Marije en andere nieuwe meiden, ook welkom. Marije geniet er lekker van en geniet ervan. Ik was 21 toen ik moeder werd van mijn oudste. Mensen keken er ook raar van op, maar mijn relatie met mijn nu 10-jarige dochter is alleen maar erg close en ikvind het geweldig nu. Liefs
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Peetje08 OF Ginny (niet aan ons allebei, want anders gaat het nog dubbel ) De lijst blijft dan netjes en up-to-date. DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 29 november 2008 Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meid - geslacht weten: nee - bevalling: ZH ks - BV/FV: bv 01 december2008 Ginny: 29 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv Wossie 28 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: fv Essie23 ... jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 02 december2008 Chida, 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV Monique4 20 jaar, 1e kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Mamamanuela 25 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Yonfi .. jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 03 december2008 Riddle 29 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Ranjeewha18 20 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Jacoba 25 jaar, 4e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Juut 27 jaar, 2e kind - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 04 december2008 Thirsa 24 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV 05 december2008 Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - keizersnede - FV/BV: FV mamatje 26 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 06 december2008 OemMujahid 22jaar, 1ste kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv Sheri 37 jaar, 4e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? mama05 30 jaar, 2e kind - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: bv 07 december2008 Tweety123 39 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? geja1981 27 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? rv1 26 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Marijee 20 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 08 december2008 Wolly 29 jaar, 1e kind - denkt:jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Consider 23 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Gwendo76 31 jaar, 2e kind - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv Mir5555 24 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 09 december2008 sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: Thuis - FV/BV: fv 10 december2008 Marleen4683 24 jaar, 1e kind - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dimmel 22 jaar, 1e kind - denkt: jongen - geslacht weten: misschien - bevalling: ZH - FV/BV: BV 11 december2008 matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 12 december2008 Marlieke10 32 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 2deKleine 25jaar, 2de kind - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Cindy80 27 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Jannegie 27 jaar, 1e kind - denkt:jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: BV Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: fv 13 december2008 14 december2008 Marit80 27 jaar, 2ekind - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: ZH - FV/BV: BV Mootjen 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 15 december2008 Dora2003 .. jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? ZonYvon .. jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Parel198820 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 16 december2008 Wardi 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: BV 17 december2008 Aussie 35 jaar, 1e kind - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv Maria04 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? joss81 26 jaar, 1 ste kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: bv 18 december2008 Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: bv Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt:Jongen - geslacht weten:Ja - bevalling:Thuis - FV/BV:FV 19 december2008 Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 20 december2008 Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? sarodo30 jaar, 4e kindje - denkt: jongen - gelascht weten: ja - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: FV 21 december2008 22 december2008 1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: BV 23 december2008 Kweenie30 jaar, 1e kindje - denkt: geen idee - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: ? Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? goglezzz (Wieteke) 33 jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV 24 december2008 Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV heathcliff .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 25 december2008 susanbenjamins .. jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ? natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: FV Poppy 32 jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV 26 december2008 Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv Manny8225 jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: ? 27 december2008 Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ZH - FV/BV: bv 28 december2008 Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: ZH - FV/BV: ? 29 december2008 Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ZH - FV/BV: ? 30 december2008 31 december2008 Een mooie dag in december 2008 Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: weet niet - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ? mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? heathcliff 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 78 Zwangere meiden in December Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80 Agenda Mei 19: lola1982 1e echo 19: Ginny controleafspraak gyn + 3e echo 19: Ginny echo nekplooimeting 19: Mootjen intake vk 20: Popje 12 weken echo 20: natascha78 1e echo 20: Jannegie gyn en 3e echo 20: Lorelei77 gyn 20: 1ekindje vk 21: Marleen4683 1e echo 21: Manny82 echo 21: Smallgirl77 echo nekplooimeeting 22: OemMujahid vk 22: Miepje21 2e afspraak VK 22: 2deKleine 11.10 uur VK 2e echo 22: Ramonamvjejo 1e echo 23: Marit80 termijn echo 23: Joss81 termijnecho 26: Anita86 1e echo 26: Tinker vk 27: Sylvia29 gyn en echo 27: Peetje08 2e keer gyn 27: 1ekindje 2e echo 28: Peetje08 combitest 28: Kweenie echo 28: Aussie73 echo 28: Johanna1 1e echo 29: OemMujahid vk 29: Mir5555 30: Goglezzz 1e echo Juni 02: Dimmel vk en 2e echo 03: Monique4 vk 04: Lola1982 intake vk + 3e echo 05: Chanty24 vk 11: Marijee vk 13: Smallgirl77 vk Juli 01: Manny82 vk 02: Smallgirl77 20-weken echo 15: Monique4 20-weken echo 24: Chanty 20-wekenecho Marijee, je staat er op.
