ooh wat fijn Ginny.. ik hoop dat je nu wel een beetje meer kan genieten! Ik heb net heerlijk halfuurtje op de bank geslapen.. Sam lag ook in zijn bedje dus het kon heerlijk!
Ja ik ben ook wel een beetje moe. Zit nu even een bammetje te eten en ik ga daarna ook lekker even languit op de bank
hallo dames wij weten sinds 22 maart dat we in verwachting zinn van onze 1e erg spannend allemaal 16 april de 1e echo ik heb btw ok ongi krampen
Hey meiden! Zo net terug van mijn werk. Kind van school gehaald en paard gedaan. Nu ff lekker achter de pc en zo maar aan het eten beginnen. Krijg al meer honger. Gisteren en vandaag geen ongikramp te bekennen, dus dat gaat goed! Als je nu 5 weken en 1 dag bent Danielledeleeuw, ben je dan niet uitgerekend op 31 november? Lekker he meiden, zo even languit op de bank. Lekker ff niks doen. Ik ben ook super gaar. Ga ook lekker op tijd naar bed. Morgen weer een drukke dag. Miepje, van harte met je zwangerschap! Geniet ervan. Ik heb trouwens net nog een test gedaan, kon het niet laten. Kan het nog steeds niet geloven dat er een kleintje in me groeit. Moest denk ik weer bewijs hebben. Nou en die heb ik gekregen. Hij was natuurlijk hartstikke positief! De teststreep kwam eerder dan de controlestreep Mama van TEssa, jij natuurlijk ook van harte. Hoop voor je dat ie over een paar dagen nog duidelijker wrodt. Ga je nog een keer voor de zekerheid testen? WEllicht anders een bloedtest? Oh Ginny, die onzekerheid, je wordt er gek van. Vind het zo lullig voor je. Hoop dat je snel geen bruinbloed meer afveegt en een mooie echo te zien krijgt. Ik moet nog 2,5 week wachten tot onze eerste kennismaking. Jeetje wat spannend en wat duurt 2,5 week toch lang. Maar ja voordat je het weetis het voorbij. Hhaha dat toch iedereen last heeft van broek gluren.... het is die onzekerheid waar je gek van wordt. Gelukkig hebben we mekaar he.
Hoo ik keek ne in de buik foto's Sam.. mijn buik is nu even groot als toen ik bij Sam 12 weken was is dit goed of slecht? Okay. ikwas niet meer echt te slankste Net lekker een zelfgemaakte Pastasalde gemaakt... heerlijk en super licht.. dat is vooral lekker! ik dnek dat ik orgen ook nog een test ga halen om te kijken of mijn streepje nu nog duidelijker is wanneer kan je een afspraak maken voor een echo?
Hallo alle december mama's Als alles goed gaat word ik ook een december mama. Ik had vandaag mijn nod en heb vanochtend positief getest. Mijn vriend vind het ook helemaal super. Ik hoop zo dat alles goed gaat. Hebben jullie al een afspraak gemaakt met de verloskundige? weet niet wanneer ik die moet bellen....vind het nu nog zo pril.
@consider... welkom en gefeliciteerd ik heb een dag na dat ik het wist gebeld zo heb ik eerder een afspraak en de echo groetjes
@ consider,...van harte met je zwangerschap! Lekker samen genieten van het idee dat je over 36 weken een wondertje in je handen hebt Gewoon doen he Ranjeewha18, nog een test doen om te kijken. Alleen het idee is al leuk. En haalt weer al je twijfels weg. Vond het gewoon weer leuk te zien dat er toch echt 2 streepjes staan. Toen ik een afspraak maakte met de verloskundige, kreeg ik meteen een afspraak mee voor een echo. Ze werken samen dus dat is lekker handig. Hoe heb je het bij Sam gedaan? Wanneer had je toen je eerste echo? kus
smallgirl.. ik kreeg pas een verwijzing voor de echo toen ik bij de VK was geweest.. ik vond het zo vaag dat jij al wist wanneer je een echo kreeg daarom mijn vraag
Toen ik een afspraak maakte bij de verloskundige vroeg ze mij mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie. Die was 12 januari 2008. Oh zei ze dan ben je nu ruim 10 weken. Maar ik wist, door het temperaturen en het servixslijm, dat ik geen 10 weken was. Maar dat ik net 4 weken kon zijn. Ze was verbaasd maar vond het wel ok dat ik het zei, anders werd het een teleurstelling als ik niks zou zien op de echo. Vandaar dat ze meteen na onze eerste afspraak een afspraak voor een echo heeft gemaakt. Want eigenlijk weet ik niet zeker hoeveel weken ik ben. Maar uitgaande van mijn zelfgevonden eisprong, ben ik vandaag precies 5 weken Ik weet nog wel bij mijn dochter. Dat ging ook anders. Ik was toen in december gestopt met de pil en mijn eerste positieve test had ik in augustus. Maar tussentijds was ik dus niet ongi geweest. Ik had toen ook niet getempt! Dus ik wist niks. Toen moest ik nog 4 weken wachten voor een afspraak en een echo. Mijn positieve test had ik 29 augustus en mijn eerste echo op 30 september. Ik bleek toen 9 weken en 3 dagen te zijn. Ik zit nu overigens bij een andere verloskundige en merk dat een echo nu veel makkelijker gaat dan 10 jaar geleden. Ik moet overigens een paar weken voor mijn vermoedelijke bevallingsdatum naar de geneacoloog. Ik ben met een spoedkeizersnede bevallen dsu ik moet in het ziekenhuis bevallen.......
