Ik wil wel 'n hyves v/d decembermamma's maken, maar dan zet ik die er pas na volgende week vrijdag op. Dan weet iedereen dat ik zwanger ben, en zet ik het zelfs op m'n hyves. Mensen mogen mij ook toevoegen, maar net zoals jou Kweenie, liever nog geen krabbels over mijn zwangerschap. Als je Wieteke en Deventer in typt bij zoeken van hyves, krijg je mij meteen te zien! Dus als er veel animo voor is, wil ik wel onze decembermamma's hyve maken Ik hoor het wel.... Liefs Wieteke
@ Wieteke, als het goed is heb ik je toegevoegd op Hyves... . En leuk als je de hyvespagina wil maken. Denk niet dat je hulp nodig hebt (zo te zien vermaak jij je ook wel met het pimpen) maar zo ja...dan weet je me te vinden. Groetjes, Kweenie
Voor al diegene die een goede echo hebben gehad, geweldig dat alles ok was Poppy, wat erg Enorm veel sterkte ! Aan de nieuwe december mama's, van harte gefeliciteerd en welkom hier Meiden die vandaag een echo hebben, heel veel plezier en succes ! Wieteke, wat een opluchting zeg dat alles goed was. Hopelijk heb je snel geen last meer van die steken. Leuk idee, die hyves voor toekomstige december mama's, ik heb sinds kort ook hyves dus zal me daar dan binnenkort ook aanmelden Hier alles ok, nog steeds wat moe, misselijk en draaierig, maar ben het al wat gewoon. Gisteren had ik wat buikpijn en veel witte afscheiding waardoor ik dacht dat het mis zat. Ben toen wat gaan rusten en dan ging het weer beter. Was gisteren ook erg ongerust, mijn manneke kwam maar pas rond 5 uur 's nachts thuis en ik kon hem niet bereiken. Ik heb de ene nachtmerrie na de andere gehad. Maar gelukkig was alles ok, was met een vriend blijven hangen, ben er nu wel wat :x op, hij kon toch eens even bellen grrr.
Héé Kweenie, Leuk dat je me toegevoegd hebt! En idd, ben erg actief met m'n hyves, ik blijf m'n hyves met regelmaat pimpen Vind het wel leuk om samen die hyves pagina te maken hoor, ik hou je op de hoogte @ Marientje: Ben idd erg opgelucht, maar heb nog wel steeds last van steken, gister avond was het weer erg extreem, maar heb ik nu de bevestiging gekregen, wat ik eraan kan doen en dat is wat meer gas terug nemen.... Ik ga zo richting Brabant, ik spreek jullie morgen weer... Fijne dag iedereen... Liefs Wieteke
Hoi meiden! Brrr vandaag ben ik de misselijkheid wel zat zeg En ik ruik alles zo goed, heeel vervelend! Als de hond langs loopt ga ik bijna over mn nek, terwijl vriendinnen zeggen dat hij echt niet stinkt! En dat zijn niet eens hondenliefhebbers, kan je nagaan. Nou ja, hopelijk ben ik snel 12 weken en wordt het wat minder met de kwaaltjes Groetjes Marijke
Net terug van de verloskundige! Helemaal geweldig, wat een prachtige worm in mn buik. We krijgen een kickboxer want hij was aan het schoppen en slaan. Geweldig Ben toch iets verder heen, mijn uitgerekende datum is 13-12-08. Grappig want wij hebben iets met de 13e..... Nou ik ben helemaal in de wolken. Zal later nog even de echo uploaden! Liefs Joss
@ Joss, wij hebben ook wat met de 13e, ik zou het ook geweldig vinden als het kindje op de 13e zou komen! Maar ja, dat hebben we niet voor het uitzoeken! @ wieteke, Wat fijn dat jij de hyves wil maken, ik zou het zelf doen als ik niet zo'n muts was! Ik snap niet zoveel van dat soort dingen. Als je me een pbtje stuurt met je hyvesadres dan voeg ik je ook ff toe, of kijk op mijn hyves ( het adres staat een paar paginas terug ) Je kunt me gewoon krabbelen, iedereen weet al dat ik zwanger ben! Das wel makkelijk hoor, ik hoef me niet meer stil te houden!
