Had ik trouwens gisteravond weer. Ik had tegen mijn man gezegd dat die hormonen wel minder zouden worden in de loop van mijn zwangerschap. Zegt de buurvrouw opeens dat het veel erger wordt. Haha, ik wist dat natuurlijk wel, maar mijn man niet. Die had ik juist het tegenovergestelde wijsgemaakt. Foutje!
Hallo Dames, Ik lees elke dag trouw mee, maar reageer nog niet zoveel! Ik wacht nog even mijn "magische grens" van 15 weken af, waar het vorig jaar misging! Maar tot die tijd lees ik! hahaha!
meiden die op reis gaan, een zeer goede reis gewenst ! Ik ben de laatste dagen een beetje down, zal wel door de hormonen komen. Mannetje is ook veel weg voor zijn werk, maar gelukkig komt mijn moeder vaak langs. Was vandaag enorm moe, moest me in de namiddag echt neerleggen en bleef moe, ik wou nogthans schoonmaken, maar dat zal voor andere keer zijn Zo'n doptone lijkt me ook wel interessant, ben de laatste tijd een beetje bezorgd of alles wel goed is. Soms lijken mijn borsten in één keer minder of minder stevig en dan begint het piekeren Meiden die een goede echo of kloppend hartje hebben gehad, van harte gefeliciteerd Meiden die niks binnen weten te houden, heel veel sterkte ! Ik ben ook vaak vreselijk misselijk geweest, maar heb gelukkig alles nog weten binnen te houden. Ik heb last van kotsangst dus probeer ik vanlles uit Ik hoop dat jullie er snel vanaf zijn. Momenteel is de meeste misselijkheid hier al een paar dagen over, hopelijk blijft dit ook zo ! Dimmel en Johanna, mooie buikfoto's, zal er ook eens eentje van mijn buik moeten nemen . Ik zie het op spiegel al wel goed en aan mijn broeken merk ik het zeker, maar of het goed zichtbaar is op foto : Heel veel sterkte voor de dames die hun paard weg doen, lijkt me erg moeilijk en zwaar voor jullie ! Welkom nieuwe dames en van harte gefeliciteerd ! Peetje, veel sterkte met je moeder, hopelijk vinden ze snel wat ze heeft en is het niet ernstig ! Victoria, kop op, misschien was het nog wat vroeg om het hartje te kunnen horen. Volgende keer hoor je het hartje vast wel Wieteke, ik zal zo eens gaan kijken en me aanmelden Hihi, geweldig dat je man het verkondigd heeft, ik zou denk ik nogal blozen
Hoi dames, Natascha @ hopelijk gaan die pillen bij jouw helpen of gaat de misselijkheid snel over. Wieteke @ wat geweldig dat je vriend het zo enthousiast en uuitundig heeft verteld. Johanna @ die triptrap kinderstoel hebben wij ook voor de oudste en ik ben er erg blij mee. Ranjeewha @ succes met je kleine man. Twee keer wakker in de nacht. Ik vind dat altijd wel weer flink balen, kan er niet meer zo goed tegen. Hopelijk gaat hij weer snel doorslapen. Marina @ kop op mag ik dan nu tegen jouw zeggen. verschrikkelijk hé die dip momenten. Peetje @ hoop dat het goed gaat met jouw en je moeder. Heel veel sterkte nog. Met mij gaat het gelukkig weer een stuk beter. Heb weer meer vertrouwen dat het goed zit en het feit dat ik morgen een echo heb, maakt dat ook makkelijker. Ik weet dat ik morgen meer zekerheid krijg over hoe het nu is. Dus morgenmiddag kom ik zeker even melden hoe het gegaan is. Bij mijn eerste zwangerschap ben ik ook erg misselijk geweest en overgeven en dit ging bij mij over vanaf een week of 16/17. Het werd na 12 weken wel minder, maar vanaf 16 weken begon ik me echt weer de oude te voelen. Tot morgen.
