Hee meiden, Vanmorgen werd ik al vroeg gebeld door het z'huis, met de vraag of ik eerder langs kon komen voor de 1ste echo i.v.m mijn klachten. Ik kom nu net terug en ik ben zooooooooooooooo blij en opgelucht . Alles was in orde, hat hartje ging flink tekeer en ook de armpjes en beentjes waren druk in de weer. Had tranen in mijn ogen toen ik het allemaal zag! Het is gewoon niet te beschrijven als je zoiets voor de eerste x ziet, erg onwerkelijk allemaal! @2dekleine: gefeliciteerd, en nu lekker gaan genieten! @Hartojan: Gefeliciteerd en welkom hier op forum @Manny: Fijn om te horen dat alles goed was met de echo. Kan me goed goed voorstellen hoe je je voelt....Ik vond het ook echt 'n hele belevenis om het hartje net voor de 1ste x te horen. @smallgirl77: Wat vervelend voor je zeg. Ik heb zelf ook 'n whiplash gehad, en hiervoor medicijnen voor tegen de hoofdpijn, maar sinds ik zwanger ben heb ik haast geen hoofdpijnklachten meer. Ik weet wat het is als je ontzettend veel last hebt van hoofdpijn en als je dan ook nog geen medicatie mag innemen, erg vervelend. Wens je veel sterkte....en hopelijk gaan de hoofdpijn klachten bij jou ook snel minder worden ofdat ze'je 'n ander alternatief kunnen aanbieden. @Aussie: Vervelend dat je zoveel last van vermoeidheid hebt en dat de schildklier weer opspeeld. Hopelijk slaat de medicatie snel aan, zodat je je weer wat fitter gaat voelen @Oem: Suc6, straks bij de vk. Liefs Wieteke
Alle dames met mooie echo gefeliciteerd wieteke: ben blij dat het niks was misschien voelde je toevallig de bandenpijn?Weten ze al wel hoe je klachten zijn ontstaan..? wolly we lopen gelijk op ben je ook zo gerust? Ik voel me heerlijk!
@Wieteke: Ohh gelukkig zeg dat alles goed was. Ik hoop dat je nu kunt gaan genieten van je zwangerschap. En net wat oem zegt miss is het wel je banden die oprekken en voel jij ze extra goed..kan. @Oem: Ach ja ik zie het hahahahaa we lopen gelijk ja. Ja ik voel me ook heel goed soms wat rugpijn en vannacht dan die zuurbrand en de pijnlijke borsten en tepels maar ben daar al helemaal aan gewent geraakt. Maar verder voel ik me prima, ik mag niet klagen iig. En aangezien we de 12 weken grens bijna gehaald hebben voel ik me daar ook aardig fijn onder Ik heb zoiets van als het fout was geweest dan was het allang gebeurd toch. Dus we genieten met volle teugen
haha heeeerlijk! Heb inderdaad dezelfde symptomen maar omdat ik er zo aan gewend ben zie ik ze niet eens meer als symptomen... Nou lekker genieten inderdaad ow wolly ik ben 6dec uitgerekend en ik zie dat jij op 8dec staat...? klopt dat wel dan?
