december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Ach meis... Wat een moeilijk beslissing... :(
    Je raakt altijd toch heel erg aan zo'n bessie gehecht hè. *knuffel*

Hier net ook een super echo gehad! :thumup:
    Zo ff gauw bewerken, zodat ik de 'verfraaide' echo morgen m'n moeder kan geven als ze komt! :D

Volgens de gyn. ben ik nu alleen precies 8 weken en komt m'n uitgerekende datum op 10 jan. 2009, maar als ik die datum op internet invul, kom ik op 7 weken en 4 dagen uit... :-k
    Maar de gyn. kwam ook 4 dagen later uit qua 'bevruchtingsdag', dan ikzelf (ovu-tests en temp.).

Maar ja, belangrijkste is dat het hartje klopt! :D

2. wolly

wolly Niet meer actief

Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Peetje08 of aan Wolly, niet aan ons allebei, want anders gaat het nog dubbel ;) De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008

29 november 2008
    Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh ks - BV/FV: BV

01 december2008
    Wossie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Essie23 ... jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    02 december2008
    Chida, 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Monique4 20 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Mamamanuela 25 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Yonfi .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Roxstar 19 jaar, ? kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    03 december2008
    Riddle 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Ranjeewha18 20 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Jacoba 25 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Juut 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    04 december2008
    Thirsa 24 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    05 december2008
    mamatje 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    06 december2008
    OemMujahid 22jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV
    Sheri 37 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    mama05 30 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Dagdromer 26 jaar, ? kindje - denkt: ? - geslacht weten ? - bevalling ? - FV/BV ?
    07 december2008
    Tweety123 39 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    geja1981 27 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    rv1 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Marijee 20 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    08 december2008
    Wolly 29 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Consider 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Gwendo76 31 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Mir5555 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - keizersnede - FV/BV: FV
    09 december2008
    sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    10 december2008
    Dimmel 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    11 december2008
    matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    12 december2008
    Marlieke10 32 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    2deKleine 25jaar, 2de kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Cindy80 27 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Jannegie 27 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    HertogJan 33 jaar, 3de kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    13 december2008
    Joss81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    14 december2008
    Marit80 27 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Mootjen 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    15 december2008
    Marleen4683 24 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Dora2003 .. jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    ZonYvon .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Parel198820 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    16 december2008
    Wardi 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    17 december2008
    Aussie 35 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Maria04 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh? - FV/BV: BV
    Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    18 december2008
    Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV
    19 december2008
    Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    20 december2008
    sarodo30 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV
    Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    21 december2008
    22 december2008
    1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    23 december2008
    Kweenie30 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    goglezzz (Wieteke) 33 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    24 december2008
    Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV
    heathcliff .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Guusje2001 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    susanbenjamins 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    25 december2008
    natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Marijke84 24 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: BV
    26 december2008
    Manny8225 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: ?
    27 december2008
    Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV
    28 december2008
    Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: zh - FV/BV: ?
    29 december2008
    Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ?
    30 december2008
    31 december2008

Een mooie dag in december 2008
    Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv
    bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?

Een mooie dag in januari 2009
    Iuno ? jaar, ? kindje - denkt? - geslacht weten ? - bevalling ? - FV/BV ?

80 Zwangere meiden in December

Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!
    Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy

Agenda

Mei
    28: Peetje08 combitest
    28: Kweenie echo
    28: Aussie73 echo
    28: Johanna1 1e echo
    29: OemMujahid vk
    29: Mir5555

Juni
    02: Dimmel vk en 2e echo
    03: Monique4 vk
    03: Marijke84 2de echo
    03: Guusje2001 1e echo
    03: Jannegie gyn
    04: Lola1982 intake vk + 3e echo
    04: 1ekindje nekplooimeting en 4e echo
    05: Chanty24 vk
    09: Manny82 12 weken echo
    09: Goglezzz uitslag v/d nekplooimeting
    10: Natascha78 12 weken echo
    10: Marijke84 nekplooimeting
    11: Marijee vk
    13: Smallgirl77 vk
    14: Lola1982 4e echo
    17: Wolly gyn 4de echo, uitslag bloedonderzoek, urine inleveren
    17: Marleen4683 vk, naar het hartje luisteren
    18: 1ekindje gyn
    19: Marientje gyn
    20: Joss81 vk
    21: Monique pretecho
    23: Natascha78, vk vervolgafspraak
    24: Peetje08, gyn en anesthesist
    24: susanbenjamins vk
    24: Johanna1
    26: Goglezzz vk
    27: Sylvia79 3e echo gyn
    30: Tinker vk intake

