december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Leuk om jullie berichtjes allemaal te lezen en ook heel herkenbaar. Bij mij ook veel vermoeidheid. Afgelopen dagen is mijn man er ook steeds 'sochtends voor mijn zoontje uitgegaan zodat ik lekker kon blijven liggen (behalve vanochtend), maar aan het eind van de dag moet ik als nog even gaan slapen, want dan valt de vermoeidheid ineens over me heen. dat vind ik soms wel lastig, vooral omdat ik nu een kleintje heb rondlopen en niet zomaar naar bed kan gaan.
    De misselijkheid valt bij mij tot nu toe reuze mee, vooral in vergelijking met mijn vorige zwangerschap. Wel misselijk, maar ik heb tot nu toe niet hoeven overgeven.

Wij moeten wel nu de tweede op komst is, aanpassingen gaan doen in ons huis. En daar heb ik echt helemaal geen zin in, maar we moeten een kamer vrij maken en alle rotzooi die nu op die kamer staat over de rest van het huis gaan verdelen.
    Mijn zoontje slaapt nu op dezelfde verdieping als ons, maar daar hebben we maar één kamer. Ik denk dat hij een verdieping hoger gaat slapen en zijn oude kamer de babykamer gaat worden.
    Nog meer mensen die de boel moeten gaan omgooien?

Fijne zondag allemaal.

Groetjes Victoria

2. Chanty24

Chanty24 Actief lid

Goeie morgen meiden

Hier alles oke. Ook mijn mannetje is een schat! Haalde gisteren de was uit de droger maar of ik wel zelf even wilde opvouwen. haha

Gelukkig hoeven wij geen verbouwing of verhuizing in huis te gaan doen. Wij zijn (nog) met z`n tweeen en wonen in een 6 kamer woning. Dus voorlopig nog ruimte genoeg. Gelukkig! We wonen in dit huis sinds augustus vorig jaar dus ook met rommeltjes en spullen valt het nog mee. Ons vorige huisje had maar twee kamers en dus hielden we nu ruimte over.
    Ik kan niet wachten om te gaan kijken voor een baby-kamer ed. Zit op internet wel veel te kijken.
    Hebben jullie dit ook? Of zijn er al die wat hebben uitgezocht?

O ja er vroeg iemand naar een zwangerschaps BH. Ik heb er een bij prenatal gekocht maar nog maar 1 keer aangehad. Ik pas eigenlijk mn gewone Bh`s nog. Had mn meer voor het slapen gekocht zitten geen beugels in.

Gelukkig schijnt de zon weer vandaag en hoop er nog even van te kunnen genieten (uit de wind) Want ik moet deze week weer hard aan het werk 3 dagdiensten en 3 nachten. Ben benieuwd of ik die nachten ga volbrengen. We zien het wel.

Iedereen een fijne zondag!

Liefs Chanty

3. Peetje08

Peetje08 Bekend lid

30 mrt 2008
    704
    0
    0
    Smallgirl nog gefeliciteerd met je mijlpaal. Ook hier kan ik langzaam gaan af tellen. Ik hoop dat de echo over anderhalve week goed is en dan ga ik lekker genieten. Doe ik nu ook wel hoor, maar toch houd ik in mijn achterhoofd dat ik nu nog in een risicovollere periode zit.

Victoria, het is onze eerste maar ook wij gaan schuiven in huis. Toen we bijna twee jaar geleden in dit huis kwamen hebben we een kamer bewust geen functie gegeven, ook al twijfelden we nog of we aan een kind of kinderen wilden beginnen. Maar nu is het een van de volste kamers, haha. Er staan nog verhuisdozen :oops:, we drogen en strijken de was daar etc. Een heerlijke rommelkamer. Dus dat wordt opruimen.

Gisteren zijn we ter inspiratie naar de prenatal, babyplanet en ikea geweest. Was erg leuk. Maar wat kun je een hoop geld uitgeven aan babyspul... Het is natuurlijk maar net wat je leuk vind en waar je geld aan uit wilt en kunt geven. Wij gaan nog even nadenken.

