december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Johanna1

Johanna1 Bekend lid

15 feb 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    @Marijke: ben net ff zo nieuwsgierig geweest om op je hyves te snuffelen. Kom jij echt uit scherpenisse? Ik kom oorspronkelijk uit Tholen, maar ben 3,5 jaar geleden verhuisd naar Kampen. Leuk, ik kom haast nooit mensen tegen van "het eiland".

2. goglezzz

goglezzz Lid

24 apr 2008
    80
    0
    0
    sociotherapeut
    Deventer
    Hallo allemaal,

Hier gaat alles z'n gangetje op de vermoeidheid na dan. Heb de laatste tijd weinig puf ( zal ook wel aan het weer liggen denk ik zo ;)

@Marijke: leuk dat jij je ook hebt aangemeld op de zwangerschaps hyve. Er komen steeds meer aanmeldingen :thumup:

@Juut: Ik heb hier ook nog 2 manden met strijk staan, maar ik kan me er echt niet toe verzetten ARGHHHHHH....en het blijft zich maar opstapelen ( helaas)

@OemMujadhid: was mij ook al opgevallen det sommige van ons meerdere echo's krijgen. Zover ik weet krijg ik de volgende pas bij 20 weken, en ik heb er ook pas 1 gehad bij 8 weken ( i.v.m de krampen die ik destijds had). A.s maandag hebben we de uitslag van de nekplooimeting, ik heb 'n kleine hoop dat ik dan misschien ook onze uk te zien ga krijgen, anders moet ik nog zooooo lang wachten....

Monique: Spannend vanavond....veel suc6 en geniet ervan, is heel bizar als je het hartje hoort kloppen, werd er echt emotioneel van toen ik het voor de 1ste x zag en hoorde.

De meiden die vandaag 'n echo hebben gehad proficiat, zijn weer mooie echo's ;)

Iedereen nog 'n fijne dag,

Liefs Wieteke

3. wolly

wolly Niet meer actief

Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Peetje08 (tijdelijk afwezig) of aan Wolly, niet aan ons allebei, want anders gaat het nog dubbel ;) De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008

29 november 2008
    Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh ks - BV/FV: BV

01 december2008
    Wossie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Essie23 ... jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    02 december2008
    Chida, 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Monique4 20 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Mamamanuela 25 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Yonfi .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Roxstar 19 jaar, ? kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    03 december2008
    Riddle 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Ranjeewha18 20 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Jacoba 25 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Juut 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    04 december2008
    Dimmel 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Thirsa 24 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    05 december2008
    mamatje 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    06 december2008
    OemMujahid 22jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV
    Sheri 37 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    mama05 30 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Dagdromer 26 jaar, ? kindje - denkt: ? - geslacht weten ? - bevalling ? - FV/BV ?
    07 december2008
    Tweety123 39 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    geja1981 27 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    rv1 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Marijee 20 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    08 december2008
    Wolly 29 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Consider 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Gwendo76 31 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Mir5555 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - keizersnede - FV/BV: FV
    09 december2008
    sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    10 december2008
    11 december2008
    matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Aussie73 35 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    12 december2008
    Marlieke10 32 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    2deKleine 25jaar, 2de kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Cindy80 27 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Jannegie 27 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    HertogJan 33 jaar, 3de kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    13 december2008
    Joss81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    14 december2008
    Marit80 27 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Mootjen 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    15 december2008
    Marleen4683 24 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Dora2003 .. jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    ZonYvon .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Parel198820 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    16 december2008
    Wardi 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    17 december2008
    Maria04 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh? - FV/BV: BV
    Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    18 december2008
    Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV
    19 december2008
    Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Kweenie 30 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? FV/BV: ?
    20 december2008
    sarodo30 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV
    Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    21 december2008
    22 december2008
    1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    23 december2008
    Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    goglezzz (Wieteke) 33 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    24 december2008
    Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV
    heathcliff .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Guusje2001 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    susanbenjamins 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    25 december2008
    natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Marijke84 24 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: BV
    26 december2008
    Manny8225 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: ?
    27 december2008
    Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV
    28 december2008
    Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: zh - FV/BV: ?
    29 december2008
    Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ?
    30 december2008
    31 december2008
    Marylous 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV

Een mooie dag in december 2008
    Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv
    bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?