@Joss gefeliciteerd met je mooie echo! Helaas heb ik mn tweede echo echt pas als ik 20 weken ben. Vind dat wel lang duren horen. @Kweenie ja ik sport eigenlijk al heel mn leven. Ik denk ook dat ik gewoon wat rustiger aan moet doen. Maar vind dat nog erg moeilijk. Ben normaal van hup niet aanstellen en doorgaan. Moet nu echt naar het beebje in mn buik luisteren. Fijn dat je je weer wat rustiger voelt! Wanneer ging je nou bij je nieuwe job beginnen? Ik was vanmorgen erg fanatiek aan het stoffen stofzuigen en opruimen. Maar ben toen toch weer op de bank beland. Ik dacht ach laat ik maar weer een op de site kijken. Hyves lijkt me ook leuk voor de december mama`s! Alleen weet nog niet iedereen dat ik zwanger ben dus ik wacht nog even tot iedereen het weet. Liefs
@Wieteke, ik heb je zojuist ook uitgenodigd voor hyves. Helaas mag je bij mij ook nog niet krabbelen over zwangerschap. @Kweenie: jij staat op de lijst voor de 28e (voor je echo) Dat is toch woensdag? Ik moet woensdag om 08.30uur! ben dus gelijk aan de beurt. Het was deze week erg druk op mijn werk en ik heb nu nog een erg druk weekend voor de boeg. Vanavond vertrekken we naar mijn ouders, dan hebben we morgen een familiereunie. Zondagmiddag om 3 uur moet ik weer weg met mijn werk, en dan ben ik maandagavond rond 12 uur weer terug.... blegh.... Ik zie er wel tegenop hoor. Maar het mooie ervan is dat ik me niet zenuwachtig maak voor mijn echo. Daar heb ik nu geen tijd voor!
ik hoop trouwens dat woensdag de directeur op kantoor is. Kan ik het hem vertellen en daarna de rest van mijn collega's! Dan kan ik het ook op mijn hyves etc. zetten! Maar ik wil wel dat de directeur het eerst weet. Beetje lullig als hij het viavia komt te horen. Zijn secretaresse had al aan mijn manager gevraagd of ik soms zwanger ben. Tja die buik he? Gelukkig had hij gezegd dat hij van nix weet!
@ johanna, je hebt idd geen tijd om je druk te maken, maar wel een lang weekend zo zeg! Ik zou het nu niet vol kunnen houden! Veel plezier!
Ik weet ook nog niet hoe ik dit vol moet gaan houden! haha! Maar ja het zal vast wel goedkomen. Vanavond en morgenochtend gaan we het nieuws ook aan mijn zussen vertellen, leuk he?
Ja, leuk man! Ben benieuwd hoe ze het vinden! Ik ben echt zo blij dat ik het nu kan vertellen, geen geheimpjes meer, daar ben ik ook niet zo goed in: heb ik bv een kadootje voor mn man, dan wil ik het eigenlijk meteen geven, anders ga ik zitten vissen en pesten (niet best ) Maar veel plezier! We horen we hoe het was.
Ja, het lijkt me echt heerlijk dat je het gewoon tegen iedereen kunt vertellen. Ik ga nu echt stoppen, want ik moet nog tassen inpakken en nog vanalles in huis doen! Tot dinsdag!
