@ Wieteke: Fijn om wat van je te horen meis! T is hier wat dat betreft net een buurtwacht hoor. Gaat het met iemand niet zo goed en horen we vervolgens een dag niets.... Maar dat is ook wel logisch denk ik. Iedereen leeft zo met elkaar mee. 16.45 uur dus? Poeh, nou...we tellen af he? Over 6 uurtjes weet je meer! @ Hertog Jan: Gefeliciteerd en welkom hier. @ Marleen: Jaaaah, Jip&Janneke champi....Helemaal goed! Zo'n mooie echo moet immers gevierd worden en hoe beter dan met kinderchampagne . Ik begin trouwens steeds zenuwachtiger te worden...Nog 6 nachten en dan ... weet ik nu al of het hartje nog steeds klopt (afspraak om 09.30 uur).... Dat is wel het vervelende dat je nu al kraamzorg en kinderopvang moet regelen trouwens... Ik weet nog niet eens zeker of het allemaal nog wel goed is.... Ik ga mijn luie lijf maar eens onder de douche zetten en even wat was vouwen... Tot later! Kus, Kweenie
Hai dames hier gaat alles nog zijn gangetje ik heb straks een afspraak bij de verloskundige ik ga vragen of ik het hartje mag horen hopelijk is het daar niet te vroeg voor... Verder gaat het eigelijk wel lekker hier... Ik wens iedereen succes voor de echo's Groetjesss
Hoi allemaal, Weer even een berichtje van mij! @Gogglez: veel succes vanmiddag, ik duim voor je! Hier gaat alles zijn gangetje. Gisteren naar de notaris geweest om een en ander door te spreken en te laten vastleggen, wij zijn namelijk niet getrouwd, dus dan is het toch allemaal iets omslachtiger (maar niet echt ingewikkeld allemaal). Gister nog wel even geschrokken ook, zat een klein beetje bloed tussen mijn afscheiding (sorry voor de ranzigheid), maar 's-ochtends hadden vriendlief en ik "gesport" en zeer waarschijnlijk kwam het daardoor. Vanmorgen toch nog maar even de vk gebeld en die kon mij ook wel geruststellen. We hadden het zelf ook wel bedacht, maar 't is toch schrikken als je het ziet. Dinsdag naar de verloskundige voor de 2 keer dan hoop ik dat we het hartje te horen krijgen, maar ik denk zelf dat ze dat wel standaard doen. Zou ik wel erg prettig vinden voordat we volgende week vrijdag naar Mexico vliegen. Sprak net even heel kort een van mijn bazen. Aangezien ik de enige in het bedrijf ben met mijn functie (management & marketing assistant) moet er een collega bijgezocht worden. Dit was sowieso het geval aangezien ik het te druk krijg (vandaar dat ik nu zo'n lang bericht typ ), maar nu wil ik natuurlijk parttime gaan werken en moet er een fulltimer bij gezocht worden. Hij schrok een beetje toen ik zei dat ik 3 dagen wil gaan werken (hij gokte denk ik op 4). Zometeen dus ook maar even mijn andere baas inlichten, dan kunnen we na de vakantie even gaan zitten om het te bespreken. Als ze moeilijk gaan doen en mij 4 dagen willen laten werken is de keus in ieder geval makkelijk gemaakt, dan ga ik iets anders zoeken, maar ik denk dat ze wel flexibel zijn. Er zijn er hier genoeg die 3 dagen werken. Nu dus weer snel aan het werk, want ik moet er wel voor zorgen dat al het werk bij is voor aanstaande woensdag, want donderdag begint de vakantie en niemand neemt mijn werk over. Grtjs, Hanneke
He Hanneke, Dus wat enhousiast 'gesport'! Haha, ik heb dat ook een keer gehad, daarna niet meer gelukkig! Fijn dat er op je werk over te praten is, scheelt een hoop denk ik!
