Héé meiden, Gelukkig geen last meer van misselijkheid, maar wel ontzettende onrustige benen waardoor ik al 3 dagen amper heb geslapen... Ben elke nacht rond 3.00u wakker en kan dan ook niet meer slapen waardoor ik erg prikkelbaar word en weer extreem veel last krijg van hoofdijn...."ZUCHT"heb echt m'n nachtrust nodig Hebben jullie daar ook zo'n last van? @Acissej: Wij zijn ook nog niet zo bezig met kinderkamers etc etc....ik wacht ook de 20 weken af en dan ga ik eens kijken wat we allemaal nog moeten hebben. Moet eerlijk zeggen dat wij heel veel krijgen. De zus van mijn vriend is 2 jaar geleden bevallen en al haar baby spullen mogen wij lenen..... @Kweenie: Toch maar 'n angelsound gekocht hihi...Leuke baby kamer hebben jullie gekocht! @Smallgirl: Wat 'n verschil al zeg...super! @Oemmujadhid: Ik schrok ervan toen ik je berichtje las.....wat lijkt me dat erg, als je dat zo voelt....Is het anders geen optie om de vk even te bellen, en je verhaal uit te leggen? Lijkt me namelijk erg frustrerend om nog 'n dikke week in onzekerheid te moeten zitten....I.i.g heel veel sterkte meis, en hopelijk kunnen ze je snel geruststellen! Iedereen verder 'n fijne dag, Liefs Wieteke
Hey mede-zwangeren! Hier ben ik ook even weer. Weekje in roemenië geweest. Heb dus niet alles bijgelezen, maar zie wel dat jullie druk met kamertjes enzo bezig zijn. Tja, wij moeten eerst nog een huis bouwen, dus heb niet zo´n haast met het kamertje . Verder verloopt alles prima. Voel me goed en buik groeit mooi. @ Oem: Ik heb ook geen pijnlijke borsten en rommelende darmen meer. Ze zeggen toch dat na de 3 maanden de leukste periode aanbreekt? Dus dit is alleen maar gunstig denk ik. Kwaaltjes verdwijnen en nu kun je lekker genieten! Ik voel me ook regelmatig "niet zwanger", vind dan dat mn buik ook één grote vetrol kan zijn, hihi.... @ Smallgirl: Las dat je je paard gaat verkopen. Jammer hoor. Vast een moeilijke beslissing. Tijdgebrek?
Lieve Oem, probeer je te ontspannen meisje! Je moet ervan genieten! Ik snap dat je er niets aan hebt dat ik dit zeg maar ik vindt het zo rot voor je dat je jezelf steeds zo bang maakt! Probeer die knop om te zetten en denk: Alles is goed, mijn mopje is heerlijk aan het groeien, ik voel me ook weer heerlijk! Dus FEEST, genieten geblazen! Ik gun het je zo om je blij en gelukkig te voelen niet angstig en onzeker en bang! x Aussie
Marleen: Ik heb het nu al 3dagen... en ik ben er ook helemaal niet gerust op wieteke: bedankt voor je steun.. Mijn vk denken nogal snel dat vrouwen zich aanstellen..dus ze zeggen niet snel kom maar langs Jannegie: Ik voel helemaal niks terwijl ik me beebje begon te voelen sinds een aantal daagjes voel ik helemaal niks meer in me buik... Dus dat genieten zit er bij mij nu even niet in
Nou ik heb een gruwelijke buik foto on mijn album geplaatst hoor! Als ik door blijf groeien dan is mijn kind denk ik 20 pond hahahaah Ik ben er trots op hoor! begrijp me niet verkeerd maar ik vindt het shokking dat ik zo snel al een dikke buik heb. Ben inmiddels al 4 kg aangekomen. Ik was al flink hoor maar een dikke buik had ik echt niet! Nou geniet ervan en lachen mag hihihi gr Aussie
dank je wel voor je suppppper lieve berichtje.. Ik weet niet wat dat is met mij.. Soms ben ik gewoon zo angstig Maar ik probeer me gelukkig te voelen.. Ik denk dat ik pas echt gerust ben als we de 20-weken echo hebben gehad... Ik probeer niet pessimistisch te zijn.. maar ik denk meer uit zelfbescherming ofzo.. Wel vind ik dat je een SUPPER MOOIE BUIK HEB! je lijkt echt ZWANGER
Graag gedaan Oem, ik herken het wel een beetje hoor, voor ik mijn tweede echo kreeg had ik allerlei enge dromen, dat ik echt huilend wakker werd. Toen heb ik besloten: En nu is het klaar! Ik ga alleen nog maar positief denken en voelen! En weet je hoe ik dat kan? Ik geloof dat de babies het voelen als wij angstig of verdrietig of boos of wat dat betreft gelukkig of bij zijn dus als jij je k.t voelt dan projecteer je dat gevoel op je babe, nou lieve Oem dat lijkt me genoeg reden om die kop[ om te kunnen zetten of niet soms! JUST DO IT! Make me proud girl! hele dikke kussen voor jou!
