december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monique4

Monique4 Niet meer actief

We hebben het hartje gehoord!
    Was zo geweldig hihi. :D

Morgen heb ik als het goed is de angelsound, kan ik af en toe tussendoor luisteren, want om de 4 weken duurt toch wel erg lang. ;)

@ Mir, bij mij voelt het ook allemaal wat anders dan voorheen.
    Ook gaat het wat stroever, om het zo maar te zeggen. :)

Trouwens heb waarschijnlijk een cyste op mn baarmoeder...
    Heb een bult(je) op mn schaambeen ongeveer, die er voorheen nog niet zat, en waarschijnlijk komt dat van mn baarmoeder af, maar kan nu nix aan gedaan worden. :(
    Iemand ervaring mee?

Morgen gaan mn vriend en ik in ondertrouw, best wel spannend.
    We hebben geen idee wat dat allemaal inhoudt haha. :(:

Liefs Monique

2. Foxter

Foxter Niet meer actief

@monique :) Wij wisten ook niet wat ons te wachten stond, we stonden in 10 minuten weer buiten en we waren 390 euro lichter...

Nog 2,5 week, dan gaan we trouwen!

3. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    ik heb morgen middag de 4e echo. ondanks dat het de 4e echo is, is het toch weer spannend. ik denk dat ik dat heb totdat de kans op een miskraam er niet meer is.

4. 2deKleine

2deKleine Actief lid

4 jan 2008
    194
    0
    0
    Mama
    Ik heb er vorige week 1 gekocht bij de kijkshop, was in de aanbieding, was nu 43 euro en daar zaten de verzendkosten al bij.
    Ik kon eerst geen hartje vinden een paar dagen, maar na met iemand die er al ervaring mee had gesproken te hebben en op aanraden van haar even net wat meer gel te gebruiken heb ik dan gisteren middag voor het eerst het hartje gehoord, echt super! mijn man en ik hebben genoten.
    Dus hij werkt perfect, je moet alleen niet gelijk in de stress schieten als je het hartje niet gelijk kan vinden.

5. mamatje

mamatje Actief lid

14 aug 2007
    417
    0
    0
    Hier ook iemand, die de angelsound van de kijkshop aanraad. Het is echt leuk om het te horen en dag na dag wordt het steeds makkelijker om het hartje te vinden. Ik vind het heerlijk om voor het slapen gaan mijn wondertje weltrusten te zeggen.

6. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    ik heb een bebesound iemand daar ervaring mee ?
    ANDERS ALLES OK WEL NOG STEEDS HEEL MOE

7. Johanna1

Johanna1 Bekend lid

15 feb 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    @Marleen: van harte gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een mooie dag van.

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mogge dames!

Vanavond weer een echo, ik ben zooo zenuwachtig he?! Pfffff!
    Dit is dezelfde week waar het vorig jaar mis was toen ik ging voor een echo! Die dag staat nog zo scherp in mijn geheugen!

Adem in, Adem uit! ;)

fijne dag allemaal!

9. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    het zal starks wel allemaal goed zijn je zal wel zien je niet te veel zorgen maken ;)

10. Tinker

Tinker Actief lid

30 okt 2006
    305
    0
    0
    Zwolle
    Veel succes vanavond lola....... ;)

Iedereen die een echo heeft gehad gefeliciteerd en hiep hiep hoera.

Hier gaat alles goed. Beetje last van mijn rug maar dat kan ook van de avondvierdaage zijn. Mijn kinderen lopen mee dus moet ik ook maar mee. Iedereen verklaart me voor gek maar toe maar weer.....hahahahahah

Ben ook bij de hyves site geweest maar moest eerst een goedkeuring krijgen klopt dat of heb ik het verkeerd gedaan.?

Groetjes milou

11. Johanna1

Johanna1 Bekend lid

15 feb 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    @Lola: heel veel succes vanavond!

Ik kan niet wachten om ook op de hyves te kunnen. Nog een paar daagjes, dan mag iedereen het weten!

12. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    je moet inderdaad eerst toestemming krijgen op de zwangerrr hyves maar duurd niet lang hoor zal je gauw ontvangen hoor :D

13. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Goeiemorgen!
    Nou vanmorgen een heel mooi kloppend hartje gehoord! Ben zoooo blij! Wat een wonder toch weer!
    Had geluk, want had de liefste verloskundige, en die luisterde best lang..kan er wel een hele dag nr luisteren. Alles was dik in orde, moet de 20 weken echo alleen in het ziekenhuis laten maken omdat ik een neefje heb die met een open ruggetje is geboren. Was bij Yara niet in het zh, maar vind het wel prima, want daar hebben ze betere apparatuur en daar werken leuke mensen die ik beetje ken (deden de pretecho bij Yara)
    Oma was ook weer helemaal ontroerd (man kon helaas echt geen vrij krijgen, werkt in het onderwijs), en Yara zat echt met grote ogen te kijken haha.

Dus ben helemaal happy!

Marleen van harte gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een gezellige dag van!

JOhanna leuk dat bijna iedereen het mag weten!

tinker zo blijf je wel goed fit zeg! en ja die rugpijn is wel iriitant, heb er ook wel last van.

lola, idd adem in adem uit! komt vast allemaal goed...spannend en moeilijk dat het pas in de avond is, moet je voor je gevoel nog zoooo lang wachten he...

1ste kidnje jij ook veel succes met de echo!

14. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    Goeienmorgen dames

ik heb een helse nacht achter de rug..
    Heb heel de nacht niet kunnen slapen..
    Ik had heeeeeeeel veel buikkramp
    en nu was ik verdoofd van de slaap
    dus ik weet niet meer zeker waar de pijn zat
    als ik nu op me buik druk doet het nog erg pijn
    ergens in het midden..dus niet bij me schaambeen
    Ik maak me toch best zorgen, want als het me
    darmen waren dan zou het meestal lucht of ontlasting zijn..
    maar ik heb heel de nacht op en neer gelopen naar
    de wc en daar had ik niet veel aan :( kwam niks uit.
    Ik durf ergens me vk niet te bellen
    omdat ik vorige week donderdag al langs was geweest
    omdat me bloeddruk zo ongelovelijk laag is.
    Ik ben bang dat ze gaat denken dat ik me aanstel :(
    Wat ik gisterenavond had meegemaakt
    wil ik nooit meer meemaken..IK was zo bang dat
    we ons kindje zouden verliesen :( :cry:

Verder iedereen succes met nieuwe echo's
    En hartjes horen ;)

15. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    @ Lola.... Pffffff meis, voor jou is het wel extra spannend he? Hoop dat je vanavond met grote koeieletters hier kunt schrijven dat jullie kindje het super maakt!

@ Marleen: Happy Birthday girl! Je verjaardagscadeautje heb je eigenlijk al he? 12 weken grens gepasseerd! :D .. Ik kom nog wel even voor je zingen op Hyves straks!

@ Oem: Bel je verloskundige als je geen goed gevoel hebt :) Daar zijn ze ook voor! Die van mij zie ik nu niet zo vaak :( maar als ik het ook maar even niet vertrouw mag...wat... moet ik bijna even bellen! En ja, ik snap dat het vervelend is dat je net vorige week ook bent geweest maar als jij uitlegd hoe de pijn aanvoelde begrijpen ze zeker je ongerustheid wel hoor! BELLEN!

@ Meiden met een kloppend hartje/echo...gefeliciteerd!

Het begint al aardig op te schieten hier he? Nog even en we zitten allemaal over de 12 weken heen!

Kusssss,

Kweenie

btw: Ik wil ook op de hyves-site maar ik moet nog wachten tot 22 juni.....aaaaaarrgggghhh. Maar ja, het is gewoon het leukste om mijn familie op de familiedag persoonlijk te kunnen vertellen dat er een kindje op komst is dus ik houd vol!

