december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sarai

sarai Actief lid

8 mei 2007
    308
    0
    0
    student/moeder van 2 kids
    velp
    hallo dames,
    ik kom me ook even melden als december mama ;)
    op dit gezellige forum :D
    ik zal niet zoveel schrijven maar zeker meelezen :)

liefs sarai

2. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    @ sarai, welkom en gefeliciteerd!

3. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

@sarai, welkom en gefeliciteerd

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

@sarai: Welkom!

Jippie, de nekplooi zelf is super, 0.9 mm. De uitslag van het bloed en de kansberekening zelf krijgen we de 24e, dan zijn we op vakantie, spannend! Ze belt ons dan even op :)
    Wel leuk om die kleine te zien tukken, wakker worden, uitrekken, ben helemaal in luv :D

5. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    He Marijke, wat leuk zeg!

Fijn dat het goed is en dat ze jullie belt als je op vakantie bent!
    Geniet ervan!

6. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    zijn er ook al mama's die al wat witverlies hebben uit de borsten ik ben pas 14 weken en vind dit nu wel vroeg is wel niet veel hoor hoef nog geen compres of zo maar toch is dit normaal ?

VERDER ALLES GOED HOOR ;)

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

Heb ik ook af en toe :)

8. Ranjeewha18

Gelukkig nog niet :oops: bij Sam begonnen ze ook pas na de bevalling :)

ikz it me nu eens te bedenken.. morgen over 5 weken zit ik al over de helft ! dat is over een maand en 1 dag :confused: dat gaat snel!

9. Ranjeewha18

en 1 week sorry

10. susanbenjamins

susanbenjamins Actief lid

18 jun 2007
    327
    0
    0
    Epe
    Hoi

Eindelijk na 2 weken heb ik weer internet. Computer kapot en alle monteurs op vakantie.
    Heb nog niet helemaal bijgelezen, maarhier en daar zie ik blijde berichten van mooie echo en goede onderzoeksuitsalgen. Super!
    Hier gaat ook alles goed. Ik lijk van mijn misselijkheid af te zijn. Verder nog wel moe.

11. wolly

wolly Niet meer actief

Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Peetje08 (tijdelijk afwezig) of aan Wolly, niet aan ons allebei, want anders gaat het nog dubbel ;) De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008

29 november 2008
    Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh ks - BV/FV: BV

01 december2008
    Wossie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Essie23 ... jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    02 december2008
    Chida 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Monique4 20 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Mamamanuela 25 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Yonfi .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Roxstar 19 jaar, ? kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    03 december2008
    Riddle 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Ranjeewha18 20 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Jacoba 25 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Juut 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    04 december2008
    Dimmel 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Thirsa 24 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    05 december2008
    Mamatje 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    06 december2008
    OemMujahid 22jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV
    Sheri 37 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Mama05 30 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Dagdromer 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    07 december2008
    Tweety123 39 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Geja1981 27 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Rv1 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Marijee 20 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    08 december2008
    Wolly 29 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Consider 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Gwendo76 31 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Mir5555 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - keizersnede - FV/BV: FV
    09 december2008
    Sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    10 december2008
    11 december2008
    Matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Aussie73 35 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    12 december2008
    Marlieke10 32 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    2deKleine 25 jaar, 2de kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Cindy80 27 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Jannegie 27 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    HertogJan 33 jaar, 3de kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    13 december2008
    Joss81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    14 december2008
    Marit80 27 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Mootjen 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    15 december2008
    Marleen4683 24 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Dora2003 .. jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    ZonYvon .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Parel1988 20 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    16 december2008
    Wardi 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    17 december2008
    Maria04 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh? - FV/BV: BV
    Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    18 december2008
    Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV
    19 december2008
    Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Kweenie 30 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? FV/BV: ?
    20 december2008
    Sarodo 30 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV
    Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Sarai 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    21 december2008
    Goglezzz (Wieteke) 33 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    22 december2008
    1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    23 december2008
    Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    24 december2008
    Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV
    Heathcliff .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Guusje2001 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Susanbenjamins 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    25 december2008
    Natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Marijke84 24 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: BV
    26 december2008
    Manny82 25 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: ?
    27 december2008
    Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    28 december2008
    Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: zh - FV/BV: ?
    29 december2008
    Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ?
    30 december2008
    31 december2008
    Marylous 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV

Een mooie dag in december 2008
    Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv
    Bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    Mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?