4. Peetje08

Peetje08 Bekend lid

30 mrt 2008
    704
    0
    0
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Peetje08 OF Ginny (niet aan ons allebei, want anders gaat het nog dubbel ;)) De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008

29 november 2008
    Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meid - geslacht weten: nee - bevalling: ZH ks - BV/FV: bv

01 december2008
    Ginny: 29 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    Wossie 28 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: fv
    Essie23 ... jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    02 december2008
    Chida, 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV
    Monique4 20 jaar, 1e kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Mamamanuela 25 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Yonfi .. jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    03 december2008
    Riddle 29 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Ranjeewha18 20 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Jacoba 25 jaar, 4e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Juut 27 jaar, 2e kind - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: bv
    04 december2008
    Thirsa 24 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    05 december2008
    Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - keizersnede - FV/BV: FV
    mamatje 26 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    06 december2008
    OemMujahid 22jaar, 1ste kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    Sheri 37 jaar, 4e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    mama05 30 jaar, 2e kind - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: bv
    07 december2008
    Tweety123 39 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    geja1981 27 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    rv1 26 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    08 december2008
    Wolly 29 jaar, 1e kind - denkt:jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: bv
    Consider 23 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Gwendo76 31 jaar, 2e kind - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    Mir5555 24 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    09 december2008
    sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: Thuis - FV/BV: fv
    10 december2008
    Marleen4683 24 jaar, 1e kind - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Dimmel 22 jaar, 1e kind - denkt: jongen - geslacht weten: misschien - bevalling: ZH - FV/BV: BV
    11 december2008
    matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    12 december2008
    Marlieke10 32 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    2deKleine 25jaar, 2de kind - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Cindy80 27 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Jannegie 27 jaar, 1e kind - denkt:jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: BV
    Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: fv
    13 december2008
    14 december2008
    Marit80 27 jaar, 2ekind - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: ZH - FV/BV: BV
    Mootjen 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    15 december2008
    Dora2003 .. jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    ZonYvon .. jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Parel198820 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    16 december2008
    Wardi 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: BV
    17 december2008
    Aussie 35 jaar, 1e kind - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    Maria04 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    joss81 26 jaar, 1 ste kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: bv
    18 december2008
    Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: bv
    Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt:Jongen - geslacht weten:Ja - bevalling:Thuis - FV/BV:FV
    19 december2008
    Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    20 december2008
    Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    sarodo30 jaar, 4e kindje - denkt: jongen - gelascht weten: ja - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: FV
    21 december2008
    22 december2008
    1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: BV
    23 december2008
    Kweenie30 jaar, 1e kindje - denkt: geen idee - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    goglezzz (Wieteke) 33 jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    24 december2008
    Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV
    heathcliff .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    25 december2008
    susanbenjamins .. jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Poppy 32 jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV
    26 december2008
    Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    Manny8225 jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: ?
    27 december2008
    Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    28 december2008
    Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: ZH - FV/BV: ?
    29 december2008
    Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ZH - FV/BV: ?
    30 december2008
    31 december2008

Een mooie dag in december 2008
    Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv
    bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: weet niet - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    heathcliff 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?

77 Zwangere meiden in December

Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!
    Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80

Agenda

Mei
    19: lola1982 1e echo
    19: Ginny controleafspraak gyn + 3e echo
    19: Ginny echo nekplooimeting
    19: Mootjen intake vk
    20: Popje 12 weken echo
    20: natascha78 1e echo
    20: Jannegie gyn en 3e echo
    20: Lorelei77 gyn
    20: 1ekindje vk
    21: Marleen4683 1e echo
    21: Manny82 echo
    21: Smallgirl77 echo nekplooimeeting
    22: OemMujahid vk
    22: Miepje21 2e afspraak VK
    22: 2deKleine 11.10 uur VK 2e echo
    22: Ramonamvjejo 1e echo
    23: Marit80 termijn echo
    23: Joss81 termijnecho
    26: Anita86 1e echo
    26: Tinker vk
    27: Sylvia29 gyn en echo
    27: Peetje08 2e keer gyn
    27: 1ekindje 2e echo
    28: Peetje08 combitest
    28: Kweenie echo
    28: Aussie73 echo
    28: Johanna1 1e echo
    29: OemMujahid vk
    29: Mir5555
    30: Goglezzz 1e echo

Juni
    02: Dimmel vk en 2e echo
    03: Monique4 vk
    04: Lola1982 intake vk + 3e echo
    05: Chanty24 vk
    13: Smallgirl77 vk

Juli
    01: Manny82 vk
    02: Smallgirl77 20-weken echo
    15: Monique4 20-weken echo
    24: Chanty 20-wekenecho

1ekindje, je staat nu op 22 december.
    Smallgirl, je data zijn toegevoegd.
    Lola1982, het staat er bij. Krijg je alweer een 3e echo? Wel leuk.

