Bij mij zit het kindje ook niet precies in het midden maar iets links. En ik heb geen gel gebruikt maar ik gebruik baby olie, dat gaat prima.
Grrrrmmmll...doe ik zo mn best om geen geld uit te geven aan zo'n angelsound.... Zijn jullie er allemaal vrij postief over .. Behalve Mir dan eventjes niet maar dat komt nog wel. Nee, ik wacht maar lekker de 17 weken af.Het zal vast allemaal wel goed komen toch? Enne...ik heb lekker een echo met 36 weken... Hebben jullie het trouwens ook dat als je bijv. een stuk hebt zitten stofzuigen dat je dan ff weer moet zitten, even wat drinken ofzo? T schiet niet op hier in huis joh... Goed moet ik ook niet steeds op het forum komen maar bah...weinig energie! Is het al 15 juli ? Kusssss, Kweenie
@kweenie, dat heb ik ook, heel vervelend. Ook heb ik gewoon geen puf om aan dingen te beginnen. Even de was opvouwen bijvoorbeeld. Niks voor mij! Net heb ik de honden uit gelaten, dan moet ik mezelf dwingen om wel even een half uur te gaan ipv 10 minuten. En nu zit ik weer uitgeblust achter de pc...
Oh en Dagdromer en Victoria...Veel plezier. Weet trouwens niet of babydump leuke positiekleding heeft. Ze hebben wel maar heb er niet gekeken.
@Kweenie: Ja ik ben heel tevreden over de angelsound, ik zou em niet meer willen missen Maar ik denk dat je niet gelijk in de rats moet gaan zitten als het hartje even niet kan vinden en vooral nu omdat we allemaal nog rond de 12 weken zitten. Die energie is ook ver te zoeken bij mij vreselijk, ik ben steeds zo moe kan wel de hele dag gaan slapen. En ook als ik iets gedaan heb dan moet ik weer even bijkomen Maarja het hoort erbij zullen we maar zeggen.
jeps ook hier het zelfde probleem ERG SNEL UITGEBLUST! En al bij kleine dingetjes zoals bijv. de trap oplopen dan moet ik echtttt heel erg gaan zitten anders val ik om... Maar ik denk dat het bij mij ook gedeeltelijk komt door me errrgg lage bloeddruk en ijzertekort... Als je twijfelt moet je, je bloeddruk laten meten bij mij heeft het in ieder geval wel veel rust gegeven toen wist ik eindelijk waardoor het kwam dat ik zo ontiegelijk vermoeid en duizelig was... Verder heb ik ook geen angelsound kweenie... Omdat ik bang ben dat als ik even het hartje niet kan vinden ik helemaal in paniek schiet.. Dat is denk ik de enige reden als ik niet zo paniek kippetje was had ik m denk ik wel aangeschaft... dus ik wacht geduld af tot 23juni...dat houdt trouwens het bezoekje aan de vk ook een beetje speciaal vind ik persoonlijk
Ja hier ook iemand die nergens geen zin voor kan maken, ben zo snel moe en heb dan ook nog eens vreselijke bekkenpijn en een peuterpuber in huis rennen, die niet mee werkt. Yara heeft helemaal door dat ik niet kan bukken en gaat dan ook plat op de grond liggen als ze iets doet wat niet mag zodat Mama haar niet kan pakken, de stouterd! Idd tip voor de angelsound, veeeeeel gel of olie, ik deed er eerst ook te weinig op en kon dan ook geen hartje vinden, maar nu wel en ik moet altijd links of rechts zoeken en niet in het midden want dan hoor ik mijn eigen hartslag :S
@Kweenie: 3 dagen werken is bij ons in het bedrijf het minimum. Ik wilde eigenlijk liever nog minder maar dat gaat dus niet. Mijn man werkt 5 dagen en hij wil/kan niet minder. Ik ga dit nu dan maar gewoon proberen. Ik ben trouwens ook uitgeput na het kleinste dingetje. Zeker na stofzuigen, nog nooit geweten dat dat zulk zwaar werk is. Heb nu al de halve middag in de tuin gezet ipv in huis bezig te zijn. Jammer dan, dan maar geen superschoon huis. Ik doe lekker rustig aan. Vanavond lekker bbq-en bij mijn zwager en schoonzusje....hmmmm ETEN! Jammie! Ik heb er al weer zin in. Eten jullie trouwens ook veel meer dan normaal? Ik wel. Normaal at ik overdag (incl. ontbijt) 3 boterhammen en 1 appel. En dan avondeten. Nu ontbijt ik, dan 4 boterhammen, 1 appel en 1 pakje sultana's. Maar ja, ik ben nu ook al ruim 3 kilo aangekomen. Haha.
