december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monique4

Monique4 Niet meer actief

@ Wieteke, bah wat akelig zeg, dat iemand zo praat!

@Marientje, ik heb rond de 11 weken ook oud bloed verloren, de vk heeft me gerust gesteld.
    Bruin bloed is trouwens altijd wel oud bloed.

Liefs Monique

2. mamatje

mamatje Actief lid

14 aug 2007
    417
    0
    0
    HoHoi dames,
    Ben inmiddels 14 weken zwanger. Heb erg last van lage rugpijn net boven mijn bil en rond mijn stuit. Ik heb echt de hele dag door pijn en vooral op mijn werk. Na de middag kan ik bijna niet meer lopen krijg daardoor ook een hele harde buik. En als ik thuis kom kan ik echt werkelijk he-le-maal niets meer!!! Vind het heel erg zelfs op mijn rug liggen of op mijn zij liggen doet zeer elke beweging doet zeer. Zelfs opstaan en naar de wc gaan en op de wc pot zitten doet zeer.
    Ben al 2 keer langs de huisarts geweest en heb het mijn verloskundige verteld, beide zeggen dat het hoort bij een zwangerschap maar toch niet zoooo erg!
    Ik loop al bij een ceasartherapeut omdat ik met kleine kinderen werk had ik voor mijn zwangerschap al last van mijn rug zij doet er ook niet echt veel mee. Ze zegt dat het hoort bij een zwangerschap.
    Ik voel me zwaar klote! En baal als een stekker. Wat zou ik moeten doen? :(
    Wordt dus niet echt serieus genomen!

3. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Ondanks dat je de reiswieg maar kort gebruikt heb je die wel nodig hoor. Waar leg je je kindje anders in als je gaat wandelen o.i.d.? De maxi cosi is echt maar voor korte stukjes en vervoer. Hou marktplaats in de gaten, staan vaak complete wagens op voor weinig!

Morgen naar de vk, spannend......Afgelopen nacht slecht geslapen en zal vanacht niet anders zijn. Morgen om 9.00 uur weten we weer meer!

4. Marientje

Marientje Actief lid

Hallo meiden, dank jullie wel voor jullie geruststellende woorden.
    Ik weet dat oud bloed niet altijd wat wil zeggen, maar het kan ook een begin zijn van een miskraam en dat baart me wel wat zorgen. Toen ik 19 was heb ik een miskraam gehad rond de 8 weken, en sindsdien ben ik hier toch wat bang voor. Maar het bloed + vruchtje kwam vrijwel meteen dus dat was wel anders. Ik heb om 21.30 uur een afspraak, hopelijk krijg ik dan goed nieuws.
    Lola, misschien is het idd oud bloed van tijdens de seks, het is nu wel bijna 2 weken geleden, zou dit nog van toen kunnen zijn ? Heb toen na het vrijen wel een paar druppels bloed gehad.
    Momenteel af en toe enkele druppels en soms niets.
    Heb momenteel ook last van mijn stuitje en een druk in mijn onderbuik.

Dimmel, inderdaad :D

Mamatje, ik heb zo'n 3 in 1 kinderwagen, is best wel handig, maar idd best prijzig. De peter van Joël heeft hem toen cadeau gegeven, waar we erg dankbaar voor waren, want we moesten nog zoveel kopen.
    Is idd allemaal zo duur. Wij hebben een Combi Trio Air Jazz FO - Torck
    Misschien dat we voor Joël nog wel een aparte buggy moeten kopen, want hij is dan 1 jaar en 8-9 maanden.
    Wat vervelend dat je niet serieus wordt genomen, ik zal het toch nog een keer aankaarten en zeggen dat je er echt veel last van hebt en er helemaal kapot van bent.

5. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    *inbraak*
    Hallo december mama's!
    Hopelijk gaat alles met jullie goed.
    Jullie kennen mij niet, maar ik ben een september mama en ik heb een aanrader voor jullie!
    Ik ben drie weken geleden samen met mijn man begonnen met de zwangerschapscursus 'Samen Bevallen' (www.samenbevallen.nl) en wij vinden het allebei echt zo ontzettend leuk en interessant en leerzaam!
    Het is echt een aanrader.
    Het zijn tien avonden (waarvan eentje na de bevalling) waarop je allemaal informatie krijgt over verschillende onderwerpen. Je bent met maximaal zes stellen en elke avond duurt ongeveer 2 uur.
    Vorige week heeft de cursusleidster uitgebreid verteld over de anatomie van de vrouw, wat verandert er, wat voor klachten kun je krijgen, etc.
    Deze week hebben we het gehad over angst, pijn en stress tijdens de bevalling en hoe je daar mee om moet gaan. Dit was zo interessant en geruststellend dat ik nu zelf nieuwsgierig ben naar de bevalling en er best wel naar uit kijk, terwijl ik eerst zoiets had van: hmmmm ik vind het allemaal best eng en spannend.
    Aan het eind van elke avond doen we altijd nog wat lichamelijke oefeningen, deze keer was dat naast een ademhalingsoefening ook een ontspanningsoefening. Heerlijk!
    Oke, ik hoop niet dat jullie mij brutaal of bemoeierig vinden, maar ik zat gisteravond echt zo van: tjee iedereen zou moeten weten dat deze cursus bestaat! Dus vandaar dit berichtje.
    Heel veel succes met jullie zwangerschappen verder, geniet er maar lekker van!
    Liefs
    Azeb
    *uitbraak*

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Marientje: Ik heb geen idee of het daar nog van kan zijn, maar ja oud bloed is oud bloed toch?
    Ik heb 2 spontane miskramen gehad en bij mij begon het alle 2 met helder bloed! Maar dat is bij iedereen anders natuurlijk!
    Heb je al gebeld, want dat mocht je toch doen om 8 uur?
    Ik kan me voorstellen dat je er erg onzeker van wordt! Dikke knuffel!

Azeb: bedankt voor de tip! :D

Mamatje: jeetje zeg, wat vervelend allemaal!
    Ik zou het nogmaals aankaarten en zeggen dat het echt abnormaal voelt!

7. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    He Meiden,

Heb niet echt de tijd gehad om veel bij te lezen maar wat ik vluchtig zag waren niet zulke leuke berichten. Dreigementen, heftige krampen, oud bloedverlies... Hoop dat jullie gauw weer met een grote :D kunnen posten hier.

Ik kan gelukkig zeggen dat ik een leuke dag gehad heb! Met name avond. We zijn naar Babydump gegaan en hebben de winkel al aardig leeggeroofd.

We hebben een babykamer besteld (ledikant, hang/legkast en commode, wit met zilvergrijze accenten) en de Quinny buzz 3 2008 Black (met zwart reiswiegje, capri voetenzak en een (gratis) knalrode maxi cosi). We wilden de babykamer eerst eigenlijk via Marktplaats zien te krijgen maar deze kamer was in de aanbieding + ze komen het gratis brengen en geen kindje is niet betalen. Zelfs als de kamer al geleverd is komen ze t weer ophalen en krijg je je geld terug. Via marktplaats is gekocht natuurlijk gekocht..... Dus alles bijelkaar genomen konden we deze kamer niet laten staan.

Bij de babykamer kregen we ook een box gratis twv 99,00 + 50, 00 korting (volle tank benzine actie) dus hebben we gekozen voor een iets duurdere box met lade..

Aan het eind nog even het cadeupakket opgehaald (je krijgt een bon als je hun brochure besteld) en daar zitten harstikke leuke dingetjes in.

Ik zag ook iets over prijzen voorbij komen wbt de wandelwagen. De Quinny is wel een dure (alles bijelkaar) maar het is een cadeau van de vaders (papa +man) ... Althans, we mochten de wagen uitzoeken die we het allerliefst willen hebben.... Even kijken hoe ze reageren als ze de rekening zien hihi. Ach en anders betalen ze een gedeelte mee, dan ben ik ook nog erg blij!

Meiden... ik hoop morgen eventjes op jullie verhalen in te kunnen gaan!
    Voor de meiden waar het nu niet helemaal goed mee gaat... Hele dikke knuffel! En probeer positief te blijven!

Kus en weltrusten,

Kweenie

8. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Hallo decembermama's,

Hier goede berichten te melden. Het gaat goed met mij, wel echt moe aan het eind van de dag en vaak wat misselijk tegen het avondeten (eet dan niet en vervolgens ga ik later op de avond alles leeg snoepen ;) ), maar daar is goed mee te leven.

