december 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by tipp42hgg, Mar 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

Jan 26, 2007
    3,504
    0
    0
    mama!!
    hey meiden,

woensdag hebben we de mijlpaal van 12 weken bereikt en over un weekje de 12 weken echo ben zo benieuwd hoe ons wondertje is gegroeid. buikje begint al heeel langzaam maar wil vanaf woensdag elke week foto maken. Verder alles goed hier?

Liefs Dimmel

2. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

Apr 7, 2008
    2,727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Kun je dat nu al horen dan?
    Ik ben net bij de vk geweest, en die heeft niet geluisterd, omdat ze waarschijnlijk nog niet het hartje kon horen.
    Heeft geloof ik ook te maken met hoe diep het kindje ligt.

3. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

Apr 7, 2008
    2,727
    0
    0
    Friesland
    He Dimmel,
    We lopen niet meer gelijk, ben 5 dagen teruggezet!
    Maar de kleine uk doet het prima, dat is het belangrijkste!

En hoe ist met jou?

4. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

Sep 12, 2005
    1,245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    met de bebesounds weet ik het dus niet vanaf wanneer ik het zou moeten horen maar bij de gyn heb ik het hartje op 8 weken al gehoord en morgen opnieuw verlang er al naar

5. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

Aug 12, 2006
    3,199
    1
    38
    Goedemorgen Dames,

Het is weer wat drukker gezellig!
    Voor iedereen die vandaag een echo heeft...veel succes!

@Marleen: Kraamzorg + inschrijven opvang hebben we al gedaan en een cursus wil ik deze week of volgende week regelen. Is inderdaad snel wel vrij vroeg allemaal om te regelen. Voelt heel onnatuurlijk aan vind ik....

@Sylvia...Een babysound/doptone werkt thuis toch pas bij ongeveer 16 weken? Ik heb er zelf niet één hoor maar heb er wel eens wat over gelezen.

@Tinker: Begint al een mooi buikje te worden he? Hoe ging het bij de VK?

@1e kindje: Beetje gehaaste VK heb jij gehad. Bloeddruk hoort toch opgemeten te worden? Net als bloedprikken (vinger en ader), gewicht (dat zijn ze bij mij wel vergeten maar is niet zo erg) etc. Heb je nog wel info meegekregen dan?

@Oem... Ik ben ook voor een 30-weken-echo. Maar gelukkig kun je zelf wel kiezen voor een pretecho dus dat laat ik tegen die tijd denk ik doen.

Wat eten betreft. Ik lust nog vrij veel, alleen avondeten wordt steeds minder. Pizza, spaghetti...jak! Friet bij de snackbar vandaan...brrr. MacDonalds? Mmmmmm! Maar verder nog geen rare tiks.

Nog 2 nachtjes slapen en dan 1e echo.... [-o<

Kus,

Kweenie

6. wolly

wolly Niet meer actief

Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Peetje08 of aan Wolly, niet aan ons allebei, want anders gaat het nog dubbel ;) De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008

29 november 2008
    Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh ks - BV/FV: BV

