december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    Dag lieve meiden! I'M BACK!
    We hebben het heerlijk gehad!
    Ik voel me stukken uitgeruster en heb me heerlijk kunnen ontspannen.
    Ik heb alleen wel sinds een paar dagen slapende handen....zomaar uit het niets. Wel erger als ik bv een boekje vasthoud of zoals nu met de muis bezig ben. Donderdag ochtend was het zo erg, het hield wel een uur aan :confused: Ik werd er echt een beetje bang van, herkent iemand dit?
    x Aussie

2. Johanna1

Johanna1 Bekend lid

15 feb 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    hoi dames,

ff een vraagje: weet iemand waar je positiemode in maatje 34 kunt kopen? Ik pas in geen enkele gewone broek meer en heb nu maar 2 positiebroeken. Maar ik pas bijna nooit in een maat 36! Echt heel irritant. Laatst bij de Prenatal van alles gepast en alles zakte zo weer naar beneden. Maar ik kan nergens kleine maatjes vinden. Dus HELP ME! Anders moet ik in m'n onderbroek over straat :)
    groetjes, Marjolein :D

3. Johanna1

Johanna1 Bekend lid

15 feb 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    Heb net trouwens ook ff een fotootje van internet gesloopt van onze babykamer. Staat in mijn album!

4. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Ik had eerst een soort van dichte wasmand als badje gepland, maar meneer was natuurlijk de grote wasbak uit het ziekenhuis gewend, dus toen hij zich één keer afzette (en met z'n hoofdje gelijk tegen de rand aan de andere kant knalde), was duidelijk dat dàt iig niet ging.

Wij hadden een hele onhandige douche (4-kante bak met schuifwanden), waar een badje met standaard gewoon absoluut niet praktisch was. Aangezien je daar bij ons in de keuken binnenkwam, was baden in de keuken vaak ook niet optimaal (vooral toen het kouder werd). Heb dus meestal in de woonkamer 'gebadderd'. Hadden overigens zowieso geen plaats om een badje en standaard op te bergen, dus hebben toen ook voor een tummytub gekozen. Heb hem geloof ik ca 3/4 maanden gebruikt, vooral in de woonkamer (tot hij teveel ging spatten :) ). Maar heb ook veel met hem in de douchebak gezeten (stop erin, laagje water, zelf douche op de rug en dan van tijd tot tijd de stop er ff uit :D ), totdat we daar echt te weinig ruimte kregen, maar toen kon hij inmiddels al zitten, dus zette ik hem meestal in de douchebak in de dichte wasmand.

Nu hebben we een bad. Ga de eerste tijd zeker de TummyTub weer gebruiken (heeft ook maar heel weinig water nodig en het water blijft langer op temperatuur), maar wil eigenlijk toch ook wel een badje, vooral voor wat later (hoef je niet steeds zo over de badrand te hangen en spaart veel water (hebben boiler, die alleen 's nachts het water opwarmd).
    Wil dan alleen eigenlijk wel een standaard, die je op de badrand kunt fixeren (gewone standaard in bad vind ik denk ik niets en omze badkamer is te klein om het buiten het bad neer te zetten). Dacht die wel eens gezien te hebben. Misschien kent iemand hier ze?

Officieel kunnen ze er wel heel lang in (geloof tot ca 8/9 maanden), maar ook al was/is ons zoontje klein van stuk, ik vond het na een maand of 4 dus ook al niets meer voor hem (zette zich toen ook steeds omhoog af). Denk dat ze er idd alleen ècht lang in kunnen als ze relatief klein en/of rustig in bad zijn...

Hij werkt in de bouwsector (vooral greppels voor leidingen e.d. graven) en dat is hier seizoenswerk, dus is er altijd extra druk, omdat alles gewoon vóór het winterseizoen af moet zijn... Ook werkt hij bij een firma uit een ander Bundesland ('provincie'), dus als de opdrachten in onze regio ophouden, zal hij naar de regio van de firma moeten (op dik 1 uur rijden), naar een andere regio of zelfs net over de grens, net waar de firma opdrachten heeft lopen. Dit zou dus betekenen dat tussendoor naar huis rijden geen zin heeft en hij dus daar zou moeten overnachten...