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Peetje08 of aan Wolly, niet aan ons allebei, want anders gaat het nog dubbel De lijst blijft dan netjes en up-to-date. DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 29 november 2008 Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh ks - BV/FV: BV 01 december2008 Wossie 28 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Essie23 ... jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 02 december2008 Chida, 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Monique4 20 jaar, 1e kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Mamamanuela 25 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Yonfi .. jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 03 december2008 Riddle 29 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Ranjeewha18 20 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Jacoba 25 jaar, 4e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Juut 27 jaar, 2e kind - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 04 december2008 Thirsa 24 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV 05 december2008 Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - keizersnede - FV/BV: FV mamatje 26 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 06 december2008 OemMujahid 22jaar, 1ste kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV Sheri 37 jaar, 4e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? mama05 30 jaar, 2e kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dagdromer 26 jaar, ? kind - denkt: ? - geslacht weten ? - bevalling ? - FV/BV ? 07 december2008 Tweety123 39 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? geja1981 27 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? rv1 26 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Marijee 20 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 08 december2008 Wolly 29 jaar, 1e kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Consider 23 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Gwendo76 31 jaar, 2e kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Mir5555 24 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 09 december2008 sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV 10 december2008 Marleen4683 24 jaar, 1e kind - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dimmel 22 jaar, 1e kind - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 11 december2008 matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 12 december2008 Marlieke10 32 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 2deKleine 25jaar, 2de kind - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Cindy80 27 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Jannegie 27 jaar, 1e kind - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV HertogJan 33 jaar, 3de kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 13 december2008 Joss81 26 jaar, 1ste kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV 14 december2008 Marit80 27 jaar, 2ekind - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Mootjen 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 15 december2008 Dora2003 .. jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? ZonYvon .. jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Parel198820 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 16 december2008 Wardi 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 17 december2008 Aussie 35 jaar, 1e kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Maria04 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh? - FV/BV: BV 18 december2008 Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt:jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV 19 december2008 Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 20 december2008 Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV sarodo30 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 21 december2008 22 december2008 1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 23 december2008 Kweenie30 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: ? Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? goglezzz (Wieteke) 33 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV 24 december2008 Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV heathcliff .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Guusje2001 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV 25 december2008 susanbenjamins .. jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ? natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Marijke84 24 jaar, 1ste kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: BV 26 december2008 Manny8225 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: ? 27 december2008 Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV 28 december2008 Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: zh - FV/BV: ? 29 december2008 Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ? 30 december2008 31 december2008 Een mooie dag in december 2008 Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ? mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 79 Zwangere meiden in December Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy Agenda Mei 23: Marit80 termijn echo 23: Joss81 termijnecho 26: Anita86 1e echo 26: Tinker vk 26: marleen4683 vk 27: Sylvia29 gyn en echo 27: Peetje08 2e keer gyn 27: 1ekindje 2e echo 28: Peetje08 combitest 28: Kweenie echo 28: Aussie73 echo 28: Johanna1 1e echo 29: OemMujahid vk 29: Mir5555 30: Goglezzz 1e echo Juni 02: Dimmel vk en 2e echo 03: Monique4 vk 03: Marijke84 2de echo 03: Guusje2001 1e echo 04: Lola1982 intake vk + 3e echo 05: Chanty24 vk 09: Manny82 12 weken echo 10: Natascha78 12 weken echo 10: Marijke84 nekplooimeting 11: Marijee vk 13: Smallgirl77 vk 14: Lola1982 4e echo 17: Wolly gyn 4de echo, uitslag bloedonderzoek, urine inleveren 19: Marientje gyn 20: Joss81 vk 21: Monique pretecho 23: Natascha78, vk vervolgafspraak Juli 01: Manny82 vk 02: Smallgirl77 20-weken echo 15: Monique4 20-weken echo 21: OemMujahid 20-weken echo 24: Chanty 20-wekenecho @Joss: Jou gegevens staan erbij @Marientje: Jou gegevens staan er ook bij
Ik mag woensdag om 10:45. Kon wel vroeger, maar moet er met zoonlief met de trein heen. Heb toch algauw dik een uur nodig mezelf en de kleine 'startbereid' te krijgen, de hond wil er van te voren natuurlijk ook graag nog ff uit en dan heb ik nog zo'n 45 min. nodig van deur tot deur. Vond 10:45 dus vroeg genoeg. Aan de ene kant ben ik ben ik best wel bang te horen te krijgen dat het niet goed zit (terwijl ik helemaal niets gemerkt hebt), maar aan de andere kant - stom genoeg -, hoe dichterbij de dag van de echo komt, hoe meer deze angst plaatsmaakt voor het sterke gevoel dat alles 'gewoon' helemaal goed zit. Heel gek...