Juli
    01: Manny82 vk
    02: Smallgirl77 20-weken echo
    15: Monique4 20-weken echo
    15: Kweenie vk/hartje luisteren/info over de 20 weken echo
    21: OemMujahid 20-weken echo
    24: Chanty 20-wekenecho
    29: Marleen4683 Naar het zh voor guo (ws in combi met de 20 weken echo)

@Johanna: Ik heb je bevallingsdatum veranderd en de afspraak erbij gezet, op dit moment staat er alleen jou naam achter de datum omdat ik niet weet wat je erachter wilt hebben.
    Fijn gevoel is dat he dat je het nieuws aan je baas hebt verteld en dat hij leuk reageerde.
    Gefeliciteerd met je mooie echo.

@Smallgirl: Dat is ff een flinke klap, zeker een moeilijke beslissing.
    Dikke knuffel en huil maar lekker uit.

@Ino: Gefeliciteerd met je mooie echo.
    Als je de gegevens veranderd wilt hebben dan laat het maar even weten want ik weet niet of je die ook veranderd wilt hebben.

@Goglezzz: Ik heb je ene afspraak weg gehaald en de anderen erbij gezet.

3. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @goglezzz Thnx meid! ik dacht dat er nog niets te zien was tot ik gisteren met me moeder ben wezen shoppen en had een zwangerschapsbroek aan zegt ze wow je buikje begint ik zo echt waar? ja echt waar dus daarom vandaag direct foto's gemaakt

4. Johanna1

Johanna1 Bekend lid

15 feb 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    @Wolly: thanx voor de wijzigingen. Bij mijn volgende afspraak gaan ze naar het hartje luisteren! Dat konden ze nu nog niet horen. Spannend dus weer.

5. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Ik sta nog helemaal niet op/in de lijst. ;) Ben nl 'officieel' een jan. 2009 mama. :D

Volgens mijn eigen berekeningen ben ik 4 jan. 2009 uitgerekend, met dus een grote kans dat beebje zich toch al in dec. aandient, maar volgens de gyn. ben ik 10 jan. uitgerekend, met dus een iets kleinere kans op een dec. beeb. Maar aangezien de gyn. dus volgens mij een beetje apart rekent, houd ik zelf voorlopig maar 4 jan. aan... 8)

Als je dus nog een 'afdeling jan. 2009' in het lijstje wilt maken, vind ik dat prima, maar anders mag je het ook laten zoals het is, hoor!

6. wolly

wolly Niet meer actief

Ik heb een appart regeltje gemaakt voor januari, en heb je erbij gezet.
    Aangezein je hier schrijft is het wel leuk als jij er ook bij staat.
    In de laaste lijst heb ik het aangepast, ik hoor het wel als het goed is of niet.

7. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Mag ik mij hier ook aanmelden? Ben op de valreep een december mama, namelijk 31 december uitgerekend :D

Vorige week vrijdag de 1e echo gehad en een mooi kloppend hartje. Volgende week vrijdag weer een echo, blijft spannend!

8. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    Dag dames,

Iedereen die een prachtige echo heeft gehad....GEFELICITEERD!

Nog een half uur en dan begint voor mij de vakantie! Heb vandaag een soort race tegen de klok gelopen op mijn werk, maar ben daardoor wel klaar (denk ik :)). En aangezien ik al moe was toen ik vanochtend naar mijn werk ging, zal ik vanavond wel heerlijk slapen.

Morgen nog 2 kinderdagverblijven bezoeken (en de knoop doorhakken), naar de notaris om het een en ander vast te leggen (ook maar meteen een voogdijbenoeming voor de rakker) en nog even shoppen en opruimen. Evengoed nog best een volle dag, maar het is in ieder geval een dag dat ik niet op het werk ben. Hoewel ik mijn baan erg leuk vindt, ben ik toch wel hard aan vakantie toe, kan de kleine ook lekker doorgroeien terwijl ik in de hangmat lig :).

Heb net even de tip opgevolgd en de brochure van Baby Dump aangevraagd, een cadeautje erbij is natuurlijk altijd leuk en er zit er eentje die niet eens zo ver weg is bij ons (Beverwijk). Na de vakantie moeten wij ons maar eens gaan orienteren op de meubeltjes voor de babykamer en mijn moeder zei gisteravond dat we na de vakantie een kinderwagen mogen gaan uitzoeken....lief hè?

