hier gaat alles zijn gangetje maar dat overgeven mag nu wel gaan ophouden we moesten zaterdag naar dsm keuken om te zien waar onze leidingen in de nieuwbouw nu moeten gaan komen en voor ik binnen kon gaan heb ik alhauw achter een hoekje moeten overgeven niet normaal zeg en ik had helemaal nog niets gegeten! om gek van te worden maar verder ga ik niet te veel klagen want ik krijg er nog altijd iets moois voor in de plaats he ran. hele mooie buik hoor mijn buikje groeit ook veel sneller dan bij de eerste zie mijn album als je benieuwd bent groetjes
Hallo! Wij hadden inderdaad een goeie dag uitgekozen om onze verjaardagen te vieren! Wij zijn begin dit jaar verhuisd en hebben nu een tuin! We hadden tegen iedereen gezegd: zie maar wanneer je komt, 'smiddags of 'savonds. Nou je raad het al, iedereen kwam 's middags! Erg druk, maar ook erg gezellig! Gelukkig hadden we een paar mensen gevraagd wat tuinstoelen mee te nemen, dus precies genoeg stoelen en de tuin ook precies groot genoeg! Vanmorgen om half tien pas wakker! Lekker zeg (al was ik om kwart over 6 al wezen plassen) en Marcel was vandaag ook nog vrij, dus zijn we nog even lekker blijven liggen. Ik ben pas een half uurtje uit bed ! @ kweenie, veel plezier en succes vandaag! Maar dit lees je vast pas als je weer thuis bent Liefs Marleen
boh ben super verkouden heb me ziek gemeld vanmorgen maar t gaat nu gelukkig wat beter dus morgen dan toch maar weer werken...had de ha gebeld omdat ik vet droge keel heb en ze zei dat ik eerst een hoestdrankje moest halen bij de apotheek en duidelijk zeggen dat ik zwanger ben en als het erna niet over is op suiker prikken...ben eens benieuwd
Héé meiden, Hier even snel 'n berichtje van mij.... Heb zojuist de uitslag v/d nekplooimeting gehad en deze was goed en ook de echo van 12 weken, ons kindje was lekker relaxt en vond het wel prima allemaal, en werkte niet echt mee...moest meerdere malen springen en met m'n heupen op en neer....whahahaha om 'n bepaalde meting te kunnen doen, zag wel lachwekkend uit, maar uiteindelijk gelukkig toch gelukt allemaal! Maar wat blijft dat emotioneel om te zien zeg zo'n wondertje in je buik!.... We rijden zo weer richting Brabant om daar met z'n allen het voetballen te gaan kijken.....Spannend, wat de uitslag ook zal worden onze dag kan al niet meer stuk! @Wolly: Mijn bevaldatum is met 2 dagen vervroegd, zou je dit alsjeblieft aan willen passen.....Het was i.e.i 23 dec en volgens de statistieken nu 21 dec. Alvast bedankt Iedereen'nog 'n fijne dag, Liefs Wieteke
hallo iedereen wat een heerlijke dag is het toch! geniet echt lekker van het weer! we gaan vanavond lekker bbq en daarna lekker voetbal kijken samen met een stel vrienden! Moest vanmorgen weer na de vk en alles was goed! hartje weer gehoord! Maar het allermooiste van vandaag vond ik dat de vk mijn dochter helemaal met het onderzoek liet mee genieten! Ze mocht op een krukje staan en kijken wat ze gingen doen en toen ze het hartje hoorden zei ze het tegen mij van hoor je het... en ze vroeg aan mijn dochter wat is dat.... en zei met grote ogen mama de baby! Nou ik was nog verliefder, trotser op mijn dochter! (dat zou iedereen hebben toch!) wens jullie allemaal een fijne dag
@Wieteke & mama05: fijn dat alles goed is met jullie kindje! @iedereen: veel plezier bij het voetbalkijken vanavond. Als jullie dat gaan doen, natuurlijk.
hallo Dames! Allemaal goede berichten gelezen, ben het ook allemaal eventjes kwijt! Sorry, zit op werk namelijk! Ik heb ook goed nieuws en dat is dat ik ben afgestudeerd! Joepie! Heel wat anders dan een goede echo, maar niet minder belangrijk!
@ Lola, gefeliciteerd! Dat had je inderdaad wel verdient! @wieteke en mama05, wat heerlijk dat je dan weer weet dat alles ok is! Ik mag volgende week het hartje gaan horen hoop ik!
Hallo Meld me ook weer even. Na een lekkr weekend ben ik vanmorgen weer begonnen met werken. Erg warm! Ik had me voorgenomen om het vandaag tegen mn teamleider te zeggen. Nou had er al pijn in mn buik van. Was zo bang dat ik mn nieuwe functie niet mag behouden. Maar gelukkig was ze wel positief en ze gaat een goed woordje voor me doen bij de locatiemanager. Dus nog even duimen zij vind het geen probleem. Dus nog even spannend. Zondag zijn we lekkr op de camping geweest toen we het hartje lieten horen wist mn nichtje van 3 en half precies dat het mijn baby was en dat als zij naar school zou gaan ik dan een baby krijg. Echt zo lief om te horen. Ook hebben we het eerste boekje van Woezel en Pip gekregen. We willen het kamertje met spulletjes van Woezel en Pip aankleden en de rest gewoon neutraal. Lola gefeliciteerd met het behalen van je examen! Meiden met een goede echo en kloppend hartje gefeliciteerd! Liefs Chantal O ja ik ga me nu even aanmelden voor de Hyves!