Hoi meiden! Wij hebben net al de kinderwagen besteld, een maxi cosi mura 3 wieler Mijn ouders hebben hem betaald! Ben er super blij mee Groetjes Marijke
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Peetje08 (tijdelijk afwezig) of aan Wolly, niet aan ons allebei, want anders gaat het nog dubbel De lijst blijft dan netjes en up-to-date. DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 29 november 2008 Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh ks - BV/FV: BV 01 december2008 Wossie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Essie23 ... jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 02 december2008 Chida, 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Monique4 20 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Mamamanuela 25 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Yonfi .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Roxstar 19 jaar, ? kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 03 december2008 Riddle 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Ranjeewha18 20 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Jacoba 25 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Juut 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 04 december2008 Thirsa 24 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV 05 december2008 mamatje 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 06 december2008 OemMujahid 22jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV Sheri 37 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? mama05 30 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dagdromer 26 jaar, ? kindje - denkt: ? - geslacht weten ? - bevalling ? - FV/BV ? 07 december2008 Tweety123 39 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? geja1981 27 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? rv1 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Marijee 20 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 08 december2008 Wolly 29 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Consider 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Gwendo76 31 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Mir5555 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - keizersnede - FV/BV: FV 09 december2008 sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV 10 december2008 Dimmel 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 11 december2008 matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Aussie73 35 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 12 december2008 Marlieke10 32 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 2deKleine 25jaar, 2de kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Cindy80 27 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Jannegie 27 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV HertogJan 33 jaar, 3de kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 13 december2008 Joss81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV 14 december2008 Marit80 27 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Mootjen 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 15 december2008 Marleen4683 24 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dora2003 .. jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? ZonYvon .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Parel198820 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 16 december2008 Wardi 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 17 december2008 Maria04 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh? - FV/BV: BV Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV 18 december2008 Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV 19 december2008 Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Kweenie 30 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? FV/BV: ? 20 december2008 sarodo30 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 21 december2008 22 december2008 1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 23 december2008 Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? goglezzz (Wieteke) 33 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV 24 december2008 Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV heathcliff .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Guusje2001 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV susanbenjamins 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ? Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 25 december2008 natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Marijke84 24 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: BV 26 december2008 Manny8225 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: ? 27 december2008 Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV 28 december2008 Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: zh - FV/BV: ? 29 december2008 Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ? 30 december2008 31 december2008 Marylous 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV Een mooie dag in december 2008 Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ? mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Een mooie dag in januari 2009 04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden) Iuno 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 82 Zwangere meiden in December Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy Agenda Juni 02: Dimmel vk en 2e echo 03: Monique4 vk 03: Marijke84 2de echo 03: Guusje2001 1e echo 03: Jannegie gyn 04: Lola1982 intake vk + 3e echo 04: 1ekindje nekplooimeting en 4e echo 05: Chanty24 vk 06: Maryloes vk 09: Manny82 12 weken echo 09: Goglezzz uitslag v/d nekplooimeting 10: Natascha78 12 weken echo 10: Marijke84 nekplooimeting 11: Marijee vk 13: Smallgirl77 vk 14: Lola1982 4e echo 17: Wolly gyn 4de echo, uitslag bloedonderzoek, urine inleveren 17: Marleen4683 vk, naar het hartje luisteren 18: 1ekindje gyn 19: Marientje gyn 20: Joss81 vk 21: Monique pretecho 23: Natascha78, vk vervolgafspraak 24: Peetje08, gyn en anesthesist 24: susanbenjamins vk 24: Johanna1 24: Vis1978 verloskundige (controle) 24: Iuno volgend onderzoek + echo 25: Aussie73 volgende afspr 26: Goglezzz vk 27: Sylvia79 3e echo gyn 30: Tinker vk intake Juli 01: Manny82 vk 02: Smallgirl77 20-weken echo 15: Monique4 20-weken echo 15: Kweenie vk/hartje luisteren/info over de 20 weken echo 16: Peetje08 20-weken echo 21: OemMujahid 20-weken echo 23: Vis1978 20 weken echo 24: Chanty 20-wekenecho 29: Marleen4683 Naar het zh voor guo (ws in combi met de 20 weken echo) @Meiden ik heb de lijst weer even naar voren gehaald zodat we kunnen zien wat er allemaal staat te gebeuren want de lijst stond weer tig pagina's terug
Héé meiden, Ben net terug van de voetbalwedstrijd Nederland-Wales, was erg gezellieeee , maar nu wel 'n beetje moe.... Verder weet sinds gisteren iedereen dat ik zwanger ben, heb het ook uitgebreid op m'n hyves gezet. Heb echt al hele leuke, lieve reacties gehad, echt super hoe mensen met je meeleven... @Marijke: Lief zeg, dat jullie de kinderwagen van je ouders hebben gekregen, helemaal . Ik moet eerlijk zeggen dat wij daarin nu ook 'n beetje aan het verdiepen zijn, maar vind het nog wel moeilijk om 'n keuze te maken ( er zijn er ook zo ontzettend veel )... @Victoria: Heel veel suc6 met de echo morgen....en geniet ervan @Marientje: Ik moest eerlijk gezegd ook wel 'n beetje , maar ik ben zelf ook zo blij, dat ik het zelf ook wel v/d daken zou willen schreeuwen ....Dus ik stond helemaal achter de manier waarop hij het deed, voelde me echt ontroerd toen ik hem zo zag staan ( zo trots als 'n pauw ). Hartstikke leuk dat jij je ook hebt aangemeld bij de hyves Meiden nog allemaal 'n fijne avond, Liefs Wieteke
Hoiii! Ik ook weer even hier. Alles gaat goed hier! Yara is super makkelijk en lief, en ik voel me goed, en niet meer zo sippig als een tijdje terug gelukkig. Las dat er een paar meiden lekker op vakantie zijn, fijn hoor! Alsnog veel plezier! En victoria die morgen voor de echo mag, fijn joh! Zijn jullie allemaal al aangekomen? Ik vind het zo raar, heb echt al een aardig buikie, maar ben nog maar 200 gram ofzo aangekomen..gek hoor! ben benieuwd hoeveel kilo er dit keer bij komen, bij Yara waren het in totaal 14 kilo, dus wel redelijk gemiddeld.. Nou verder niet zo veel nieuws hier, ik blijf lekker meelezen!