Wie weet dat ik vanavond of morgen nog even kom lezen, maar zo niet dan wens ik hierbij iedereen die nog een echo gaat krijgen heel erg veel plezier! Ik zal wel veel bij te lezen hebben als ik over 9 dagen weer voet op Nederlandse bodem zet.

Adios!
    Hanneke

9. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    Hoi Marylous,

GEFELICITEERD! Dat wordt met recht een heel gelukkig nieuwjaar dan!

Grtjs,
    Hanneke

10. Peetje08

Peetje08 Bekend lid

30 mrt 2008
    704
    0
    0
    @Kweenie en Johanna, van harte met de mooie echo.

@Iuno, welkom op de lijst ;)

@Marylous, welkom bij de december mama's en een hele fijne zwangerschap gewenst

@Dimmel, 12 weken heerlijk en van harte

@Smallgirl, wat jammer maar ook knap dat je je paard weg doet. Misschien dat je over een paar jaar weer een nieuwe kunt kopen.

Mijn echo was goed. Mooie dunne nekplooi, maar het is nog even wachten tot de bloeduitslag. Verder genoten van de mooie beelden van onze ukkie. Het blijft alleen de vraag hoelang ik zwanger ben. Ik dacht zelf rond de 5e uitgerekend te zijn, dat werd met de eerste echo de 8e en nu meer de 3e. Ik laat alles nu even zo staan en zie wel wat de gyn gaat doen.

Waarschijnlijk zal ik de komende weken weinig of niet hier te vinden zijn. Ook wij zouden op vakantie gaan, maar we moeten nog even kijken wat we gaan doen. Mijn moeder is ziek opgenomen in het ziekenhuis en ze hebben nog geen idee wat ze heeft. Dus ik heb even iets anders aan mijn hoofd.

11. Peetje08

Peetje08 Bekend lid

30 mrt 2008
    704
    0
    0
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Peetje08 (tijdelijk afwezig) of aan Wolly, niet aan ons allebei, want anders gaat het nog dubbel ;) De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

29 november 2008
    Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh ks - BV/FV: BV

01 december2008
    Wossie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Essie23 ... jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    02 december2008
    Chida, 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Monique4 20 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Mamamanuela 25 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Yonfi .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Roxstar 19 jaar, ? kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    03 december2008
    Riddle 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Ranjeewha18 20 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Jacoba 25 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Juut 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    04 december2008
    Thirsa 24 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    05 december2008
    mamatje 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    06 december2008
    OemMujahid 22jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV
    Sheri 37 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    mama05 30 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Dagdromer 26 jaar, ? kindje - denkt: ? - geslacht weten ? - bevalling ? - FV/BV ?
    07 december2008
    Tweety123 39 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    geja1981 27 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Marijee 20 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    08 december2008
    Wolly 29 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Consider 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Gwendo76 31 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Mir5555 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - keizersnede - FV/BV: FV
    09 december2008
    sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    10 december2008
    Dimmel 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    11 december2008
    matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    12 december2008
    Marlieke10 32 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    2deKleine 25jaar, 2de kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Cindy80 27 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Jannegie 27 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    HertogJan 33 jaar, 3de kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    13 december2008
    Joss81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    14 december2008
    Marit80 27 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Mootjen 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    15 december2008
    Marleen4683 24 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Dora2003 .. jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    ZonYvon .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Parel198820 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    16 december2008
    Wardi 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    17 december2008
    Aussie 35 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Maria04 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh? - FV/BV: BV
    Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    18 december2008
    Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV
    19 december2008
    Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    20 december2008
    sarodo30 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV
    Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    21 december2008
    22 december2008
    1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    23 december2008
    Kweenie30 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    goglezzz (Wieteke) 33 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    24 december2008
    Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV
    heathcliff .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Guusje2001 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    susanbenjamins 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    25 december2008
    natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Marijke84 24 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: BV
    26 december2008
    Manny8225 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: ?
    27 december2008
    Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV
    28 december2008
    Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: zh - FV/BV: ?
    29 december2008
    Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ?
    30 december2008
    31 december2008
    Marylous .. jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ?

Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv
    bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?

Iuno ? jaar, ? kindje - denkt? - geslacht weten ? - bevalling ? - FV/BV ?

80 Zwangere meiden in December

Agenda

Mei
    28: Aussie73 echo

Juni
    24: Vis1978 verloskundige (controle)

Juli
    16: Peetje08 20-weken echo
    23: Vis1978 20 weken echo

@Vis, je afspraken staan er bij.