Een mooie dag in januari 2009
    04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden)
    Iuno 28 jaar, 2e kindje - denkt: een klein mensje ;) - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV

83 Zwangere meiden in December

Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn :cry: We denken aan jullie!
    Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy

Agenda

Juni
    10: Natascha78 12 weken echo
    10: Marijke84 nekplooimeting
    11: Marijee vk
    13: Smallgirl77 vk
    14: Lola1982 4e echo
    17: Wolly gyn 4de echo, uitslag bloedonderzoek, urine inleveren
    17: Marleen4683 vk, naar het hartje luisteren
    18: 1ekindje gyn
    19: Marientje gyn
    20: Joss81 vk
    21: Monique pretecho
    23: Natascha78, vk vervolgafspraak
    24: Peetje08, gyn en anesthesist
    24: Susanbenjamins vk
    24: Johanna1
    24: Vis1978 verloskundige (controle)
    24: Iuno volgend onderzoek + echo
    25: Aussie73 volgende afspr
    26: Goglezzz vk
    27: Sylvia79 3e echo gyn
    30: Tinker vk intake
    30: Dimmel vk

Juli
    01: Manny82 vk
    02: Smallgirl77 20-weken echo
    02: Lola1982 vk
    07: Sarai vk
    15: Monique4 20-weken echo
    15: Kweenie vk/hartje luisteren/info over de 20 weken echo
    16: Peetje08 20-weken echo
    21: OemMujahid 20-weken echo
    23: Vis1978 20 weken echo
    24: Chanty 20-weken echo

Aug
    05: marleen Naar het zh voor guo (ws in combi met de 20 weken echo)

@marleen: Ik heb je afspr veranderd.
    Fijn dat alles weer een beetje beter gaat.

@Sarai: Welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Ik heb je op de lijst toegevoegd en de afspr erbij gezet.

@Marijke: Gefeliciteerd, geweldig nieuws dat de uitslag goed was.

12. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Thanx Wolly!

13. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    Sarai gefeliciteerd en welkom ;)

14. smallgirl77

smallgirl77 Bekend lid

17 okt 2007
    523
    0
    0
    Zo eindelijk eens tijd en fut om een berichtje achter te laten.
    De afgelopen periode erg druk geweest met verkoop van mijn paard. Die overigens nog wel steeds te koop staat. Dat vreet toch een energie waar je gek van wordt. Verder druk bezig met studeren. Heb 28 juni examen dus weer spannende tijd.

1 1/2 jaar geleden heb ik een aanrijding gehad met mijn auto (gelukkig niet mijn eigen schuld) en sindsdien heb ik een whiplash. Het ging een tijd wel redelijk maar sinds een week of 5 gaat het weer bergafwaarts. En dat is ook nog eens vermoeiend! Hele dagen last van hoofdpijn en daarbij ook nog eens erg moe. Bah!
    Vanmorgen bij de orthomanuele arts geweest en meteen vertelt over mijn pijn in mijn rechterheup. Na wat onderzoekjes zegt hij doodleuk, nou meid je hebt last van bekkeninstabiliteit. WAT? Nu al?
    bij mijn dochter had ik het ook alleen dan aan het einde van mijn zwangerschap. Zucht. Even kreun steun klaag zeur bah.....

Het lucht me op om hier even de spuien!