hhihihih als je het zo zegt dan zit er inderdaad niet zo veel op dan alleen HAPPY voelen... Hihih ik waardeer het echt van je Aussie ik ga me best doen... En wie weet misschien ga ik me beebje dan weer voelen... IK DOE ME BEST dikke knuffels terug
Volgens mij is dit zelfs wetenschappelijk bewezen! Ben zelf af en toe ook onzeker, omdat ik al vanaf het begin nagenoeg niets merk van m'n zwangerschap. Enige 2 'kenmerken' waar ik 'houvast' aan heb, zijn een duidelijk langzamere stofwisseling en een beginnend buikje... Verder helemaal niets dat duidt op een (goede) zwangerschap. Maar zoals Aussie al schreef: je schiet er gewoon helemaal niets mee op de hele tijd onzeker te zijn of negatieve gedachtes te hebben, het is idd zelfs eerder slecht voor de baby! Probeer er dus toch vertrouwen in te houden, hoe moeilijk dat soms ook is. Gewoon bij het 1e stuk dat je wilt quoten op de 'quote-knop' drukken, dan de hele hap markeren (shift + pijl naar beneden/END, of met de muis), op de 'control-knop' drukken en tegelijk de 'c' (of via de muis 'copiëren' kiezen). Daarna via de 'terug' knop van explorer terug naar het topic. Bij het volgende bericht dat je wilt quoten weer op de 'quote-knop' drukken en dan voor (of na) dit gequote bericht het gecopieerde stukkie plakken. Dan kun je beide quotes evt. inkorten (maakt het overzichtelijker ) en beantwoorden. Wil je nog meer quotes in één berichtje, gewoon steeds de quotes die je al in één berichtje hebt staan, copiëren en in de volgende quote plakken. Oh ja, je moet alleen ff opletten dat bij elke quote aan het begin [ quote="naam van degene die je quote"] staat (maar dan zonder spatie aan het begin en niet schuingedrukt ) en aan het einde [/quote] ...
Lieve OEM, Je hoeft je kindje ook niet elke dag te voelen, Die fouten maken heel veel mensen, pas bij 28 weken ofzo Het is allemaal even prachtig en mooi, als je je kindje voor het eerst voelt, dat gevoel wil je nooit meer loslaten.. Maar ik heb het zelf ook gehad, (nu ook weer) ik denk dat ik hem voel. en dan een paar dagen weer niet.. soms wel gewoon een week. bij sam heb ik rond de 16 week een keertje voelen schoppen, daarna pas met 17/18 week... en toen waren ze gigantisch sterk! en zorg dat je je geen zorgen maakt ( geen goede zin) bel anders even je VK groetjes
@Aussie: je hebt een hele mooi buik hoor! De mijne is nog niet zo dik. Ik ben een beetje jaloers haha!
