Hallo meiden Zo ik kom me weer even melden. Heb weer eens nachtdienst gehad. Maar ws waren dit de laatste. Ik ga het maandag op mn werk vertellen. Ik heb geen Angelsound ik heb bij de vk op mn mobiel het hartje opgenomen zo weet ik zeker dat ik niet hoef te zoeken en hoor k m altijd. Voor mij is dat genoeg. Wieteke wat een rot-ervaring op je werk zeg. Kan me goed voorstellen dat je daardoor even van slag bent. Sterkte gelukkig is je wekt begripvol. Ik werk met dementerende en die kunnen soms ook aardig agressief zijn. Normaal ben ik helemaal niet bang op terughoudend. Maar we hebben nu ook een man die s` nachts erg aan het spoken is nou vind dat dan ook maar niets hoor. Hij is vrij agressief als je hem wilt terug begeleiden naar zijn bed.Alleen is er het verschil dat deze mensen het vaak niet doorhebben wat ze doen. En die vrouw bij jou wel. Aussie fijne vakantie! Geniet ervan. Liefs Chanty
Even een kort berichtje van mij. Hier ook veel vermoeidheid. Volgens mij zit ik op het toppunt, kan echt de hele dag slapen, even twee uurtjes wakker en ik val zo weer in slaap. Klussen in huis doen duurt eeuwen, omdat ik nu steeds gelijk met mijn mannetje ga slapen (ook overdag). Verder heb ik geen angelsound, dan zou ik ook steeds willen luisteren en vind het ook wel heel speciaal om dit steeds bij VK te horen. Kweenie @ ik heb mijn volgende afspraak ook pas ergens in juli, was bij mijn vorige zwangerschap ook zo, heel normaal volgens mij. Aussie @ geniet van je vakantie. Wolly @ zou je mijn zwangerschapsdatum naar 29 december willen verplaatsen (sta nu op 27). Dank je.
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Peetje08 (tijdelijk afwezig) of aan Wolly, niet aan ons allebei, want anders gaat het nog dubbel De lijst blijft dan netjes en up-to-date. DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 29 november 2008 Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh ks - BV/FV: BV 01 december2008 Wossie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Essie23 ... jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 02 december2008 Chida, 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Monique4 20 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Mamamanuela 25 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Yonfi .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Roxstar 19 jaar, ? kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 03 december2008 Riddle 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Ranjeewha18 20 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Jacoba 25 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Juut 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 04 december2008 Dimmel 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Thirsa 24 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV 05 december2008 mamatje 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 06 december2008 OemMujahid 22jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV Sheri 37 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? mama05 30 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dagdromer 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 07 december2008 Tweety123 39 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? geja1981 27 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? rv1 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Marijee 20 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 08 december2008 Wolly 29 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Consider 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Gwendo76 31 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Mir5555 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - keizersnede - FV/BV: FV 09 december2008 sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV 10 december2008 11 december2008 matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Aussie73 35 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 12 december2008 Marlieke10 32 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 2deKleine 25jaar, 2de kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Cindy80 27 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Jannegie 27 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV HertogJan 33 jaar, 3de kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 13 december2008 Joss81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV 14 december2008 Marit80 27 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Mootjen 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 15 december2008 Marleen4683 24 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dora2003 .. jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? ZonYvon .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Parel198820 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 16 december2008 Wardi 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 17 december2008 Maria04 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh? - FV/BV: BV Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV 18 december2008 Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV 19 december2008 Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Kweenie 30 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? FV/BV: ? 