Ik zat eigenlijk volgens mijn eigen berekening eerst op 4dec maar omdat ik clomid heb gebruikt en echo's in het zh heb gehad weten ze precies wanneer me eisprong is geweest en vanuit daar hebben ze geteld en daarbij dan die extra 2 weken dan he. Zo zat dat geloof ik in elkaar als ik het goed heb. Soms is het allemaal zo ingewikkeld ahahhahaha dan weet je het zelf niet meer
ja inderdaad ik raak ook weleens de tel kwijt de huisarts zei 9dec de vk zei 6 dec bij de 7weken echo was het 10 dec en met de echo van vorige week was het opeens weer 9dec... Me vk zei tegen me dat ze 6dec aanhouden, omdat ze pas gaan veranderen van datum als de echo een week afwijkt van de geschate datum... Dus daarom is het nu op 6dec blijven staan Zoals ik al eerder gezegt heb.. Ik weet toch dat me kindje komt wanneer het zelf wilt...dus ik maak me daar niet druk over maar dan zou je toch niet gelijk oplopen met mij? Of je dan moet je dat even op de lijst aanpassen
Het is mij zo gezegt door me gyn dus die zal het wel goed hebben denk ik dan. Na de 2de echo die ik heb gehad is de datum vastgezet op 8 dec en heb ik toen ook in me banner aan gepast dus het klopt bij mij wel En het is idd wat je zegt als het kindje wil komen dan komt het vanzelf ik denk niet dat het kindje denkt van, ohh nu is mama uitgerekend en nu moet ik komen ahhahaha.
humm vreemd mijn banner heb ik ook gemaakt en uitgerekende datum op 6dec en dan krijg ik 11 weken en 5dagen... anyway het zal allemaal wel goed zijn hahaha
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Peetje08 of aan Wolly, niet aan ons allebei, want anders gaat het nog dubbel De lijst blijft dan netjes en up-to-date. DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 29 november 2008 Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meid - geslacht weten: nee - bevalling: ZH ks - BV/FV: bv 01 december2008 Wossie 28 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: fv Essie23 ... jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 02 december2008 Chida, 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV Monique4 20 jaar, 1e kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Mamamanuela 25 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Yonfi .. jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 03 december2008 Riddle 29 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Ranjeewha18 20 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Jacoba 25 jaar, 4e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Juut 27 jaar, 2e kind - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 04 december2008 Thirsa 24 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV 05 december2008 Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - keizersnede - FV/BV: FV mamatje 26 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 06 december2008 OemMujahid 22jaar, 1ste kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv Sheri 37 jaar, 4e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? mama05 30 jaar, 2e kind - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: bv Dagdromer 26 jaar, ? kind - denkt: ? - geslacht weten ? - bevalling ? - FV/BV ? 07 december2008 Tweety123 39 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? geja1981 27 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? rv1 26 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Marijee 20 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 08 december2008 Wolly 29 jaar, 1e kind - denkt:jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Consider 23 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Gwendo76 31 jaar, 2e kind - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv Mir5555 24 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 09 december2008 sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: Thuis - FV/BV: fv 10 december2008 Marleen4683 24 jaar, 1e kind - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dimmel 22 jaar, 1e kind - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 11 december2008 matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 12 december2008 Marlieke10 32 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 2deKleine 25jaar, 2de kind - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Cindy80 27 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Jannegie 27 jaar, 1e kind - denkt:jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: BV Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: fv HertogJan 33 jaar, 3de kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: BV 13 december2008 14 december2008 Marit80 27 jaar, 2ekind - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: ZH - FV/BV: BV Mootjen 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 15 december2008 Dora2003 .. jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? ZonYvon .. jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Parel198820 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 16 december2008 Wardi 