Zelfs met 30 weken voelde ik mijn zoontje lang niet elke dag, hoor! Daarna had hij de gewoonte om overdwars te liggen en permanent met 'iets' (kont?) tegen m'n ribben te drukken. Voelde hem toen dus wèl elke dag, zogoed als de hele dag, maar weet niet of je dáár nu weer zo blij mee moet zijn (was niet bepaald een lekker gevoel)...
hahah.. Sam schopte ook mijn ribbenkast inelkaar hihih..! daar was ik inderdaad ook niet echt blij mee hahahaha
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Peetje08 (tijdelijk afwezig) of aan Wolly, niet aan ons allebei, want anders gaat het nog dubbel De lijst blijft dan netjes en up-to-date. DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 29 november 2008 Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh ks - BV/FV: BV Jacoba 25 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 01 december2008 Wossie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Essie23 ... jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 02 december2008 Chida 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Monique4 20 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Mamamanuela 25 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Yonfi .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Roxstar 19 jaar, ? kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 03 december2008 Riddle 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Ranjeewha18 20 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Juut 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 04 december2008 Dimmel 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Thirsa 24 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV 05 december2008 Mamatje 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 06 december2008 OemMujahid 22jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV Sheri 37 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Mama05 30 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dagdromer 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 07 december2008 Tweety123 39 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Geja1981 27 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Rv1 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Marijee 20 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 08 december2008 Wolly 29 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Consider 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Gwendo76 31 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Mir5555 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - keizersnede - FV/BV: FV 09 december2008 Sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV 10 december2008 11 december2008 Matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Aussie73 35 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 12 december2008 Marlieke10 32 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 2deKleine 25 jaar, 2de kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Cindy80 27 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Jannegie 27 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV HertogJan 33 jaar, 3de kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 13 december2008 Joss81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV 14 december2008 Marit80 27 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Mootjen 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 15 december2008 Marleen4683 24 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dora2003 .. jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? ZonYvon .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Parel1988 20 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 16 december2008 Wardi 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 17 december2008 Maria04 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh? - FV/BV: BV Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV 18 december2008 Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV 19 december2008 Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Kweenie 30 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? FV/BV: ? 20 december2008 Sarodo 30 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Sarai 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - bevalling: thuis - FV/BV: BV 21 december2008 Goglezzz (Wieteke) 33 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV 22 december2008 1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 23 december2008 Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 24 december2008 Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV Heathcliff .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Guusje2001 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Susanbenjamins 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ? Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 25 december2008 Natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Marijke84 24 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: BV Manny82 25 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: ? 26 december2008 27 december2008 Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 28 december2008 Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: zh - FV/BV: ? 