Welkom en gefeliciteerd Marije! Gaat je vast lukken hoor om je kindje een goed thuis te geven. Uit je berichten kan ik in elk geval opmaken dat hij/zij voor jou ondertussen in elk geval meer dan welkom is....en dat is het allerbelangrijkste niet waar? -x- Kweenie
Hey marije Van harte gefeliciteerd met je onverwacht zwangerschap en top van je dat je het zo allemaal opneemt. Maar je zult inderdaad heel veel alleen moeten doen en ook beslissen....maar ik neem mijn petje af daar voor. =D> =D> Groetjes milou
dankje wel meiden voor al jullie lieve reacties.. en jullie ook allemeel gefeliciteerd met de zwangerschap en geniet er van! het word soms niet makkelijk voor mij maar ik weer zeker dat ik het kan! met alle steun om me heen en de liefde die ik voor me kindje heb. ik wil het beste voor hem/haar en daar zal ik ook naartoe werken. Liefs xx
Ik moet even klagen. Ik heb echt een baaldag. Vanochtend was mijn zoontje om 6.00 uur wakker, daarna zijn we allebei om 9.00 uur weer naar bed gegaan en beiden weer om 12.00 uur weer wakker. Mijn zoontje is een beetje ziek vandaag, koortsig, hangerig en huilerig en ik bleef de hele dag heeel moe, ik word er nu echt gek van, bah. Je zou toch denken dat je je na zoveel slaap weer wat beter gaat voelen. Gelukkig was manlief thuis en heeft hij het grootste deel van de zorg vandaag op zich genomen, maar ik zie nu al tegen morgen op als hij moet gaan werken. . Ik zwelg momenteel even in zelfmedelijden, bleh. Goed, nu deze klaagzang er uit is, nog even een reactie. Marije, welkom hier en veel plezier tijdens je zwangerschap. Nog even over die kattenbak. Vroeger maakten mijn man en ik altijd ruzie wie de kattenbak moest verschonen. Tijdens mijn zwangerschap moest hij het dus altijd doen en sindsdien zit het zo in zijn ritme (en niet meer in de mijne) dat ik het niet meer heb hoeven doen! Groot voordeel! groetjes Victoria
Marijee GEfeliciteerd, zie dat jij ook in Flevoland woont ik ook! woon in Almere.. De rest... GRR ik dacht dta het beter ging dat ik niet steeds hoeft te doneren aan de wc pot (ja het is voor een goed doel) Maar ik voel me onwijs rot! sorry dat ik niet reageer.. ik ga nog wat doneren, en ik schuif me bed in! adios
Hey allemaal, Petje af, hoor Marije. Dat je het helemaal alleen aandurft. Als je steun nodig hebt, zit je hier echt goed met al die decembermama's. Ik moet ook even klagen. Al twee dagen de hele dag misselijk. Eten helpt niet, maar heb gelukkig nog niet hoeven spugen. Wel het grootste gedeelte van het weekend in bed gelegen. Super... Begin nu echt bang te worden voor de echo, dinsdag. De vorige keer heb ik de echo niet eens gehaald (12 wkn). Mijn man, de eeuwige optimist, zegt dat alles goed is, maar ik wil eerst bewijs hebben. Groetjes Natascha