Ik had me trouwens voorgenomen om niet naar Babydump te gaan. (Ik had er slechte verhalen overgehoord) maar nu ga ik toch weer twijfelen als ik al die positieve verhalen van jullie hoor. Misschien gaan we er toch nog maar even langs.
Ik ben er erg tevreden over, over babydump Tenminste, ik moet nog wel zien dat ze de kinderwagen op tijd leveren natuurlijk
Hey meiden! Er schrijven zoveel mama's mee, en ik post al dageljiks bij ons clubje maartmama's, dus ik hoop dat jullie me vergeven dat ik niet op iedereen reageer Hier gaat alles goed! Ben nu 14 weken, schiet al best op! Las over de cursus samen bevallen haha, moest erg lachen, wij hebben die ook gedaan bij Yara en vonden het helemaal niets! Lag ook wel aan een over fanatieke cursus leidster moet ik zeggen hoor, maar wij wilden steeds spijbelen niet gedaan hoor, en je gaat samen, dat scheelt, maar ik hoop dat yoga leuker is! Las over de babydump, wij zijn ook hele tevreden klanten! Hebben ook alles bij hen vandaag, kregen ook de gratis box en omdat we een vrij duur kamertje hadden, ook nog uitzoekkorting! En een autostoeltje bij de kinderwagen, veel " gratis" en goeie service! Las over angelsounds, hier geen, ben ook bang dat ik stress krijg als ik iets anders dan normaal hoor ofzo, en vind het ook wel speciaal van de bezoekjes aan de verloskundige! Nou kga gauw nog even notting hill afkijken (heb ik al 1000 x gezien maar bljift wel leuk vind ik!) groetjes!
Hey dames, Heb vandaag ook de angelsound uitgeprobeerd. De 1e keer kon ik al snel het hartje vinden, maar nu net heeft het zeker 10 min geduurd. Bij mij zit die aan de rechterkant hihi. En je hoort ook echt zo'n geklots, ik vraag me af of dat dan de baby is die beweegt, en je dan het vruchtwater hoort... Maar het is wel super om te horen! Wel veel zachter als bij de vk, maar dat maakt niet uit. Liefs Monique
Goeden hele vroege ochtend, Ha fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met minder zin en minder energie. En ook dat er meer meiden zijn die de angelsound niet hebben.. Je steekt elkaar toch een beetje aan he? Dat zie je maar met Babydump.... Want wat voor slechte berichten heb jij over Babydump gehoord dan Johanna? Wij zijn -tot nu toe- zeer te spreken. Alleen -wie wat het ook alweer, Oem?- dat van dat reiswiegje....dat je in principe ook zonder kunt... Daar hadden we niet bij stil gestaan... Dus dat had een mooie tip van de verkoper kunnen zijn. Cursus samen bevallen lijkt mij niets trouwens. Vind de tip wel heel tof, hoor graag dat soort dingen, maar tsja...ik doe liever alleen een cursus. Waarschijnlijk ga ik toch voor de mensendieck cursus. Wel een kleine club maar ik vind het wel fijn om heel bewust met mijn lichaam bezig te gaan.... goede houding enzo. En daar zit sowieso ook 1 partnerles bij, vind ik wel genoeg. @Monique: Mijn kindje zit ook rechts. Dat gevoel had ik vanaf het begin al en bij de echo bleek mijn gevoel juist te zijn.... @Wieteke: Hoe is het nu met je? En nu ga ik lekker slapen dus weltrusten en droom zacht! Kus, Kweenie
Héé meiden, Als eerste erg fijn dat ik m'n verhaal hier kwijt kon, en al jullie lieve reacties. ( deed me erg goed ). Gisteren was ik vrij en ben ik nog gebeld door mijn leidinggevende hoe het nu met me ging ( erg attend ). Gaat nu weer veel beter, heb het ook wel 'n plekje kunnen geven, maar blijf wel van mening dat ik voorlopig niet meer met die client wil werken. ( als het goed is heeft ze gisteren 'n gesprek gehad en 'n flinke sanctie gekregen, ben erg benieuwd voor hoelang..... ). Tevens is er ook afgesproken met mijn leidinggevende dat ik stress moet gaan vermijden op het werk, dus slecht nieuws gesprekken etc etc zal ik de eerst komende 6 maanden niet meer gaan voeren, ga 'n stapje achteruit doen . Veiligheid van ons kindje en m'n eigen veiligheid staat zéker voorop @Kweenie en @Juut: Ik heb ook geen angelsound gekocht, dit puur omdat ik mezelf ken.....Ik zou dan meerder keren p.d het hartje willen gaan luisteren en als ik het dan 'n x niet kan vinden, raak ik al in de stress....mij kennende. Voor de meiden die de angelsound hebben gokocht, natuurlijk helemaal top. Lees er alleen maar postieve verhalen over, maar ik kan het persoonlijk beter over laten aan de vk, en zo blijven die bezoekjes natuurlijk helemaal speciaal @Oem: Ik ben vaak ook helemaal uitgeblust( kan je nagaan dat wij nog op 'n flat wonen, 4 hoog zonder lift pfffffffffff). Als ik er al aan denk dat ik weer omhoog moet, word ik alweer moe whahahhaha. Word straks wat als ik hoogzwanger ben.... We zijn nu wel bezig met het rond neuzen van woningen want we willen hier graag weg, maar we gaan pas verhuizen zodra de kleine er is, dus kunnen we nu nog mooi op ons gemak orienteren. @Wolly: a.s maandag heb ik ook mijn 2de termijn echo van 12 weken ( samen met de uitslag v/d nekplooimeting) zou jij dit alsjeblieft weer willen aanpassen op de lijst..... Ik lees dat velen van jullie al baby spullen aan het aanschaffen zijn ( TOPPIE). Ik heb a.s maandag m'n 2de termij echo ( en dan zit ik op de 12 weken) als het dan allemaal goed is, gaan wij er ook lekker op uit om te gaan shoppen voor onze kleine.....kijk er nu al naar uit! Wij gaan vanmiddag voor 'n weekend naar Brabant, dus ben er waarschijnlijk zondag en anders pas maandag weer! Iedereen 'n heel fijn weekend..... Liefs Wieteke
