december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2deKleine

2deKleine Actief lid

4 jan 2008
    194
    0
    0
    Mama
    Poppy heel erg veel sterkte meid!

2. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    poppy wat erg! heel veel sterkte voor jou en je man..

liefs xx

3. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    o getsie, wat een onwijs verdrietig nieuws voor jullie poppy, echt erg vind ik het! heel veel sterkte met het verwerken van deze klap! :cry:

hier gaat alles wel oke, heb alleen vrij wilde hormonen deze keer. voel me vaak een beetje sippig, terwijl ik alle reden heb om heel blij te zijn!
    maar ja, hoort er een beetje bij denk ik.

2de kleine: wat een prachtplaatjes! echt heel erg mooi joh!

goglezz superfijn dat alles goed zat!

joss heeeel veel succes morgen!

4. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Lieve poppy, Ik wil jullie heel veel sterkte wensen. Ik hoop dat je veel steun krijgt uit je omgeving.

@ juut, hier hetzelfde met de hormonen!
    Ze vliegen met gote snelheid ( mag er nog om denken als ik langs een flitspaal kom! ;) ) en mijn man word er op dit moment ook niet vrolijker van :(
    Maar ja, dat moeten we nu maar even voor lief nemen, voor het goede doel!

5. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    O ja , hier muts nog even: Krijg mn mooie echofotos niet geupload, dus kijk daarvoor even op mn hyves:

http://marleen-p83.hyves.nl

Mijn hyves is niet te zien voor iedereen, maar je mag je natuurlijk aanmelden als vriend ( voor degene die dat willen ;) )

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Poppy, onwijs veel sterkte gewenst!

7. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    poppy heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd.

8. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    @poppy: Meis, wat een rotbericht! Heel veel sterkte!

@Johanna: Hoe laat heb jij de echo dinsdag? En begin jij ook al steeds zenuwachtiger te worden?

Liefs,

Kweenie

9. wolly

wolly Niet meer actief

Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Peetje08 of aan Wolly, niet aan ons allebei, want anders gaat het nog dubbel ;) De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008

29 november 2008
    Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meid - geslacht weten: nee - bevalling: ZH ks - BV/FV: bv

01 december2008
    Wossie 28 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: fv
    Essie23 ... jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    02 december2008
    Chida, 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV
    Monique4 20 jaar, 1e kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Mamamanuela 25 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Yonfi .. jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    03 december2008
    Riddle 29 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Ranjeewha18 20 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Jacoba 25 jaar, 4e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Juut 27 jaar, 2e kind - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    04 december2008
    Thirsa 24 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    05 december2008
    Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - keizersnede - FV/BV: FV
    mamatje 26 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    06 december2008
    OemMujahid 22jaar, 1ste kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    Sheri 37 jaar, 4e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    mama05 30 jaar, 2e kind - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: bv
    Dagdromer 26 jaar, ? kind - denkt: ? - geslacht weten ? - bevalling ? - FV/BV ?
    07 december2008
    Tweety123 39 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    geja1981 27 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    rv1 26 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Marijee 20 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    08 december2008
    Wolly 29 jaar, 1e kind - denkt:jongen - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Consider 23 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Gwendo76 31 jaar, 2e kind - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    Mir5555 24 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    09 december2008
    sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: Thuis - FV/BV: fv
    10 december2008
    Marleen4683 24 jaar, 1e kind - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Dimmel 22 jaar, 1e kind - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    11 december2008
    matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    12 december2008
    Marlieke10 32 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    2deKleine 25jaar, 2de kind - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Cindy80 27 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Jannegie 27 jaar, 1e kind - denkt:jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: BV
    Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: fv
    HertogJan 33 jaar, 3de kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: BV
    13 december2008
    14 december2008
    Marit80 27 jaar, 2ekind - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: ZH - FV/BV: BV
    Mootjen 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    15 december2008
    Dora2003 .. jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    ZonYvon .. jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Parel198820 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    16 december2008
    Wardi 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: BV
    17 december2008
    Aussie 35 jaar, 1e kind - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    Maria04 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: ZH? - FV/BV: BV
    joss81 26 jaar, 1 ste kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: bv
    18 december2008
    Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: bv
    Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt:Jongen - geslacht weten:Ja - bevalling:Thuis - FV/BV:FV
    19 december2008
    Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    20 december2008
    Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    sarodo30 jaar, 4e kindje - denkt: jongen - gelascht weten: ja - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: FV
    Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    21 december2008
    22 december2008
    1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: BV
    23 december2008
    Kweenie30 jaar, 1e kindje - denkt: geen idee - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    goglezzz (Wieteke) 33 jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    24 december2008
    Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV
    heathcliff .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Guusje2001 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling:thuis - FV/BV: BV
    25 december2008
    susanbenjamins .. jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Marijke84 24 jaar, 1ste kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: BV
    26 december2008
    Manny8225 jaar, 1e kindje - denkt: jongen - geslacht weten: nee - bevalling: ziekenhuis - FV/BV: ?
    27 december2008
    Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: ZH - FV/BV: bv
    28 december2008
    Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: ZH - FV/BV: ?
    29 december2008
    Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ZH - FV/BV: ?
    30 december2008
    31 december2008

