Lieve meiden, Vandaag breekt voor mij het moment aan om lekker op vakantie te gaan. Dit betekent dat ik pas 10 juni terug zal zijn! 8) Ik zal jullie wel gaan missen, aangezien ik elke dag op het forum ben. Geen rare dingen doen als ik weg ben he?! Nog even een aantal mensen: @ Aussie, nou lopen we weer niet gelijk op! hahaha wel gefeliciteerd hoor! @ Kweenie en Johanna, heerlijk he zo'n mooie echo @ Victoria, meis maak je nou niet teveel zorgen! Dat je dat hartje niet hoort is heel normaal. Ik snap eigenlijk niet dat de vk het geprobeert heeft, want nu maak je je alleen maar meer zorgen. Probeer maar snel een echo te krijgen! @smallgirl, arm kind die dochter van je. Sterkte met de verkoop van je paard Mijn motor wordt waarschijnlijk vanavond nog verkocht ....mijn allereerste mooie gepimpte shopper. (heb nu namelijk een andere motor, waar ik veel meer op rij) Toch doet het zeer, we hebben hem helemaal opgeknapt, zucht. Maar goed het is maar blik! Zullen de hormonen wel zijn. Meiden, fijne dagen toegewenst. X Joss
Ook van mij nog even een snel berichtje! @Peetje: heel veel sterkte, ik hoop dat het meevalt met je moeder! @Aussie: 11 december....mooie dag om geboren te worden (ben dan zelf jarig, dus wist natuurlijk al dat december een mooie maand is om in geboren te worden). @Victoria: maak je niet al te veel zorgen hoor! Bij mijn eerste intake ging de vk ook niet luisteren omdat ze het hartje waarschijnlijk toch niet kunnen horen, dat kan vaak idd pas vanaf 12 a 13 weken. En ook ik heb bijna geen zwangerschapskwaaltjes. Bij de zwangerschap die eindigde in een miskraam had ik echt klachten. En daardoor maakte ik me in het begin van deze zwangerschap ook weleens zorgen omdat ik eigenlijk niet veel merkte van de klachten. Dit betekent dus helemaal niets, aangezien ik mijn rakker nu al 2 keer springlevend in mijn buik heb zien zitten en afgelopen dinsdag het hartje voor het eerst heb gehoord (bij 13 weken en 1 dag). Ik ga zo kinderdagverblijven bezoeken en daarna even positiekleding shoppen. Wens jullie allemaal fijne weken, natuurlijk ook de andere vakantiegangers! Grtjs, Hanneke
ik hoef me gelukkig niet ongerust te maken over de opvang van mijn kindje ik ben zelf onthaalouder(gastouder) dus kan het gewoon thuis blijven ook mijn oudste zoonje is thuis kunnen blijven vind ik zelf fantastich hoef ik helemaal niets te missen groetjes sylvia
Jos en Vis FIJNE VAKANTIE HE...! ..... Wat ik ga doen ik wete het niet Sam heeft verhoging van zijn vorrig week prikjes Ik loop achter met betalingen Vriendje is steeds net telaat met storten hihih..! dus loop nu twee maanden achter met geld.. Dus.. ik ga zo NTI maar even bellen.. om te vragen of ze het nisschien na de 24 kunnen afhalen... dan kriujg ik me geld ik wil nog wel even naar de outletshop gaan. voor mij.. even twee tshirts halen... Maarja.. EERST NTI even bellen..! groetjes
Hebben jullie ook van die steken onderin je buik? Precies onder mijn navel. Of is dat het groeien van mijn baarmoeder....