Goedemorgen dames! Wieteke: ik hoop dat ze een flinke sanctie aan haar broek heeft hangen! Maar wel fijn dat jij de slecht nieuws gesprekken niet meer hoeft te voeren, dat voorkomt vaak al een heleboel ellende! Kweenie: ik heb ook geen angelsound hoor! Ik zou mezelf alleen maar gek maken en dat doe ik al vaak genoeg! Dus ik laat het ook over aan de bezoekjes aan de VK. @ Andere dames: hooooi! Zo, hier vandaag 12 weken! Is de 'magische grens', maar helaas geloof ik daar niet en ligt mijn 'magische grens' 3 weken later! Maar toch, ik ben wel opgelucht dat ik dit al gehaald heb! Dus spullen kopen/bestellen gebeurt hier pas na 2 juli, als ik mijn bezoekje aan de VK heb gehad en alles goed is! (pessimistisch he?!) Vandaag is het ook nog eens een jaar terug dat ik het slechte nieuwd bij de VK ontving met ruim 15 weken zwangerschap! Gelukkig ben ik zwanger anders was ik echt verdrietig vandaag! Liefs Lola
nou ik heb ook zo`n nestje maar mijn dochter heeft de eerste nachten daar in geslapen omdat het bedje te groot was op aanraden van onze verloskundige omdat het een geboren gevoel kan geven. Dus denk niet dat je hem voor niets hebt gekocht en een kindje kan er ook vier maanden in en dan zijn we lekker in maart en dan is het wel lekker weer hoor! Dus denk niet dat je hem voor niets hebt gekocht! IK ben vandaag 14 weken nog een week en dan vertellen we het iedereen nu weet alleen onze beste vrienden het en vanmiddag ga ik het mijn oma ooms en tantes vertellen. Voel me goed alleen een beetje heel erg moe maar ja dat hoort er bij! heb ook een angelsound gekocht krijg hem volgende week dus ben benieuwd maar de tip van olie ga ik zeker gebruiken! maandag weer na de vk om 9.20 ik hou jullie op de hoogte groetjes mama 05 en een fijn weekend
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Peetje08 (tijdelijk afwezig) of aan Wolly, niet aan ons allebei, want anders gaat het nog dubbel De lijst blijft dan netjes en up-to-date. DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 29 november 2008 Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh ks - BV/FV: BV 01 december2008 Wossie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Essie23 ... jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 02 december2008 Chida, 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Monique4 20 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Mamamanuela 25 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Yonfi .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Roxstar 19 jaar, ? kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 03 december2008 Riddle 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Ranjeewha18 20 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Jacoba 25 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Juut 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 04 december2008 Dimmel 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Thirsa 24 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV 05 december2008 mamatje 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 06 december2008 OemMujahid 22jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV Sheri 37 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? mama05 30 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dagdromer 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 07 december2008 Tweety123 39 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? geja1981 27 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? rv1 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Marijee 20 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 08 december2008 Wolly 29 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Consider 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Gwendo76 31 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Mir5555 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - keizersnede - FV/BV: FV 09 december2008 sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV 10 december2008 11 december2008 matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Aussie73 35 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 12 december2008 Marlieke10 32 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 2deKleine 25jaar, 2de kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Cindy80 27 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Jannegie 27 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV HertogJan 33 jaar, 3de kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 13 december2008 Joss81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV 14 december2008 Marit80 27 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Mootjen 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 15 december2008 Marleen4683 24 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dora2003 .. jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? ZonYvon .