Een mooie dag in december 2008
    Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv
    bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: weet niet - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?

79 Zwangere meiden in December

Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!
    Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy

Agenda

Mei
    22: OemMujahid vk
    22: Miepje21 2e afspraak VK
    22: 2deKleine 11.10 uur VK 2e echo
    22: Ramonamvjejo 1e echo
    23: Marit80 termijn echo
    23: Joss81 termijnecho
    26: Anita86 1e echo
    26: Tinker vk
    26: marleen4683 vk
    27: Sylvia29 gyn en echo
    27: Peetje08 2e keer gyn
    27: 1ekindje 2e echo
    28: Peetje08 combitest
    28: Kweenie echo
    28: Aussie73 echo
    28: Johanna1 1e echo
    29: OemMujahid vk
    29: Mir5555
    30: Goglezzz 1e echo

Juni
    02: Dimmel vk en 2e echo
    03: Monique4 vk
    03: Marijke84 2de echo
    03: Guusje2001 1e echo
    04: Lola1982 intake vk + 3e echo
    05: Chanty24 vk
    09: Manny82 12 weken echo
    10: Natascha78 12 weken echo
    10: Marijke84 nekplooimeting
    11: Marijee vk
    13: Smallgirl77 vk
    14: Lola1982 4e echo
    17: Wolly gyn 4de echo, uitslag bloedonderzoek, urine inleveren
    21: Monique pretecho
    23: Natascha78, vk vervolgafspraak

Juli
    01: Manny82 vk
    02: Smallgirl77 20-weken echo
    15: Monique4 20-weken echo
    21: OemMujahid 20-weken echo
    24: Chanty 20-wekenecho

@Monique: Ik heb je afspraak erbij gezet.

@Poppy: Wat verschrikkelijk, heel veel sterkte met het verlies :(

10. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Poppy heel veel strekte met dit grote verlies..!

morgen naar de VK hopelijk het hartje horen...?

groetjes

11. mamatje

mamatje Actief lid

14 aug 2007
    417
    0
    0
    Lieve Poppy, ik wens jullie heel veel sterkte wat jammer zeg :(

12. goglezzz

goglezzz Lid

24 apr 2008
    80
    0
    0
    sociotherapeut
    Deventer
    @ Poppy, wat erg meis. Heel veel sterkte gewenst met dit grote verlies!

Meiden die vandaag een afspraak hebben voor 'n echo, heel veel suc6 en plezier!

Vandaag heb ik weekend en ga ik weer gezellig richting Brabant, naar m'n vriendinnen. Heb 32 jaar in Brabant gewoond, dus kijk er altijd weer naar uit als we weer zo'n dag gepland hebben met alle meiden, en het voelt gewoon weer ff lekker als "thuis komën"als ik weer in Brabant ben ( lekker vertrouwd)......Ben 'n jaar geleden verhuist naar het Oosten van het land Deventer, en kan je vertellen dat het nog steeds wel 'n beetje wennen is, mis mijn familie en vrienden natuurlijk, want ze wonen niet meer zo 1,2,3 om de hoek. Dus jullie begrijpen natuurijk wel, dat ik erg uitkijk naar vandaag!

