december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marientje

Marientje Actief lid

Oem, hier ook geen tweeling of ze moest verkeerd gekeken hebben :)

Ik merk dat ik de laatste tijd ook wat emotioneler wordt, als ik iets zie op tv van een baby ofzo, moet ik makkelijk traantjes laten ;)

Yvette, welkom terug !

Bij Joël zijn we nog op het laatste van naam veranderd, eerst zou het Miguel worden, maar dat voelde opeens niet goed meer aan. Maar ik ben blij dat we deze naam hebben gekozen, past wel bij hem vind ik :D
    Voor ons nieuwe beebje hebben we al wel een paar ideetjes, maar er moet nog goed over nagedacht worden. We moeten er ook allebei mee akkoord gaan natuurlijk, maar er is nog tijd genoeg ;)

Lola, geweldig dat alles goed was ! Van harte gefeliciteerd !

Kweenie, wat leuk dat je een website aan het maken bent voor je kindje.
    Ik heb er één op babysite, maar kan je ook niet helpen op originaliteit, heb ook de achternaam gebruikt ;)

Hier gaat alles prima, gisteren was ik wel wat down en vannacht erge kramp gehad in mijn onderbuik, ik dacht eerst "oei, ik ga mijn kindje verliezen :cry: ", maar dat was gelukkig niet het geval. Hoop dat alles goed is als ik 19 juni naar de gyn moet [-o<

2. Johanna1

Johanna1 Bekend lid

15 feb 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    @Dimmel: mooie foto's! Leuke kinderwagen hebben jullie.

Ik heb vanmorgen een gesprek gehad met mijn manager. Mijn verlof gaat waarschijnlijk op 27 november in. Ik heb nog wat vakantiedagen staan, dus die plak ik er dan nog voor. Verlof loopt dan tot 19 maart (Als ik op tijd beval.) Als ik terugkom dan ga ik op maandag, dinsdag en donderdag werken. Wel fijn dat het nu allemaal al geregeld is. Weer een zorg minder!

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Bedankt dames voor jullie reacties! Het begint nu toch echter te worden voor mij!

@ chanty: jaaaa, nog eentje, maar dat komt omdat vorige keer het kindje met 13 weken gestopt! Dus vandaar nog eventjes om mij gerust te stellen! ;)

Ik ga eindelijk beginnen met genieten!

4. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    hay dames

Marientje: IK had dat gisterennacht en vanacht dus ook weer :(:(
    Het is zoooo verontrustend...En je kan er niks aan doen:(
    Ik heb gister de vk gebeld en zei vertelde me dat
    het lag aan me buikbanden, die zijn je baarmoeder
    aan het " OPHIJSEN" naar boven toe...
    Dus ik ben benieuwd...
    Maak je niet al teveel zorgen ik denk zelf ook dat et
    te maken zal hebben met groeien etc...
    Dus ergens wel een goed teken ;)
    Ik heb pas 23juni weer een afspraak dus ik hoop
    dat dan alles wel goed zal zijn met ons kleintje...

We hebben gisteren een kinderwagen gekocht :D:D
    Een Quinny ben er helemaal trots op!

He dames ik vraag me af vanaf wanneer we onze
    baby's mogen verwachten met schoppen :D
    Weet iemand vanaf wanneer je dat kan voelen?

Groetjesss

5. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    *breekt in*

hallo hier een december mama uit 2007!
    gaat goed hier meiden...al veel zijn er al over de 12 weken heen!
    het word alleen maar leuker...het geslacht kan je dalijk zien - dikker buikje - niet meer zo misselijk - lekker shoppen en....shoppen :)
    geniet ervan meiden voordat je het weet is het december ;)

6. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik zag dat iemand vroeg wanneer je de kleine kan voeln...ik had het met 18 weken zoiets.
    ze zeggen dat je het 1e kindje later voelt dan bvb een 2e.
    het lijken kleine luchtbelletjes in het begin ;)

*breekt uit*

7. Chanty24

Chanty24 Actief lid

Zo ben weer terug van de Vk.
    Ik moest 40 min wachten voordat ik eindelijk naar binnen mocht.
    En gelukkig het hartje klopte! Ben zo blij!

8. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @johanna thnx meid!