01 december2008
    Wossie 28 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Essie23 ... jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    02 december2008
    Chida, 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Monique4 20 jaar, 1e kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Mamamanuela 25 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Yonfi .. jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    03 december2008
    Riddle 29 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Ranjeewha18 20 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Jacoba 25 jaar, 4e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Juut 27 jaar, 2e kind - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    04 december2008
    Thirsa 24 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    05 december2008
    Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - keizersnede - FV/BV: FV
    mamatje 26 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    06 december2008
    OemMujahid 22jaar, 1ste kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV
    Sheri 37 jaar, 4e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    mama05 30 jaar, 2e kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Dagdromer 26 jaar, ? kind - denkt: ? - geslacht weten ? - bevalling ? - FV/BV ?
    07 december2008
    Tweety123 39 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    geja1981 27 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    rv1 26 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Marijee 20 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    08 december2008
    Wolly 29 jaar, 1e kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Consider 23 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Gwendo76 31 jaar, 2e kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Mir5555 24 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    09 december2008
    sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    10 december2008
    Dimmel 22 jaar, 1e kind - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    11 december2008
    matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    12 december2008
    Marlieke10 32 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    2deKleine 25jaar, 2de kind - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Cindy80 27 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Jannegie 27 jaar, 1e kind - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    HertogJan 33 jaar, 3de kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    13 december2008
    Joss81 26 jaar, 1ste kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    14 december2008
    Marit80 27 jaar, 2ekind - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Mootjen 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    15 december2008
    Marleen4683 24 jaar, 1e kind - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Dora2003 .. jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    ZonYvon .. jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Parel198820 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    16 december2008
    Wardi 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    17 december2008
    Aussie 35 jaar, 1e kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Maria04 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh? - FV/BV: BV
    18 december2008
    Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV
    Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt:jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    19 december2008
    Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    20 december2008
    Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    sarodo30 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV
    Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    21 december2008
    22 december2008
    1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    23 december2008
    Kweenie30 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    goglezzz (Wieteke) 33 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    24 december2008
    Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV
    heathcliff .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Guusje2001 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    25 december2008
    susanbenjamins .. jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Marijke84 24 jaar, 1ste kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: BV
    26 december2008
    Manny8225 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: ?
    27 december2008
    Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV
    28 december2008
    Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: zh - FV/BV: ?
    29 december2008
    Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ?
    30 december2008
    31 december2008

Een mooie dag in december 2008
    Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv
    bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?

79 Zwangere meiden in December

Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!
    Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy

Agenda

Mei
    26: Anita86 1e echo
    26: Tinker vk
    26: marleen4683 vk
    27: Sylvia29 gyn en echo
    27: Peetje08 2e keer gyn
    27: 1ekindje 2e echo
    28: Peetje08 combitest
    28: Kweenie echo
    28: Aussie73 echo
    28: Johanna1 1e echo
    29: OemMujahid vk
    29: Mir5555
    30: Goglezzz 1e echo

Juni
    02: Dimmel vk en 2e echo
    03: Monique4 vk
    03: Marijke84 2de echo
    03: Guusje2001 1e echo
    04: Lola1982 intake vk + 3e echo
    05: Chanty24 vk
    09: Manny82 12 weken echo
    10: Natascha78 12 weken echo
    10: Marijke84 nekplooimeting
    11: Marijee vk
    13: Smallgirl77 vk
    14: Lola1982 4e echo
    17: Wolly gyn 4de echo, uitslag bloedonderzoek, urine inleveren
    17: Marleen4683 vk, naar het hartje luisteren
    19: Marientje gyn
    20: Joss81 vk
    21: Monique pretecho
    23: Natascha78, vk vervolgafspraak

Juli
    01: Manny82 vk
    02: Smallgirl77 20-weken echo
    15: Monique4 20-weken echo
    21: OemMujahid 20-weken echo
    24: Chanty 20-wekenecho
    29: Marleen4683 Naar het zh voor guo (ws in combi met de 20 weken echo)

@Marleen: Je afspraken heb ik erbij gezet :)

7. victoria

victoria Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,131
    0
    0
    Goedemorgen,

Ik zou wel de hele dag in mijn bed kunnen liggen, maar mijn mannetje is elke ochtend tussen zes en half zeven wakker. Gelukkig ging vanochtend manlief het bed uit en kon ik tot acht uur blijven doezelen.

Verder voel ik me eigenlijk heel goed en dat maakt me ook heel onzeker. Ik heb, buiten wat vermoeidheid (maar komt dat wel door de zwangerschap) nergens last van. Nu weet ik dat er meer mensen zijn die nergens last van hebben, maar ik had tijdens mijn eerste zwangerschap wel allerlei kwaaltjes. Een paar weken geleden had ik ook al zo'n onzekerheidsaanval, vervolgens was het even weg en nu is het weer in volle hevigheid terug. Aankomende woensdag heb ik mijn eerste afspraak bij VK, maar krijg dan nog geen echo, alleen maar intake. Hopelijk wordt de echo er snel achteraan gepland.
    Ik zit dus ook nog helemaal niet op een roze wolk, komt denk ik pas als ik een echo heb gehad.