Iedereen verder 'n fijne dag vandaag,

Liefs Wieteke

P.s zijn er meerdere meiden die ook hyves hebben? en weten jullie of er ook al 'n hyves is aangemaakt voor vrouwen die gaan bevallen in December? Zoniet, lijkt het me wel leuk om die een te maken....

13. Peetje08

Peetje08 Bekend lid

30 mrt 2008
    704
    0
    0
    Poppy, wat een rot nieuws. Veel sterkte gewenst. En hopenlijk mag 3 maal dan wel scheepsrecht voor jullie zijn (met een mooi kindje als gevolg).

14. Monique4

Monique4 Niet meer actief

Hey poppy, wat erg! Heel veel sterkte gewenst!

15. Chanty24

Chanty24 Actief lid

@Poppy wat een vervelemd nieuws zeg! Ik wens jullie veel sterkte met dit verlies.

Meiden met een mooie echo en kloppend hartje gefeliciteerd

Zo het was alweer een paar dagen geleden dat ik op de site was.
    En moets dus weer heel wat pagina`s bekijken. Ik ben er maar even snel doorheen gegaan. Veel te veel om ook nog eens te onthouden en weer iets over te schrijven. :)
    Hier gaat alles zijn gangetje. Heb gisteren mn eerste zwangerschaps truitje gekocht. Hij is nog wel te groot maar vond m zo leuk en hij was in de aanbieding. Dus ach.
    Gisteren tijdens het hardlopen begon mn buikje opeens te protesteren kreeg steeds last van krampen. echt balen want ik wil het graag nog even volhouden en meedoen aan de Lady`s run in rotterdam op 22 juni!
    Ook als ik s`nachts op mn buik lig word ik vaak wakker door kramp in mn buik. heeft iemand enig idee hoe dit kan? Zo groot is mn buik namelijk nog niet? :(
    Verder gaat het gelukkig prima.
    Op mn werk weten ze het nog niet en vind het steeds moeilijker om mn mond te houden.
    Ik wil het pas na de twaalf weken zeggen. Heb net een nieuwe functie en ban bang als ik nu zeg dat ik zwanger ben dat ik die functie wel weer kan vergeten. Dus ik hou het nog even voor me.
    Ik ben lekkr vrij vandaag en hoop nog te kunnen genieten van de zon.
    maar nu zie ik hem nog niet.
    Ik wens iedereen een fijne dag.

Meiden die voor een echo moeten veel succes.

Liefs Chanty

16. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Hoi Allemaal,

Veel goed nieuws gelezen, mooie echo's, gefeliciteerd meiden.
    Poppy, voor jouw helaas slecht nieuws, heel veel sterkte.

Ik voel me moe, moe, moe. Ik lig het liefst de hele dag in bed (maar ja dat gaat helaas niet). Ik voel me de hele dag licht misselijk, maar vooral 's avonds rond het avondeten, volgens mij omdat ik dan uitgeput ben, krijg dan ook bijna geen eten door mijn keel heen.

Ik heb het ook nog niet op mijn werk verteld, maar begin het steeds moeilijker te vinden. Aankomende week ben ik vrij, heb in die week mijn intake bij Vk, maar nog geen echo, twijfel of ik na mijn vakantie het zal gaan vertellen op het werk. Soms best lastig om met die vermoeidheid te doen alsof er niets aan de hand is.

Aankomende week ook het plan om eens te gaan bedenken hoe we het huis gaan herindelen nu er een tweede kleine bij komt. Op zich wel een leuk klusje.

Dames met echo's vandaag heel veel plezier.

Groetjes Victoria

17. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    Poppy, wat een rotnieuws zeg. Heel erg veel sterkte!

18. Tinker

Tinker Actief lid

30 okt 2006
    305
    0
    0
    Zwolle
    Ooooo poppy wat erg voor je. Ik hoop echt voor je dat het geluk meer jou kant op gaat en dat je snel weer zwanger bent en dat het meteen goed is...... Heeeeeeeel Veeeeeeel Sterkte en een hele dikke knuffel voor jullie beiden.

