeten dan toch 4 mnd zonder mij! Ben ik toch onmisbaar! Haha! Andere collega's heb ik het nog niet verteld hoor. Dat doe ik na de 1e echo (de echte dus, op deze echo kon je niets zien alleen een grijze vlek in een zwarte vorm)
Oh ja, wat ik niet wist en wat me werd verteld is dat je je konijn ook niet mag verschonen. Net als de kattenbak. Wist ik niet, had ik ook al een keer gedaan maar het mag vanaf nu echt niet meer! En ik zat dicht tegen een blaasontsteking aan. Had vlokken in de urine. Nu moet ik dus zure producten nemen en cranberry's gaan eten. Weet iemand of deze te eten zijn? Dit omdat ik moet proberen om zolang mogelijk een echte blaasonsteking tegen te gaan zodat ik niet aan de antibiotica hoef.
Simone heel veel sterkte, maar ook een hele fijne en bijzondere dag gewenst morgen. Kweenie. Wanneer heb je je baan schriftelijk opgezegd? Stel je zou het vandaag doen dan loopt je contract toch tot en met 15 juni? Voor zover zou je wel je vakantiedagen kunnen opnemen als je die nog hebt. En de vakantie van jouw collega lijkt me meer een probleem van je baas. Succes.
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Peetje08 OF Ginny (niet aan ons allebei, want anders gaat het nog dubbel ) De lijst blijft dan netjes en up-to-date. DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 29 november 2008 Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meid - geslacht weten: nee - bevalling: ZH ks - BV/FV: bv 01 december2008 Ginny: 29 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv Wossie 28 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: fv Essie23 ... jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 02 december2008 Chida, 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV Monique4 20 jaar, 1e kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Mamamanuela 25 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Yonfi .. jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 03 december2008 Riddle 29 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Ranjeewha18 20 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Jacoba 25 jaar, 4e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Juut 27 jaar, 2e kind - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: bv 04 december2008 Thirsa 24 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV 05 december2008 Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - keizersnede - FV/BV: FV mamatje 26 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 06 december2008 Sheri 37 jaar, 4e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? mama05 30 jaar, 2e kind - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: bv 07 december2008 Tweety123 39 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? geja1981 27 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? rv1 26 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 08 december2008 Wolly 29 jaar, 1e kind - denkt:jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: bv Consider 23 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Gwendo76 31 jaar, 2e kind - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv Mir5555 24 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 09 december2008 sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: Thuis - FV/BV: fv 10 december2008 Marleen4683 24 jaar, 1e kind - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dimmel 22 jaar, 1e kind - denkt: jongen - geslacht weten: misschien - bevalling: ZH - FV/BV: BV 11 december2008 matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 12 december2008 OemMujahid 22jaar, 1ste kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv Marlieke10 32 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 2deKleine 25jaar, 2de kind - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Cindy80 27 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Jannegie 27 jaar, 1e kind - denkt:jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: BV Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: fv 13 december2008 14 december2008 Marit80 27 jaar, 2ekind - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: ZH - FV/BV: BV 15 december2008 Dora2003 .. jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? ZonYvon .. jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Parel198820 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 16 december2008 17 december2008 Aussie 35 jaar, 1e kind - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv Maria04 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? joss81 26 jaar, 1 ste kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: bv 18 december2008 Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: bv Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt:Jongen - geslacht weten:Ja - bevalling:Thuis - FV/BV:FV 19 december2008 Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 20 december2008 sarodo30 jaar, 4e kindje - denkt: jongen - gelascht weten: ja - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: FV 21 december2008 22 december2008 23 december2008 1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: BV Kweenie30 jaar, 1e kindje - denkt: geen idee - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: ? Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? goglezzz (Wieteke) .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 24 december2008 Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV 25 december2008 susanbenjamins .. jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ? natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: FV Poppy 32 jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV 26 december2008 Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv Manny8225 jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: ? 27 december2008 Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ZH - FV/BV: bv 28 december2008 Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: ZH - FV/BV: ? 29 december2008 Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ZH - FV/BV: ? 30 december2008 31 december2008 Een mooie dag in december 2008 Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: weet niet - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ? mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? heathcliff 74 Zwangere meiden in December Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80 Agenda Mei 16: Smallgirl 2e gesprek vk 16: OemMujahid echo 16: Vis1978 12-weken echo 19: Tipp42hgg 2e afspraak vk 19: lola1982 1e echo 19: Ginny controleafspraak gyn + 3e echo 19: Ginny echo nekplooimeting 20: Popje 12 weken echo 20: natascha78 1e echo 20: Jannegie gyn en 3e echo 20: Lorelei77 gyn 21: Marleen4683 1e echo 21: Manny82 echo 22: Miepje21 2e afspraak VK 22: 2deKleine 11.10 uur VK 2e echo 22: Ramonamvjejo 1e echo 23: Marit80 termijn echo 23: Joss81 termijnecho 26: Anita86 1e echo 26: Tinker vk 27: Sylvia29 gyn en echo 27: Peetje08 2e keer gyn 28: Peetje08 combitest 28: Kweenie echo 28: Aussie73 echo 28: Johanna1 1e echo 29: OemMujahid vk Juni 02: Dimmel vk en 2e echo 05: Chanty24 vk Juli 01: Manny82 vk 24: Chanty 20-wekenecho Coco en Simone allebei nogmaals sterkte gewenst. Heathcliff, ik heb je al wel toegevoegd. Wil je nog even doorgeven wanneer je uitgerekend denkt te zijn. Tenminste als je dat wilt?
Allereerst wil ik Coco en Simone heel veel sterkte wensen. Ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven en snel weer zwanger mogen zijn... Dames die een goede echo hebben gehad: van harte gefeliciteerd! Met mij gaat het redelijk goed. Ben gelukkig niet meer heel de dag kots missleijk! Ik ben al blij als ik alleen maar 's morgens en 's avonds over de wc pot hang! Jippieeeeeee na 11 weken kan ik volgens mij eindelijk gaan genieten van mijn zwangerschap! Ik heb volgende week woensdag mijn eerste intake bij de verloskundige, maar nu kom ik er achter dat mijn verloskundige geen echo apparatuur heeft ze luistert alleen met zo'n hart apparaat! Dat vind ik wil minder hoor, dan ga ik maar gewoon zelf een 2 d echo regelen bij een echoburo. Heb van een vriendin gehoord dat er een goeie in Helmond zit en qua prijs maar 20 euro kost. Ik woon in de buurt van Breda maar kan er geen vinden. In Gorichem wel maar die is best prijzig! Oem: jij bent toch ook gewoon naar een echoburo geweest? Hoe duur was het en waar ben je geweest? Nou alle zwangere dames allemaal een fijne avond! Liefs mamatje
Hallo meiden Allereerst coco en sim: wat een verdrietig nieuws! Allebei veel sterkte met het verwerken van dit rotnieuws... Alle meiden die vandaag goed nieuws hebben gehad: van harte proficiat, geniet er lekker van, nu de bevestiging binnen is! Hier gaat alles wel goed, wel pijnlijke borsten en last van mn rug. En erg moe nog wel. Heb ook al een flink buikje terwijl ik niet aankom in gewicht. Mamatje wat raar...je moet een echte echo krijgen hoor met 12 weken, ik denk dat je nog even na moet vragen hoe of wat. Mijn verloskundige luistert ook alleen maar met een doptone, maar in de praktijk zit intern een echobureau die dan een echo maakt. In roosendaal zit evt. nog een goed bureau, die website kan ik je evt. nog doormailen maar er klopt wsd iets niet, want de 1e echo is ook om de termijn te bepalen, en dat kan natuurlijk niet met een doptone! Simone probeer toch een beetje van je trouwdag te genieten morgen! Johanna hopelijk kun je de blaasontsteking voorblijven, en heb geen verstand van cranberry's Kweenie shit dat het met je werk tegenzit!~