Kweenie @ leuk dat je alle spulletjes gekocht heb. Nu nog wachten op de levering en dan kun je gaan inrichten. Vond ik erg leuk om te doen bij onze eerste.

Mamatje @ ik zou het ook weer aankaarten, als jij er echt last van hebt, laat je niet met een kluitje in het riet sturen. En ik ga geen nieuwe kinderwagen kopen. Heb bij mijn oudste een derde handse gebruikt van mijn schoonzusje en ga nu een tweedehands kopen op marktplaats.

Wieteke @ wat een ellende. Je hebt gelijk dat je niet meer met haar wil werken. Ik doe ongeveer zelfde werk en bij mijn vorige zwangerschap heb ik in overleg met mijn collega ervoor gekozen om niet meer zulke gesprekken te voeren of anders altijd in aanwezigheid van iemand anders, vooral omdat mijn leidinggevende dit niet prettig vond. Succes ermee en hopelijk kom je eruit met je leidinggevende zodat je je de rest van je zwangerschap veilig kan voelen op de werkvloer.

Marientje @ ik hoop dat het allemaal goed met je gaat en de VK je heeft kunnen geruststellen.

Lola@ geweldig dat je een mooie echo had. Gefeliciteerd en geniet ervan.

Fijne dag allemaal. Ik ben vandaag vrij en ga lekker met mijn kleine man er een leuke dag van maken.

9. Johanna1

Johanna1 Bekend lid

15 feb 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    Hallo,
    Heerlijk meiden die al spulletjes hebben uitgezocht. Kan niet wachten om dit ook te gaan doen.
    Wij krijgen de kinderwagen van mijn ouders, dus ik maak me niet zo druk om de prijzen ;) . Nee hoor, ik heb ook gezien dat ze duur zijn maar ja, je moet toch een degelijke wagen hebben.
    Wij gaan woensdag shoppen voor een kamer. Ben benieuwd, we hebben er zin in. :D

10. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ook wij gaan vanavond even rondneuzen bij de babydump.
    Hebben ze daar ook een beetje leuke positiekleding? Ik vier morgen mijn verjaardagsfeestje en wil er toch wel een beetje leuk uit zien. Nu zit ik net overal tussen in. Te weinig buik voor echte positiekleding en mijn eigen broeken en shirts zitten niet mooi meer en broeken gaan ook niet meer dicht.

Ik heb er wel echt zin in. Lekker shoppen voor de baby. Nu de 12 weken echo helemaal goed was durf ik het ook wel aan. En ze hebben daar inderdaad een goeie regeling voor als het toch nog mis zou gaan.

Verder heb ik nog niet veel op dit topic gelezen. Af en toe kom ik een kijkje nemen maar echt te weinig om de verhalen van iedereen te kennen. Ik ga mijn best doen om vaker bij te lezen en wat berichtjes te posten. Is toch wel leuk om ervaringen te delen met mensen die ongeveer even ver in de zwangerschap zijn.

11. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Hallo dames, Gisteren kon ik niet meer op Internet komen... dus even lekker geen comp aan :)

(ooh ik ben de namen vergeten :s sorry)
    Die gene die in het verslavingzorg werkt..! Waarom zou jij niet proffesioneel bezig zijn..? proffesioneel is toch ook dat jij en EIGEN grens moet aangeven.., En als zij die heeft overschreden.. Tja, Is het niet gek dat jij niks met haar te maken wilt hebben...!
    Is ze helemaal betoeterd! Gelukkig kan ik iemand gewoon naar bed gooien.. als het mij niet sinds. die gene doet het dan gewoon.. Maar moet er niet denken dat ik met meedere personen moet werken met zo'n intensieve verslaving!

Marientje, bij de eerste maakte ik me nergens zorgen om.. maar de tweede ppfff... mijn hoofd die tolt ervan.. ik maak me zoveel zorgen haha

een kamertje....
    Wij gaan gewoon een een bedje kopen, (ze komen op dezelfde kamer liggen) alles hebben we al :)..
    We moeten alleen even bekijken of ik een "groot bed" koop of dat ik een ledikantje erbij bestel..!

Kinderwagen...
    Voor ons word het een Duowagen, Sam vertikt het soms om te lopen :) vooral in de winkels :rolleyes:
    En we doen alles met de fiets op lopend (geen auto)
    Dus ook een FIETSKAR.. waar je een babynestje bij kan doen!
    -------------------------------
    Nou ik heb ook en angelsound gekocht.. Samen als ik naar bed ga. gaan we even 2 minuutjes luisteren...!