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Dank je!
    Ja, mijn 3e wordt het dan! Morgen mijn 2e!
    Ivm mijn miskraam verleden! Dus dat is lekker verwennerij, maar dat mag ook wel vind ik dan! ;)
    Ik krijg er als het goed is nog eentje over 4 weken! :D

6. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    En terecht! Aan de baby excuses maken hahahaha! Dat voelt de babe ook hoor! Tot mijn grote verbazing hebben wij nog helemaal geen "heftige Onderonsjes"gehad en dat terwijl wij erom bekend staan :oops: Het lijkt wel of we beide overal wat makkelijker overheen stappen. WIj "hadden" altijd ruzietjes om niets en voor beide lijkt dat nu wel gewoon niet de moeite waard! Wat mij betreft blijft het zo. Na 11 jaar zou je denk ik dat toch weleens gaan snappen? ;)
    We hebben het allemaal erg getroffen met onze husbands als ik zo de berichtjes lees! Dat doet mijn hormonale gemoedstoestand veel goed.... Zal ik even huilen? :p ..... x Aussie

7. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn

Hahaha dan heb ik zeker altijd last van mijn hormoontjes want dat zou mij altijd kwaad maken! En ik heb nog geen eens een kindje hihihi

8. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    hay hay

daar ben ik weer nieuwe dag is een dag eerder
    naar ons beebje :D:D

Voor degene die het vroeg:
    Wij moeten verhuizen...
    omdat wij nu tijdelijk bij iemand inwonen
    die mensen zijn verhuisd naar het buitenland
    maar wij zitten nog steeds op een woning te wachten
    van de woningbouw :evil:
    Ik heb volgens hun GEEN voorrang met me zwangerschap
    wij zijn jonge starters en ook dat vinden ze geen reden om ons voorrang te geven...
    We balen er verschrikkelijk van...
    Want ik hoop wel dat ik binnen nu en 4maanden toch echt wel een eigen huisje of flatje heb...
    Zodat we nog het 1 en ander kunnen mooi maken
    voor de baby komt :(...

Maar goed...geen probleem we wachten geduldig af.

9. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @OemMujahid das niet zo fijn hoor meid! ik duim voor je dat jullie snel iets mogen hebben.

Morgen over 2 weken weer een echo kan niet wachten tot ik ons wondertje weer ga zien en ben benieuwd hoeveel het gegroeid is. We hebben ons laten inschrijven bij woningburo en had zwangerschapsverklaring meegestuurd maar belde ze op je mag pas met 16 weken een zwangerschapsverklaring opsturen. ok dat ze je dat zeggen maar de manier waarop en toen zei ik ok na 16 weken zegt ze zo maar ja na 16 weken kan het ook nog altijd mis gaan. Ik vet kwaad ik zeg nou dank u mevrouw dat u zo positief iedereen opbelt die zwanger is en heb de haak neergegooid...boh ik kon die vrouw wel schieten.
    Vandaag verjaardag van me tante heb helemaal geen zin ben kapot :( maar goed...

Fijne zondag allemaal!

10. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    Hola Decembermama's!

Gelukkig schijnt het zonnetje vandaag weer! Vriendlief en ik zijn vanochtend even naar het tuincentrum geweest om de tuin weer wat op te fleuren. Zo lief als hij is, heeft hij alles geplant en gedaan, aangezien ik dat niet mag. Ook is hij knuffeliger dan ooit. Gisteravond ging hij de stad in en had ik alleen een kopje soep gegeten, vanmorgen zei hij dat hij gezien had dat ik niets meer gegeten had en vroeg "hoe moet het dan met rakker?" Schattig hè? Ik heb dus extra goed ontbeten en zometeen gaat hij weer een crackertje voor me smeren.
    Ik denk dat we het idd erg getroffen hebben met onze kerels.

Morgen ben ik precies 12 weken, erg fijn! Gisteren heb ik de gescande echo naar mijn opa en oma gemaild, zij wonen in Spanje (van die overwinteraars). Zij worden nu voor het eerst overgrootouders! Ze zijn helemaal blij!
    Ik ben wel gezegend met weinig klachten, ben wel de hele dag door een soort van moe (luiig), maar slaap erg slecht. Ik kan ook niet goed overdag slapen, dus een dutje tussendoor zit er niet in. 's Nachts als ik eruit ben geweest om te plassen, kan ik niet goed meer in slaap vallen en lig ik de rest van de nacht een beetje te draaien. Wel lastig, maar ik zeg maar zo: "ik wordt alvast voorbereid op de gebroken nachten die we straks gaan krijgen."