hey van harte gefeliciteerd alle nieuwe zwangere! Knap van je marije en met de instelling wat jij hebt red je het zeker! Mijn vriendin was ook alleen en die heeft het ook gered en hopelijk heb je goede steun aan ouders,zussen,broers of vrienden! Wij hebben morgen weer een echo en heeb er veel zin in om onze kleine weer te bewonderen! Ben ook heel erg moe en wordt er ook gek van! Ik voel me echt een dweil en kan soms wel janken! Maar ik weet ik doe het voor het goede doel en nog even voel houden over het algemeen ben ik er met 3 weken wel van af ...............hoop ik groetjes
Hey dames! Marije welkom hier! Ik ben ook ongepland zwanger geraakt (terwijl ik altijd zeer stipt was met de pil!) maar ik en mijn vriend, binnekort mijn man hihi, zijn er gelukkig nu wel blij mee. Vind het ontzettend knap van je dat je het alleen aandurft! Ik zag dat jullie het net hadden over woningen. Ik woon nu tijdelijk bij mijn moeder in, tot we een eigen woning hebben. Maar wat kan een woningbouw idd moeilijk doen pff. Dus ben benieuwd hoelang t gaat duren. Gelukkig heb ik veel steun aan mn moeder, die helpt me ontzettend goed. En mijn vriend is ook zo lief haha. Hij doet nu alles voor me, en geeft ook voor we gaan slapen een kusje op mn buik, haha zo lief is dat. Ik moet zeggen dat ik niet veel te klagen heb over mn zwangerschap tot nu toe. Af en toe misselijk als ik niks heb gegeten, was wel erg misselijk van week 4 tot 6. En pijnlijke borsten is nog maar af en toe, het enigste waar ik wel van baal is dat ik zo moe ben. En s'nachts er uit moet voor te plassen wat ik nooit heb gehad. Trouwens, heb afgelopen week oud bloed verloren. Was natuurlijk toch wel in paniek, maar kon geen kwaad. Sorry voor het lange verhaal, maar moest eff dit allemaal kwijt aan jullie Liefs Monique
zo meiden, heb net even mn banner aangepast pfff ik had t dit weekend ook niet breed hoor..gelukkig kreeg ik vandaag "vrij" van verjaardag schoonmoeder en heb ik heerlijk kunnen lezen en slapen! Ben morgen 12 weken dus hoop dat de piek voorbij is. Mn dochter zit volop in haar 15 maandensprong, en daar is even niks mee te beginnen..Gelukkig lieve man in de buurt die veel van me over heeft genomen. Buik groeit aardig hier zeg terwijl ik in gewicht bijna niks aankom, zo gek eigenlijk. Monique zo lief dat je vriend de kleine nu al een kusje geeft voor het slapen gaan! Mama05 erg he die vermoeidheid, ook ik kan soms wel janken en dat doe ik dan ook gewoon maar even lekker..gooi het er maar uit af en toe! Natascha mijn duimen draaien voor een goede echo. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt.En mannen bedoelen het goed, maar ik snap dat je gewoon bewijs wilt! Amber sterkte meissie en een dikke vette knuf voor jou! Victoria jouw kindje is volgens mij ongeveer even oud als die van mij? Of vergis ik me? Zwaar he als de vermoeidheid je zo overvalt en je dan ook nog zo'n huilerig kindje hebt.. Marije van harte proficiat! Veel kletsplezier hier! Je klinkt als een sterke meid die het prima redt!
