hallo iedereen die een mooie echo heeft gehad gefeliciteerd ik mag de 29 ste weer met 8 weken ook al geweest en toen al een kloppend hartje gezien maar zie er wel weer naar uit heb nog steeds zo iets van dat ik het niet kan geloven dat ik zwanger ben hebben jullie dat ook mijn buik groeit ook al kool heb al een paar zwangerschapsbroeken gekocht maar heb er ruzie mee ze zakken steeds naar beneden in de winkel lijkt het dan goed maar een maal thuis en een paar uur aan hup daar gaan ze word er gek van hihihihihihih verder heb ik vandaag echt z'n huildag pfff om bijna niks kan ik wel janken maandag al weer 11 weken de weken vliegen voorbij voor je het weet is het december had een paar maand geleden mijn paard laten verhuizen tegenover ons op de manege maar ze is nu helemaal los gegeslagen dat ik er niet meer op durf en heb besloten dat ze maar weer naar mijn ouders gaat en daar tot volgend jaar blijft staan of dat ik een adres voor haar kan vinden waar iemand wel op haar gaat rijden mijn vriend heeft een dochtertje van 5 dat bij ons woont en die vraagt ook wel aandacht straks en dan nog een kleine erbij en mijn vriend werkt in onregelmatige diensten of beter gezegt eigen loonbedrijf dus moet maar zien of ik er wel weer tijd voor ga krijgen groetjes miranda
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Peetje08 OF Ginny (niet aan ons allebei, want anders gaat het nog dubbel ) De lijst blijft dan netjes en up-to-date. DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 29 november 2008 Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meid - geslacht weten: nee - bevalling: ZH ks - BV/FV: bv 01 december2008 Ginny: 29 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv Wossie 28 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: fv Essie23 ... jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 02 december2008 Chida, 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV Monique4 20 jaar, 1e kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Mamamanuela 25 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Yonfi .. jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 03 december2008 Riddle 29 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Ranjeewha18 20 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Jacoba 25 jaar, 4e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Juut 27 jaar, 2e kind - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: bv 04 december2008 Thirsa 24 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV 05 december2008 Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - keizersnede - FV/BV: FV mamatje 26 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 06 december2008 OemMujahid 22jaar, 1ste kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv Sheri 37 jaar, 4e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? mama05 30 jaar, 2e kind - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: bv 07 december2008 Tweety123 39 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? geja1981 27 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? rv1 26 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 08 december2008 Wolly 29 jaar, 1e kind - denkt:jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: bv Consider 23 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Gwendo76 31 jaar, 2e kind - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv Mir5555 24 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 09 december2008 sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: Thuis - FV/BV: fv 10 december2008 Marleen4683 24 jaar, 1e kind - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dimmel 22 jaar, 1e kind - denkt: jongen - geslacht weten: misschien - bevalling: ZH - FV/BV: BV 11 december2008 matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 12 december2008 Marlieke10 32 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 2deKleine 25jaar, 2de kind - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Cindy80 27 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Jannegie 27 jaar, 1e kind - denkt:jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: BV Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: fv 13 december2008 14 december2008 Marit80 27 jaar, 2ekind - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: ZH - FV/BV: BV Mootjen 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 15 december2008 Dora2003 .. jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? ZonYvon .. jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Parel198820 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 16 december2008 Wardi 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: BV 17 december2008 Aussie 35 jaar, 1e kind - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv Maria04 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? joss81 26 jaar, 1 ste kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: bv 18 december2008 Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: bv Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt:Jongen - geslacht weten:Ja - bevalling:Thuis - FV/BV:FV 19 december2008 Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 20 december2008 Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? sarodo30 jaar, 4e kindje - denkt: jongen - gelascht weten: ja - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: FV 21 december2008 22 december2008 23 december2008 1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: BV Kweenie30 jaar, 1e kindje - denkt: geen idee - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: ? Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? goglezzz (Wieteke) 33 jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV 24 december2008 Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV heathcliff .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 25 december2008 susanbenjamins .. jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ? natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: FV Poppy 32 jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV 26 december2008 Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv Manny8225 jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: ? 27 december2008 Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ZH - FV/BV: bv 28 december2008 Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: ZH - FV/BV: ? 29 december2008 Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ZH - FV/BV: ? 30 december2008 31 december2008 Een mooie dag in december 2008 Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: weet niet - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ? mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? heathcliff 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 77 Zwangere meiden in December Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80 Agenda Mei 19: lola1982 1e echo 19: Ginny controleafspraak gyn + 3e echo 19: Ginny echo nekplooimeting 19: Mootjen intake vk 20: Popje 12 weken echo 20: natascha78 1e echo 20: Jannegie gyn en 3e echo 20: Lorelei77 gyn 20: 1ekindje vk 21: Marleen4683 1e echo 21: Manny82 echo 22: OemMujahid vk 22: Miepje21 2e afspraak VK 22: 2deKleine 11.10 uur VK 2e echo 22: Ramonamvjejo 1e echo 23: Marit80 termijn echo 23: Joss81 termijnecho 26: Anita86 1e echo 26: Tinker vk 27: Sylvia29 gyn en echo 27: Peetje08 2e keer gyn 27: 1ekindje 2e echo 28: Peetje08 combitest 28: Kweenie echo 28: Aussie73 echo 28: Johanna1 1e echo 29: OemMujahid vk 29: Mir5555 30: Goglezzz 1e echo Juni 02: Dimmel vk en 2e echo 03: Monique4 vk 05: Chanty24 vk Juli 01: Manny82 vk 15: Monique4 20-weken echo 24: Chanty 20-wekenecho Johanna, ik heb je naar de 20e verplaatst. Wardi je staat er op. De eerste die op de 16e is uitgerekend. Ginny, dank je wel voor het doorsturen. Mootjen, ook jij staat er op bij de 14e en ook de vk staat er bij. Monique, ik heb de vk en echo toegevoegd. Goglezzz, ook jouw echo staat er op. Heathcliff, je staat er ook (weer) op. Mir5555, je echo is toegevoegd.
hehe net uit mn werk Lekker weekend vieren. @ranjhewa, mooie echo hoor! @oem super fijn voor je! Maak me de afgelopen dgn beetje zorgen, zo bang dat het ineens gestopt is met groeien brrr. Terwijl ik er helemaal geen aanleiding voor zou moeten hebben.... Nou ja zullen de hormonen wel zijn.
Goedemorgen allemaal ! Aan alle nieuwe dames, welkom en van harte gefeliciteerd Aan alle meiden met een kloppend hartje ook van harte gefeliciteerd ! Mooie echo Ranjeewha ! Mijn echo heb ik intussen in mijn album gezet, dus voor de geïnteresseerden Ik moet op 20 mei weer voor de nekplooi, dit wordt standaard gedaan bij ons. Maar vindt het niet erg zie ik mijn beebje nog een keer Ik ben benieuwd of de datum dan nog steeds hetzelfde is gebleven, de uitgerekende datum ging van 9 december naar 4 december. Kweenie, gelukkig maar dat je het zo hebt kunnen regelen, is toch een stuk minder stressen voor je ! Ik ben intussen al zo'n 2 kilo bijgekomen, maar denk dat het bij mij eerder komt omdat ik de laatste tijd veel zoetigheid heb gegeten. Dat was soms het enige dat hielp om me van het zwakmisselijk gevoel af te helpen. Mooi buikje Monique Ik ben de laatste dagen vooral 's avonds misselijk, dit komt vooral door mijn bloeddruk, die zakt dan opeens. Daarnaast ook nog steeds als ik niet op tijd iets eet. Gisteren schoongemaakt, maar dit heeft wel langer geduurd dan normaal. Bij inspanningen beginnen mijn bekken pijn te doen en ben ook vlug moe.