Ook wij moeten een berg werk verzetten in huis. We wonen in een eensgezinswoning, maar de kamer die babykamer moet worden is nu studeer- annex rommelkamer. Om dat allemaal op te ruimen moeten we eerst de zolder doen (laminaatleggen en kasten bouwen) en daarna kunnen we laminaat leggen op de 1e verdieping, behang eraf halen, opnieuw behangen, schilderen e.d. Gelukkig hebben wij handige ouders en vrienden :). We gaan dus nadat we naar Mexico geweest zijn maar vol aan de bak.

Wat een verhaal weer.....geniet van deze toch nog zonnige dag!

Grtjs,
    Hanneke

11. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Goedemiddag Allemaaal,

Kom me ook weer even melden. Mijn vaders weten hebben we gisteren ook verteld dat ik zwanger ben en volgens mij zijn ze er nu nog stil van hihi... Verder houden we het dan nu even stil want het kan natuurlijk nog fout gaan. Over anderhalve week de echo (denk dan 10 weken te zijn)...

En ik wilde net gaan vertellen dat ik me nog steeds heel goed voel, begin ik me ineens beroerd te voelen... Misschien toch net iets te laat gegeten....
    Ben verder alleen erg moe steeds ...dat is mijn kwaaltje. En dus weeig (nu dan beroerd) als ik niet snel genoeg iets eet. Oh ja en mijn borsten beginnen weer wat zeer te doen. Mag verder niet klagen.

Wat in de tuin rommelen doe ik trouwens nog wel zelf maar dan wel met handschoenen aan hoor. Volgens de VK kan het dan nog prima. Alleen de kattenbak moet vriendlief nu wel doen. Just in case.... Ah misselijkheid zakt ondertussen ook weer af, loos alarm dus...pfjieuw!

Verder ga ik de komende weken lekker wat in het huis bezig, vakantie uitzoeken, me in de opvang en zwangerschapscursussen verdiepen etc.

Weten jullie al wat voor cursus jullie willen gaan doen? Gaan jullie wat doen? En waarom kies je specifiek voor deze cursus? Ik ben er nog niet overuit namelijk. Zelfde geld voor kinderwagens etc... We weten wel dat we zo'n 3 in 1 ding willen maar verder.... En dan inderdaad ook nog met de kamer bezig. Wij hebben maar 2 slaapkamers en de 2e kamer wordt nu gebruikt als logeer/rommelkamer. Rommel moeten we maar kijken waar we dat laten en logees....tsja, dan maar in de woonkamer. Maar goed, dit was vanaf het begin ook al een max 5 jaren huis hoor, dus we gaan straks toch weer verhuizen (als dat betaalbaar is uiteraard) en met 1 kleintje is het prima te doen!

Geniet van de zondag!

Liefs,

Kweenie

12. Johanna1

Johanna1 Bekend lid

15 feb 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    Hoi!
    Iemand vroeg hier naar de zwangerschapsbeha's. Ik heb er toevallig gisteren 1 gekocht bij Hunkemoller. Toen ik thuis kwam heb ik hem aangedaan en daarna niet meer uitgedaan. Wat zit dat fijn zeg! Niks meer wat knelt, ik heb er nog 1 besteld. Die was er nl. niet in mijn maat.
    Verder ben ik echt doodmoe. Al vanaf donderdag! Net geprobeerd ff te slapen (door manlief naar bed gestuurd....) maar dat lukte niet. Toen een poos in bad gelegen met allerlei tijdschriften over zwangerschap. Maar ik ben nog steeds moe.... blegh.
    Over verbouwen: het kamertje waar wij de babykamer van willen maken is nu computer/rommelkamer. We moeten dus alles leeghalen en de muren moeten opnieuw worden gestuct. Valt gelukkig wel mee.
    groetjes en een fijne zondag nog.

13. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj meiden

ook ik word een december mama!

zou me leuk lijken om hier ook mee te mogen komen praten :D
    ik ben vandaag precies 11 weken!
    nog 1 week en dan de magische 12 weken voorbij ;)

even kort een verhaaltje hoe mijn zwangerschap verloopt,. vanaf week 7 heel erg misselijk geweest tot vorige week nu af en toe met vlagen maar het is te doen.. verder de hele dag kapot!
    kan de hele dag wel slapen dus ben blij als dat minder word!
    verder ben ik 20 jaar het kindje was niet gepland maar nu echt meer dan welkom! ik heb altijd jong moeder willen worden!

helaas kon de vader er niet blij mee zijn en heeft de relatie verbroken. hij betaalt wel en wil zijn kindje straks ook zien maar verder wil hij niets.
    het heeft een paar weekjes geduurt voordat ik er overheen was maar door alle steun om me heen gaat het nu weer super goed met me en ben ik echt heel gelukkig met me kleintje in me buik!

als jullie vragen hebbe hoor ik het wel ;)

Liefs xx Marije

14. goglezzz

goglezzz Lid

24 apr 2008
    80
    0
    0
    sociotherapeut
    Deventer
    Hoi Marije,

Als eerste welkom hier, en gefeliciteerd met je zwangerschap ;)
    Wat vervelend om te moeten horen dat de vreugde van het kindje niet van 2 kanten kwam, en het zo moet aflopen.....