9. goglezzz

goglezzz Lid

24 apr 2008
    80
    0
    0
    sociotherapeut
    Deventer
    Héé meiden,

Ik moet echt m'n verhaal even kwijt hierzo.
    Wat ik vandaag heb meegemaakt op het werk, ben er nog steeds kapot van!
    Zoals sommige van jullie weten werk ik in de verslavingszorg, echt 'n super leuke job en heb ook echt 'n zwak voor onze clienten maar na vandaag heb ik het even gehad.
    Ik had 'n vrouwlijke client betrapt met alcohol tijdens het werk en dit mag dus echt niet bij ons! Had haar er op aangesproken en ze had 'n smoesje en ik zei dat ik het door de vingers zou zien, maar als ik het weer zou zien zou ze 'n sanctie krijgen. Niet veel later betrapte ik haar weer met alcohol, dus ik haar weer bij me geroepen en gezegd dat ik contact ging opnemen met mijn leidinggevende ivm wat voor sanctie ze zou gaan krijgen. Zo gezegd zo gedaan, de sanctie zou zijn geen uitbetaling ( ze krijgen 5 euro). Had de beveiliging al op de hoogte gebracht v/d situatie en gevraagd of hij erbij wilden zijn als ik het gesprek met haar ging voeren ( is namelijk 'n echte bordeliner) en heeft al meerder malen collega's aangevallen. Ging dus het gesprek met haar aan, en verteld dat ze niet uitbetaald zou gaan worden,.....word ze ontzettend kwaad, en zegt ze : Ik zorg er hoogst persoonlijk voor dat jij 'n miskraam gaat krijgen, als ik je te pakken krijg, trap ik je zo hard in je buik, dat je regelrecht 'n miskraam krijgt, lukt me dat niet, dan hoop ik van harte en daar ga ik voor bidden dat je 'n miskraam gaat krijgen....
    Jullie snappen natuurlijk wel dat ik er helemaal stuk van was, maar ik liet me tegenover haar niet kennen en heb gezegd dat ze onmiddelijk het pand moest verlaten. Ze zei ik ga niet...toen liet ik haar de leuze, of nu zelf gaan en anders bel ik de politie. Uiteindelijk koos ze eieren voor haar geld en is ze zelf maar vertrokken. Heb meteen mijn leidinggevende gebeld omdat dit 'n zeer ernstig dreigement betrof. Hij is meteen gekomen en a.s maandag gaan we aangifte doen en morgen heeft desbetreffende client 'n gesprek met mijn leidinggevende betreft 'n sanctie. Heb namelijk aangegeven dat ik even helemaal klaar ben met haar en dat ik voorlopig niet met haar wil werken. Ik weet dat ik profesioneel moet zijn, en op het moment dat het speelde was ik dat ook, maar achteraf besef ik pas wat er allemaal had kunnen gebeuren of nog kan gebeuren, omdat zij er echt voor in staat is.

Ik moest het echt ff kwijt, want ze heeft me echt wel geraakt met haar uitspraken. Moet zeggen dat ik echt wel wat gewend ben zoals verbalen als fysieke agressie, maar dit sloeg echt de spijker op z'n kop, ben er nog steeds helemaal kapot van. Ze hebben me vanuit het werk naar huis gestuurd en eenmaal in de auto kwamen alle emoties los en heb ik me echt even helemaal laten gaan. Niemand praat zo over mijn kindje en zeker niemand moet het lef hebben om hem/haar iets aan te doen......

Ik reageer snel weer op alle berichtjes maar ben vandaag niet zo in de mood....sorry....

Groetjes Wieteke

10. Johanna1

Johanna1 Bekend lid

15 feb 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    @Wieteke: wat een heftig verhaal zeg! Vreselijk als iemand dat tegen je zegt. Het is jouw kindje en je wilt het uit alle macht beschermen en als ze dan zoiets zeggen.
    Goed dat je aangifte gaat doen, niemand mag zulke uitspraken doen. Trouwens fijn, dat ze je naar huis hebben gestuurd ;) Wel heel lief dat ze dat doen.
    Liefs, Marjolein

11. Marientje

Marientje Actief lid

Oem, ik hoop dat het dat maar was, maar nu heb ik een kleine bruine slijm gehad + af en toe een beetje bruin in mijn broekje en nu ben ik helemaal niet gerust :cry:
    Ik heb de gyn gebeld en ze zou graag hebben dat ik langskom. Moet vanavond om 20 uur bellen of het vandaag nog kan, anders zal het voor morgen ofzo zijn, denk ik.
    Ik hoop zo dat er niets mis is :cry:

Chanty, gefeliciteeerd meid !