Juut @ goede tip van de draagzak, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht. Nu hebben wij bij Nils een tweedehands kinderwagen gebruikt (hadden we toen gekregen van schoonzus en zwager), die niet meer zo goed is, dus wij moeten waarschijnlijk sowiezo een nieuwe (weer tweedehandse) gaan kopen.

Peetje: heerlijk toch dat je ouders jullie kado's willen geven. Ik zou er lekker van genieten.

Peetje en Iuno: klinkt niet makkelijk om zwanger te zijn met een chronische ziekte. Maar zo te horen gaan jullie er beiden goed mee om.

Bij mijn eerste zwangerschap heb ik Mensendieck gedaan. 80% van de cursus heb ik niets mee gedaan. Wel het leren puffen en oefenen van houdingen bij het persen, daar heb ik echt veel aan gehad. Verder vond ik het gewoon erg gezellig om met een groep andere mensen te zijn en om elke week een keer heel bewust stil te staan bij het zwanger zijn. Ook deze keer zal ik een zwangerschapscursus gaan volgen, geen mensendieck, maar weet nog neit welke ik dan zal gaan doen. Dus benieuwd naar de ervaringen van anderen. Ik woon in een nieuwbouwwijk en ken nog weinig mensen en ik hoop ook via de zwangerschapscursus nog wat andere moeders met baby's te leren kennen.

Tinker @ mooie buik!

Victoria

8. goglezzz

goglezzz Lid

Apr 24, 2008
    80
    0
    0
    sociotherapeut
    Deventer
    Héé meiden,

Ff 'n heel snel / kort berichtje van mij.
    Gisteren was ik de hele dag in Brabant, en zodadelijk gaan we richting A'dam, naar het concert van "samen in duet met Andre Hazes", dus heb geen tijd gehad om echt te lezen op 't forum of zelf wat te schrijven :oops: . Morgen ben ik lekker 'n dagje vrij en dan ga ik er eens even lekker de tijd voor nemen om alles door te lezen;)

Iedereen die vandaag 'n echo heeft heel veel suc6 en plezierrrrrr

Liefs Wieteke

9. susanbenjamins

susanbenjamins Actief lid

Jun 18, 2007
    327
    0
    0
    Epe
    Hoi allemaal

Ik lees net op de lijst dat Poppy niet meer zwanger is. Wat erg voor je, poppy! We liepen tegelijk volgens mij. Ik hoop echt dat je snel weer zwanger mag worden.

Vanmiddag heb ik intake VK en de echo. Ben best zenuwachtig. Hou er wel een beetje rekening mee dat het eventueel niet goed kan zijn. Maar wil er ook niet teveel aan denken.

10. Iuno

Iuno Bekend lid

Feb 12, 2008
    955
    0
    0
    Zou dan alleen wel voor een draagdoek gaan en niet voor een draagzak.
    Bij een draagdoek heb je nl verschillende mogelijkheden van knopen (wel afhankelijk van de lengte die je neemt), waardoor je kindje er ècht vanaf de geboorte (op de buik, rechtop of liggend), tot in principe ca 3 jaar (op de rug) 'in' kan. Bovendien is een draagdoek véél beter, zowel voor het kindje (heupjes/wervelkolom), als voor de drager (rug).
    Bij een draagzak, moet het kindje eigenlijk toch wel al goed het hoofdje recht kunnen houden (dus eigenlijk pas vanaf een paar maanden geschikt) en bovendien wordt de draagzak afgeraden voor veelvuldig en vooral langdurig gebruik (lange wandelingen/lang shoppen b.v.), omdat het kind er toch meer in 'hangt' dan zit, waardoor de heupjes en wervelkolom op een onnatuurlijke manier belast worden (vooral gevaarlijk bij kinderen met verhoogd risico op heupdysplasie!).
    Een draagdoek vraagt misschien wat meer geduld en gepruts in het begin, maar eenmaal een 'professionele knoper', is zo'n ding die extra moeite dubbel en dwars waard! Draag er nu zelfs m'n 10kg zware zoontje nog met gemak in! In de doek draagt hij zelfs lichter dan in het rugstoeltje!

