december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    ik heb morgen de intake bij de verloskundige in het ziekenhuis ik hoop dat we dan ook het hartje horen.

2. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    ginny heel veel sterkte.

3. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

GFinny Heel veel sterkte!

4. Monique4

Monique4 Niet meer actief

@ Ginny, heel veel sterke meid, vind dit echt vreselijk!

@Lola: Jeetje, dat is ook een heftig verhaal!
    Heel veel sterkte ermee!

Liefs Monique

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Monique: dank je!

6. mootjen

mootjen Bekend lid

10 mrt 2008
    575
    0
    0
    Ginny heel veel sterkte zeg! vreselijk zeg, vooral als je al het hartje hebt horen kloppen! veel sterkte!

iemand vroeg of het normaal is dat ze bij de intake al naar het hartje kunnen luisteren... dit werd me aangeboden maar ze kon niet verzekeren dat we ook echt wat zouden horen moesten dan niet schrikken want het is dus nog best wel vroeg. ik denk dat ik geluk heb gehad. geen idee of ze dat bij alle verloskundige doen...

7. mootjen

mootjen Bekend lid

10 mrt 2008
    575
    0
    0
    Ginny heel veel sterkte zeg! vreselijk zeg, vooral als je al het hartje hebt horen kloppen! veel sterkte!

iemand vroeg of het normaal is dat ze bij de intake al naar het hartje kunnen luisteren... dit werd me aangeboden maar ze kon niet verzekeren dat we ook echt wat zouden horen moesten dan niet schrikken want het is dus nog best wel vroeg. ik denk dat ik geluk heb gehad. geen idee of ze dat bij alle verloskundige doen...

8. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    Ginny heel veel sterkt krijg er kippenvel van toen ik het net las beangstigt mij aan de andere kant ook van dat het zomaar kan gebeuren

heel veel sterkte de komende tijd

9. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    ginny wens je heel veel sterkte ik weet helaas wat je door maakt, heb het zelf ook mee gemaakt vorig jaar!

Vandaag heb ik de echo gehad en alles was goed de beeb groeit precies goed.
    Wat een mooi gezicht weer om te zien!

wens iedereen het zelfde toe om dit te zien!

liefs

10. Chanty24

Chanty24 Actief lid

Ginny heel veel sterkte wat! Hoop dat je het een plekje kunt geven! Dikke knuffel.

Lola wat een verhaal zeg niet te geloven! Sterkte!

11. wolly

wolly Niet meer actief

@Ginny: Wat verschrikkelijk zeg, na zo lang proberen :cry:
    Heel veel sterkte meid!

12. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj lieve meiden

Iuno.. ik zou inderdaad ook niet het beste van het beste willen geven omdat het inderdaad dan snel "verwende nesten" worden!

ik vind het heel erg dat vaak een kindje de dupe word van als de ouders uit elkaar gaan. daarom ben ik ook wel blij dat ik het nu zo vroeg weet hoe het er voor staat zodat ik straks alles rustig en stabiel heb voor de kleine!
    heel veel meiden die redden het ook wel.. het is niet makkelijk maar er is altijd een weg als je maar wil ;)

monique.. liefde is inderdaad veel belangrijker dan geld en spulletjes die je geeft..
    en ik weet ook zeker dat jullie het wel kunnen redden.. ik snap dat het voor je vriend moeilijk is mijn vriend had dus hetzelfde echt zo luxe leventje.. en dat wou hij niet opgeven.. ik vind het heel knap van je vriend dat hij het wel leert!
    zolang jullie zo veel van je kleintje houden komt alles helemaal goed :D

Marientje.. het was de bedoeling dat hij het kindje zou erkennen maar liet gister weten dat hij weer niet zeker weet en dat hij het pas wil doen na de geboorte ALS hij het doet! mijn ouders steunen mij echt voor 100% en daar ben ik ze echt heel dankbaar voor! al bemoeid me moeder zich wel met de spulletjes die ik aan wil schaffen ik wil graag een mooi vel gekleurt gestreept dekentje en me moeder vind dat weet te.. het is allemaal goed bedoelt en trek me er weinig van aan ;) het is mijn kindje ;)

Ginny.. Heel veel sterkte meid! het is vreselijk om zoiets mee te moeten maken!

lola.. wat erg dat hij bij jou ook zo moet lopen! en dat je ex zo iets kan zeggen :O dat is echt onmenselijk! ( sorry) .. maar ik weet zeker dat het jou ook allemaal gaat lukken! de schrik is nu zo groot maar het komt allemaal goed.. jij ook heel veel sterkte en je zal een geweldige moeder worden!

sorry dat ik niet op iedereen reageer,. ik zal wat vaker komen hier zodat ik niet eersts 2 pagina moet lezen :p

Liefs xx

13. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Lieve Ginny, Ik wens je/jullie heel veel sterkte.
    Geen woorden voor....

@ marije, Gelukkig dat je sterk in je schoenen staat, ga zo door meid!

@ lola, Wat erg zeg, dat je er achter moet komen dat je vriend vreemdgaat en dat na zo lang zwanger proberen te worden.
    Ik weet niet wat ik mijn man aan zou doen......