hallo ik had vanmorgen om half 10 een echo met 12 weken en was zo geweldig heb het hartje horen kloppen en het bewoog ook heel schattig ben er helemaal ondaan van alleen nog steeds niet het gevoel van het zit in mijn buik maar wat is het toch een wonder heb een mooi vooruitzicht voor vanmiddag heb van mijn vriend een kadobon gekregen voor een thaise massage en ik ga er lekker van genieten smallgril ik heb ook vorige week de beslissing genomen om mijn paard te gaan verkopen ik denk dat ik er ook geen tijd voor heb volgend jaar heb er wel veel moeite mee je raakt toch altijd erg gehecht aan een paard vooral aan deze omdat ze zo lief is bokt enz nooit hoop dat ze een goed adres krijgt waar mensen net zo veel om haar gaan geven als is
Gelukkig Ranjeewha dat jij het ook had! Het zijn ook echt steken. Tot wanneer had jij er bij Sam last van? Mir555 heb jij je paard al te koop staan egens op het internet? Erg balen he....de verdriet van de verkoop van je kind en de blijdschap van de komst van je neiuwe wondertje... lekker tegenstrijdig eigenlijk.
Ik had er soms last van.. nu ook trouwens.. ik heb ook last van mijn liezen.. alsof ze slapen.. onwijs irritant..! uk word er helemaal kriebelig van! Mijn vriendje moet dan ook heel hard gaan trekken aan mijn benen hahaha
Ik kan me er niks van voorstellen.. hoe dat voelt, heb nog nooit in die positie gestaan.. maar het lijkt me vreselijk om het tegen je kind te moeten zeggen! vooral als ze helemaal knetter was van het paard! Hoe gata ze er nu mee om? hahah Wie wilt mij leren paard rijden. (wil ik al ZO LANG JOH)
mijn paard staat nu weer bij mijn ouders op de boerderij en mijn broertje rijd haar nu verder dat is mijn geluk die wil haar deze week op marktplaats zetten geluk is wel dat mijn broertje zelf ook heel goed rijd met een paard in de z2 en de ander in de z1 en beide paarden nog maar 6 jaar dus mijn geluk is wel als er dan een kopen komt dat mijn paard goed voor de dag komt vind een paard ook meer een huisdier net als een hond ik had een berner sennen hond Thyson en nu heeft mijn ex vorig jaar mollengif op ons oprit neergelegt in worst en heeft die arme stakker het opgegeten en is dag erna overleden hoe dan ook ik kan het niet vergeten het was z'n verschrikkelijk lieve hond hij moest nog 2 worden dus daar heb ik toen ook al verdriet om gehad en denk dat het straks weer net zo gaat alleen een geluk dat ze niet dood gaat en leren paardrijden ik zou er effe mee wachten tot na de bevalling ahahah
Hey dames, hoe is t? Met mij wel goed. Een vraagje, hoe voel je dat je baarmoeder boven je schaambeen uit is? Want ik twijfel of dat wat ik voel niet mn schaambeen gewoon is, maar ja hij zou dr toch nu wel boven uit moeten komen of niet? Liefs Monique
Nou zeg, dacht ik dat ik er goed vanaf kwam. Ik was altijd de hele dag een beetje misselijk, maar vanmorgen toch echt overgegeven. Shit... hoop echt dat dit de eerste en de laatste keer was. Groetjes Natascha
Hellow allemaal Hoe is het met jullie misselijkheid? Ik zit nu al 2 weken ziek thuis, en ben 3 kg afgevallen Zijn er nog meer meiden die er zo'n last van hebben? Groetjes Marijke
Jaa ik meld me bij jou aan.. Ik ben ook onwijs misselijk... helaas nog steeds.. Heb gisteren voor het eerst ECHT Eten binnen kunnen houden.. het was een kleine visstukje met gekruid.. Als tip kan ikmee geven. voordat je even gaat liggen. of slapen veel drinken.. dan kun je daar de nacht vandoor komen..! (drinken moet, eten NIET) zelf ben ik ook 5 kilo afgevallen.. van die dikke buik is niet meer zoveel te zien ihih
als ik op mijn baarmoede druk voelt het een beetje als "vlinders in de buik" schaam is gewoon heel hard!
@Ranjeewha: Echt balen he, ik hoop stiekum nog steeds dat het over 2 weken over is.. Maar jij bent ook al verder dan 12 weken...
Ik ben op vakantie dames! Tot en met 18 juni lees ik geen mail en kom ik niet op internet. Allemaal veel succes, sterkte met de misselijkheid en bovenal heel veel mooie echo's!