Wat betreft mijn ziekte: ik heb het nu eenmaal, dus ik zal er wel mee om mòeten gaan. En aangezien gaan zitten kniezen ofzo, het alleen maar erger maakt, kun je maar beter gewoon vrolijk zijn - denk ik dan!
    Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik er relatief weinig last van heb (gehad), wat het natuurlijk ook weer wat makkelijker maakt...

11. Chanty24

Chanty24 Actief lid

Hallo Meiden

Zo mijn nachtdiensten zitten er weer op gelukkig!
    Heb lekkr uitgeslapen tot 14.00 heerlijk. Normaal zet ik mn wekker om 12.00. Maar daar had ik vandaag geen zin in.
    Moest mn lichaam weer even de tijd gunnen om bij te komen.
    Ik voel me gelukkig beter dan met mn vorige nachten .Ik heb nu beter opgelet om op tijd te eten. Dat scheelde wel gelukkig.

Verder voel ik me eigenlijk wel goed. Wat eten en drinken betreft. Ik lust eigenlijk alles nog. Ik word alleen misselijk van de reclames op tv van etenswaren. :pale:

Meiden die vandaag een echo hebben veel plezier en succes.

Tinker jou buik gaat echt als een speer. Mooi om te zien. Mijn buik groeit nog niet hard. Is meer een vetrol.

Meiden een fijne dag nog

Liefs Chanty

12. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    2,702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Zó meiden,

das veel om bij te lezen! Alles gaat goed hier zie ik. Een aantal hebben weer de 12 weken grens bereikt, gefeliciteerd! Ik hoop dat ik die vrijdag ook mag bereiken.
    Nu op naar de eerste schopjes. ben benieuwd wanneer die gevoelt worden op ons topic. Begreep wel dat als je al eerder zwanger bent geweest, dat je het dan eerder voelt. Oftewel, Tinker heeft de meeste kans, haha! helemaal met zo´n buik!

Iuno, bedankt voor je draagzak/doek verhaal. Daar hebben we echt iets aan!

Susan: Succes en veel plezier bij je echo!

Victoria: Ik heb ook amper kwaaltjes hoor. Mn borsten doen ook niet meer pijn. Maar de echo vorige week was perfect, dus maak je maar niet teveel zorgen. Jouw mooie echo komt nog wel!

liefs!

13. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

Apr 7, 2008
    2,727
    0
    0
    Friesland
    Hey Ladies,

Even over de draagdoeken: Kijk eens op minimonkey.nl, daar hebben ze een babysling/draagdoek voor 25,-!
    Lijkt me erg handig!

14. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

Nov 10, 2005
    2,343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Iedereen met een echo vandaag: heel veel succes! Ben benieuwd naar de resultaten.

Verder ga ik zaterdag op vakantie. Heerlijk 2 weken weg: bijkomen, leuke dingen doen en veel zien! Ik heb er echt veel zin in. Het is er in ieder geval heerlijk weer.....

O ja: ik heb echt de hele DAG zin in zoetigheid. Verschrikkelijk want ik heb niet echt heel veel zin om kilo's aan te komen:( Maar goed: ik prbeer er op te letten zo veel als kan. Iemand anders nog vreemde eettics?