Wieteke, wat een trut zeg :evil: Ik zou ook helemaal van streek zijn.

12. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @marientje we lopen gelijk :D

13. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    He marientje we zijn er voor je ;)
    Ik hooooop echt van harte dat er niks ergs aan de
    hand is..!
    En natuurlijk hoop ik dat je snel bij de vk langs kan ;) HELE DIKKE KNUFFELS!

Wieteke: Ik zou me ook kapot schrikken...
    Maar laat je niet kennen dat is niet goed voor jou
    en ook niet voor die kleine...
    Zorg gewoon dat je bij je collega's in de buurt blijft
    en dat je altijd iemand om je heen hebt ;)
    Sterkte op het werk!

French: Leuk dat je even had ingebroken 8)
    humm met 18weken voelen we het pas...
    Wat jammer ik had gerekend op 16weekjes ofzo :D
    Maja ik wil alles altijd zo snel hahaha
    Bedankt voor je info en advies ;)

Ik ben der weer vandoor groetjessss

14. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    @ Wieteke, Jeetje zeg, wat een dag heb jij gehad!
    Ik zou ook voorlopig niet meer met haar willen werken, dat heeft natuurlijk ook te maken met je eigen gevoel!
    Kun je nog zo professioneel willen zijn, maar ik vind dat je eerst om jezelf moet denken, daarna aan je professionaliteit!
    Succes ermee meid!

15. mamatje

mamatje Actief lid

14 aug 2007
    417
    0
    0
    Wieteke: wat vervelend zeg!
    Andere dames die een kloppend hartje hebben gezien van harte gefeliciteerd!

Heb eventjes een vraag over kinderwagens. Ben laatst bij een babywinkel geweest zooo wat schrok ik toch van de prijzen! :confused:
    Gaan jullie zo'n drie in een wagen kopen of alleen een maxi cosi en een wandelwagen?
    Ik heb echt geen idee maar vind ze wel hartstikke duur!
    Ik kwam prijzen tegen boven de 500 euro dacht dat het 3 in 1 zou zijn dus een maxi cosi een wieg en een wandelwagen maar nee hoor alleen al de wandelwagen kost al hartstikke duur. Maar zo'n wieg noem ik het maar ik weet niet hoe het heet hoor die kun je toch niet zo lang gebruiken? Maar juist omdat wij in december gaan bevallen raden jullie het dan wel aan i.v.m. de kou?
    Ik vond een Quinny wel leuk. En so'n stokke kost al 1000 euro zeg pfffff.

16. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    @ mamatje, Wij hebben bij de babydump een x-adventure gekocht, en 3 in 1.
    Kostte 430 euro geloof ik, daar krijg je dan een maxicosi van een b-merk bij maar wij hebben ervoor gekozen om tegen de meerprijs een 'echte' maxicosi te kopen, dus hebben we 80 euro korting gehad op de maxicosi.
    waren we in totaal 480 euro kwijt geloof ik.
    Maar duur zijn ze wel ja!

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Wieteke: jeetje zeg, wat zal je geschrokken zijn!
    Ik werk ook in de verslavingszorg, ik werk ambulant en ik zal al spoedig niet meer op huisbezoek mogen, omdat mensen je altijd pakken op je zwakste plek en dat is als je zwanger bent natuurlijk je buik!
    Ik kan me voorstellen dat je nu even geen zin hebt om te werken! Sterkte!

@ Marientje: jeetje zeg, dat is ook schrikken! Maar bruin is oud he?! Misschien is er een adertje gesprongen tijdens de seks en komt nu pas het oude bloed eruit! Ik hoop dat je snel gerustgesteld kan worden! En wij zijn hiervoor jou he!

@ Mamatje: ik ga eerst kijken op Marktplaats, want de prijzen zijn idd ontzettend hoog!

18. wolly

wolly Niet meer actief

Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Peetje08 (tijdelijk afwezig) of aan Wolly, niet aan ons allebei, want anders gaat het nog dubbel ;) De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008

29 november 2008
    Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh ks - BV/FV: BV