Goedemorgen Dames, I'm back in town... Gisteravond al maar toen wachtte ons nogal vervelend nieuws.... 1 van onze katten heeft, na lange tijd dat het goed ging, weer het huis onder gescheten en gepiest... Dus we zijn eerst bezig geweest met schoonmaken en spullen weggooien en daarna ben ik flink verdrietig geweest want ze moet nu echt weg. Met de kleine op komst kunnen we het niet permiteren dat ze in het ledikantje gaat pissen ofzo.. Daarbij, de geur van kattepis ...jjjjjbrrrrr... dat krijg je niet makkelijk weg uit huis.. Dus we zijn het nu zat! In samenwerking met de dierenarts hebben we al van alles geprobeerd en ik weet geen andere oplossing meer.... Anders dan een thuis voor haar vinden waar ze lekker de baas kan spelen dus geen andere huisdieren. Daar zal het denk ik wel goed gaan. Maar verdrietig is het dus wel. Nou...dan leuk nieuws. De familieleden van mijn vriend reageerden helemaal blij, iedereen is enthousiast. En ...van mijn vader krijgen we een wandelwagen! Mogen we zelf uitzoeken! Top! En toen ik thuis kwam was er een pakketje afgeleverd van een mailvriendin die geen kinderen meer wil. Zaten iets van 10 broekjes en 10 truitjes in die haar dochtertje heeft gedragen. Harstikke leuk! Dat maakte de bende in huis ook weer wat goed. Heb lekker even zitten dagdromen over kleine handjes, neusjes, zachte haartjes en hoe zo'n broekje zou staan enzo... Over 3 weken kan ik me ook op de Hyvesgroep aanmelden trouwens (als ik het nog zo lang voor me kan houden). En verder gaat alles z'n gangetje. Kus, Kweenie
kweenie.. wat een vervelend moeilijk nieuws zeg.. Ik hoop dat je snel een mooi huisje voor je kater kan vinden. groetjes
Hallo dames Hier vandaag even een mindere dag. Heb eigenlijk nooit veel last gehad maar vorige week werd ik steeds een beetje misselijker overdag en s nachts en vannacht en vanmorgen is het een drama. Raar he zo rond de 10 week nog even misselijk worden. Slaap ook zo mega slecht kan niet meer lekker liggen. Ben echt een buikslaper. Zo even mijn ei kwijt he dat lucht wel op hoor. Kweenie; vervelend, hoop dat een goed tehuis zal vinden voor de kat
@kweenie: wat jammer zeg Maar ik kan me voorstellen dat je liever een nieuw huisje voor hem zoekt, dit is ook geen doen zo... Morgen krijg ik weer een echo, ik ben wel een beetje zenuwachtig!
Vandaag weer een echo Zal de foto direct bij mijn ouders inscannen dan plaats ik hem morgen zodra ik thuis ben van me werk verder lekker rustig weekend gehad, zaterdag wezen uiteten met mijn ouders. Gisteren naar de stad gefiets alleen nu vet last van me rug wordt elke week erger dus zal het vanavond eens tegen de verloskunde zeggen. ik zie dat ik maar alleen ben op de 10e! zielig toch? Liefsss
Hier gaat ook alles nog zijn gangetje de misselijkheid is wel beetje bij beetje over aan het gaan Verder heb ik ook last van me rug net als jou Dimmel.. maar goed vol te houden
wij zijn afgelopen weekend een weekendje naar center parcs geweest en kon het niet laten om wat voor de baby mee te nemen, erg he.
hahaha..., dat had ik dus met mijn eerste.. kon niks in de winkel houden alles ging mee, onder de motto IS LEUK ALS HIJ OUDER IS hahahah.. OEm, Vervelend meis, last van de rug ja hoor dat heb ik ook.. en nog steeds misselijk Dimmel.. Ben benieuwd naar jou Echo
Hey Ranj dat is alweer een tijdje geleden ik hoop dat alles goed gaat en met Sam ook... Je bent al bijna 14 weken supppppper joh
@OemMujahid Nou soms is het bij helemaal niet vol te houden...we lopen gelijk @Ranjeewha18 Wij zijn ook echt benieuwd erna
hey dimmel woooowie supper hahahahaha... misschien dat we daarom dezelfde klachten hebben wie weet...