20 december2008 sarodo30 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 21 december2008 22 december2008 1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 23 december2008 Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? goglezzz (Wieteke) 33 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV 24 december2008 Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV heathcliff .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Guusje2001 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV susanbenjamins 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ? Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 25 december2008 natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Marijke84 24 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: BV 26 december2008 Manny8225 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: ? 27 december2008 Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 28 december2008 Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: zh - FV/BV: ? 29 december2008 Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ? 30 december2008 31 december2008 Marylous 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV Een mooie dag in december 2008 Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ? mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Een mooie dag in januari 2009 04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden) Iuno 28 jaar, 2e kindje - denkt: een klein mensje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 82 Zwangere meiden in December Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy Agenda Juni 09: Manny82 12 weken echo 09: Goglezzz 2e termijn echo (12 weken) + uitslag v/d nekplooimeting 10: Natascha78 12 weken echo 10: Marijke84 nekplooimeting 11: Marijee vk 13: Smallgirl77 vk 14: Lola1982 4e echo 17: Wolly gyn 4de echo, uitslag bloedonderzoek, urine inleveren 17: Marleen4683 vk, naar het hartje luisteren 18: 1ekindje gyn 19: Marientje gyn 20: Joss81 vk 21: Monique pretecho 23: Natascha78, vk vervolgafspraak 24: Peetje08, gyn en anesthesist 24: susanbenjamins vk 24: Johanna1 24: Vis1978 verloskundige (controle) 24: Iuno volgend onderzoek + echo 25: Aussie73 volgende afspr 26: Goglezzz vk 27: Sylvia79 3e echo gyn 30: Tinker vk intake 30: Dimmel vk Juli 01: Manny82 vk 02: Smallgirl77 20-weken echo 02: Lola1982 vk 15: Monique4 20-weken echo 15: Kweenie vk/hartje luisteren/info over de 20 weken echo 16: Peetje08 20-weken echo 21: OemMujahid 20-weken echo 23: Vis1978 20 weken echo 24: Chanty 20-wekenecho 29: Marleen4683 Naar het zh voor guo (ws in combi met de 20 weken echo) @Victoria: bevallingsdatum verplaatst
Ha fijn, toch niet de enige! Normaal vind ik het het alleen niet hoor als je ziet hoeveel meiden er hier tussen de 10 en 17 weken nog een keer terug komen om het hartje te luisteren.......Maar het is niet noodzakelijk denk ik... Anders had de VK me wel eerder laten komen. Heb vandaag wel bijna een Angelsound gekocht..... Maar uiteindelijk toch niet gedaan en van het bespaarde geld een hele leuke spijkerbroek bij Penatral gekocht EN nog geld over ook...Maar dat heb ik weer uitgegeven aan een een korte spijkerbroek en 2 shirtjes ! @ Aussie: Fijne vakantie meis! Lekker genieten! Wie gaat er morgen nog meer naar de premiere van Sex at the City trouwens? Kus, Kweenie
Ik wou eerst ook zo'n angelsound of dergelijke kopen omdat ik dacht dat dit mij zou gerust stellen, maar als ik dat zo hoor, kan ik het beter niet doen. Zou ook helemaal in de stress zitten als ik het hartje niet hoor Kweenie, ik ben ook vlug uitgeput, het huis schoonmaken duurt een eeuwigheid, heeft ook vooral met mijn lage bloeddruk te maken, maar ook met de zwangerschap natuurlijk. Aussie, veel plezier Ranjeewha, wat een prachtige zwangere buik heb je, mooie jurk ook
@ranjeewha echt een mooie buik hoor! ben gewoon jaloers! bij mij zal het nog wel heel lang duren was bij mijn dochter ook zo pas met zeven maanden dat mensen zeiden ben je zwanger! Dus echt super mooi!
Hallo! Kom ook weer es kijken, heb een paar drukke dagen gehad: Donderdag en vrijdag de hele dag werken, gister personeelsuitje gehad naar vlieland (was trouwens echt super!) en vandaag vieren wij onze verjaardagen dus hebben we vanmiddag en vanavond het hele huis/tuin vol. Heb wel het idee dat de moeheid wat minder word, hoewel dat van de week natuurlijk zomaar weer anders kan zijn! Verder gaat het goed, nu is het wachten op de 17e, dan kunnen we eindelijk het hartje gaan horen! @ ranjeewha, mooie buik hoor! Die van mij is nog niet zo zichtbaar helaas, maar over een paar maanden zou ik vast willen dat ie kleiner was Die angelsound heb ik ook niet, ik zou ook elke keer gek worden als ik het hartje niet zou kunnen vinden. Wij hebben wel zon reiswieg op de wagen, zodoende heb je niet per se een wiegje nodig, je kunt m gewoon in het ledikantje of box zetten. Nou dat was het voor nu, fijne dag, het is gelukkig mooi weer (wel erg warm #-o )
Dankje wel voor de complimenten van mijn buik Ja, ik ben er wel trots op hihih... Maar als ik nog eens 41, 3 dagen met nog zo'n dikkere buik moet lopen.. hahaha dan ga ik hem een klein beetje haatten..! Die jurk/ tunniek.. hij valt iets veder dan een minirok is van mijn vorrige zwangerschap... ik had 500EURO uit gegeven aan zwangerschapskleding hihih... Het allerergste 500 in 1 keer Marleen.. wat een mooie dag heb je uitgekozen!om jullie verjaardagen te vieren!