Hallo dames, Dames met goede echo's proficiat! Dinsdag heb ik eindelijk de 12 weken bereikt! Ben daar zo blij om, omdat het echt een mijlpaal voor me was, en ik denk voor de meeste wel. Ik voel me verder wel goed, alleen nog steeds doodmoe en duizelig. Pff kan niet wachten tot 3 juni, want dan kan ik weer naar de vk en dan kan ik eindelijk het hartje horen! En 21 juni heb ik een pret echo Ik heb voor een pakket gekozen, dus dan een 2d echo en rond de 25 weken een 3d/4d echo Ben benieuwd of met die 2d al het geslacht gezien kan worden... Meiden met echo's, veel plezier! Liefs Monique
Hallo allemaal! Even snel een berichtje, ben op mijn werk namelijk. Er zijn meer meiden die inmiddels de magische 12 weken hebben gehaald. Top! Nu lekker genieten zonder al te veel stress. Hier gaat het wat minder. Heb enorme hoofdpijn. Heb een whiplash en ben gestopt met mijn therapie vanwege mijn zwangerschap. Maar nu heb ik dus een terugval en dat valt heel vies tegen. Normaliter slikte ik dan 2 ibuprofen maar dat mag nu niet meer. dus ik zit te vechten tegen de hoofdpijn. 1 pcmolletje helpt bij mij namelijk niet. helaas. Zag trouwens dat er nog een zwangere bij is gekomen. Meid van harte welkom en geniet ervan! Ik ga nu nog maar even verder. Zo om half 1 lunchen met een relatie. Hoop dat mijn hoofdpijn dat echt minder is. Zucht. Word er gewoon misselijk van. Oja, nog een foto van mijn echo van gisterenavond. Ons wondertje is ruim 6 cm gemeten van kop tot staart. Wat gaat het toch hard zeg! http://www.mijnalbum.nl/Foto-KZOKMHLX.jpg
Hoi Meiden, Ik ben zooooooooooo moe. Ik ben maandag bloed wezen prikken en gisteren te horen gekregen dat mijn schildklier weer op speelt. Ik ben dus vanaf vandaag weer aan het verhogen met de medicatie en hopelijk slaat dat snel aan! Ik zie het maar als iets positiefs: De baby vreet al mijn schildklierhormoon op waardoor hij lekker aan het groeien is! Ik slaap bijna de hele dag en ben dus ook al de hele week thuis van mijn werk! Ik hoop snel weer fitter te zijn want ik dacht eigenlijk dat ik de eerste 3 maanden fluitend door zou komen... Dikke kus voor allemaal! @mijnimeel : Hoe moet dat nou met de 3 maria's? hahaha! x Aussie
Nou de echo gisteren was top. Zon klein mensje en dan het hartje. Een geweldige belevenis. Onze kruimel was ook erg druk mooi om te zien. Nog 3 weken dan mogen we weer. Zo benieuwd want dan is de echo altijd weer duidelijker. groetjes
@Goglezzz: Succes straks met de echo, ik hoop dat alle sgoed is en dat je een hartje te zien krijgt. @HertogJan: Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. Als je ook op de zwangerschapslijst wilt (paar pagina's terug) en als je ook de afspraken erbij wilt hebben dan kun je een pbtje sturen naar mij of naar Peetje. Dan kan 1 van ons jou erbij zetten als je dat ook leuk vind. @Oem: Succes straks vij de vk, ik denk dat je het hartje nu zo wel kan horen, hun weten precies waar ze moeten zoeken zoniet dan niet schrikken, want dan is het toch nog te vroeg. @Vis: Het kan heel goed dat het van het sporten komt, want alles is nu heel goed doorbloed en dan kan er makkelijk een vaatje knappen. Ik had het in het begin ook door het sporten maar toen had ik alleen bruin. @Smallgirl: Verschrikkelijk die hoofdpijn, Ik geloof dat je wel 2 pcmolletjes tegelijk mag innemen, anders zou ik even de apotheek bellen en even vragen of dat mag. Hoop dat je er snel van verlost bent. @Aussie: Dat is balen dat de schildklier weer opspeeld, maar als je verhoogd hebt dan zal het snel weer bij trekken. En daar zou die ernstige moeheid ook wel vandaan komen. Hoop dat als je opgehoogd bent dat je snel weer wat energieker kunt zijn. @Manny: Geweldig he als je zo'n hartje ziet kloppen op de echo Gefeliciteerd. Vanacht slecht geslapen bah ik werd constant wakker van die verschrikkelijke maagzuur, maarja nu is het gelukkig weer voorbij hoop dat ik vanacht een beetje kan slapen en dat het niet terug komt.