Ik ben nog steeds erg moe.. kan wel de hele dag Slapen, Ook helemaal naar de vierde verdieping (flat) lopen, is killing vooral met een kindje van 10 kilo die ook nog eens vast houdt..

nou groetjes

12. Marientje

Marientje Actief lid

Hallo allemaal,

gisteren heeft de gyn me gerust kunnen stellen, ze heeft een mooie echo gemaakt (staat in mijn album) , het hartje klopte en ons kindje was goed gegroeid, lijkt alweer 2 dagen verder staan :confused:
    Nu heb ik over 2 weken mijn afspraak dus we zullen wel zien hoe groot het dan is ;)
    Ze heeft me vanbinnen ook onderzocht en ze kon geen bloedingen vinden, ook op de echo was alles zuiver.
    Waarschijnlijk is het nog oud bloed van de innesteling of inderdaad van het klussen :oops: In vervolg toch wat voorzichtiger zijn.
    Ik moet het wel rustig aan doen zei ze.
    Ben dus weer helemaal opgelucht :D

Lola, we hadden om 20 uur idd gebeld en we konden terecht om 21.30 uur, al moesten we wel nog een uur extra wachten, en was al zo zenuwachtig.

Vandaag lijkt het oud bloed weg te zijn, maar wordt wel gewaar dat ik een lage bloeddruk heb, voel me draaiierig en zwak. Misschien komt het wel door al die zorgen gisteren.

13. Johanna1

Johanna1 Bekend lid

15 feb 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    @Marientje: mooie foto! Fijn dat alles goed was.

14. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Wat een mooie foto..!
    !

15. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Goedemorgen Dames,

Even kijken ...heb nu zo'n beetje alles weer bijgelezen dus zal zo even reageren. Eerst even een vraagje: Zijn er meer meiden die na de 10/12 weken echo pas in de 17e week weer terug hoeven te komen? Of ben ik echt een uitzondering? Zit me soms af te vragen of ik zal gaan bellen en vragen om een afspraak..... Of toch zo'n angelsound bestellen? Mmmm, of gewoon ophouden met ongerust zijn... :(

@Marijke: Namen...poei, vinden wij allebei heel moeilijk. We zijn er wel al uit wiens achternaam het kindje krijgt en eerlijk gezegd zijn we nu meer bezig met vragen als bijv..."Is het dan toch niet handiger om te trouwen!" dan de naam... We hebben ook nog even.

@Oem: Hier ook geen tweelingmama... Wel apart inderdaad... Maar niet alle +80 decembermama's schrijven mee dus....wie weet komt er nog een tweelingmama zich melden. En jullie dus ook een Quinny? Quinny Buzz ook? Mooie wagens he? Ik ben ook supertrots! Hoe is het nu met jouw krampen? (Staat me nog wat te wachten als ik dit allemaal zo lees trouwens...)

@Consider: Leuk dat je weer mee komt schrijven! Welcome back!

@Iuno.... Mag hopen dat het een klein mensje wordt... :confused: :)

@Sylvia.. Klagen mag hoor! Lijkt me ontzettend vervelend om je zo beroerd te voelen! En dan kun je het maar beter op dit forum er uit gooien dan thuis toch? Lekker spuien hier hoor!

@ Dimmel.. Wordt al een mooi buikje! En heerlijk om de wagen al in huis te hebben... Kun je af en toe lekker er even in kijken en met fantasie je kleintje er in zien liggen... Oooeh, krijg helemaal de kriebels hihi

@ Chanty: Denk dat ik ook maar gewoon de achternaam gebruik voor mijn site... Is toch het handigst. Fijn dat je lekker naar het hartje hebt kunnen luisteren... ben zoooo jaloers!

@Marientje: Beetje emo word ik ook wel. En wat een mooie echofoto heb je! Wat een verschil met 11 weken al he? Heb er echt even uitvoerig naar zitten kijken... Wat mooi! Enne .... ook wel een geruststelling (voor ons allemaal) dat zelfs pijnlijke krampen niet gelijk het einde hoeft te zijn!

En babysite had ik trouwens eerst ook (nu Toddler) maar daar moet je voor betalen. Dus...dan maak ik er lekker wel 1 zelf. Of dat net zo mooi wordt weet ik niet maar trots ben ik dan wel... ALS het lukt haha.