Vind het opzich ook wel lekker dat hij niet zo heel veel thuis is, hoor. Kan ik tenminste lekker m'n gang gaan. :D Maar zo rond etenstijd, mis ik het dus wèl heel erg dat hij er niet is. En in het weekend moet hij toch ook regelmatig nog iets regelen voor z'n werk, dus is 's zaterdags ook niet altijd thuis (of hij moet/wil wat anders doen, zoals dat Jeep-gebeuren, of z'n vader met iets helpen, of...). Ben in het weekend dus ook vaak iig een groot deel van de dag alleen met zoonlief. Vandaag heeft hij weer een tijd lang wat bij de auto gedaan (mijn schade uitbeteren :oops: ), maar is verder voor het eerst sinds lang toch ook veel bij ons geweest. En nu kookt ie (doet ie vaak in het weekend), dus heb uiteindelijk weinig te klagen, toch? :)

Vervelend is alleen nog, dat mijn eigen ouders véél te ver weg wonen om evt. eens te helpen/in te springen en m'n schoonouders hebben een kleine boerderij + oeroma om voor te zorgen, dus daar kan ik ook nauwelijks beroep op doen.

5. wolly

wolly Niet meer actief

Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Peetje08 (tijdelijk afwezig) of aan Wolly, niet aan ons allebei, want anders gaat het nog dubbel ;) De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008

29 november 2008
    Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh ks - BV/FV: BV
    Jacoba 25 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?

01 december2008
    Wossie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Essie23 ... jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    02 december2008
    Chida 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Monique4 20 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Mamamanuela 25 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Yonfi .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Roxstar 19 jaar, ? kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    03 december2008
    Riddle 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Ranjeewha18 20 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Juut 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    04 december2008
    Dimmel 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Thirsa 24 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    05 december2008
    Mamatje 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    06 december2008
    OemMujahid 22jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV
    Sheri 37 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Mama05 30 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Dagdromer 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    07 december2008
    Tweety123 39 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Geja1981 27 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Rv1 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Marijee 20 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    08 december2008
    Wolly 29 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Consider 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Gwendo76 31 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Mir5555 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - keizersnede - FV/BV: FV
    09 december2008
    Sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    10 december2008
    11 december2008
    Matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Aussie73 35 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    12 december2008
    Marlieke10 32 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    2deKleine 25 jaar, 2de kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Cindy80 27 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Jannegie 27 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    HertogJan 33 jaar, 3de kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    13 december2008
    Joss81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    14 december2008
    Marit80 27 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Mootjen 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    15 december2008
    Marleen4683 24 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Dora2003 .. jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    ZonYvon .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Parel1988 20 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    16 december2008
    Wardi 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    17 december2008
    Maria04 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh? - FV/BV: BV
    Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    18 december2008
    Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV
    19 december2008
    Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Kweenie 30 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? FV/BV: ?
    20 december2008
    Sarodo 30 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV
    Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Sarai 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    21 december2008
    Goglezzz (Wieteke) 33 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    22 december2008
    1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    23 december2008
    Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    24 december2008
    Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV
    Heathcliff .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Guusje2001 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Susanbenjamins 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    25 december2008
    Natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Marijke84 24 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: BV
    Manny82 25 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: ?
    26 december2008
    27 december2008
    Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    28 december2008
    Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: zh - FV/BV: ?
    29 december2008
    Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ?
    30 december2008
    31 december2008
    Marylous 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV

Een mooie dag in december 2008
    Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv
    Bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    Mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?