Hier alles prima, vanmiddag een paar uurtjes gewertkt, nu weer ontzettend moe.
    Even douchen en dan lekker op bed, moet morgen weer om kwart over 7 beginnen :confused:

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Bedankt dames!
    Marije, waar woon jij? Bij je ouders? (ben erg nieuwsgierig hoor!)

Ik had het ook totaal niet van hem verwacht!
    Ik kan hem ook wel heel wat aan doen, maar ik probeer rustig te blijven voor het kleine frummeltje dat zich in mijn buik ontwikkeld!

Voor de rest voel ik mij op en top zwanger en ik ben zoooo blij met mijn goede echo!
    Helaas weet ik wel uit ervaring dat het niets zegt, maar het moet toch een keertje goed gaan?!?!

15. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heej lola

ja ik woon nu bij me ouders maar wil wel proberen op mezelf te wonen voordat de kleine geboren word en mocht dat niet lukken omdat het best kortdag is.. dan zo snel mogelijk na de geboorte ik wil gewoon lekker me eige plekje kunnen hebben!

weet jij al een beetje wat je op dat gebied wil..?

knap dat je je zo rustig probeert te houden want ik weet hoe moeilijk dat is! maar het is inderdaad het beste voor je kleintje en het komt allemaal goed!

en je mag alles vragen hoor :)

Liefs xx

16. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik ben heel nieuwsgierig! Is het daar makkelijk om aan een woning te komen?

Ik weet nog niet echt wat ik ga doen! Het is nog zo recent (4 a 5 dagen) maar uiteraard is het wel in mijn gedachte opgekomen! Ik ga mij denk ik orienteren om te kopen... Ik moet even kijken wat er zoal te koop is binnen mijn budget, als dit niet veel soeps is wil ik eerst even gaan huren! De bedoeling is om zo snel mogelijk wat te vinden! Want ben toch wel gewend om niet meer bij mijn moeder te wonen!

Ben wel echt heel blij dat ik per juli een contract heb voor onbepaalde tijd op mijn werk! dat scheelt een boel onzekerheid!

Studeer je nog of werk je?

17. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    als je gelukt hebt is het makkelijk ;)
    ik ga proberen voorrang te krijgen maar of dat lukt weet ik ook niet!
    maar kan het altijd proberen.. de huurprijzen zijn niet hoog gelukkig maar hoop echt dat het lukt voor sowieso oktober want wil wel met 7 maanden alles klaar hebben dan..

het is inderdaad ook allemaal nog heel recent voor jou!
    snap dat je het niet gewent bent om bij je moeder te wonen maar het komt allemaal wel goed!

het is inderdaad erg fijn dat je per juli een vast contract hebt!

ik zit nu nog op school.. zou volgend schooljaar met een andere opleiding beginnen maar dat kan nu dus niet dus heb gelukkig kunnen regelen dat ik deze opleiding af kan maken en ook zelf in mag delen hoe dat voor mij het beste uitkomt want ik moet nog 320 uur stage lopen .. dus ik weet dat ik wel een inkomen heb van de studiefinanciering ook al is het niet veel ik kan er nu mee rond komen en ook als ik op mezelf gaan wonen dat heb ik allemaal al uitgerekent en als de kleine er is dan krijg ik al heel wat meer van de ib groep en natuurlijk kindertoeslag en kinder bijslag en je krijgt korting op veel vaste lasten!

het zal niet makkelijk worden maar ik weet dat ik het kan redden!

ik had ook graag willen gaan werken in de vakantie maar kans is zo klein dat ik nu wat vind.. dus dat zit er niet in ben ik bang!

Liefs xx

18. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    ik hoop voor je dat het lukt snel een woning vinden!
    Idd bij de IB-groep krijg je als alleenstaande moeder weer toeslag en al die andere toeslagen, dan moet het vast wel lukken!
    Wel fijn dat je nu zelf mag bepalen hoe je het indeeld! Wat voor opleiding volg je?
    Het komt vast helemaal goed! Dat weet ik zeker, je hebt een goede instelling toch! :D
    En ook wel fijn dat we hier in het topic ook steun kunnen zoeken bij elkaar, want ik denk dat we beide er vast wel tegen aan lopen dat wij geen partner hebben om alles mee te delen!
    Ik had al begrepen dat jij ook veel steun krijgt uit je omgeving! gelukkig!
    Ik heb dat ook! Ben ik wel echt blij mee!

19. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    ja ik krijg heel veel steun van familie en vrienden!
    als het aan mijn vriendinnen ligt hoef ik helemaal geen kleertjes zelf te kopen voor het eerste jaar :p haha
    ik doe nu modehandel.. het is indd erg fijn dat ik alles zelf mag indelen!
    ik vind het ook heel fijn dat we zo veel steun hebben aan het forum en ervaringen kunnen delen. want het zal inderdaad niet makkelijk worden zonder partner.. maar ik weet zeker dat we allebei op een dag een super liefe vent tegen komen die wel voor ons 100% gaat en ook voor de kleine!

liefs xx

20. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Oh leuke opleiding zeg!
    Ja we komen wel een goede vent tegen op een dag... Die ons + kindje accepteert!

Ik ga even verder met de laatste loodjes van mijn studie! hihi, nog 2 avondjes werk en dan zit het erop!

Fijne avond!

Deel Deze Pagina