Hier gaat alles z'n gangetje. Soms krijg ik alleen een hormonen "aanval" en dant ben ik dus niet te genieten. Lekker gezellig voor de anderen hier ;)
    Dilano zit nu teletubbies te kijken...hahahahaha even lekker rustig.....

Iedereen die een echo heeft gehad GEFELICITEERD.

En iedereen die vandaag moeten heel veel succes en plezier.

Liefs milou

19. Marit80

Marit80 Actief lid

10 jul 2006
    220
    7
    18
    Hai meiden,
    Daar ben ik ook weer eens... Alle meiden voor wie het niet zo heeft mogen zijn, heel veel sterkte! Verdorie zeg, begrijp me niet verkeerd, ik vind een MK voor iedereen erg maar ik vind het altijd nog erger voor de meiden die al een poos bezig zijn geweest of zelfs mbv de MMM zwanger zijn geraakt. Ik hoop dat het snel WEL goed mag gaan!

@ alle meiden die een kloppend hartje hebben gezien, gefeliciteerd!

Hier net ook mn termijnecho gehad (eindelijk ;)). Was best zenuwachtig, het is wel mn tweede maar mn buik groeit eigenlijk niet zo hard dus had het idee dat het niet helemaal klopte. Maar alles was prima in orde, termijn klopte precies (sterker nog, de echo gaf aan dat ik een dag eerder ben uitgerekend). Poehee, wat een opluchting toch weer. 31 juli mag ik voor de 20 weken echo.

Mijn dag kan niet meer stuk!
    groetjes, Marit

20. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Goedemorgen Lieve Meiden,

Even over de decembermamma-hyves (geloof dat Wieteke hier naar vroeg). Die moet nog gemaakt worden maar een aantal van ons hebben elkaar wel al toegevoegd als vrienden. (Zo ben ik vriendjes geworden met Marleen en Johanna).

Probleem is ook nog een beetje dat niet iedereen al lid kan worden van deze hyvesgroep. Maar...misschien is er onderhand al iemand die een leuke hyvesgroep wil aanmaken? Zodra je dan het aan de hele wereld bekend wilt maken kun je lid worden van die groep.

Anders wil ik wel een leuke pagina maken hoor maar......dat duurt dan nog wel tot halvwege/eind juni. Dus.....wie biedt zich aan?

Vriendjes met me worden op hyves vind ik sowieso keigezellig (zolang je nog geen krabbels over mijn zwangerschap achterlaat ;) ) dus je kunt me nu wel alvast een PBtje sturen dan zoek ik je op op Hyves en voeg ik je toe.

Verder gaat met mij momenteel alles goed. Gisteren wel buikpijn gehad maar dat zakt nu gelukkig weer wat af (Met andere woorden...ik kon weer naar de wc hihi). En ...volgens mij krijg ik een netwerk van hele lichte adertjes over mijn borsten. Kan dat nu al? Of ben ik nu teveel op zoek naar iets tastbaars? Ook geniet ik volop van mijn vrije dagen (ondanks dat het salaris van deze maand wel om te huilen is) en ik denk dat ik me daarom ook gewoon zo goed voel. Geen stress, veel rust...En ik ben heel blij dat ik na de echo ook nog een kleine 2 week vrij ben. Kan ik of echt even lekker op mijn roze wolk zweven of....laten we het maar op de roze wolk houden!

Meiden, ik ga eens even kijken waar de opvang waar we zijn ingescheven precies ligt. Is volgens mij op loopafstand dus mooie reden om weer even in beweging te komen. Wilde dit jaar weer het hardlopen oppakken maar ik ben nog maar een beginner dus durf nu niet. Probeer daarom nu dan maar om de dag minstens een half uur te wandelen.

@Chanty: Jij bent wel een gevorderd hardloper toch? Maar kan het niet zijn dat je toch iets te fanatiek bezig bent en daardoor last krijgt van die buikkrampen? Misschien dan toch een wat lager tempo of kleinere afstand? Weet het verder niet hoor, kon vorig jaar net een half uur tot drie kwartier lopen en dat is natuurlijk nog niet echt een marathonloper hihi...

Tot later weer en als ik jullie niet meer spreek alvast een fijn weekend!

Kweenie

Deel Deze Pagina