@Johanna: Top dat je alles al hebt weten te regelen. En drie dagen werken, lekker hoor! Ik begin maandag met mijn nieuwe baan, 4 dagen id week. Weet niet of drie dagen een optie is maar we willen allebei toch eerst 4-4 proberen te werken. Hoeveel dagen werkt jouw man?

Hoe gaan de rest van de dames het aanpakken trouwens? Hoeveel dagen blijf je straks werken?

@ Wieteke... Pffff, wat een verhaal! Had het gisteren al even gelezen en vertelde het kwaad aan mijn vriend... Die vervolgens zei: "Hoef je niet boos te worden op mij! " Haha... Sommige situaties kan ik me alleen zo goed voorstellen.... Waaronder dus jouw verhaal. Verslaafd of niet, die meid moet gewoon dr mond (dacht wat anders) houden, een schop onder haar zitvlak (dacht weer wat anders) krijgen en en en.... Ze moet gewoon opsodemieteren! Maar dat is makkelijk gedacht natuurlijk. Veel sterkte meis en laat je niet te veel door haar opjutten!

@ Dames die even kwamen inbreken. Dank voor de tips etc!

Zo....geloof dat ik nu weer aardig bij ben. :D
    Ga ik nu gauw wat in huis doen en dan genieten van het zonnetje dat schijnt!

Fijn weekend alvast ladies!

Kweenie

[/b]

16. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    ben helemaal in de stress heb net een angelsouds gekocht en ben aan het luisteren maar hoor helemaal niks
    terwijl ik dinsdag bij de verloskundige wel het hartje hoorde kloppen
    moet ik me nu zorgen gaan maken
    wou dat ik het ding nooit gezien had nou ben ik wel vrij stevig heeft het daar dan iets mee te maken

17. wolly

wolly Niet meer actief

Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Peetje08 (tijdelijk afwezig) of aan Wolly, niet aan ons allebei, want anders gaat het nog dubbel ;) De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008

29 november 2008
    Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh ks - BV/FV: BV

01 december2008
    Wossie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Essie23 ... jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    02 december2008
    Chida, 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Monique4 20 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Mamamanuela 25 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Yonfi .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Roxstar 19 jaar, ? kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    03 december2008
    Riddle 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Ranjeewha18 20 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Jacoba 25 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Juut 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    04 december2008
    Dimmel 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Thirsa 24 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    05 december2008
    mamatje 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    06 december2008
    OemMujahid 22jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV
    Sheri 37 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    mama05 30 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Dagdromer 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    07 december2008
    Tweety123 39 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    geja1981 27 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    rv1 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Marijee 20 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    08 december2008
    Wolly 29 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Consider 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Gwendo76 31 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Mir5555 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - keizersnede - FV/BV: FV
    09 december2008
    sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    10 december2008
    11 december2008
    matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Aussie73 35 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    12 december2008
    Marlieke10 32 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    2deKleine 25jaar, 2de kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Cindy80 27 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Jannegie 27 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    HertogJan 33 jaar, 3de kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    13 december2008
    Joss81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    14 december2008
    Marit80 27 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Mootjen 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    15 december2008
    Marleen4683 24 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Dora2003 .. jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    ZonYvon .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Parel198820 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    16 december2008
    Wardi 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    17 december2008
    Maria04 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh? - FV/BV: BV
    Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    18 december2008
    Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV
    19 december2008
    Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Kweenie 30 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? FV/BV: ?
    20 december2008
    sarodo30 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV
    Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    21 december2008
    22 december2008
    1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    23 december2008
    Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    goglezzz (Wieteke) 33 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    24 december2008
    Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV
    heathcliff .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Guusje2001 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    susanbenjamins 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    25 december2008
    natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Marijke84 24 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: BV
    26 december2008
    Manny8225 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: ?
    27 december2008
    Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV
    28 december2008
    Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: zh - FV/BV: ?
    29 december2008
    Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ?
    30 december2008
    31 december2008
    Marylous 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV

Een mooie dag in december 2008
    Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv
    bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?