Een mooie dag in januari 2009
    04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden)
    Iuno 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV

82 Zwangere meiden in December

Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!
    Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy

Agenda

Juni
    03: Monique4 vk
    03: Marijke84 2de echo
    03: Guusje2001 1e echo
    03: Jannegie gyn
    04: Lola1982 intake vk + 3e echo
    04: 1ekindje nekplooimeting en 4e echo
    05: Chanty24 vk
    06: Maryloes vk
    09: Manny82 12 weken echo
    09: Goglezzz uitslag v/d nekplooimeting
    10: Natascha78 12 weken echo
    10: Marijke84 nekplooimeting
    11: Marijee vk
    13: Smallgirl77 vk
    14: Lola1982 4e echo
    17: Wolly gyn 4de echo, uitslag bloedonderzoek, urine inleveren
    17: Marleen4683 vk, naar het hartje luisteren
    18: 1ekindje gyn
    19: Marientje gyn
    20: Joss81 vk
    21: Monique pretecho
    23: Natascha78, vk vervolgafspraak
    24: Peetje08, gyn en anesthesist
    24: susanbenjamins vk
    24: Johanna1
    24: Vis1978 verloskundige (controle)
    24: Iuno volgend onderzoek + echo
    25: Aussie73 volgende afspr
    26: Goglezzz vk
    27: Sylvia79 3e echo gyn
    30: Tinker vk intake
    30: Dimmel vk

Juli
    01: Manny82 vk
    02: Smallgirl77 20-weken echo
    15: Monique4 20-weken echo
    15: Kweenie vk/hartje luisteren/info over de 20 weken echo
    16: Peetje08 20-weken echo
    21: OemMujahid 20-weken echo
    23: Vis1978 20 weken echo
    24: Chanty 20-wekenecho
    29: Marleen4683 Naar het zh voor guo (ws in combi met de 20 weken echo)

@Dimmel: De bevallingsdatum is veranderd :)

4. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    goede middag dames

kom net van de verloskundige en alles was goed de onderdruk alleen een beetje laag vandaar ook af en toe duizelig denk ik en ik heb het hartje wer gehoord wat geweldig toch kon er wel uuren naar luisteren straal van oor tot oor

durf de vraag bijna niet te slellen maar heeft er misschien iemand meer last van bij het vrijen dat het pijn doet niet echt pijn maar gevoel dat er ergens tegen aan gaat

5. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    @ mirr, volgens mij kun je hier eigenlijk al je vragen kwijt, wie er niet op wil reageren doet dat niet denk ik dan maar weer!
    Ik heb er nog geen last van gehad, misschien ligt het ook aan het standje?

6. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    O, ennuuhh: Fijn dat alles ok was!
    Ik mag pas de 17e het hartje horen :(

7. Johanna1

Johanna1 Bekend lid

15 feb 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    @mir555: sorry, ik heb hier geen last van, maar idd zoals Marleen al zegt: als iemand geen antwoord wil geven dan niet. Maar je moet hier toch al je vragen kwijt kunnen? ;)

8. goglezzz

goglezzz Lid

24 apr 2008
    80
    0
    0
    sociotherapeut
    Deventer
    @Mirr555: Ik heb hier ook geen last van, lijkt me wel vervelend voor je!
    Als die klacht aan blijft, misschien even contact opnemen met je vk....en net wat marleen en Johanna ook al zeggen......vragen staan vrij en als iemand er niet op wil reageren, zal die dat ook niet doen denk ik zo ;)
    P.s super dat je het hartje tekeer hebt horen gaan, 'n hele belevenis hé.. ;)

9. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @wolly hartstikke bedankt!

10. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hoi!

ik kom ff inbreken!
    we hebben met 8 weken en 3 dagen een echo gehad bij de gyn. ik was echt zenuwachtig maar we zagen direct het hartje kloppen. er zijn wat onduidelijkheden wat betreft de uitgerekende datum dus 10 juni hebben we de 12 weken echo en dan weten we wat meer. echo en rommelige cyclus kwamen niet helemaal overeen. maar als ik mijn eigen intuitie aanhoudt zijn we de 20ste uitgerekend.

ook hoefde ik zelf niet eens te beginnen over de bevalling. angezien die van aidan een hel was en het zh het er nog over heeft hebben ze me beloofddat er maatregelingen worden genomen om dit te voorkomen. wat bespreken we als ik wat verder ben.

wat betreft kwalen mag ik van geluk spreken datr het allemaal wel meevalt in vergelijking met aidan. ben wel misselijk maar het is te doen. elke ochtend spugen en wat meer als ik 3 dagen heb gewerkt. dat is dan echt te veel. ik ben wel nog steeds extreem moe, maar hopelijk wordt het rond een week of 16 minder... ik dacht dat een buikje sneller ging maar het valt wel mee. pas nog steeds in mijn broeken en ben nog steeds - 1.5 kilo.

meiden tot 10 juni dan weten we meer!

xxxx

11. maria04

maria04 Niet meer actief

Hallo meiden

Ik ben hier nog niet vaak geweest. maar lees zo nu en dan lekker met jullie mee.

ik heb mijn eerste echo gehad op de 28ste en alles was prima het kindje beweegt al flink.
    de 11de gaan we het hartje luisteren.

vandaag ben ik precies 12 weken.

groetjes maria
    a

12. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    fijn dat ik hier met al mijn vragen terecht kan kan het misschien ook aan liggen dat ik blaasonsteking heb?

en was zeker geweldig om het hartje tekeer te horen gaan was helemaal ontroerd

13. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    @ mirr, ik heb geen idee of het aan je blaasontsteking ligt. Nog een keer proberen als je blaasontsteking over is! ;)
    En anders maar voorzichtig aan ;)

14. Chanty24

Chanty24 Actief lid

Hallo Meiden

Wat staan er weer een mooie echofoto`s op de site.
    Zo heb er weer een dag werken opzitten. Gelukkig ik moet deze week 3 dagdiensten en 2 nachtdiensten werken. Maar heb er gelukkig al twee opzitten.
    Ik merk wel dat ik nu na m`n werk wel erg moe ben. Ik heb gewoon geen puf meer om eten te koken. Moet me echt dwingen om van die bank af te gaan.
    Ben blij te lezen dat die buik krampen steken erbij horen! Ben niet de enige.
    Donderdag eindelijk naar het hartje luisteren! Vind het erg spannend. Helaas moet mijn mannetje gewoon werken.

Ik ga ook maar eens een kijkje nemen op de hyves van de december 2008 mama`s.
    Ik meld me alleen nog niet aan want op mn werk weten ze het nog niet.

Iedereen een fijne avond

15. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Hoi allemaal,

Bij mij alles goed. Wij zijn het nu iedereen aan het vertellen dat we zwanger zijn, omdat de echo goed was. Dat maakt het allemaal wel echt. Ik heb helaas niet zo'n mooie echo foto als ik bij jullie allemaal wel zie. Het was wel heel goed te zien op het scherm waar we op mee konden kijken, vond het prachtig.

verder heb ik ook last van die steken, vooral als ik nies.
    Bij vrijen heb ik geen pijn, maar kan me goed voorstellen dat het door een blaasontsteking kan komen, vooral als je zwanger bent, dan komt je blaas toch in de verdrukking.

Ik ben niet bekend met hyves, wie weet dat het nog eens komt.