Wel fijn om te horen dat je het ondertussen 'n plekje hebt kunnen geven en het nu weer helemaal goed met je gaat en dat je er helemaal voor gaat...top!

Groetjes Wieteke

15. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    dankje wieteke!

jij natuurlijk ook gefeliciteerd met je zwangerschap.

het is inderdaad vervelend dat het zo heeft moeten lopen. maar hij was er nog niet klaar voor hij is zelf nog een kind en een kind kan geen kind opvoeden. en zijn ouders hebben ook maar tegen hem gezegt dat hij alleen verder moest zodat hij nog wel een normaal leven heeft. nou wat ben je dan voor ouders!

hij heeft me iets heel moois meegegeven om een nieuwe start te maken en ik heb straks het mooiste wat je je maar kan wensen en hij moet dat missen.

Liefs Marije

16. Peetje08

Peetje08 Bekend lid

30 mrt 2008
    704
    0
    0
    Marijee,

Van harte welkom en natuurlijk gefeliciteerd.
    Als je ook op de decemberlijst wilt (zie vorige pagina) wil je dan even een PB'tje sturen naar mij of naar Ginny.

Jeetje het is wel wat als je vriend je nu verlaat. En moedig van je om het alleen te doen. :thumup:
    Ik heb al het gevoel dat ik veel moet regelen, terwijl mijn manlief en ik gewoon getrouwd zijn. Voor jou wordt het nu nog meer en voor ook moeilijkere keuzes. Pff. Weet je al of je de vader gaat erkennen en of je ook een deel van de voogdij aan hem over wilt dragen? Of mag hij gewoon zijn kleine zien terwijl jij de volle rechten hebt. Wel een moeilijke keuze lijkt mij, want jij wilt natuurlijk ook lekker verder kunnen met jouw leven. En hopenlijk vind je een nog veel liever vent in de toekomst.

liefs,
    Peetje

PS: Als je het niet wilt vertellen wat je wilt gaan dan hoeft dat natuurlijk niet hoor.

17. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    hoi peetje

ik zal even een PB sturen zodat ik er ook bij kan ;)

ja klopt ik moet nu veel moeilijke keuzes maken.
    het scheeld dat hij wel meewerkt en zo goed als alles goed vind wat ik zeg omdat hij bang is dat ik hem anders voor de rechter sleep wat nergens op slaat want dat zou ik nooit zomaar doen.
    ik wil hem wel het kindje laten erkennen zodat het kindje straks wel een wettelijke vader heeft en het is dan ook een stuk makkelijker geregelt met de betaling voor na de geboorte van zijn kant af. verder blijft alle voogdij bij mij en hij mag altijd zijn kindje straks komen opzoeken. ik zou hem nooit zijn kindje willen onthouden!

ik hoop ook dat ik in de toekomst een leuke jongen tegen kom. maar dat is wel het laatste waar ik op dit moment mee bezig ben.
    ik wil nu eerst een stabiele en goede omgeving hebben voor me kleine straks!

en je mag alles vragen hoor ;)

Liefs Marije

18. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    Welkom Marije,

Van harte! Gezellig hoor weer een decembermama erbij. Jammer om te lezen dat jouw vriend het niet hetzelfde zag als jij, maar heel goed dat je hebt besloten er zelf helemaal voor te gaan met de kleine. Zet em op!

Grtjs,
    Hanneke

19. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    dankje hanneke!

jij natuurlijk ook gefeliciteerd met je zwangerschap!

en peetje jij natuurlijk ook nog gefeliciteerd!
    was het vergeten neer te zetten in me vorige berichtje :oops:

Liefs xx

20. Chanty24

Chanty24 Actief lid

Welkom Marije

Gefeliciteerd!
    Wat vervelend dat je dit geluk niet met je (ex) vriend kan delen.
    maar gelukkig heb je de kracht gevonden om toch door te zetten. Je zal zien je kan als zwangere de hele wereld aan!
    Veel plezier bij de decembermama`s.

Liefs Chanty

Deel Deze Pagina