Een mooie dag in januari 2009
    04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden)
    Iuno 28 jaar, 2e kindje - denkt: een klein mensje ;) - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV

83 Zwangere meiden in December

Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn :cry: We denken aan jullie!
    Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy

Agenda

Juni
    17: Wolly gyn 4de echo, uitslag bloedonderzoek, urine inleveren
    17: Marleen4683 vk, naar het hartje luisteren
    18: 1ekindje gyn
    18: Lola 4e echo
    19: Marientje gyn
    20: Joss81 vk
    21: Monique pretecho
    23: Natascha78, vk vervolgafspraak
    24: Peetje08, gyn en anesthesist
    24: Susanbenjamins vk
    24: Johanna1
    24: Vis1978 verloskundige (controle)
    24: Iuno volgend onderzoek + echo
    25: Aussie73 volgende afspr
    26: Goglezzz vk
    27: Sylvia79 3e echo gyn
    30: Tinker vk intake
    30: Dimmel vk
    30: Maryloes volgende afspr

Juli
    01: Manny82 vk
    02: Smallgirl77 20-weken echo
    02: Lola1982 vk
    07: Sarai vk
    15: Monique4 20-weken echo
    15: Kweenie vk/hartje luisteren/info over de 20-weken echo
    16: Peetje08 20-weken echo
    16: Marijee controle vk
    18: Smallgirl vk
    21: OemMujahid 20-weken echo
    23: Vis1978 20 weken echo
    24: Chanty 20-weken echo
    25: 2deKleine 20-weken echo

Aug
    05: marleen Naar het zh voor guo (ws in combi met de 20-weken echo)
    06: Manny 20-weken-echo

@Jacoba: Ik weet niet of je het wilt maar ik heb je bij de bevallingsdatum van Nov gezet, als je het niet wilt dan geef maar even een gil ;)

@Lola: Je staat er weer bij :)

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    haha! Dank je!

7. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Hallo dames,

Ik heb niet alles gelezen maar volgens mij gaat alles hier wel goed.
    Zag dat er een aantal meiden vol trots het babykamertje aan hun fotoboek hebben toegevoegd dus ik kon niet achterblijven :D .
    Ook kamertje toegevoegd. Simpel maar met een leuk zilvergrijs accent.

@ Aussie.. Welkom terug :) Niet toevallig een mooi buik/strandfoto?

@ Johanna... Maatje 34...jij b*tch haha... Ga maar lekker in je onderbroek lopen....*steekt tong uit* Mooi maatje hoor! Maar even denken...poei... denk dat je echt even moet googlen...Misschien is bijvoorbeeld onderstaande link wat? Heb je verschillende maten, ook xs en 34 (niet alles).

http://www.future-maman.nl/Default.aspx?nr=48&group=3

Oooooh en vergeet ik bijna te vertellen dat ik toch een angelsound heb gekocht... :oops: .... Kon het niet laten... heb er één via marktplaats besteld en hoop m in de loop van de week te ontvangen. Is 11 weekjes gebruikt dus dat valt nog mee toch? Tsja...ik moet ook zoooooooo lang wachten tot ik weer naar de vlos mag....

Verder gaat hier alles goed. Heb weer aardig kunnen bijtanken dit weekend dus morgen weer vol energie aan het werk. Bussen rijden dan ook weer dus niet meer afhankelijk van mijn baas haha.

Lieve meiden, fijne avond nog ...tot morgen :D

Kweenie

[/img]

8. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Bij de eerste, hadden we maar 1 klein slaapkamertje en een kleine woonkamer, waar we toevallig al een (gewone) commode in hadden staan. Wiegje hadden we al ('familiestuk') en kleertjes (vooral jongens), konden we allemaal van m'n zus in 'bruikleen' krijgen, dus hoefden we toen nauwelijks wat te hebben.
    Hebben dacht ik met ca 25/30 weken het matrasje voor het wiegje gekocht en de wiegeset (hemeltje + beddegoed) + bijbehorend aankleedkussen en slaapzak besteld. Ook zo rond 30 weken de kinderwagen + autostoeltje/ligbak besteld en een babyphoon (laatste via ebay). Wiegeset hebben we uiteindelijk van mijn oma gekregen, kinderwagen etc. van onze ouders en de babyphoon van een tante van m'n man. Kinderwagen was er geloof ik met ca 32 weken, maar de wiegeset kwam pas met bijna 37 weken en de babyphoon zelfs pas met 39/40 weken (was al 2x geleverd, maar het transportbedrijf kon ons adres blijkbaar niet vinden, dus werd het steeds teruggestuurd ](*,) )
    Op zich alles nog op tijd, zou je zeggen. Is ook wel zo, was het niet dat ons manneke dus besloten had dat het met bijna 35 weken al welletjes was geweest in mama's buik... :rolleyes:
    Manlief heeft de wiegeset dus precies de dag vóór we uit het ziekenhuis wegmochten kunnen ophalen en 'installeren'. En toen de babyphoon eindelijk kwam, waren we dus al ca 2 weken thuis...