Ik zou me niet te veel vasthouden aan de uitgerekende datum. Bij mijn eerste zwangerschap ben ik 10 dagen later bevallen. En ik had zo naar die uitgerekende datum toegeleefd dat het echt een teleurstelling was elke dag dat die bevalling maar niet begon....

Fijne avond allemaal.

16. Johanna1

Johanna1 Bekend lid

15 feb 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    Ik heb ook veel last gehad van blaasonsteking en dan is vrijen inderdaad niet erg fijn. Wacht maar even tot het overgaat. Waarschijnlijk voel je nu je blaas tijdens het vrijen... Succes ermee.

17. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    @ victoria, wat jammer dat jou foto's niet zo duidelijk zijn.
    Die van mij is (vind ikzelf) ontzettend duidelijk, waarschijnlijk ook omdat ie vaginaal was en ze hebben bij ons in t ziekenhuis nieuwe echoapparatuur!
    Als je maar hebt kunnen zien dat alles ok is toch?

18. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    hallo allemaal

zal niet lang meer duren en dan zal ik me ook aanmelden bij de hyves voor december mama`s!

Nog 1 vraagje zie dat monique een angelsound heeft gekocht zijn er al mensen die er ervaring mee hebben is het makkelijk heb via mp ook een bod gedaan maar weet niet of het echt goed werkt!

mama 05 (nog even mijn nickname)

19. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Hey Ladies,

Zo te lezen gaat het hier allemaal prima! Top om te lezen! Hier gaat alles ook prima. Ik geniet nog heerlijk van de laatste paar dagen 'vakantie' maar heb ook wel zin om straks weer lekker bezig te zijn. Denk dat de tijd dan wat sneller gaat en dat mag nu wel eventjes... Zwanger zijn is hartstikke leuk maar dat ik moet wachten tot ik bijna 18 weken ben voordat ik het hartje kan horen is iets minder. Wilde bijna al zo'n angelsound kopen maar......nah, weet niet. Doe t liever niet. Woont er niet iemand in de buurt van Utrecht die al een angelsound heeft? Kom ik even buurten hihi...

Verder nog steeds weinig klachten maar het scheelt dat ik nu niet werk denk ik. Zal volgende week misschien wel anders zijn... Aan de andere kant zit ik dan in de 12e week dus misschien is het ook wel precies goed getimed. Het enige wat ik nu af en toe heb zijn wat spontane steekjes of als ik op sta steekjes in mijn liezen. En ik heb toch echt wel een vetrol hoor. Spijkerbroeken kan ik wel aan maar kan er niets straks meer over dragen... Dan maar alvast aan de positiebroeken want ploftruien..daar heb ik geen zin in!

Wat sex betreft trouwens.... Heel erg maar wij hebben het sinds de posi test nog niet weer gedaan..... Op de een of andere manier is de behoefte minder + we vinden het toch een beetje eng. Nergens voor nodig maar toch... Zal wel goedkomen. We knuffelen wel heel veel, lekker met zn tweetjes op de bank. Whatever makes us happy niet waar?

Poes krijgt een second change trouwens. Ik vind het toch wel erg raar dat ze na maanden ineens weer overal haar behoefte heeft gedaan dus misschien is er wel wat voor gevallen het weekend... Binnenkort gaan we weer een weekend weg en ik wil even kijken hoe ze dan reageert.... Als het dan weer gebeurd, tsja... Dan houdt het echt op maar mocht er niks gebeuren dan kijken we de vakantie ook even aan....

Mijn kaasbroodje heb ik nog steeds niet gehad trouwens hihi...

Nou, genoeg gekletst... Meiden met een echo, gefeliciteerd en meiden die nog gaan (ook hartje luisteren) geniet er van!

Kus,

Kweenie

20. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Nou, daar hebben wij ook wel wat 'last' van.
    Uiteindelijk vond ik het toch wel heel erg worden en zijn we er gewoon voor gegaan.
    Daarna af en toe es spontaan, maar nog niet erg vaak.
    En ja, gezellig hebben we t wel hoor! ;)

Deel Deze Pagina