Hallo dames Heb vandaag de tweede echo gehad en de combinatietest laten uitvoeren. Was zo spannend. Maar heb een geweldige score gekregen van 1 op de 6000 dus kan er even weer tegen aan. Onze beeb wou vandaag liever niet op de echo want was aardig aan het tegen stompelen. Dus dat beloofd wat voor later. Iedereen gefeliciteerd met de echo.
Goedenavond Ladies, Pffff ik ben kapot... maar was een geslaagde eerste werkdag! Tussen de middag gezellig gelunched en verder over van alles en nog wat gepraat. Waaronder hoe lang ik nu zwanger was enzo. Dat is dus het voordeel als je het gelijk al eerlijk aangeeft! Anders had ik daar vandaag echt met een rotgevoel gezeten. Mooie bos bloemen gekregen ook! Helemaal goed! @Lola gefeliciteerd met je afstuderen! @Meiden met een goede echo, testen ed....top! @derest.... Geniet van het mooie weer! Kus, Kweenie
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Peetje08 (tijdelijk afwezig) of aan Wolly, niet aan ons allebei, want anders gaat het nog dubbel De lijst blijft dan netjes en up-to-date. DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 29 november 2008 Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh ks - BV/FV: BV 01 december2008 Wossie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Essie23 ... jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 02 december2008 Chida 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Monique4 20 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Mamamanuela 25 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Yonfi .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Roxstar 19 jaar, ? kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 03 december2008 Riddle 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Ranjeewha18 20 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Jacoba 25 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Juut 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 04 december2008 Dimmel 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Thirsa 24 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV 05 december2008 mamatje 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 06 december2008 OemMujahid 22jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV Sheri 37 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? mama05 30 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dagdromer 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 07 december2008 Tweety123 39 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? geja1981 27 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? rv1 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Marijee 20 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 08 december2008 Wolly 29 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Consider 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Gwendo76 31 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Mir5555 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - keizersnede - FV/BV: FV 09 december2008 sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV 10 december2008 11 december2008 matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Aussie73 35 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 12 december2008 Marlieke10 32 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 2deKleine 25 jaar, 2de kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Cindy80 27 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Jannegie 27 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV HertogJan 33 jaar, 3de kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 13 december2008 Joss81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV 14 december2008 Marit80 27 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Mootjen 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 15 december2008 Marleen4683 24 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dora2003 .. jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? ZonYvon .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Parel1988 20 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 16 december2008 Wardi 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 17 december2008 Maria04 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh? - FV/BV: BV Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV 18 december2008 Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV 19 december2008 Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Kweenie 30 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? FV/BV: ? 20 december2008 sarodo 30 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 21 december2008 goglezzz (Wieteke) 33 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV 22 december2008 1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 23 december2008 Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 24 december2008 Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV heathcliff .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Guusje2001 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV susanbenjamins 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ? Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 25 december2008 natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Marijke84 24 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: BV 26 december2008 Manny82 25 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: ? 27 december2008 Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 28 december2008 Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: zh - FV/BV: ? 29 december2008 Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ? 30 december2008 31 december2008 Marylous 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV Een mooie dag in december 2008 Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ? mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Een mooie dag in januari 2009 04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden) Iuno 28 jaar, 2e kindje - denkt: een klein mensje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 82 Zwangere meiden in December Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn We denken aan jullie! Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy Agenda Juni 10: Natascha78 12 weken echo 10: Marijke84 nekplooimeting 11: Marijee vk 13: Smallgirl77 vk 14: Lola1982 4e echo 17: Wolly gyn 4de echo, uitslag bloedonderzoek, urine inleveren 17: Marleen4683 vk, naar het hartje luisteren 18: 1ekindje gyn 19: Marientje gyn 20: Joss81 vk 21: Monique pretecho 23: Natascha78, vk vervolgafspraak 24: Peetje08, gyn en anesthesist 24: susanbenjamins vk 24: Johanna1 24: Vis1978 verloskundige (controle) 24: Iuno volgend onderzoek + echo 25: Aussie73 volgende afspr 26: Goglezzz vk 27: Sylvia79 3e echo gyn 30: Tinker vk intake 30: Dimmel vk Juli 01: Manny82 vk 02: Smallgirl77 20-weken echo 02: Lola1982 vk 15: Monique4 20-weken echo 15: Kweenie vk/hartje luisteren/info over de 20 weken echo 16: Peetje08 20-weken echo 21: OemMujahid 20-weken echo 23: Vis1978 20 weken echo 24: Chanty 20-wekenecho 29: Marleen4683 Naar het zh voor guo (ws in combi met de 20 weken echo) @Goglezzz: Ik heb de bevallingsdatum voor je aangepast. Fijn dat de uitslag goed was, gefeliciteerd Lachen zeg dat je kleintje zo aan het protesteren was @Dimmel: Beterschap en hopelijk voel je je weer snel wat beter. @Mama: Fijn dat alles er mooi uitzag, gefeliciteerd Leuke reactie van je dochtertje @Lola: Gefeliciteerd met je afstuderen @Manny: Fijn dat alles er goed uitzag, Gefeliciteerd Een echte druktemaker @Natascha en Marijke: Veel succes en plezier morgen.
Tuurlijk duimen we voor je marijke! Lijkt me spannend hoor zo'n test. Nou we horen t vast snel! Ik voel me sinds een paar dagen echt stukken beter! Ik ben niet meer zo chagerijnig, en minder moe. Aan de ene kant fijn, aan de andere kant vraag je je dan af of alles wel ok is Mijn man snapt er niks van haha Fijne dag allemaal!
LOLA gefeliciteerd meid! Nu ik jullie er over hoor. ga zo maar eens bellen voor de 20 weken echo hahah.. wanneer ik mag? vandaag een ontzettend drukke dag, eerst naar de schoonmoeder.., en dan naar mijn moeder, eten koken.. en dat in het warme weer.. Te warm alwweer... Zwangerschap en zon IEELGG