Een mooie dag in januari 2009
    04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden)
    Iuno 28 jaar, 2e kindje - denkt: een klein mensje ;) - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV

82 Zwangere meiden in December

Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!
    Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy

Agenda

Juni

06: Maryloes vk
    09: Manny82 12 weken echo
    09: Goglezzz uitslag v/d nekplooimeting
    10: Natascha78 12 weken echo
    10: Marijke84 nekplooimeting
    11: Marijee vk
    13: Smallgirl77 vk
    14: Lola1982 4e echo
    17: Wolly gyn 4de echo, uitslag bloedonderzoek, urine inleveren
    17: Marleen4683 vk, naar het hartje luisteren
    18: 1ekindje gyn
    19: Marientje gyn
    20: Joss81 vk
    21: Monique pretecho
    23: Natascha78, vk vervolgafspraak
    24: Peetje08, gyn en anesthesist
    24: susanbenjamins vk
    24: Johanna1
    24: Vis1978 verloskundige (controle)
    24: Iuno volgend onderzoek + echo
    25: Aussie73 volgende afspr
    26: Goglezzz vk
    27: Sylvia79 3e echo gyn
    30: Tinker vk intake
    30: Dimmel vk

Juli
    01: Manny82 vk
    02: Smallgirl77 20-weken echo
    02: Lola1982 vk
    15: Monique4 20-weken echo
    15: Kweenie vk/hartje luisteren/info over de 20 weken echo
    16: Peetje08 20-weken echo
    21: OemMujahid 20-weken echo
    23: Vis1978 20 weken echo
    24: Chanty 20-wekenecho
    29: Marleen4683 Naar het zh voor guo (ws in combi met de 20 weken echo)

@Dagdromer: Ik heb de rest van de info erbij gezet bij de bevallingsdatum.
    Veel plezier met shoppen :)

@Marientje: Ik heb ff gespiekt in je album, wat een prachtige echo zeg :)

@Mirr: Probeer je geen zorgen te maken, als je het hartje nu met de angelsound zou vinden (voor de 1ste keer dan) moet je echt heel goed zoeken.
    En het kan best zijn dat ie zich even heeft verstopt, ik had het zelf ook van de week.
    Nu kan ik het hartje binnen 1 min vinden en van de week moest ik er weer een uur over doen.
    Geen zorgen meid, je baby is verstoppertje aan het spelen of flink aan het bewegen waardoor het soms moeilijker wordt om het hartje te vinden.

18. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    Kweenie: Ik heb een Quinny Zapp met maxi-cosi
    hij staat in me album...
    Ik vind het onzin om een wiegje te kopen
    omdat ons kindje in de winter wordt geboren
    en ik nu al weet dat ik niet uren ga wandelen..
    Daarom een quinny zapp met maxi-cosi zodat
    het kindje er voor korte ritjes in kan en voor in de auto...
    Verder gaat het nu wel wat beter met de krampen
    ik maak me eigelijk helemaal niet ongerust :D
    Is wel een lekker gevoel...
    Ik heb over 2 en half week weer een afspraak bij
    de vk en dan verheug ik me weer op het luisteren
    naar het hartje...
    Normaal gezien moet je 1x in de 4weken naar de vk
    Misschien kan je het even overleggen bij jou vk ;)

Mir: Ik zou me niet al te ongerust maken
    meerdere vrouwen moeten wat langer zoeken naar het hartje
    je moet wel echt NET boven je schaambeen zoeken
    en wat meer gel scheen ook te helpen had ik ergens gelezen ;) Succes

19. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    ik houd het wel even voor gezien met dat ding heb de schik er nu al wel vanaf en heb al zo veel stress dacht juist van oh kan ik lekker luisteren naar het hartje word ik mooi rustig van nou mooi niet dus maar dus precies boven je schaambeen ik ga vanmiddag anders morgen wel weer zoeken

20. 2deKleine

2deKleine Actief lid

4 jan 2008
    194
    0
    0
    Mama
    Kom ook weer eens hier kijken :D
    Ben zo druk dat ik er helaas niet elke dag de tijd voor kan vinden.
    Hier gaat alles nog helemaal super, heb al 2x het hartje gehoort met de Angelsound en ik vind het zo'n super mooi geluid, dan word het zo werkelijk :D
    Volgende week weer op controle bij de verloskundige, en dan ga ik ook de afspraak maken voor de 20 weken echo.
    Kraamhulp heb ik al geregeld en ik ben benieuwd wanneer ik het inschrijfformulier binnen krijg.

Deel Deze Pagina