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: BV 17 december2008 Aussie 35 jaar, 1e kind - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv Maria04 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: ZH? - FV/BV: BV joss81 26 jaar, 1 ste kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: bv 18 december2008 Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: bv Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt:Jongen - geslacht weten:Ja - bevalling:Thuis - FV/BV:FV 19 december2008 Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 20 december2008 Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV sarodo30 jaar, 4e kindje - denkt: jongen - gelascht weten: ja - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: FV Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv 21 december2008 22 december2008 1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: BV 23 december2008 Kweenie30 jaar, 1e kindje - denkt: geen idee - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: ? Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? goglezzz (Wieteke) 33 jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV 24 december2008 Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV heathcliff .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Guusje2001 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling:thuis - FV/BV: BV 25 december2008 susanbenjamins .. jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ? natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Poppy 32 jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV Marijke84 24 jaar, 1ste kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: BV 26 december2008 Manny8225 jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: ? 27 december2008 Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ZH - FV/BV: bv 28 december2008 Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: ZH - FV/BV: ? 29 december2008 Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ZH - FV/BV: ? 30 december2008 31 december2008 Een mooie dag in december 2008 Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: weet niet - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ? mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 80 Zwangere meiden in December Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny Agenda Mei 22: OemMujahid vk 22: Miepje21 2e afspraak VK 22: 2deKleine 11.10 uur VK 2e echo 22: Ramonamvjejo 1e echo 23: Marit80 termijn echo 23: Joss81 termijnecho 26: Anita86 1e echo 26: Tinker vk 26: marleen4683 vk 27: Sylvia29 gyn en echo 27: Peetje08 2e keer gyn 27: 1ekindje 2e echo 28: Peetje08 combitest 28: Kweenie echo 28: Aussie73 echo 28: Johanna1 1e echo 29: OemMujahid vk 29: Mir5555 30: Goglezzz 1e echo Juni 02: Dimmel vk en 2e echo 03: Monique4 vk 03: Marijke84 2de echo 03: Guusje2001 1e echo 04: Lola1982 intake vk + 3e echo 05: Chanty24 vk 09: Manny82 12 weken echo 10: Natascha78 12 weken echo 10: Marijke84 Nekplooimeting 11: Marijee vk 13: Smallgirl77 vk 14: Lola1982 4e echo 17: Wolly gyn 4de echo, uitslag bloedonderzoek, urine inleveren 23: Natascha78, vk vervolgafspraak Juli 01: Manny82 vk 02: Smallgirl77 20-weken echo 15: Monique4 20-weken echo 21: OemMujahid 20-weken echo 24: Chanty 20-wekenecho @Manny: Ik heb je erbij gezet bij de afspraken
Wieteke Ik ben heel blij voor je! Wolly, het zal idd allemaal wel weer beter gaan ald de medicijnen weer aanslaan,maar ik baal ontzettend! x Aussie
Dames wat een positieve berichten allemaal heeeeeeeeeeeel goed ik moet morgenmiddag om 12.30..... zuchttttttttttttttttt
@ Wieteke: He gelukkig meis! En fijn dat je eerder kon komen! Maar weet je nu wel waar de kramen door komen? Iets met je darmen? Bandenpijn? Geniet in elk geval van het feit dat je weet dat het met je kleintje goed gaat! Iedereen die de echo nog moet krijgen: Ook zo in spanning? En nieuwe decembermama's welkom en gefeliciteerd! -x- Kweenie
Héé meiden, De krampen zijn wel afkomstig van mijn baarmoeder, en ze zeiden dat dat puur 'n teken is dat ik even wat gas terug moet nemen. Gelukkig niks ernstigs dus! Oja, door m'n enthousiasme helemaal vergeten te melden dat ik ook idd uitgeteld ben op 23 dec en onze bambino nu 7 cm is Vanavond gaan we er 'n klein feestje van maken.....we zijn beide zo blij Alle meiden die morgen voor 'n echo gaan heel veel suc6 Iedereen 'n fijne avond, Liefs Wieteke
Hallo dames! Bedankt voor de complimenten over mijn buik. Ben er zelf ook wel trots op. Sommige broeken pas ik nu echt niet meer. Gelukkig pas ik nog in een aantal rokjes en 2 zomerbroeken. 'k Zal binnenkort maar eens gaan shoppen voor positiekleren. @Kweenie: ik zie dat we allebei woensdag voor een echo moeten. Spannend he? Ik ga zo nog ff proberen om een foto van mijn 8 weken-echo up te loaden. De foto is wel een beetje wazig. Liefs
Hey dames, het heeft weer niet zo mogen zijn voor ons. Maandag met 8 wk en 4 dagen weer voor tweede keer een mk gehad. Ik ga jullie verlaten. Suc6 met alles. Liefs Poppy