16. Marientje

Marientje Actief lid

Hallo allemaal,

hier gaat het zijn gangetje, de misselijkheid lijkt stilletjes aan over te gaan, al heb ik het nog steeds moeilijk met geuren. Ben wel nog steeds erg moe, kan wel blijven slapen :oops: en geraak ook moeilijk op gang.
    Heb de laatste tijd ook nogal rare dromen over mijn zwangerschap, nu had ik weer gedroomd dat ik een bloeding had en we naar het ziekenhuis gingen om te zien dat alles wel goed was, bleek het ineens een tweeling :)

Victoria, wat een geweldig nieuws dat alles goed was op de echo :D
    Gelukkig maar !
    Ook andere meiden met een goede echo of kloppend hartje van harte gefeliciteerd :)

Van steken heb ik ook last als ik opeens een beweging maak, bv. opeens rechtsta of hard moet niezen, maar het valt goed mee. Ik denk dat ik er bij Joël meer last van had, al kan dat nog komen natuurlijk. Van zeurderige pijn heb ik af en toe last, bij Joël had ik dit dan weer bijna constant, dus af en toe vraag ik me wel af of alles wel goed is.

Wat betreft de uitgerekende datum, op de bevallingslijst hou ik 9 december aan, wat overeenkomt met mijn cyclus. Ik weet ook nog precies wanneer we toen gevreeën hebben, dus dat zou eerder kloppen dan de berekende datum van de echo.
    Volgens de echo ben ik uitgerekend op 4 december, op mijn banner heb ik dit wel veranderd, maar de volgende keer kan de echo weer wat anders zeggen. Bij mijn vorige zwangerschap zeiden ze dat ik een week later was uitgerekend, maar ik bleef bij mijn oorspronkelijke datum. Uiteindelijk ben ik 3 dagen eerder bevallen dan mijn oorspronkelijke datum, dus ruim een week vroeger dan de echo had verteld ;)

Lola, heel veel succes, alles zal vast goed zijn, dikke knuff !

Marleen, van harte gefeliciteerd met je verjaardag !

17. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

JA ik ben 14 weken!
    Nu de misselijk nog weg! en dan ben ik tevreden

18. Johanna1

Johanna1 Bekend lid

15 feb 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    @Ranjeewha: gefeliciteerd met het behalen van de 14-weken grens.

Ik heb een nieuwe avatar! Leuk he?

(Mijn achternaam is Kip dus vandaar dit plaatje...)

19. goglezzz

goglezzz Lid

24 apr 2008
    80
    0
    0
    sociotherapeut
    Deventer
    @Lola: Heel veel suc6 straks, we gaan er gewoon vanuit dat je vanavond goed nieuws hebt ;)

@Oem: Als je je zo'n zorgen maakt, zou ik gewoon de vk bellen ( daar zijn ze toch ook voor ) anders zit je je misschien druk te maken terwijl het 'n hele andere oorzaak heeft!

@ Marleen: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en 'n hele fijne dag gewenst!

@Kweenie: Vind het echt knap dat je het zolang geheim kan houden dat je zwanger bent ( ik kon het niet ;) ) , is ook wel heel speciaal om het bijzondere nieuws te vertellen als straks iedereen erbij is....maakt zo'n dag helemaal bijzonder.....

@Tinker: Als het goed is heb ik je nu toegevoegd aan de zwangerrrrr hyves ;)

@Iedereen die vandaag 'n echo heeft gehad....gefeliciteerd!

P.s als jullie onderwerpen, gadgets of wat dan ook hebben op de zwangerrrr hyves gewoon plaatsen hé ;)

Liefs Wieteke

20. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    hey dames
    Ik ben even terug gaan slapen
    ik heb de vk gebeld
    ze vertelde me dat het buikbanden zijn ofzo iets vaags
    dat die spieren de baarmoeder omhoog trekken
    en dat ik daarom erg veel last ervan heb..
    Ik vind het alleen raar dat het gebeurt in me slaap
    want ik zou deze reactie meer verwachten nadat
    ik mezelf erg ingespannen zou hebben..
    Anyway ik hoop dat daar binnen alles nog goed gaat
    zo niet dan hoor ik dat vanzelf wel weer...
    Bedankt voor jullie steun wieteke en kweenie

Verder vraag ik me af of er geen mama's zijn die
    een tweeling verwachten :D:D
    ik bedoel met 80zwangere vrouwen
    moet er toch wel een 2ling tussen zitten?

Nou groetjesss

Deel Deze Pagina