@Chanty: Wel lekker hoor, zo fanatiek bezig zijn. En het werkt he? Dit zou de derde zomer zijn dat ik lekker zou gaan lopen (loop eigenlijk alleen als het lang genoeg licht is) en het is wel altijd eventjes weer een drempel die je overmoet maar als je het dan weer een paar keer hebt gedaan... Heerlijk! Betere conditie, strakke billen en een paar kilootjes die ik in de winter verzamelde er weer af.... Nu zal dat helaas niet zo rap meer gaan haha... Ik ben volgende week en die week daarop nog vrij en dan moet ik maar liefst drie hele lange weken werken voordat ik weer drie weken vrij ben hihi ...Wel lekker hoor. Kan ik even een beetje wennen en daarna lekker op vakantie....Al moeten we die nog wel boeken..... @ Johanna: Ah, jij bent een uurtje eerder dan ik...maar gevoelsmatig maakt dat denk ik niet veel uit. Ik slaap gewoon een uurtje langer hihi. Misschien dat ik het daarna er ook wel uitflap allemaal hoor maar goede vrienden van mij zijn nu op vakantie en die spreek ik half juni pas weer persoonlijk... Maar als ik het echt niet houden dan mail ik haar wel dat ik het echt niet langer voor me kon houden en gooi ik lekker wel mijn echo op hyves.... Al is het dan nog steeds wel vroeg he? 10 weken? Of is de kans dan wel héél klein dat het nog misgaat? @Iuno...medezwangere zonder kwaaltjes . Jij dus een kwartiertje later. Ik ben nog steeds heel erg zenuwachtig trouwens maar dat is gelukkig met vlagen... Mijn buik voelt nog steeds opgeblazen trouwens en ik moet vaker plassen...ben k wel blij mee. Wie was er ook al weer zo beroerd? Zal ik het een dagje overnemen? Dagje maar hoor...denk ik dat daarna dan al niet meer loop te miepen dat ik verder niet echt kwaaltjes heb! Sterkte met de misselijkheid! Ik ga maar eens kijken of er nog wat leuks in de kast hangt waarin mijn drilpuddingbuik niet opvalt, etentje vanavond. Echt zo irritant! Buikje krijgen vind ik op zich wel leuk maar het hoeft nou ook weer niet op een vetrol te lijken.... Hoop trouwens dat niemand t opvalt dat ik geen wijn drink. De smoes van antibiotica is op zich goed maar ik ken mezelf...Ga ik met een grote glimlach vertellen dat ik een blaasontsteking heb..... Sure...lekker onopvallend haha. Ach, zal wel loslopen.... Liefs, Kweenie
De vorige keer wilde ik ook wachten met vertellen tot 12 weken, maar omdat het de allereerste keer was, de gyn. niet bepaald bij ons om de hoek zat en ik hier (Oostenrijk 8) ) zowieso nog niet zo héél lang woonde, heb ik het toen met bijna 6 weken toch maar mijn sm verteld, zodat zij met mij mee kon gaan (had toen 1e afspraak met bijna 7 weken). Vond het toen ook wel zo fair het mijn eigen ouders dan òòk al gelijk te vertellen. Natuurlijk duurt het dan niet zo lang, voordat de hele fam. het weet. Dit keer wilde ik ook wel weer tot de 12 weken wachten, maar vrijdag (dag na de echo) komt m'n moeder voor een weekje (zonder m'n vader, want die moet werken). Daarna zie ik haar (en m'n vader) in principe pas in september weer. Wel zo leuk om het iig m'n eigen moeder natuurlijk es 'live' te kunnen vertellen (vorige keer over de telefoon gedaan), dus gaan het haar (en m'n vader via webcam) de week dat ze er is dus toch maar vertellen. Schoonouders kunnen dan natuurlijk niet achterblijven, dus ook dit keer zal iedereen het hoogstwaarschijnlijk al vóór de 12 weken weten. Maar vind dat eerlijk gezegd ook niet zo erg. Heb zelf heel sterk het gevoel dat het me vanaf een week of 9 (en vooral nà de eerste echo ) eigenlijk helemaal niet zoveel meer uitmaakt. Nu weten overigens - buiten m'n man - m'n onderbuurvrouw (heb ik veel contact mee) en wat mensen van de hondeschool (hoef ik niet meer met hindernissen te lopen sjouwen en kan ik eerder weg als ik wil ) het al. Oh, zoonlief is weer wakker!
De vk die onze echo woensdag maakte zei dat t nu nog zo'n 0,5% kans is op een miskraam, na 10 weken. Na 12 weken zal dat nog minder zijn denk ik. Nou dat vond ik niet heel veel meer. Lekker eten trouwens, kweenie. Waar ga je eten?