net als jij hahaha 10dec maar ik heb het op de lijst nog niet aan laten passen omdat het al 3x een andere datum is geweest.. laatste echo zei 10 dec. Maar verloskundige houdt 6dec aan tot de 20-wk echo... Ben benieuwd wat het precies gaat worden, na die echo
ohw ja duh stomme vraag he haha! ik zag net in de lijst dit: OemMujahid 22jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV Dimmel 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV we zijn allebei 22...1e kindje allebei denken we jongetje en dan de bv! vet raar he?
hahahahahaha wat grappig! Dat wist ik helemaal niet joh! ja dat is inderdaad wel een beetje spooky... Stel je voor dat het dan ook allebei nog 2jongetjes worden joh Me man denkt echt dat het een meisje gaat worden ik weet nog niet zeker of we het wel of niet willen weten maar dat zullen we op 21juli defenitief beslissen..
die rugpijn komt toch maar vaak voor he hier ook hoor veel last van mijn rug maar ja ik probeer zo weinig mogelijk te hefen en zo maar is moeilijk hoor als je onthaalouder(gastouder) bent de kindjes willen ook wel eens een knuffel en normaal speel ik zo vliegtuigje en zo en nu is dat toch een pak minder hoor en, wil graag doorwerken tot eind oktober ik ben benieuwd of ik dit volhou ik hoop het wel
ja egt spooky man haha! ja als dat ook nog zo zou zijn en we bevallen ook op dezelfde dag dan wordt het toch echt een beetje te raar he! wij willen het absoluut niet weten!
hoi dames, ik lees hier veel meiden die last van hun rug hebben, maar ik heb iedere keer pijn aan mijn stuitje. Vooral als ik lang gezeten heb, hebben meer meiden dit? groetjes, Marjolein
trouwens hebben jullie ook van die JOEKELS van borsten! damn.. Keek net op een foto.. maar ze zijn behoorlijk aanwezig..! Had 70b Maar nu
ik heb zoiezo al 90 d en nu nog een maatje grotter ik hoop echt dat ze ophouden met groeien anders voel ik me straks pamela anderson
Owwwwww..... ik heb ineens zo'n zin in een kaasbroodje.. En ik moet nog naar het winkelcentrum.... Mmmm, ik ga gewoon wat later, eet eerst veel crackers en als ik er zin in blijf houden dan ga ik gewoon 1 bij de bakker halen.... Mmmm
Kweenie Wat doe je me aan! Ik heb nu ook onwijs zin in een KAASBROODJE! AAAAAHAHHHHH HEELP! Sylvia, nee pamela is ook niks he..!
Oh, dan ligt het dus niet aan mij. Als ik lang gezeten heb, dan kan ik nog amper lopen. Zo'n pijn. Echt niet fijn. Trouwens mijn borsten zijn ook flink gegroeid. Ik had altijd een kleine 70B maar nu zijn ze ook veel groter. Mijn man vind het helemaal geweldig (natuurlijk )
@ kweenie, heb je je kaasbroodje nog gevonden? @ Sylvia, ik voel me al net pamela, heb normaal gesproken 85 E maar heb zwangerschapsbh gekocht van 85 F Ze zitten wel heerlijk! Ik ben weer wat opgeknapt na weer 3 dagen migraine. Beroerd hoor, en het ging de afgelopen weken best goed. Ik hoop dat het over een paar weken wat beter gaat, als de hormonen het weer wat rustiger aan doen
Migrane.. wat vervelend..! Mijn vriendin heeft het ook..! die kan dan echt niks hebben.. Hoop dat je hormonen nu minder met je gaat spelen.. en dat je hormoon zorgen dat je GEEN migrane krijgt!
@ ranjeewha, veel vrouwen hebben geen last van migraine als ze zwanger zijn, daar had ik een beetje op gehoopt Helaas dus! Wanneer gaan die hormonen het een beetje rustiger aan doen trouwens?
uhm nog niet Ze zeggen zelfs tot 9 maanden na de zwangerschap toch? dan ben je ontzwangerd..! Maar dit is niet wat je wilt horen he..?
Nou nee dat was idd niet wat ik wou horen! Ik meende dat na een maand of 3 of 4 de hormonen wat rustiger zouden worden. Dat ze niet weggaan dat wist ik wel, maar ik hoop wel dat het wat rustiger word!