Wat gaat die tijd toch eignelijk hard he!
    Zie dat er een boel een mooie echo hebben gehad en alle hartjes hebben gehoord. Wat een rijkdom he! In verwachting zijn.
    Ben ook alweer bijna 16 weken.
    Als de dag van gisteren dat de tijd toch wel erg langzaam ging en nu tja.... gaat het eigenlijk best hard.

Hoe is het verder hier met de rest?

Liefs van moi

15. Johanna1

Johanna1 Bekend lid

15 feb 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    Wat is het hier rustig. Iemand nog iets leuks te vertellen?
    Wij gaan morgen heerlijk shoppen voor een babykamertje. Ik heb er echt zin in! We gaan naar Babymax en Babydump (in Veenendaal).

16. Chanty24

Chanty24 Actief lid

Zo ik meld me weer even.
    Heb vandaag weer gewerkt.
    Heb vandaag te horen gekregen dat ik me voor niets zorgen heb gemaakt om mn baan. Ze zijn allemaal erg blij en mag gewoon mn nieuwe functie behouden! :D
    Dus het kan nu niet meer stuk. Heb mezelf maar een bos rozen cadeau gedaan!

Morgen gaan we een datum prikken om te gaan shoppen voor een babykamer. Want de levertijd is ook best lang.
    En heb ergens gelezen dat je babykamer toch langer moet luchten om alle dampen van de fabriek kwijt te raken.
    Heb er al zin in. Ik heb al veel op internet zitten kijken en heb al wel wat in mn hoofd.
    De kinderwagen hebben we al die had ik in mn vorige zwangerschap gekregen maar helaas nog nooit gebruikt.
    Dus hij is nog helemaal nieuw.
    Johanna veel plezier morgen!

Ik ga nu nog even wat opruimen en ga zo naar mn bed.
    Heb vanavond nog hardgelopen en ben nu kapot!

Liefs Chantal

17. sarai

sarai Actief lid

8 mei 2007
    308
    0
    0
    student/moeder van 2 kids
    velp
    hartstikke bedankt dames :D
    wat zijn jullie al druk met baby spulletjes, ik heb dat helemaal niet, laat staan dat ik er naar gekeken heb :oops:
    niet dat ik niet blij ben met met het beebje, maar mijn dochter is 9 dus denk dat ik er een beetje uit ben :cry:
    maar met het gezellige geklets van jullie komt het vast wel weer terug ;)

18. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    @ smallgirl, jeetje meid, logisch dat je dat soms even kwijt moet. Je hebt alle reden om daarover te klagen, wat mij betreft!

De tijd gaat inderdaad snel! Ik ben al weer 13 weken op weg.
    Helaas heb ik mn 20 weken echo+guo vanmorgen een week op moeten schuiven, omdat mijn man geen vrij kan krijgen van zijn werk die dag. :cry: Balen zeg!
    Maar ja, ik wil ook niet zonder mn mannetje!

19. Johanna1

Johanna1 Bekend lid

15 feb 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    Joehoe, heb net het grote nieuws op mijn hyves gezet. Ga me nu snel aanmelden voor de zwangerhyves.
    Welterusten en tot morgen.

20. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Hallo daar allemaal
    Ik ben weer terug op nederlands bodem en wel een paar tinten bruiner! (en geen zwangerschapsmasker :) )
    We hebben een supervakantie gehad :D
    Hier gaat alles uitstekend. Mijn buik begint te groeien als kool en ik ben niet meer zo moe en misselijk.
    Heerlijk dus!
    Ik hoef maandag pas weer te werken dus ik ga maar eens even flink shoppen de komende dagen hahaha.

Ik heb niet alles teruggelezen, ben maar op 200 begonnen.
    Ik heb wel gezien dat er niemand op het verdrietige lijstje is bij gekomen en dat is goed!

Dames ik zal weer van de partij zijn de komende tijd ;) .

Liefs Joss

Deel Deze Pagina