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Parel198820 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 16 december2008 Wardi 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 17 december2008 Maria04 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh? - FV/BV: BV Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV 18 december2008 Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV 19 december2008 Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Kweenie 30 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? FV/BV: ? 20 december2008 sarodo30 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 21 december2008 22 december2008 1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 23 december2008 Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? goglezzz (Wieteke) 33 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV 24 december2008 Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV heathcliff .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Guusje2001 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV susanbenjamins 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ? Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 25 december2008 natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Marijke84 24 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: BV 26 december2008 Manny8225 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: ? 27 december2008 Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV 28 december2008 Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: zh - FV/BV: ? 29 december2008 Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ? 30 december2008 31 december2008 Marylous 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV Een mooie dag in december 2008 Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ? mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Een mooie dag in januari 2009 04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden) Iuno 28 jaar, 2e kindje - denkt: een klein mensje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 82 Zwangere meiden in December Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy Agenda Juni 09: Manny82 12 weken echo 09: Goglezzz 2e termijn echo (12 weken) + uitslag v/d nekplooimeting 10: Natascha78 12 weken echo 10: Marijke84 nekplooimeting 11: Marijee vk 13: Smallgirl77 vk 14: Lola1982 4e echo 17: Wolly gyn 4de echo, uitslag bloedonderzoek, urine inleveren 17: Marleen4683 vk, naar het hartje luisteren 18: 1ekindje gyn 19: Marientje gyn 20: Joss81 vk 21: Monique pretecho 23: Natascha78, vk vervolgafspraak 24: Peetje08, gyn en anesthesist 24: susanbenjamins vk 24: Johanna1 24: Vis1978 verloskundige (controle) 24: Iuno volgend onderzoek + echo 25: Aussie73 volgende afspr 26: Goglezzz vk 27: Sylvia79 3e echo gyn 30: Tinker vk intake 30: Dimmel vk Juli 01: Manny82 vk 02: Smallgirl77 20-weken echo 02: Lola1982 vk 15: Monique4 20-weken echo 15: Kweenie vk/hartje luisteren/info over de 20 weken echo 16: Peetje08 20-weken echo 21: OemMujahid 20-weken echo 23: Vis1978 20 weken echo 24: Chanty 20-wekenecho 29: Marleen4683 Naar het zh voor guo (ws in combi met de 20 weken echo) @Goglezzz: Ik heb je afspraak erbij gezet. Ik denk dat ze er goed aan hebben gedaan om je even wat afstand te laten nemen van sommige dingen op je werk. Het is niet goed voor jou en je kindje als je steeds maar stress hebt. Rustig aan meid @Lola: Gefeliciteerd met je magische 12 weken @Mama: We lopen gelijk, vandaag heb ik ook de 14 weken gehaald Veel plezier met het vertellen aan iedereen
Lieve meiden, Mijn man en ik gaan morgen onverwachts heerlijk een week naar Kreta! Pas van de week geboekt! Hij vond dat ik er even uit moest.....nou dat vond ik ook hihihihi Dus als julle me niet horen, lig ik met mijn dikke lijf heerlijk te luieren op het strand of bij het zwembad! Dikke kus van een heerlijk verwende Aussie! xxx
Aussie Doe maar heerlijk luxe hoor..! en je bent vast niet DIK... dat word je als je 41 weken zwanger bent.. maar nu nog niet hoor geniet er maar heerlijk van!