goede middag dames ik heb het hartje eindelijk gehoord net wat een opluchting zeg voor mij de stresskip hahahha ik zat te veel in midden zit wat meer naar links en wat naar onder maar goed ik kan opgelucht adem halen voor de rest gaat het gelukkig weer wat beter was donderdag middag bij de huisarts dacht dat ik dood ging hartkloppingen druk en pijn op de borst blijkt allemaal spanning te zijn had aankomende maandag een rechtzaak tegen mijn ex om lang verhaal kort te maken ik ben 2 jaar geleden bij hem weg gegaan omdat er huiselijk geweld in huis was heb gelukkig die stap toen genomen afgelopen zomer heeft hij ook nog eens mijn hond een berner sennen van 1,5 om het leven geholpen met mollengif dus erg veel gebeurd nu moest ik er eerst van de advocaad niet bij te zijn maar nu ineens wel maar op een of andere manier kan ik het gewoon nog niet aan om hem te zien hij heeft te veel kapot gemaakt de huisarts zei dan ook van je moet er niet na toe dat gaan niet goed en denk ook aan de baby in je buik dus ik de advocaad gebeld oh zei ze ik bereid je wel voor hoor ik zo tegen haar die blik in iemands ogen zegt zo veel ik wil en kan het gewoon niet na lang gezeur zei ze van ik ga wel alleen dus ik ben nu helemaal weer opgelucht sorry voor lange verhaal maar soms moet je ook eens wat kwijt
Héé meiden, Ben weer terug van 'n gezellig maar vermoeiend weekendje . Hier gaat alles verder goed. Morgen 12 weken echo en de uitslag v/d nekplooimeting ben dus erg benieuwd ( altijd spannend )! @Mir: Heb net je verhaal gelezen is niet niks zeg! Kan me goed voorstellen dat je ervan overstuur bent geraakt, dat je dacht dat je ook bij de advocaat moest verschijnen. Gelukkig blijkt het achteraf niet nodig te zijn geweest. Je moet ook zeer zeker voor jezelf en je kindje kiezen, dat is op dit moment het belangrijkste! Suc6 .....en luister naar je eigen gevoel ( die laat je immers nooit in de steek )! @Ranjeewha: Woooooooooow, complimenten omtrent je buik hoor @Marleen: 'n hele fijne dag vandaag, en wat 'n weertje hebben jullie...super! @Aussie: Wat 'n verassing zeg, geniet er maar lekker van meis.....hele fijne vakantie @Wolly: Thnx voor het aanpassen...helemaal top Meiden, nog 'n fijne dag en rustig aan met het warme weertje hé Groetjes Wieteke
het was niet bij de advocaad maar bij de rechter ben deze rechtzaak wel zelf aan gegaan omdat hij alles in de woning heeft gehouden en ik zeg maar met de blote kont op straat ben gezet toen mijn vader die een badkamer en keuken heeft gemaakt plus zwager hele huis gestukadoord en ook nog mooi ook huis was precies zoals ik het altijd al wou maar goed nu woont hij erin en ik ben gelukkig met mijn lieve vriend en z'n dochtertje maar ik heb dus echt geen zin om hem tegen te moeten komen
Heel even snel want ik moet echt wat slaap in halen voordat ik morgen weer aan het werk ga! Ik ben superblij. Had ik al eens verteld dat ik zat te wachten op een goede vriendin die op vakantie was? Om het haar persoonlijk te vertellen? Nou die is dus weer thuis en belde gisteren ... Ze had een nieuwtje.... Ze is zwanger en ook uitgerekend in december! Haha...dus ze was nog niet uitgesproken of ik blaate er al doorheen "Ik ben ook zwanger en uitgerekend in december!" Woensdag heeft ze haar termijnecho maar ze is waarschijnlijk zo tussen de 7-14 dagen langer zwanger dan ik ben... En ook zij heeft nauwelijks klachten en is in januari begonnen... Echt heel maf. Vroeger zeiden we al tegen elkaar dat we later samen achter de kinderwagen wilden lopen maar dit hadden we natuurlijk nooit verwacht. @Mir... Wat een vervelende berichten. Laat je advocaat het maar lekker alleen opknappen inderdaad, wordt ze toch ook voor betaald? Ik wens je heel veel sterkte en moed en als je het eens zwaar hebt wrijf je maar lekker over je buikje heen en denk aan het wonder wat daar groeit! @ Wieteke: Veel plezier/succes morgen! @ Marleen: Hoop dat je een fijne dag hebt vandaag en thanks voor de tip wat betreft het reiswiegje... Mijn moeder komt in januari 2 weekjes logeren en wij hebben maar 2 slaapkamers. Normaal had ze prima een nachtje in de woonkamer kunnen slapen maar als je ergens 2 weken logeert is het fijn om op bed te kunnen wanneer jij dat wilt... Dus we kunnen dan natuurlijk prima het airobed in de babykamer leggen en ons kindje in het reiswiegje in onze kamer! @Marientje... Het weer helpt nu ook niet echt mee he? Ik heb dit weekend echt bijna niets in huis gedaan... Meiden ik ga slapen...morgen mijn eerste werkdag! Luie leventje zit er weer op! Kus, Kweenie
Ik weet niet meer wie het aan me vroeg (en heb geen zin om terug te bladeren ) over de negatieve verhalen van Babydump. Dit hoorde ik van onze buren. Die waren bij BabyDump geweest en vonden het helemaal nix. Nu hebben wij toch besloten om er even te gaan kijken, gaan we daarna nog even naar Babymax. Dan moet het vast goedkomen om iets moois uit te zoeken. @Ranjeewha: mooie buik! Ben er jaloers op.