15. Chanty24

Chanty24 Actief lid

@Marleen

Zo die ziet er mooi uit.
    Denk dat ik er zo een ga bestellen.
    Ik wacht nog wel even voel me een beetje onzeker.
    Moet volgende week weer naar de Vk als ik dan het hartje weer heb gehoord zal het wel weer beter gaan denk.
    Lijkt me handig.
    Ook leuk die vercshillende kleurtjes.
    Dank je voor het zoeken.

liefs Chanty

16. joss81

joss81 Fanatiek lid

May 18, 2007
    1,153
    0
    0
    zwolle
    Hmm ik weet het ook allemaal nog niet.
    Heb net wel kraamzorg aangevraagd.
    Welke cursus ik wil gaan doen, mensendieck klinkt idd wel grappig.
    Ik moet ook nog uitzoeken bij welk gastouderbureau ik me ga inschrijven!
    Heeft iemand tips of ervaringen?

Groetjes Joss

17. RoxStar

RoxStar Lid

May 20, 2008
    78
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Ik wil ook graag op de bevallingslijst.. Ik ben 02-12-2008 uitgerekend. Morgen ben ik precies 13 weken zwanger.

18. wolly

wolly Niet meer actief

Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Peetje08 of aan Wolly, niet aan ons allebei, want anders gaat het nog dubbel ;) De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008

29 november 2008
    Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh ks - BV/FV: BV

01 december2008
    Wossie 28 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Essie23 ... jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    02 december2008
    Chida, 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Monique4 20 jaar, 1e kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Mamamanuela 25 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Yonfi .. jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Roxstar 19 jaar, ? kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    03 december2008
    Riddle 29 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Ranjeewha18 20 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Jacoba 25 jaar, 4e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Juut 27 jaar, 2e kind - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    04 december2008
    Thirsa 24 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    05 december2008
    Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - keizersnede - FV/BV: FV
    mamatje 26 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    06 december2008
    OemMujahid 22jaar, 1ste kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV
    Sheri 37 jaar, 4e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    mama05 30 jaar, 2e kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Dagdromer 26 jaar, ? kind - denkt: ? - geslacht weten ? - bevalling ? - FV/BV ?
    07 december2008
    Tweety123 39 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    geja1981 27 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    rv1 26 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Marijee 20 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    08 december2008
    Wolly 29 jaar, 1e kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Consider 23 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Gwendo76 31 jaar, 2e kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Mir5555 24 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    09 december2008
    sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    10 december2008
    Dimmel 22 jaar, 1e kind - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    11 december2008
    matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    12 december2008
    Marlieke10 32 jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    2deKleine 25jaar, 2de kind - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Cindy80 27 jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Jannegie 27 jaar, 1e kind - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    HertogJan 33 jaar, 3de kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    13 december2008
    Joss81 26 jaar, 1ste kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    14 december2008
    Marit80 27 jaar, 2ekind - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Mootjen 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    15 december2008
    Marleen4683 24 jaar, 1e kind - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Dora2003 .. jaar, 2e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    ZonYvon .. jaar, 1e kind - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Parel198820 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    16 december2008
    Wardi 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    17 december2008
    Aussie 35 jaar, 1e kind - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Maria04 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh? - FV/BV: BV
    18 december2008
    Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV
    Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt:jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    19 december2008
    Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    20 december2008
    Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    sarodo30 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV
    Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    21 december2008
    22 december2008
    1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    23 december2008
    Kweenie30 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    goglezzz (Wieteke) 33 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    24 december2008
    Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV
    heathcliff .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Guusje2001 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    25 december2008
    susanbenjamins .. jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Marijke84 24 jaar, 1ste kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: BV
    26 december2008
    Manny8225 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: ?
    27 december2008
    Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV
    28 december2008
    Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: zh - FV/BV: ?
    29 december2008
    Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ?
    30 december2008
    31 december2008

Een mooie dag in december 2008
    Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv
    bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?

