december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Hihi...

2. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

En heb jij je Kaasbroodje al op?

3. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    ik heb ook ineens dikke boobies vind het wel sjike wilde altijd een maatje groter haha! en mijn vriend nou die kan er maar niet vanaf blijven haha ;)

4. Johanna1

Johanna1 Bekend lid

15 feb 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    'k Heb trouwens net een lief kaartje van alle collega's gekregen. Echt leuk.
    Het is hier binnen om te stikken zo warm. Vreselijk, er komt echt geen werk uit mijn handen zo.

5. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    Ik wil ook een kaasbroodje!

Maar ik ga zo meteen lekker met mijn moeder een hapje eten, dus dat doe ik maar niet hihihi
    Vanavond ga ik naar Celine Dion in de Arena en gisteren zijn we naar Mary J BLige geweest (was geweldig!)
    Vindt het gevoelsmatig wel een beetje zielig voor de babe....
    x Aussie

6. Ranjeewha18

Haha niet zeilig, Leuk voor de beeb..
    je zorgt dat hij musiciaal wordt :)

Veel plezier!

7. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Nee, van de kaasbroodjes af kunnen blijven.... maar heb er nog wel steeds zin in!

Ben nu macaroni aan het maken...gooi ik daar wel wat extra kaas over heen... :D

8. Johanna1

Johanna1 Bekend lid

15 feb 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    Hmmm wij hebben ook lekker macaroni gegeten. 't Is toch veel te warm voor aardappels... Ik zit nu alweer te zweten achter de pc.

9. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    hoi allemaal,

vandaag de echo gehad en het was super. alles is helemaal goed! ik begin het dan toch echt eigenlijk te beseffen. Ik was vandaag precies 10 weken, dus mijn uitgerekende datum is nu 29 december.

mijn kleine mannetje ligt te huilen, dus kan me niet concentreren. Ga ff bij hem kijken.

Laterz.

10. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik heb ook zo'n last van mijn stuitje, al een paar weken!
    Echt maf! :confused:

11. Chanty24

Chanty24 Actief lid

Hallo Meiden

Ben weer terug van een weekend Center Parcs. Erperheide.
    Gezellig samen met mn zus en mn moeder. We doen elk jaar zo`n meiden weekend. Maar dit jaar was denk het laatste weekend zonder kids.
    Volgend jaar zullen we wel met zn alle gaan en word het gewoon een familie weekend. :D
    En in de tussen tijd heb ik de 12 weken gehaald.
    Donderdag as mag ik weer naar de verloskundige en hoop dan een hartje te horen.
    Ook heb van de week zwangerschaps broeken gekocht.
    Mn broeken zaten erg laag en dat gaat nu toch wel strak zitten.
    Had niet verwacht dat ik die zou kopen dacht altijd wel te doen met een maatje groter. Maar het zit toch wel erg lekkr en comfortabel.
    Vooral `s avonds.

Zijn er miss meer meiden die af en toe last hebben van kramp in hun buik? :(
    Ook als ik te snel op sta of als ik moet niessen doet het echt even flink zeer. Na mn miskraam van december voel ik me toch bij elk pijntje een beetje bezorgd.

Nou ik geloof dat ik wel weer een heel verhaal heb zo.

Meiden met een echo en kloppens hartje gefeliciteer!

Liefs Chanty

12. Ranjeewha18

hier is het echt NOODWEER

13. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ chanty: ik heb ook wel krampjes in mijn buik!
    Ik zie het maar als een goed teken, want vorig jaar was ik bijna 16 weken zwanger toen ik opeens dacht, heee, ik voel die krampjes niet meer... En toen was het dus ook fout, kindje was gestopt met groeien!
    Misschien stoppen die krampjes ook wel op een gegeven moment, geen idee, maar voor mij is het een bevestiging dat er nog wat gebeurt!
    lekker joh zo'n weekendje weg! Leuk volgend jaar met die kleine erbij!

@ Ranjeewa: hier wordt het ook akelig donker!

14. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    @ Ranjee Mmm....hier nog niet, maar wel bewolkt...

@ Chantee: Hier ook af en toe buikpijnachtig gevoel en steken boven mijn liezen als ik te snel op sta en soms als ik moet hoesten ofzo. Niet dagelijks trouwens maar ja, is dus bekend!

@Lola... Nog kleine 4 weekjes voor jou meis.. Proosten we met Jip@Janneke champagne!

@Victoria: Congratz met de echo. Leuk he? Voor mij is het nu ook helemaal echt!

@Johanna: Aardappels...jak, alleen gebakken of puree of in stampot vind ik aardappels lekker. We eten eigenlijk altijd pasta of rijst. Of krieltjes, gebakken aardappeltjes enzo.... Maar gekookt... Nah, nieuwe aardappelen vind ik wel lekker maar al dat geschil....

@Aussie.. Veel plezier bij Celine Dion!

Oh ja, helemaal vergeten te vertellen. Bij mijn VK is het dus heel normaal om na de echo pas rond week 17 terug te komen voor de 2e controle maar daarintegen krijg ik in week 36 wel nog een echo om te kijken hoe het kindje ligt... Zo las ik op hun website. Dat is natuurlijk wel weer heel leuk. Ga er tenminste vanuit dat een fotootje van de 36weken-echo geen probleem is.

Van mij mag het hier nu ook wel gaan regenen trouwens pfffff..

15. Johanna1

Johanna1 Bekend lid

15 feb 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    @Kweenie: ik heb nu ook al een paar weken geen gekookte aardappelen op. Bleh, smerig. Als ik er nog maar aan denk. Nee, doe me dan maar een lekkere vette bak patat! :) hmmmmmm, met een frikandel... :) :)

16. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Kweenie: jaaaa, nog eventjes! Maar goed, het zal wel goed zijn! Ik trakteer hier dan op jip en janneke champagne! :D
    Oh wat gaaf dat jullie dan nog een echo krijgen met 36 weken, dat zouden ze overal moeten doen!
    Bij ons krijgen we na de eerste echo, meestal met 10 weken weer een controle! Maar ik had liever een echo erbij op het einde! ;)

17. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    @ chanty, ik heb soms ook ontzettende steken, ook vooral als ik moet niezen of te snel opsta. Echt zeer doet het dan :confused:
    Mijn man snapt dr niks van :)

Ik heb trouwens wel een afspraak staan voor een guo, in combi met mijn 20 weken echo.
    (guo is een uitgebreide echo, mijn zusje is geboren met een open ruggetje, vandaar dat ze alles extra goed bekijken)

18. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    @ Marleen: Is dat een afkorting? GUO?

19. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Haha, ja, das vast een afkorting.
    Waar het voor staat dat weet ik niet hoor! :-k
    Ik weet alleen dat het een hele uitgebreide echo is, en ach ik heb er recht op dus waarom niet. Ik maak me er geen zorgen over, maar ff checken kan geen kwaad!

20. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    Meiden, ik heb even voor jullie gegoogeld:
    GUO=Geavanceerd UltrageluidOnderzoek

gr Aussie

Deel Deze Pagina