29 december2008 Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ? 30 december2008 31 december2008 Marylous 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV Een mooie dag in december 2008 Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv Bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ? Mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Een mooie dag in januari 2009 04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden) Iuno 28 jaar, 2e kindje - denkt: een klein mensje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 83 Zwangere meiden in December Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn We denken aan jullie! Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy Agenda Juni 17: Wolly gyn 4de echo, uitslag bloedonderzoek, urine inleveren 17: Marleen4683 vk, naar het hartje luisteren 18: 1ekindje gyn 18: Lola 4e echo 19: Marientje gyn 20: Joss81 vk 21: Monique pretecho 23: Natascha78, vk vervolgafspraak 24: Peetje08, gyn en anesthesist 24: Susanbenjamins vk 24: Johanna1 24: Vis1978 verloskundige (controle) 24: Iuno volgend onderzoek + echo 25: Aussie73 volgende afspr 26: Goglezzz vk 27: Sylvia79 3e echo gyn 30: Tinker vk intake 30: Dimmel vk 30: Maryloes volgende afspr Juli 01: Manny82 vk 02: Smallgirl77 20-weken echo 02: Lola1982 vk 07: Sarai vk 15: Monique4 20-weken echo 15: Kweenie vk/hartje luisteren/info over de 20-weken echo 16: Peetje08 20-weken echo 16: Marijee controle vk 18: Smallgirl vk 18: Dimmel 20-weken echo 21: OemMujahid 20-weken echo 23: Vis1978 20 weken echo 24: Chanty 20-weken echo 25: 2deKleine 20-weken echo Aug 05: marleen Naar het zh voor guo (ws in combi met de 20-weken echo) 06: Manny 20-weken-echo @Dimmel: Ik heb je afspr erbij gezet. @Oem: Hopelijk is er niks aan de hand, ik zou toch de vk bellen. @Goglezzz: Ja ik heb dat ook, slaap super slecht. Ik wordt soms wel om de 2 a 3 uur wakker om te plassen en kan dan moeilijk weer in slaap komen. En als ik dan sochtends er weer uit moet ben ik helemaal kapot Vanacht heb ik eindelijk na heel wat nachten een keer door kunnen slapen, werd pas om 5 uur wakker. @Ik heb een paar mooie buikjes voorbij zien komen, mooi hoor
hey Ranj... Dank je wel voor je lieve berichtje Het is wel geruststellend.. Ik heb het met mijn vk er over gehad ze vertelde me dat ik me idd ook niet al teveel zorgen hoefde te maken... ze zei dat als ik me erg onzeker voel ik ook aan het einde van deze week kon langkomen.. Ik ga proberen om het vol te houden tot Volgende week dinsdag..zo niet ga ik gewoon even Wolly: Jij ook erg bedankt voor je lieve berichtje Ik heb veel aan jullie lieve mama's... jullie begrijpen het als er iets is of als ik ergens onzeker over ben.. Gewoon weg omdat jullie in de zelfde fase zitten Dank je wel daarvoor dikke KNUFFELS!
Hallo alle december mama`s Sinds vandaag mag iedereen het weten en zal ik ook nu mijn berichtje met mijn naam doen Ik heet madelinde en kom uit dedemsvaart we hebben een dochter van 2,5 jaar. lieve oem hoe gaat het nu? je moet echt positief blijven dat is echt toch het beste! En probeer te ontspannen als het lukt of zoek afleiding want als je er de hele tijd aan blijft denken wordt je gek...... En anders gewoon de vk bellen en zeggen ik kom vandaag langs hoe laat schikt het! het is maar 2 minuten werk voor hun! Bij onze vk kun je meestal de zelfde dag nog terecht dus je niet laten afschepen! Ik lees echt bijna alle dagen mee en vind echt dat jullie mooi kamers hebben! Wij hebben onze kamer toen ook nieuw gekocht zal eens kijken of ik nog een foto heb (hij staat nu op zolder) En ik ben ook jaloers op jullie mooie buiken bij mij is helaas nog niks te zien! Ben ook nog niet aangekomen val eigenlijk alleen maar af! (ben ik wel blij mee hoor) Vorige zwangerschap kon je bij mij pas met 30 weken zien dus hoop nu iets eerder! Liefs Madelinde
Hallo meiden Kom me ook weer even melden na een weekend werken. Moest ook vandaag nog werken. Aussie welkom terug van vakantie. Wat heb je al een mooie buik zeg! Oem wat vervelend dat je je zo onzeker voelt. Ik hoop dat je je gedachten snel weer positief kunt krijgen. Ook beter voor je lichaam. Ik heb ook wel eens van die gedachten en zou dan het liefst meteen naar de winkel rennen voor zo`n angelsound. Maar doe dat dan maar niet en probeer dan maar weer positief te denken. Is niet altijd makkelijk ik weet het. Maar zet m op! En bij 14 weken je kindje voelen is best al heel vroeg. Miss is dat een teken geweest maak je geen zorgen ik ben er en laat over een paar weekjes weer merken dat ik goed groei en er nog ben. En als je het echt niet lukt ga gewoon naar de vk en vraag of ze even willen luisteren! Hier gaat het eigenlijk allemaal wel prima. Volgende week vrijdag gaan we kijken voor een babykamer! Heb er zin in. Ik had een mooie op internet gezien maar kan m niet meer vinden weet niet meer welke winkel het was Ik weer even verder moet morgen naar school en heb nog wat huiswerk wat ik af moet maken. Ben helaas pas vrijdag vrij. Heb niet goed naar mn rooster gekeken. Dus ben benieuwd hoe ik me aan het einde van de week voel. Als ik een tijdje niet post ben ik in een diepe slaap gevallen! Liefs Chantal