@Aussie, hoe was je echo?

@Marylous, ik heb je op de lijst gezet. Als je aanvullingen of afspraken voor de lijst hebt, wil je Wolly dan even een PB sturen?

Dames, ik ben voorlopig waarschijnlijk afwezig. Dus als je wijzigingen hebt deze dan graag aan Wolly sturen of veel geduld uitoefenen.

12. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    Oh meiden ga snel naar mijn album....Kunnen jullie mijn zeer knappe kind bewonderen hihihihi
    Het was weer geweldig! Wat een feest daarbinnen, handen en benen de lucht in, handje naar de mond, echt fantastisch! Goed kloppend hartje!
    Wat is het toch een wonder, ik ben zoooooooooooo verliefd!
    Ben wel weer terug naar mijn eigen uitgerekende datum : 11 december dus Wolly wil je het aanpassen?
    Ik heb 25 juni mijn volgende afspraak.
    Voor Kweenie en Johanna ook gefeliciteerd met jullie mooie echo!
    En voor jullie allemaal weer een hele dikke kus van een heel gelukkige Aussie! xxxxx

13. manny82

manny82 Bekend lid

11 sep 2007
    531
    0
    0
    Aussie, kweenie en johanna gefeliciteerd met jullie echo.
    Wat toch geweldig he. kan zelf ook haast niet wachten tot 9 juni want dan heb ik mijn tweede echo. Spannend hoor.
    Vind het nu nog zo vreemd toen ik de echo zag dacht ik; zit dat nou in mij dat waar je nog niets van kan zien. Zo raar en onwerkelijk.

iedereen een fijne zwangerschap gewenst

14. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Lieve dames met een mooie echo: Ontzettend gefeliciteerd!
    Mooi om te zien he!

@ peetje, Tjeetje zeg, dat is naar.
    Wat denken jullie dat je moeder heeft?
    Zouden jullie weg op vakantie?

@ smallgirl, Wat jammer zeg, dat je je paard gaat/moet verkopen.
    Ik hoop dat je een goede, lieve koper vind.

Wij zijn vanmiddag bij de babydump geweest, en zijn goed geslaagd!
    Een mooie nieuwe wagen, een maxicosi, een box en een tafelstoel!
    Bovendien een gratis luiertas en nog wat korting!
    Ik ben helemaal blij! :D

Daarna nog even Leeuwarden in geweest en toch eindelijk maar es een zwangerschapsbh gekocht, dat is nu wel nodig :cry: ;)

15. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Hallo Dames,

Mijn echo-foto's staan erin. Vooral die van de beentjes in 'de lucht' vind ik zelf erg leuk...toch een beetje anders dan anders he? Ook gelijk mijn buikfoto's erbij...superleuk! Alleen....ik heb altijd wel een beetje een onderkinnetje gehad (ongeacht hoe slank ik ben) en nu krijg ik er helemaal eentje... En dat vind ik NIET leuk... Volgens mij word ik echt tonnetje rond...pfffff...

@Smallgirl: He meis, wat vervelend dat je je paard moet wegdoen. Sterkte!

@Johanna... Top dat je echo zo goed was! Enne... jij ook al over een maand weer een afspraak? Waarom moet ik nou zo lang wachten? Nou ja, jammer dan hoor... Ik heb gewoon iets om naar uit te kijken voor na de vakantie ... ook leuk.

@Iuno... Jij ook gefeliciteerd meis! Geniet er van!

@Maryloes... Happy new year krijgt voor jouw wel een hele bijzondere betekenis zo he? :D Gefelicteerd en welkom hier!

@Peetje: Sterkte met je moeder. Hopelijk kan jullie vakantie nog doorgaan!

Is het raar trouwens dat ik pas over 6 ( 7 ivm vakantie) weken hoef terug te komen?

Kussss,

Kweenie

16. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Hé dames,

Vandaag mijn eerste gesprek bij de VK gehad. Omdat ik vertelde van mijn afwezigheid van zwangerschapsverschijnselen in vergelijking met mijn vorige zwangerschap stelde ze voor om te kijken of we het hartje al konden horen.... en helaas geen hartje kunnen horen. Nu vertelde ze er bij voorbaat al bij dat het niet zeker zou zijn dat we een hartje zouden kunnen horen, omdat het nog te klein zou kunnen zijn, maar het heeft me niet echt positief gestemd. Morgen kan ik bellen met echobureau om een afspraak te maken. Onzekerheid blijft dus, pfff.....