Hey meiden. Ik ben er weer na een tijdje hier niet geweest te zijn Wat is er al veel geschreven zeg in die paar dagen, ik heb niet alles terug gelezen want het was zooooo veel Ik heb wel gelezen dat het bij een paar meiden niet goed is gegaan met hun beebje, heel veel sterkte. Ook heb ik gelezen dat een aantal weer een mooie echo hebben gehad GEFELICITEERD, en nu lekker genieten!! Voor alle nieuwe aanstaande mama's: en GEFELICITEERD met jullie zwangerschap. Hier gaat alles goed mijn buik wordt nu een stukje dikker maar kan nog steeds me eigen broek aan (zit een beetje strets in ) Het kokhalsen met tandenpoetsen is nu al een paar dagen weggebleven, hoop dat het weg blijft. De moeheid is er nog steeds, mijn bed is m'n grootste vriend Binnenkort gaan we de aanstaande babykamer opruimen en behang afsteken dan kunnen we daar in de zomer vakantie mee aan de gang, kan niet wachten tot het zover is weten jullie al wanneer je de meubeltjes gaan kopen en andere spulletjes? Ik ga zo me bedje opzoeken, slaap lekker allemaal.
Goeie morgen Nog even snel een berichtje voor ik naar mn werk ga. Meiden die vandaag voor de echo gaan veel plezier en succes! Verder iedereen een fijna dag. Liefs Chanty
Goedenorgen iedereen! Welkom aan alle nieuwe mama's. Afgelopen weekend de 1e verjaardag gevierd van Maurits met opa's en oma's. Het was erg gezellig (en vermoeiend). Maar de kleine is helemaal blij met al zijn nieuwe speelgoed, fietsje e.d. Verder heb ik woensdag a.s. EINDELIJK mijn 1e echo in het ziekenhuis bij de klinische genetica. Ik ben zeer benieuwd. Mijn buik groeit gestaag door, ik blijf even moe dus ik ga er maar vanuit dat het in ieder geval groeit en bloeit. Woensdag hoor ik ook de datum voor de vlokkentest, dat zal wel een week water worden. Dat was de vorige zwangerschap ook zo. Anyway: over 2 weken ben ik op vakantie. Heerlijk met man en kind naar Portugal genieten van de zon.
goeiemorgen Sjonge jonge jonge ik belde me verzekering op om te vragen waarom ik steeds een rekening kreeg van bloedprikken(65euro ) etc. Zegt ze dat zit in je eigen risico... ik blijf even doorvragen zegt ze dat de ECHO's ook onder EIGEN RISICO VALLEN! Zijn ze nou helemaal van de pot gerukt! Ik moet gewoon alles gaan zitten betalen hier Ik begin me toch echt af te vragen waarom wij ELKE MAAND 233 euro betalen voor de verzekering als we toch alles zelf moeten betalen! Ben gelijk weer chagerijnig Hoe ist met jullie... Ik moet zo gaan werken geen zin maja... Allemaal veel succes voor de nieuwe echo's en de nieuwe mama's welkom!
Hello Ladies! Welkom aan de nieuwe december 08 mama's! Gefeliciteerd en december lijkt me een mooie maand om te bevallen met zn allen! Hier gaat het tot nu toe prima. Nog niet weer migraine gahad en met de misselijkheid gaat het redelijk. De ene dag geen last van, de andere dag weer wat meer maar wel goed uit te houden. Wel erg moe steeds, heb zaterdag zelfs op de bank geslapen tussen de middag ! Nou dat lukt me anders nooit, hoe goed ik ook mijn best doe! @ Ranjeewha balen zeg dat je je nog steeds zo beroerd voelt. Lijkt me niks, kom ik er nog goed vanaf! Fijne dag allemaal!
@ oem, Bij onze verzekering krijg je die kosten als het goed is wel vergoed. Net als kosten voor de huisarts enz. Ben je ook aanvullend verzekerd? Gelukkig ben ik al door mn eigen risico heen. 2x bloedprikken en je bent er ook door hoor oem en dan krijg je toch de rest wel vergoed?
Hallo meiden Welkom Marije Oem wat een &*%$#@ bericht he! Hopelijk ben je snel door dat eigen risico heen.... Hier alles ok. Ik wil zo graag dat het vrijdag is..........dan heb ik mn echo zucht Het duurt zoooooooooooo lang en ik wil zekerheid Zo dat lucht op