Goeiemorgen! Marientje, mooie echo hoor! Zo leuk dat je al ziet dat het een echt kindje is! Joss, ik ben ook regelmatig best bang dat we woensdag bij de echo geen kloppend hartje gaan horen/zien. Ik ben dus ook best wel zenuwachtig voor de echo. Gelukkig werk ik volgende week best wat dus ook geen tijd om me druk te maken Ik heb mn nieuwe broeken nog niet aan gehad, heeft ws ook te maken met het feit van hierboven. Als het dan al niet goed is kan ik het spul nog terugbrengen als ik wil. Verder hier ook snel moe en snel buiten adem. Soms hele gevoelige borsten, maar niet de hele dag gelukkig Afgelopen dinsdag ben ik wezen zwemmen (aquajoggen) en dan heb je zon band om je middel. En ja als je dan zwemt kruipt die band natuurlijk omhoog en drukken de randen lekker in je borsten. Ik heb nogal wat, dus niet echt comfortabel ! Maar ja je moet er wat voor over hebben! Hebben jullie al zwangerschapsbh's gekocht? Of kopen jullie gewoon een maat groter? Fijne dag allemaal, ondanks de regen......
Goedemorgen iedereen, @marientje, mooie echo hoor! @marleen, nee heb nog geen zwangerschapsbh's gekocht, wel sportbh's. Die heb ik meteen gekocht omdat ik eerst niet kon slapen doordat ik zo'n pijnlijke borsten had/heb. Trouwens, hoe weet je of je je baarmoeder kunt voelen boven je schaambot? Ik voel steeds, maar dan ben ik vaak aan het twijfelen of ik niet gewoon n stukje schaambot nog voel, of darmen hihi. Liefs Monique
http://www.echografiebureaubabylook.nl hier even de link van het echo bureau uit roosendaal, weet nie precies meer voor wie verder: marientje, wat een supermooie echo! kun je echt zien dat het al een heel compleet kindje is! hier ging het gister even heel slecht, moest zo huilen de hele dag, mn dochtertje was zo lastig, en ik wilde zo graag slapen..zag het allemaal even niet meer zitten. gelukkig nu weekend, en heb het getroffen met lieve man, die heeft yara vanmorgen uit bedje gehaald zodat ik iets langer kon blijven liggen. en morgen hoef ik niet mee nr de verjaardag van schoonmama, dus even tijd voor mezelf, heerlijk! ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat, en allemaal een fijn weekend!
halootjes hier gaat alles goed ik zit op een grote ROZE wolk nu we de echo hebben gehad gisteren is er een grote last van me schouders gevallen het enige wat me nu nog tegenhoudt is de 12weken grens, maar als het goed is bereik ik die volgende week vrijdag en dan mag IEDEREEEEEEEEEEEEN het weten me vriendinnen weten het nog niet en volgende week vrijdag komen ze bij me langs ik weet niet meer wie vroeg of me datum wisselde maar de eerste datum was bepaald door de vk 6 dec daarna kreeg ik met 8weken een echo en bleek dat ik 7 weken was, maar toen ik gisteren een echo kreeg bleek dat ik dus weer een paar dagen verder ben, (Met 7weken is het te klein voor een termijn)... Dus met andere woorden, mijn oorspronkelijke datum van 6dec blijft staan omdat ik er maar 3dagen naast zat 9dec. En de vk had zoiets: Laat het maar gewoon op 6dec staan. Lang verhaal maar hoop dat je het nu begrijpt... En uiteindelijk weet ik tog dat ik niet op die datum zal bevallen... er is maar 20% die echt op die datum bevalt, dus ga er vanuit dat het kindje komt wanneer het zelf wilt
Goeie morgen allemaal Ik ben net terug van een ochtend hardlopen. In de regen en het ging weer lekkr gelukkig. Waar ik de energie vandaan haal Voel me gelukkig prima en zo lang het gaat wil ik het volhouden. Hoe gaat het met jullie met sporten ed? Ik draag we sportBh`s want anders doen mn (.)(.) toch wel zeer. maar die Bh`s zijn prima! Ik ga straks even shoppen met mn zus. Iedreen een fijn weekend! Liefs Chanty
Trouwens weet iemand hoe het met aussie is? Die heb ik al lang niet meer gezien! Ik weet het toevallig omdat ze gelijk met mij oploopt.....[/quote] Ahh wat lief zeg! Ik word er helemaal een beetje emotioneel van {|= ! Met mij is alles in orde hier ben ik weer! Ik zal zo een wat langer berichtje schrijven! xx Maria