Deze keer hebben we ècht zo goed als niets 'nieuws' meer nodig, maar wil voor de zekerheid (= voor m'n eigen rust) tòch zorgen dat alles zo vanaf week 34/35 'gebruiksklaar' is/staat... :)
    Enige wat we nù al hebben gekocht voor de baby is een plusche knuffel (zo'n hele héérlijke zachte :) ), maar dat alleen omdat ie nu maar 1/3 van de prijs was. ;)

Subsidies e.d. kun je hier pas nà de geboorte regelen ('zwangerschapsverlof' met ca week 30/31), opvang hebben wij niet nodig en voor zwangerschapsgym kun je je hier ook pas zo vanaf week 30 aanmelden...
    Geen stress hier dus! :D

9. smallgirl77

smallgirl77 Bekend lid

17 okt 2007
    523
    0
    0
  10. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    @ Smallgirl, Zo zeg, dat is een verschil!
    Ik wou dat er bij mij al iets te zien was....

@ Kweenie, Mooie kamer hoor!
    En ik heb er idd ook aan zitten denken om via marktplaats of zo een angelsound te kopen. Moet het er nog maar es met mn ventje over hebben.

Hier alles prima, helaas vanmorgen wel weer zo vroeg wakker :(
    Ik ben zo blij dat ik me wat minder moe voel! Ik had vorige week nog het idee dat dat misschien wel tijdelijk zou zijn, maar nee hoor!
    Ik voel me zoveel beter en kan nu ook echt genieten van het zwanger-zijn! Heel fijn! :D

11. Johanna1

Johanna1 Bekend lid

15 feb 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    haha, ja erg he? :oops: Het leukste was dat ik op de link klikte en kleren in de maten 42/44 en 46 zag als eerste! :) Maar ze hebben daar idd kleine maatjes. THANKS! :thumup: Super! Ik ga vanavond gelijk ff kijken.

12. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    hallo hier ben ik dan ook nog eens wij hebben nog niets aangekocht ik heb wel nog heel veel dingen van mijn eerste maar we gaan toch ook enkele nieuwe spulletjes kopen hoor zoals wieg en buggy verzorgingstafel enz... maar dat doen we binnen 4 weken dan gaan we in verlof voor 3 weken dus kunnen we dan lekker relax gaan schoppen :D

13. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Goede morgen,
    ik merk dt ik alles weer ben vergeten :oops: Nou ik ga proberen om toch te antwoorden :)

Iuno, Mijn ventje is ook heel weinig thuis, hij werkt nog niet. Hij zit nog op school.. Wij wonen in Almere en hij zit op de TU in delft.., 2uur heen en 2 uur terug.
    En als hij thuis is, is hij te vinden voor/achter zijn Laptop.. en gaat veel later dan mij naar bed... Ik zie hem dus eigenlijk als hij thuis komt, (samen eten) en dan ben ik zo op dat ik naar mijn bed ga :(
    maar volgende week dinsdag heeft ie zomervakantie :)

Johanna, Mooi kamertje :)

over de kamer,
    Wij hebben de kamer van sam gekocht rond de 16 week... en pas 30 ste week in elkaar gezet (we gingen nog verhuizen).. Toen hebben we de ramen alsmaar open gezet... als ie nieuws is. stinkt het echt bah hihih..!