Groetjes van een wat trieste moeder. :cry:

17. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Hé kop op he? Hartje hoor je doorgaans pas bij 12-13 weken he? En dan nog moeten ze soms nog flink zoeken! Snap natuurlijk prima dat je ongerust bent...was ik ook, heb namelijk ook geen symptomen (beginnen nu pas een beetje te komen)..... Vraag morgen anders of je deze week eventueel ook even langs kunt komen..gewoon heel even checken ofzo? Dat heeft mijn VK ook bij mij gedaan met 8 weken...

Sterkte meis en probeer positief te blijven!

18. smallgirl77

smallgirl77 Bekend lid

17 okt 2007
    523
    0
    0
    Belt mijn dochter me vandaag op. Ze zit bij haar vader en belt me anders nooit. Ja ehhh mam, zegt ze.
    Ik heb niet zulk leuk nieuws. Ze huilde niet maar toch, haar stem klonk erg verward.

Mama, mijn been zit in het gips........ En barst vervolgens in huilen uit.

Ik schrik me rot maar van de schrik moest ik lachen.
    Wat is er gebeurd meid?
    Ze is met haar been tussen de stang en een trapper gekomen bij haar vader op de fiets :evil:
    Dikke tranen....
    Maar omdat het zo dik was konden ze niks op de foto zien of het gebroken was. Dus we moeten volgende week weer naar het ziekenhuis terug. Arm kind..... ze mag er niet op lopen en hinkt met krukken.
    Gelukkig kon ze aan het einde wel lachen....
    En ik zat daar met al mijn moederzorgen...

Verder alles ok.
    Wel wat steken onderin mijn buik, maar dat zullen wel mijn banden zijn.
    Bijna 14 weken dus de tijd gaat hard.

Nieuwe meiden, van harte!
    En de meiden met weer een mooi wondertje op hun echo....leuk he!

Ik hoop dat je snel terecht kan bij het echobureau Victoria.

Vandaag overigens ook de eerste reacties op mijn paard gehad.... slik wat was dat moeilijk zeg. En ook eng.
    Maar ja het is wel zo. Als de kids straks ouder zijn komt er vast wel weer een nieuw paard. Maar ik kan me helaa sniet in 10-en splitsen.

Nu lekker tukken.

Liefs

19. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    @ victoria, Mijn vk heeft afgelopen maandag niet eens geprobeert te luisteren omdat ze hem waarschijnlijk toch niet zou vinden.
    Ik was maandag precies 11 weken. Maak je dus maar geen zorgen!
    Ik mag over 3 weken naar het hartje komen luisteren.

Vanmorgen erg vroeg wakker: 6 uur weer :confused:
    En we gaan vandaag winkelen in groningen, ben benieuwd hoe lang ik het volhoud.....

20. wolly

wolly Niet meer actief

Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Peetje08 (tijdelijk afwezig) of aan Wolly, niet aan ons allebei, want anders gaat het nog dubbel ;) De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

29 november 2008

01 december2008
    02 december2008
    03 december2008
    04 december2008
    05 december2008
    06 december2008
    07 december2008
    08 december2008
    09 december2008
    10 december2008
    11 december2008
    Aussie73 35 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    12 december2008
    13 december2008
    14 december2008
    15 december2008
    16 december2008
    17 december2008
    18 december2008
    19 december2008
    Kweenie 30 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? FV/BV: ?
    20 december2008
    21 december2008
    22 december2008
    23 december2008
    24 december2008
    25 december2008
    26 december2008
    27 december2008
    28 december2008
    29 december2008
    30 december2008
    31 december2008
    Marylous 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV

04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden)
    Iuno 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV

82 Zwangere meiden in December

Agenda

Mei

Juni
    06: Maryloes vk
    24: Vis1978 verloskundige (controle)
    24: Iuno volgend onderzoek + echo
    25: Aussie73 volgende afspr

Juli
    16: Peetje08 20-weken echo
    23: Vis1978 20 weken echo

@Iuno: Ik heb de aanvulling in de lijst veranderd en je afspr er ook bij gezet.

@Kweenie: De bevallingdatum heb ik voor je veranderd.

@Aussie: Ik heb de bevallingsdatum veranderd en je afspr erbij gezet.

@Maryloes: Welkom hier bij de dec mama's en gefeliciteerd met je zwangerschap :)
    Heb je aanvulling in de bevallingslijst en de afspr erbij gezet.

Deel Deze Pagina