Nou hier ben ik weer! Alles is gelukkig goed met me hoor. Ik heb het alleen vreselijk druk gehad, en de momenten dat ik het niet druk heb, wil ik niet gaan zitten internetten. Mijn man en ik hebben het zo gezellie samen! Lijken wel weer helemaal pubers die net verliefd zijn. We zitten elke avond heerlijk te kneuteren op de bank, hand in hand hahahahaha. Ook krijg ik regelmatig een "ongevraagde" voetmassage. We zijn altijd al beste vrienden maar de zwangerschap brengt toch een extra dimensie met zich mee, hij zit heerlijk met mij op "die wolk" echt heel fijn! Ik ben wel nog gruwelijk moe! Daar kan ik echt niet overuit, het overvalt me ook. Het ene moment ben ik best fit en dan in ene lijkt het licht uit te gaan! Ik ben sinds een dag of 3 ook misselijk, ik had gehoopt dat het mijn straatje voorbij zou gaan maar het komt toch een beetje opzetten. Het is bij mij niet in de ochtend maar echt de hele dag en avond Ik heb gisteravond zo vreselijk overgegeven dat de adertjes op mijn oogleden zijn gesprongen Is toch niet normaal? Manlief kwam erbij staan en op mijn rug wrijven alsof het de normaalste zaak van de wereld was en aangezien ikzelf erg vies ben uitgevallen zei ik steeds maar: Je hoeft er niet bij te staan hoor! Zegt hij: Ja maar dit komt door de baby dus het is anders, dan kan ik wel handelen? Echt ongeloofelijk lief, ik blijf er vast niet bijstaan Vanochtend pas om 1030 wakker! Terwijl ik normaal heel vroeg ben, ik zal het wel nodig hebben gehad! Voel me nu dus wel duf. Ik heb niet echt alles bijgelezen maar wat ik wel mee heb gekregen is een paar prachtige echo's: gefeliciteerd! en hier en daar wat kwaaltjes: Sterkte! Daarnaast een hoop zorgen: Kop op meiden, die zorgen helpen niets ennne als het goed zit, zit het goed! en helaas tot mijn grote spijt wat rot nieuws: Coco en Simone heel veel sterkte! Als ik iets of iemand vergeten ben: Sorry! Ik zal weer wat vaker online zijn! Joss, heel lief dat je me miste! Hoe is het met "de Maria's"Ik heb jullie volgens mij ook al effies niet gezien? Nou lieve December Mama's tot straks en anders tot Morgen! Heel dikke kussen van Aussie
Aussie, Fijn dat je er weer bij bent meid! En wat heb jij een lieve man zeg, over je rug wrijven terwijl jij staat over te geven! Die van mij is ook erg lief, maar tegen overgeven kan ie niet goed en uitgebreide (voet)massages moet ik zelf doen of erom vragen ( of ik die dan krijg is een 2e maar ja ) Wel word ik verwend en als ik weer es migraine heb word er ook goed voor me gezorgd! Wat een lieverds! Er is hier zeker niemand zonder man/vriend/vriendin?
hey daar, wij doen ook geen nekplooimeting. dat kon toen bij nick en chanel nog helemaal niet en toen is het goed gekomen en toen we die keuze bij dilano hadden hebben we het ook niet gedaan. Dus nu ook niet......hiihihhihihi. Ik zal binnenkort eens even een fototje je maken van mijn buik dan zullen jullie pas schrikken.......hahahahahaha. Maar van mij is het al nummer 4 (5....Miskraam) dus dan groeit alles lekker snel Groetjes milou Oja voor iedereen die een echo heeft gehad Gefeliciteerd en fijn voor jullie dat julli alles hebben kunnen zien en horen. Alle nieuwe van harte welkom
Hoi ook hier is vriendlief de ALLER liefste van de hele wereld! ook hij wrijft over mijn rug als ik moe(s)t overgeven, kwam zelfs zijn bed er voor uit! de schat.... komt me ook smorgens crackertjes brengen voor ik op wil staan, en aait soms over mijn (nog niet dikke) buik en vraagt dan hoe het met Hummie is... haha! de schat. dat van die roze wolk herken ik ook zijn helemaal verliefd en onze band is nu nog sterker dan hiervoor. vooral na de echo is het helemaal klef en bef haha! die lieve toekomstige papa's (of voor de 2/3/4?x papa) dus aussie en marleen ik herken dit heel erg! ook hier alles verder goed, had een paar dagen wat steekjes in mijn onderbuik (al voor de echo) maar is nu weg en voel alweer de groeipijntjes van het uitrekken van de baarmoeder... blijkt normaal te zijn na navraag. hebben jullie dit ook? iemand vroeg over die zwangerschapsbh's, nee heb ik nog niet maar zou wel nodig zijn (ook ik heb normaal al een volle cup) maar durf die winkel niet in te gaan (HOEZO STOM?!) hihi maar wordt denk ik binnenkort toch wel tijd, ga denk ik bij de prenatal eens kijken..... vandaag gewerkt, en ben vanaf 13 uur nu tegenwoordig al helemaal kapot en moe. vreselijk vervelend maar zal over gaan (hoop ik) fijne avond!