Aussie... WELKOM TERUG...

Smallgirl.. Mooie buik hoor :)

Sylvia, ook wij gaan heel weinig kopen hoor.. Alleen een duo wagen, en een bedje.. (kleding als het een meisje is) hoor :)
    ------

14. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    Dag dames,

Ook weer even een snel berichtje van mij. Zit op mijn werk en heb niet veel tijd om te schrijven, want erg druk. Als ik namelijk vrij heb of met vakantie ben, is er niemand die mijn werk overneemt, dus is het na de vakantie altijd meteen erg druk :(.
    Ik heb 's avonds vaak de puf niet om weer achter de PC te kruipen, dus ik schrijf misschien niet zo vaak, maar lees wel mee hoor!

Erg lekker weekend gehad, gisteren de hele dag in de zon in Scheveningen. Vriend had een beachsoccer toernooi en haalde uiteindelijk de finale (die helaas niet gewonnen werd). Was een lange, vermoeiende dag, maar wel erg gezellig. Wel een beetje moe nu, maar dan moet ik vanavond maar eens op tijd naar bed.

Vanavond weer een buikfoto maken en dan zal ik ze daarna allebei (ook eentje van 13 weken) in mijn album zetten.

Fijne dag allemaal!

15. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Acissej @ wij hebben bij de eerste ook gewacht tot zo'n 16 weken, we al heel snel ingeschreven bij KDV en kraamzorg, want anders zou je wel eens te laat kunnen zijn. hangt ook af waar je woont natuurlijk.

Aussie @ heerlijk dat je zo genoten hebt van je vakantie. Dat van je handen herken ik niet.

Johanna @ heb je al op internet gekeken. Ik weet dat vero moda ook een internetsite heeft van zwangerschapskleding. misschien dat er daar wat voor je staat. Lastig. Ik moest vanwege mijn lengte ook naar een speciale zwangerschapswinkel voor een spijkerbroek die lang genoeg was en kon daar 100 euro voor neer tellen. Vond ik ook wel erg veel, maar ja, wilde ook een spijkerbroek die lekker zou zitten.

Iuno @ hoe doe jij dat met die verschillende quotes. Mij lukt het maar om één keer iemand te quoten en dan kan ik niet meer terug?

leuke foto's. Moet ik me ook nog eens in gaan verdiepen hoe ik dat moet doen.

Groetjes!

16. Johanna1

Johanna1 Bekend lid

15 feb 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    Victoria, bedankt, ik wist niet dat Vero Moda ook positiemode verkoopt. Ga ik daar ook ff kijken.

17. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    @kweenie, ik heb wel een foto maar ik lijk op een spartelende schildpad hahaha ik zal hem straks erop zetten! gr Aussie de Schildpad

18. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    @ victoria, ik krijg dat ook niet voor elkaar, die verschillende quotes!

19. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    hai dames

ik hoop dat alles goed gaat...
    Hier gaat alles zijn gangetje..
    Maar nou moet ik toch even kwijt
    dat ik me een beetje zorgen maak om
    me beebje...
    Ik ben bang dat het niet meer leeft :(:(
    Ik voel totaaaaal niks meer...
    Me misselijkheid en pijnelijke borsten
    zijn helemaal verdwenen...
    Maar op de 1 of andere manier blijf het in me
    hoofd spoken dat het hartje misschien niet meer
    klopt :(
    IK heb pas volgende week dinsdag een afspraak
    bij de vk...
    Dus ik ben ergggg benieuwd :(...

20. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    @ oem, dat is niet leuk zeg.
    Hoe lang ben je al niet meer misselijk en heb je geen pijnlijke borsten?
    Ik heb de ene dag ook meer last van die dingen dan de andere dag.
    Gelukkig mag ik morgen naar de vk.
    Als je je erg zorgen maakt zou ik je vk bellen of ze even het hartje op kan zoeken.

Deel Deze Pagina