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Peetje08 of aan Wolly, niet aan ons allebei, want anders gaat het nog dubbel De lijst blijft dan netjes en up-to-date. DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 29 november 2008 Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meid - geslacht weten: nee - bevalling: ZH ks - BV/FV: bv 01 december2008 Wossie 28 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: fv Essie23 ... jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 02 december2008 Chida, 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV Monique4 20 jaar, 1e kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Mamamanuela 25 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Yonfi .. jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 03 december2008 Riddle 29 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Ranjeewha18 20 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Jacoba 25 jaar, 4e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Juut 27 jaar, 2e kind - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 04 december2008 Thirsa 24 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV 05 december2008 Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - keizersnede - FV/BV: FV mamatje 26 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 06 december2008 OemMujahid 22jaar, 1ste kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv Sheri 37 jaar, 4e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? mama05 30 jaar, 2e kind - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: bv Dagdromer 26 jaar, ? kind - denkt: ? - geslacht weten ? - bevalling ? - FV/BV ? 07 december2008 Tweety123 39 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? geja1981 27 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? rv1 26 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Marijee 20 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 08 december2008 Wolly 29 jaar, 1e kind - denkt:jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Consider 23 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Gwendo76 31 jaar, 2e kind - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv Mir5555 24 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 09 december2008 sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: Thuis - FV/BV: fv 10 december2008 Marleen4683 24 jaar, 1e kind - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dimmel 22 jaar, 1e kind - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 11 december2008 matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 12 december2008 Marlieke10 32 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 2deKleine 25jaar, 2de kind - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Cindy80 27 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Jannegie 27 jaar, 1e kind - denkt:jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: BV Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: fv HertogJan 33 jaar, 3de kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: BV 13 december2008 14 december2008 Marit80 27 jaar, 2ekind - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: ZH - FV/BV: BV Mootjen 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 15 december2008 Dora2003 .. jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? ZonYvon .. jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Parel198820 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 16 december2008 Wardi 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: BV 17 december2008 Aussie 35 jaar, 1e kind - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv Maria04 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: ZH? - FV/BV: BV joss81 26 jaar, 1 ste kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: bv 18 december2008 Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: bv Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt:Jongen - geslacht weten:Ja - bevalling:Thuis - FV/BV:FV 19 december2008 Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 20 december2008 Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV sarodo30 jaar, 4e kindje - denkt: jongen - gelascht weten: ja - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: FV Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv 21 december2008 22 december2008 1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: BV 23 december2008 Kweenie30 jaar, 1e kindje - denkt: geen idee - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: ? Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? goglezzz (Wieteke) 33 jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV 24 december2008 Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV heathcliff .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Guusje2001 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling:thuis - FV/BV: BV 25 december2008 susanbenjamins .. jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ? natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Poppy 32 jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV Marijke84 24 jaar, 1ste kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: BV 26 december2008 Manny8225 jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: ? 27 december2008 Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ZH - FV/BV: bv 28 december2008 Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: ZH - FV/BV: ? 29 december2008 Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ZH - FV/BV: ? 30 december2008 31 december2008 Een mooie dag in december 2008 Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: weet niet - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ? mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 80 Zwangere meiden in December Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny Agenda Mei 22: OemMujahid vk 22: Miepje21 2e afspraak VK 22: 2deKleine 11.10 uur VK 2e echo 22: Ramonamvjejo 1e echo 23: Marit80 termijn echo 23: Joss81 termijnecho 26: Anita86 1e echo 26: Tinker vk 26: marleen4683 vk 27: Sylvia29 gyn en echo 27: Peetje08 2e keer gyn 27: 1ekindje 2e echo 28: Peetje08 combitest 28: Kweenie echo 28: Aussie73 echo 28: Johanna1 1e echo 29: OemMujahid vk 29: Mir5555 30: Goglezzz 1e echo Juni 02: Dimmel vk en 2e echo 03: Monique4 vk 03: Marijke84 2de echo 03: Guusje2001 1e echo 04: Lola1982 intake vk + 3e echo 05: Chanty24 vk 10: Natascha78 12 weken echo 10: Marijke84 Nekplooimeting 11: Marijee vk 13: Smallgirl77 vk 14: Lola1982 4e echo 17: Wolly gyn 4de echo, uitslag bloedonderzoek, urine inleveren 23: Natascha78, vk vervolgafspraak Juli 01: Manny82 vk 02: Smallgirl77 20-weken echo 15: Monique4 20-weken echo 21: OemMujahid 20-weken echo 24: Chanty 20-wekenecho @HertogJan: Jou gegevens zijn aangepast. Ik heb even terug gelezen en je bent als ik het goed gelezen heb op 12 dec uitgerekend? Als het niet klopt hoor ik het wel. @Marijke: Jou gegevens staan erbij, als je meer erbij wilt hebben dan hoor ik het wel.
Daar ben ik ook weer een keertje. Ik lees nog wel zo af en toe, maar kan vaak niet de moed bij elkaar verzamelen om wat te typen. Errug moe... @ Ginny: Wat ontzettend erg voor je. Sterkte voor de komende tijd en ik hoop echt van harte dat je gauw weer zwanger mag worden. Wat leuk al die echo's, dikke buiken en kloppende hartjes. Mijn buikje begint nu ook wat te groeien. Wel moeilijk te zien. Had geen platte buik namelijk. Maandag eindelijk echo en dan iedereen eindelijk vertellen. Eind volgende week dan mag ik het van de daken schreeuwen hoop ik. Gisteren dikke depri bui. Voelde me lelijk, het is een bende in huis, ben moe, enz., enz... haha Morgen hele dag trouwdag van vrienden. Heb mega hoge hakken. Kijken hoelang ik het volhoud. @Goglezz: Ben erg benieuwd hoe het vanmiddag bij de verloskundige met je gaat.
Halooooooooooootjus daar ben ik weer is Ik heb het hartje gehoooooooooooooooord me mama was meegegaan en ik denk dat het voor de oma in spe nu ECHT begint te worden... ik zag toevallig dat ze wat traantjes liet Ik ben maar 1kilo aangekomen en ik dacht dat het meer zou zijn...! Want ik heb al een echt buikje! De vk vertelde dat het waarschijnelijk door mijn darmen zou komen... Nou morgen ben ik 12weken Dan is de magische grens voor mij ook bereikt en kan ik lekker genieten van ons kleine hummeltje Groetjes....een blije mama in spe
@susanbenjamins: Lastig af en toe die depri buien..lang leven de hormoontjes Alvast veel plezier morgen bij de trouwerij, miss dat je wat makkelijke schoenen mee kan nemen voor als het echt niet meer gaat. @Oem: Mama van oem is helemaal emo ervan, is toch leuk dat ze zo blij is he Ga lekker genieten, de magische grens is er bijna.
Hallo allemaal, Ik kom me ook maar is melden hier Ik ben 25 december uitgerekend, en 3 juni krijg ik de 2e echo! Groetjes Marijke
Welkom Marijke en gefeliciteerd met je zwangerschap. Als je ook in de lijst wilt kun je een pbtje sturen, dan zet ik je gegevens erbij.
Hai dames, vanmorgen 2de echo gehad en alles zag er super uit, en werkt gelukkig allemaal nog perfect. Over 4 weken mag ik langskomen om naar het hartje te luisteren. Ik voel me super en kan nu echt gaan genieten van het kleine wondertje in me