01 december2008
    Wossie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Essie23 ... jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    02 december2008
    Chida, 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Monique4 20 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Mamamanuela 25 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Yonfi .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Roxstar 19 jaar, ? kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    03 december2008
    Riddle 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Ranjeewha18 20 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Jacoba 25 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Juut 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    04 december2008
    Dimmel 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Thirsa 24 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    05 december2008
    mamatje 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    06 december2008
    OemMujahid 22jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV
    Sheri 37 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    mama05 30 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Dagdromer 26 jaar, ? kindje - denkt: ? - geslacht weten ? - bevalling ? - FV/BV ?
    07 december2008
    Tweety123 39 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    geja1981 27 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    rv1 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Marijee 20 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    08 december2008
    Wolly 29 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Consider 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Gwendo76 31 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Mir5555 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - keizersnede - FV/BV: FV
    09 december2008
    sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    10 december2008
    11 december2008
    matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Aussie73 35 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    12 december2008
    Marlieke10 32 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    2deKleine 25jaar, 2de kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Cindy80 27 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Jannegie 27 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    HertogJan 33 jaar, 3de kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    13 december2008
    Joss81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    14 december2008
    Marit80 27 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Mootjen 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    15 december2008
    Marleen4683 24 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Dora2003 .. jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    ZonYvon .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Parel198820 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    16 december2008
    Wardi 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    17 december2008
    Maria04 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh? - FV/BV: BV
    Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    18 december2008
    Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV
    19 december2008
    Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Kweenie 30 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? FV/BV: ?
    20 december2008
    sarodo30 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV
    Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    21 december2008
    22 december2008
    1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    23 december2008
    Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    goglezzz (Wieteke) 33 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    24 december2008
    Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV
    heathcliff .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Guusje2001 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    susanbenjamins 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    25 december2008
    natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Marijke84 24 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: BV
    26 december2008
    Manny8225 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: ?
    27 december2008
    Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV
    28 december2008
    Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: zh - FV/BV: ?
    29 december2008
    Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ?
    30 december2008
    31 december2008
    Marylous 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV

Een mooie dag in december 2008
    Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv
    bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?

Een mooie dag in januari 2009
    04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden)
    Iuno 28 jaar, 2e kindje - denkt: een klein mensje ;) - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV

82 Zwangere meiden in December

Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!
    Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy

Agenda

Juni

06: Maryloes vk
    09: Manny82 12 weken echo
    09: Goglezzz uitslag v/d nekplooimeting
    10: Natascha78 12 weken echo
    10: Marijke84 nekplooimeting
    11: Marijee vk
    13: Smallgirl77 vk
    14: Lola1982 4e echo
    17: Wolly gyn 4de echo, uitslag bloedonderzoek, urine inleveren
    17: Marleen4683 vk, naar het hartje luisteren
    18: 1ekindje gyn
    19: Marientje gyn
    20: Joss81 vk
    21: Monique pretecho
    23: Natascha78, vk vervolgafspraak
    24: Peetje08, gyn en anesthesist
    24: susanbenjamins vk
    24: Johanna1
    24: Vis1978 verloskundige (controle)
    24: Iuno volgend onderzoek + echo
    25: Aussie73 volgende afspr
    26: Goglezzz vk
    27: Sylvia79 3e echo gyn
    30: Tinker vk intake
    30: Dimmel vk

Juli
    01: Manny82 vk
    02: Smallgirl77 20-weken echo
    02: Lola1982 vk
    15: Monique4 20-weken echo
    15: Kweenie vk/hartje luisteren/info over de 20 weken echo
    16: Peetje08 20-weken echo
    21: OemMujahid 20-weken echo
    23: Vis1978 20 weken echo
    24: Chanty 20-wekenecho
    29: Marleen4683 Naar het zh voor guo (ws in combi met de 20 weken echo)

@Lola: Ik heb je afspraak erbij gezet, je had in de pb gezet 2 Juni maar ik denk dat je Juli bedoelde.

@Iuno: Sorryyyy helemaal verkeerd gelezen hahahah ik heb het aangepast voor je ;)

@Marientje: Dat is ff schrikken, hopelijk betekende het niks en was het een vaatje die gesprongen is.

@Goglezzz: Jeetje zeg, dat zijn nog ff uitspraken :confused: ik kan me voorstellen dat je er erg van geschrokken bent.
    goed van je dat je aangifte gaat doen.

@Consider: Welkom terug :)

19. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    Wieteke: Wat walgelijk zeg! Ik krijg er helemaal kippevel van! kus Aussie

20. mamatje

mamatje Actief lid

14 aug 2007
    417
    0
    0
    Marientje: heb er over heen gelezen. Ik hoop dat het niks voorsteld en laat je het gauw weten wanneer je naar de verloskundige kan gaan. Veel succes en hoop dat je bruin verlies niet meer ziet.
    Dikke knuffel

Deel Deze Pagina