Ik wil ook weer in het ziekenhuis bevallen.. MEt mijn zoontje, ging het goed mis..! hij kwam er niet uit en is 5 keer getrokken met de vacuumpomp, had ook nog een navelstreng omzoch heen.., wilde niet goed ademhalen had een apascore van 4.. en moest 3 dagen in het ziekenhuis blijven..! hoezo was het bij jou een spoed keizersnee?
@Ranjeewha: Is het dan niet zo dat je dan ook weer standaard in het zh moet bevallen dan? Vooral omdat bij de eerste ook zo moeilijk ging.
Hoi hoi ik kom hier even binnen piepen! Alle aanstaande mama's van harte gefeliciteerd! Ik moet nog even geduld hebben maar hopelijk kan ik dan gezellig met jullie mee komen babbelen! heel veel liefs
Hoi hoi iedereen! Bedankt voor de felicitaties! Wil iemand mij erbij zetten op de lijst? Ik heb namelijk geen idee hoe dat moet. Ik ben 21 jaar en zwanger van het eerste kindje. Ik heb van de week een paar keer behoorlijke buikkrampen gehad en af en toe zo'n gevoel dat je ongi moet worden. Zo'n drukkend gevoel op m'n schaambeen. Ik maakte me er eerst wel een beetje zorgen om maar lees ook dat er meer zijn die er last van hebben. Zal er dus wel bij horen! Voelt iedereen zich verder goed? Ik voel me prima, heb alleen af en toe een vlaag van misselijkheid en erg veel gerommel in de darmen. Verder voel ik me heerlijk!
DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 WANNEER JE DE LIJST WILT AANPASSEN OF JEZELF OP DE LIJST WILT PLAATSEN: 1. Klik rechts van de lijst op de knop QUOTE 2. Dan in het berichtvenster links bovenin (quote=naam)weghalen en rechts onderin het bericht (quote) weghalen 3. Voeg jezelf toe (onder je vermoedelijke bevaldatum), vergeet niet om [ color=purple ] voor je naam te zetten en [ /color ] achter je regel (maar dan zonder spatie's ) 4. Klaar -> klik op OK * 01 december2008 Smallgirl77, 30 jaar, 2e kind Ginny, 29 jaar, 1e kindje Wossie, 28 jaar, 2e kind miepje, 21 jaar, 1e kindje 02 december2008 Chida, 27 jaar Monique4, 20 jaar, 1e kind Mamamanuela, 25 jaar, 2e kind 03 december2008 Tipp42hgg, 27 jaar, 1e kind Riddle, 29 jaar, 1e kind Ranjeewha18, 20 jaar, 2e kind Jacoba, 25 jaar, 4e kind 04 december2008 Wolly, 29 jaar, 1e kind 05 december2008 Peetje08, 33 jaar, 1e kind 06 december2008 Sheri, 37 jaar, 4e kind 07 december2008 08 december2008 09 december2008 10 december2008 11 december2008 12 december2008 13 december2008 14 december2008 15 december2008 16 december2008 17 december2008 18 december2008 19 december2008 20 december2008 21 december2008 22 december2008 23 december2008 24 december2008 25 december2008 26 december2008 27 december2008 28 december2008 29 december2008 30 december2008 31 december2008
Oh nee hoor, vragen staat vrij Ik was 8 dagen overtijd toen de weeen begonnen. Eerst om de 5 min en later wat sneller. Op een middag rond een uurtje of 12 was dat. Tegen de avond de verloskundige gebeld en ik kon 's morgen langskomen op het spreekuur. 's nachts hield ik het niet meer en kwam ze langs. Ik had 3 cm ontsluiting pffffff En ze ging weer weg. Toen in de middag rond 16 uur weer de verloskundige gebeld en toen had ik nog steeds 4 cm, maar de hartslag vna mijn dochter was tussen 60-80 ipv 130-140. Ik moest dus naar het ziekenhuis. Heel toevallig was mijn man toen boodschappen aan het doen en die heb ik meteen gebeld en was zo weer thuis. Hop de auto in en naar het ziekenhuis. Ik kwam daar rond half 5 aan en mijn vliezen werden gebroken. Ze had erin gepoept. Ik had nog steeds 4 cm. Allerlei artsen om me heen en ik had intussen behoefte om te persen. Maar ja dat kon niet ivm mijn 4 cm ontsluiting. Toen werd er besloten voor een spoedkeizersnede, vanwege haar harts;lag die weer verder omlaag ging. Om 17.30 uur werd ik naar boven gereden en om kwart over 6 is ze geboren. Ze zat vast in mijn bekken. Ze hebben met zin 5-en staan trekken. Een tang om haar hoofd gedaan en haar eruit getrokken. Ik hebt, gelukkig er niks van gemerkt, maar toen ik het achteraf hoorde.... Ik mag blij wezen dat ik er nog ben. Had 2 liter bloed verloren en mijn dochter had veel hoofdpijn, maar deed het verder wel goed. Ik had voor mijn doen best een groot kind. Ik ben zelf 1.61 en woog aan het begin van mijn vorige zwangerschap 51 kilo. Ik was toen aan het eind van mijn zwangerschap 74 (!) kilo en kon haast niet lopen. Mijn dochter was bijna 4 kilo en 54 cm lang. Kortom, ik had het nooit zelf kunnen doen. Als ik nu dus weer zo een grote baby krijg, kan ik het dus weer niet zelf.