Juut26: Ik heb al 2 echo's gehad in het ziekenhuis eentje met 7 weken en eentje met 10 weken. Dit omdat ik voorheen een miskraam heb gehad. Mijn 10 weken echo was goed dus mocht ik naar de verloskundige. Maar er zijn dus twee praktijken eentje in Dongen en eentje in Rijen.In Dongen hebben ze geen echo apparaat staan en in Rijen wel. Ik heb een afspraak in Dongen, omdat ik daar woon. Ik vind het ook maar gek hoor! Zou je de site van Roosendaal willen geven, kan ik even kijken of ik er naar toe ga. groetjes
hay mamatje dat is toevallig ik woon in breda dus niet ver van jou Ik heb een 2d echo laten maken in Zundert bij Babyimage http://www.babyimage.nl/index.html Ik ging om te kijken of het hartje klopte dat koste 25euro dus goed betaalbaar Ik wilde eerst ook naar Roosendaal gaan, maar die zaten bomvol... Ik heb wel begrepen dat wij (zwangere vrouwen) recht hebben op 2echo's die vergoed worden door de zorgverzekeraar... Dit is gewoonelijk met 12 weken en 20weken. Ikzelf zit bij een vk-bureau die geen echoapparateur hebben wel een hartding om naar het hart te luisteren... Veel succes
Hello Ladies, Ben alweer wat over de shock heen hoor. Ga morgen bellen en telefonisch bespreken dat ik tot 1 juni mijn werk goed wil en kan voortzetten maar dat ik er echt niet mee akkoord ga om nog even ter opvulling te dienen. Gezamenlijk beslissen dat het contract niet wordt verlengd klinkt misschien heel mooi maar feitelijk komt het er natuurlijk gewoon op neer dat hij heeft bepaald dat mijn contract niet wordt verlengd.... En dan er wel op staan dat ik mijn contract wel uitdien? Dat alleen al vind ik onredelijk maar daarnaast weet hij ook van mijn situatie af en kan hij ook inzien dat elke dag die ik tot mijn verlof extra kan werken bij mijn nieuwe werkgever beter is... Moet mezelf daar natuurlijk wel nog bewijzen! Heb trouwens een maand opzegtermijn en dat moet voor de 1e van de maand schriftelijk gebeuren. Ik heb gisteren mondeling opgezegd en in 1 zin in de mail. Maakt verder ook niet veel verschil, juridisch staat hij in zijn recht. Echter heeft hij ook niets aan een werknemer die voor geen meter meer gemotiveerd is dus hij heeft nu ook niets meer aan me.... Waarom hij dan zo moeilijk doet? Tsja....ik weet het niet! Raar is het gewoon wel. @Johanna: Bij oa de Tuinen kun je cranberrysap krijgen. Dat is lekker en goed voor de blaas En verder....lekker genieten van de zwangerschap en ook van dit forum trouwens! Zo fijn dat ik hier ook andere zaken kan schrijven. T is al niet niks al die hormonen en dan ook nog spanning wbt oude baan /nieuwe baan etc... Krijg straks nog een stresskip ipv een babytje hihi... Dikke kus, Kweenie
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Peetje08 OF Ginny (niet aan ons allebei, want anders gaat het nog dubbel ) De lijst blijft dan netjes en up-to-date. DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 29 november 2008 Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meid - geslacht weten: nee - bevalling: ZH ks - BV/FV: bv 01 december2008 Ginny: 29 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv Wossie 28 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: fv Essie23 ... jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 02 december2008 Chida, 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV Monique4 20 jaar, 1e kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Mamamanuela 25 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Yonfi .. jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 03 december2008 Riddle 29 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Ranjeewha18 20 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Jacoba 25 jaar, 4e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Juut 27 jaar, 2e kind - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: bv 04 december2008 Thirsa 24 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV 05 december2008 Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - keizersnede - FV/BV: FV mamatje 26 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 06 december2008 Sheri 37 jaar, 4e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? mama05 30 jaar, 2e kind - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: bv 07 december2008 Tweety123 39 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? geja1981 27 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? rv1 26 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 08 december2008 Wolly 29 jaar, 1e kind - denkt:jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: bv Consider 23 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Gwendo76 31 jaar, 2e kind - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv Mir5555 24 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 09 december2008 sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: Thuis - FV/BV: fv 10 december2008 Marleen4683 24 jaar, 1e kind - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dimmel 22 jaar, 1e kind - denkt: jongen - geslacht weten: misschien - bevalling: ZH - FV/BV: BV 11 december2008 matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 12 december2008 OemMujahid 22jaar, 1ste kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv Marlieke10 32 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 2deKleine 25jaar, 2de kind - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Cindy80 27 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Jannegie 27 jaar, 1e kind - denkt:jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: BV Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: fv 13 december2008 14 december2008 Marit80 27 jaar, 2ekind - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: ZH - FV/BV: BV 15 december2008 Dora2003 .. jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? ZonYvon .. jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Parel198820 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 16 december2008 17 december2008 Aussie 35 jaar, 1e kind - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv Maria04 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? joss81 26 jaar, 1 ste kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: bv 18 december2008 Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: bv Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt:Jongen - geslacht weten:Ja - bevalling:Thuis - FV/BV:FV 19 december2008 Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 20 december2008 sarodo30 jaar, 4e kindje - denkt: jongen - gelascht weten: ja - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: FV 21 december2008 22 december2008 23 december2008 1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: BV Kweenie30 jaar, 1e kindje - denkt: geen idee - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: ? Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? goglezzz (Wieteke) .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 24 december2008 Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV heathcliff .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 25 december2008 susanbenjamins .. jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ? natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: FV Poppy 32 jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV 26 december2008 Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv Manny8225 jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: ? 27 december2008 Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ZH - FV/BV: bv 28 december2008 Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: ZH - FV/BV: ? 29 december2008 Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ZH - FV/BV: ? 30 december2008 31 december2008 Een mooie dag in december 2008 Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: weet niet - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ? mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 74 Zwangere meiden in December Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80 Agenda Mei 16: Smallgirl 2e gesprek vk 16: OemMujahid echo 16: Vis1978 12-weken echo 19: Tipp42hgg 2e afspraak vk 19: lola1982 1e echo 19: Ginny controleafspraak gyn + 3e echo 19: Ginny echo nekplooimeting 20: Popje 12 weken echo 20: natascha78 1e echo 20: Jannegie gyn en 3e echo 20: Lorelei77 gyn 20: 1ekindje vk 21: Marleen4683 1e echo 21: Manny82 echo 22: Miepje21 2e afspraak VK 22: 2deKleine 11.10 uur VK 2e echo 22: Ramonamvjejo 1e echo 23: Marit80 termijn echo 23: Joss81 termijnecho 26: Anita86 1e echo 26: Tinker vk 27: Sylvia29 gyn en echo 27: Peetje08 2e keer gyn 27: 1ekindje 2e echo 28: Peetje08 combitest 28: Kweenie echo 28: Aussie73 echo 28: Johanna1 1e echo 29: OemMujahid vk Juni 02: Dimmel vk en 2e echo 05: Chanty24 vk Juli 01: Manny82 vk 24: Chanty 20-wekenecho 1ekindje, je afspraken staan erbij!
Hey allemaal, Coco en Sim heeeeeel veeeel sterkte en wat shit voor jullie dat het nu niet zo is. Hopenlijk worden jullie weer snel zwanger. Sim toch wil ik je een feestelijke dag toe wensen en dus een mooie bruiloft. En wat iedereen ook zegt verdrietig mag je zeker wezen maar probeer ook te genieten van je feest en alles. Ee hele dikke knuffel van mij aan jou. Voor de rest gaat alles hier redelijk nog steeds moe maar dat komt wel weer. Dialano had toch één van de kinderziektes maar het geet steeds beter met hem....gelukkig. Nou voor iedereen alvast weltrusten Dikke kuzz milou