Hey lieve meiden, De nieuwelingen! Welkom en geniet ervan. Van harte met jullie aankomende wondertje. En de meiden voor wie het niet zo heeft mogen zijn..... Sterkte! Hier echt super druk. Wel vandaag mijn mijlpaal. Ik ben vandaag precies 12 weken zwanger..... De ergste stress is voorbij, tenminste daar ga ik vanuit. Gisteren weer bij de verloskundige geweest en het hartje gehoord via de doptone. Het was even zoeken maar hij liet zich horen. Hij schopte er ook flink tegen, dat kon je horen als een soort tok-geluid. Helemaal geweldig. As woensdag, 21 mei, ga ik voor de nekplooimeeting. He van de week bloed laten prikken dus ik ben benieuwd. Waren 7 buisjes ppffff ging wel ok maar ik stond iets te snel op. Verder ben ik nog steeds misselijk en erg moe, en als ik niet op tijd eet word ik er draaierig van en flauwtjes. Wat een mooie echo's Amber. Als ik op mijn werk ben, zal ik ze ook even inscannen. Zet ik ze hier ook wel neer. Woensdag laten we er een dvd van maken. Leuk voor later. Heb ook 3 echo's van mijn dochter op dvd staan. Hey Mir555, ik rij nog steeds op mijn paard. Tenminste zo goed als dat gaat, want na ong 20 min krijg ik al last van mijn banden. Dus ik ben nu driftig op zoek naar een bijrijdster die hem gaat rijden tijdens mijn zwangerschap. Heb een nieuwe verslaving.....iets wat ik nu wel lust en ook echt lekker vind zijn AUGURKEN ebn OLIJVEN mmmmmm heb net weer een nieuwe pot gehaald en echt ze zijn heerlijk Jullie mannetjes zijn ook al zo lief voor jullie he. De mijne ook, was gisteren ook zo misselijk en kon hem zo naar beneden sturen voor een cracker. Echt een poepie.... hij vindt dat soort dingen ook geen enkel probleem. Toch wel erg fijn! Zo nu even op de bank, drukke dag achter de rug en misschien nog even studeren pffff ook dat nog. Allemaal fijne avond. Liefs van ons
@ aussie, fijn dat je er weer bent! We zijn allemaal wat meer emotioneel he Mijn kereltje is ook zo schattig. Die bood -via mijn buik- zijn excusus aan aan de beeb, na een wat heftig onderonsje, als je begrijpt wat ik bedoel hahahaha. Ik lag helemaal dubbel
goedenavond... Hier is alles ook nog goed hoor! Vandaag naar houten geweest met de maartmama's 2007 onwijs leuk! daarom ga ik nu ook naar bedje! EN POTVERDOMMME... MIJN KIND LIGT TE SLAPEN WORD ER VUURWERK AFGESCHOTEN diebiellen!! Sow..., waren dat mijn hormoontjes
hay hay wilde even gauw melden dat IN TO THE WOMB is begonnen op National Giografic channel Over meerlingen en de ontwikkeling ken m al maar toch leuk om nog eens te kijken groetjes ben gaan kijken