80 Zwangere meiden in December

Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!
    Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy

Agenda

Mei
    26: Anita86 1e echo
    26: Tinker vk
    26: marleen4683 vk
    27: Sylvia29 gyn en echo
    27: Peetje08 2e keer gyn
    27: 1ekindje 2e echo
    28: Peetje08 combitest
    28: Kweenie echo
    28: Aussie73 echo
    28: Johanna1 1e echo
    29: OemMujahid vk
    29: Mir5555
    30: Goglezzz 1e echo

Juni
    02: Dimmel vk en 2e echo
    03: Monique4 vk
    03: Marijke84 2de echo
    03: Guusje2001 1e echo
    03: Jannegie gyn
    04: Lola1982 intake vk + 3e echo
    05: Chanty24 vk
    09: Manny82 12 weken echo
    10: Natascha78 12 weken echo
    10: Marijke84 nekplooimeting
    11: Marijee vk
    13: Smallgirl77 vk
    14: Lola1982 4e echo
    17: Wolly gyn 4de echo, uitslag bloedonderzoek, urine inleveren
    17: Marleen4683 vk, naar het hartje luisteren
    19: Marientje gyn
    20: Joss81 vk
    21: Monique pretecho
    23: Natascha78, vk vervolgafspraak

Juli
    01: Manny82 vk
    02: Smallgirl77 20-weken echo
    15: Monique4 20-weken echo
    21: OemMujahid 20-weken echo
    24: Chanty 20-wekenecho
    29: Marleen4683 Naar het zh voor guo (ws in combi met de 20 weken echo)

@Jannegie: Jou afspraak staat erbij.

@Roxstar: Ik zag dat je graag op de bevallingslijst wilde, ik heb je erbij gezet als je verder nog iets erbij gezet wilt hebben kun je een pbtje sturen naar mij of naar Peetje, dan zal 1 van ons de lijst aanpassen.

19. Iuno

Iuno Bekend lid

Feb 12, 2008
    955
    0
    0
    Dat is opzich ook een hele goede optie, bedenk alleen wel dat je met zo'n 'sling' het gewicht altijd op één schouder krijgt - is denk ik dus alleen handig voor mensen die niet snel last van hun rug/schouders hebben! Voordeel van een draagdoek is (als je een wat langere hebt iig), dat je bij (bijna) elke draagmanier ook kunt kiezen voor een variant met stof over beide schouders... Van een goede draagdoek, kun je overigens ook altijd een hangmat maken (in die ik heb, kun je zelfs als volwassene liggen 8) ).

Wij hebben net over de 100 euro betaald voor onze doek (is wel een relatief lange). Is veel geld, maar dubbel en dwars waard, want een goede draagdoek gaat 'eeuwig' mee! Hoorden - helaas - pas later dat er een ander merk is, met dezelfde qualiteit doeken, maar voor de helft van de prijs (maar ben ondanks deze wetenschap nog steeds enorm blij met mijn doek ;) )...

20. Moe

Moe Fanatiek lid

Jan 22, 2008
    1,319
    0
    0
    Aaaaaaaaaaaaaaaah :evil: :evil:
    Ik moet even klagen

Ik had gesolliciteerd bij een nieuwe werkgever
    en nou zou ik per 1juli een contract krijgen voor
    18uur..4middagen...
    Ik wil namelijk als de kleine er is geen hele dagen
    meer werken...
    Ga ik vandaag terug naar me nieuwe werkgever
    om kennis te maken met me collega's
    zegt ze opeens dat ze der en eigen bedacht heeft
    en dat ik nu op invalsbasis moet werken! :confused: :confused: :)
    En pas NA me verlof wil ze gaan beslissen hoe of wat!?!
    Nou ik kon wel jankkkkkkkkken
    want ik heb natuurlijk mijn huidige baan net opgezegt!
    Ik vind het zoooo verschrikkelijk!
    Ze heeft me er gewoon VET ingeluist... :confused: :) :evil:

Ik heb heel de weg terug naar huis alleen maar zitten
    janken..
    Ik vind mezelf zo dom :( :cry:
    Ik had pas moeten opzeggen bij het tekenen van
    me contract!

Wie heeft dit nog meer meegemaakt!?

Share This Page