december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Hoi..
    Ik voel me onwijs schuldig :(
    Ik heb mijn ventje echt heel weinig gezien.. hij heeft het erg druk met zijn deadline.. die donderdag/vrijdag afgelopen is..
    Eindelijk tijd voorelkaar, enzo :)

maar nu komt het..

Mijn schoonbroertje komt net aan de deur, met de vraag of hij Arie mocht bellen.. tuurlijk mag hij dat, dus hij Arie bellen.. en hij is uitgenodigd om naar BAZEL/BASEL tegaan om de wedstrijd Nederland- nogwat op het grote scherm te kijken..
    dat is natuurlijk ECHT SUPER LEUK.. (helaas ben ik niet uitgenodigd :( ) en een SUPER KANS,.
    Mooie AFSLUITING VOOR HET HARDE WERKEN..

Ik wil dit niet verpestten voor hem, en heb gezegd, dat ik niks tegen hem ga zeggen of ik wel wil dt hij gat of juist niet... (heb wel gezegd dat het een UNIEKE kans is)
    Maar of ik het nou echt zo leuk vind :rolleyes: HELPP

2. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Hihi, Ranjeewha, wat herkenbaar! Ik snap je gevoel wel. Jullie zien elkaar al zo weinig. Maar wat je zelf zegt, dit is een ongelooflijke kans voor hem! Gewoon het hem gunnen en zelf ook wat leuks gaan doen.... Pfff... moeilijk hè.

@ oem: Nu heb je zoveel geruststellende berichtjes gehad... Het komt vast helemaal goed, jij krijgt een super echo en in december een wolk van een baby ;) .

3. Ranjeewha18

jannegie, dat is het nou juist..
    Ik wil hem het zo graag gunnen, Maar weetje wat het is.. ik GUN mij ook een keer iets leuks, ZONDER KIND....
    En dat heb ik echt even nodig..

Oh, wat klink ik toch EGO

4. wolly

wolly Niet meer actief

Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Peetje08 (tijdelijk afwezig) of aan Wolly, niet aan ons allebei, want anders gaat het nog dubbel ;) De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008

29 november 2008
    Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh ks - BV/FV: BV
    Jacoba 25 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?

01 december2008
    Wossie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Essie23 ... jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    02 december2008
    Chida 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Monique4 20 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Mamamanuela 25 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Yonfi .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Roxstar 19 jaar, ? kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    03 december2008
    Riddle 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Ranjeewha18 20 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Juut 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    04 december2008
    Dimmel 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Thirsa 24 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    05 december2008
    Acissej 28 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV ?
    Mamatje 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    06 december2008
    OemMujahid 22jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV
    Sheri 37 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Mama05 30 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Dagdromer 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    07 december2008
    Tweety123 39 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Geja1981 27 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Rv1 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Marijee 20 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    08 december2008
    Wolly 29 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Consider 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Gwendo76 31 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Mir5555 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - keizersnede - FV/BV: FV
    09 december2008
    Sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    10 december2008
    11 december2008
    Matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Aussie73 35 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    12 december2008
    Marlieke10 32 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    2deKleine 25 jaar, 2de kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Cindy80 27 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Jannegie 27 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    HertogJan 33 jaar, 3de kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    13 december2008
    Joss81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    14 december2008
    Marit80 27 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Mootjen 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    15 december2008
    Marleen4683 24 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Dora2003 .. jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    ZonYvon .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Parel1988 20 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    16 december2008
    Wardi 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    17 december2008
    Maria04 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh? - FV/BV: BV
    Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    18 december2008
    Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV
    19 december2008
    Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Kweenie 30 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? FV/BV: ?
    20 december2008
    Sarodo 30 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV
    Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Sarai 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    21 december2008
    Goglezzz (Wieteke) 33 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    22 december2008
    1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    23 december2008
    Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    24 december2008
    Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV
    Heathcliff .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Guusje2001 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Susanbenjamins 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    25 december2008
    Natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Marijke84 24 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: BV
    Manny82 25 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: ?
    26 december2008
    27 december2008
    Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    28 december2008
    Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: zh - FV/BV: ?
    29 december2008
    Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ?
    30 december2008
    31 december2008
    Marylous 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV

Een mooie dag in december 2008
    Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv
    Bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    Mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?

Een mooie dag in januari 2009
    04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden)
    Iuno 28 jaar, 2e kindje - denkt: een klein mensje ;) - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV

84 Zwangere meiden in December

Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn :cry: We denken aan jullie!
    Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy

Agenda

Juni
    17: Wolly gyn 4de echo, uitslag bloedonderzoek, urine inleveren
    17: Marleen4683 vk, naar het hartje luisteren
    18: 1ekindje gyn
    18: Lola 4e echo
    19: Marientje gyn
    20: Joss81 vk
    21: Monique pretecho
    23: Natascha78, vk vervolgafspraak
    24: Peetje08, gyn en anesthesist
    24: Susanbenjamins vk
    24: Johanna1
    24: Vis1978 verloskundige (controle)
    24: Iuno volgend onderzoek + echo
    25: Aussie73 volgende afspr
    26: Goglezzz vk
    27: Sylvia79 3e echo gyn
    30: Tinker vk intake
    30: Dimmel vk
    30: Maryloes volgende afspr

Juli
    01: Manny82 vk
    02: Smallgirl77 20-weken echo
    02: Lola1982 vk
    07: Sarai vk
    15: Monique4 20-weken echo
    15: Kweenie vk/hartje luisteren/info over de 20-weken echo
    16: Peetje08 20-weken echo
    16: Marijee controle vk
    18: Smallgirl vk
    18: Dimmel 20-weken echo
    21: OemMujahid 20-weken echo
    23: Vis1978 20 weken echo
    24: Chanty 20-weken echo
    25: 2deKleine 20-weken echo

Aug
    05: marleen Naar het zh voor guo (ws in combi met de 20-weken echo)
    06: Manny 20-weken-echo

@Acissej: Ik heb je toegevoegd aan de bevallinglijst.

5. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    Hallo allemaal

Ik ben blij dat ik niet de enige ben die nog niks heeft gekocht maar ik hoor het wel meer om me heen hoor dat mensen zeggen heb je nog niks gekocht?
    Ik wil ook wel gaan kijken maar er is zoveel en het is allemaal zo duur en we moeten nog wat dingen doen aan het huis en en ben bang als ik ga kijken ik veel geld ga uitgeven aan dingen die ook niet nodig zijn allemaal.

Ik heb me wel opgegeven voor kraamzorg en een kinderdagverblijf en zwangerschapsgym ben ik mee bezig dat doe ik wel allemaal.
    Maar ik moet zeggen dat het wel veel is wat op je af komt nu.
    Ik twijfel nu ook weer moet ik niet nog een kinderdagverblijf erbij zoeken voor als deze toch geen plek heeft en begin dan erg te twijfelen want straks heb ik geen opvang wat doe ik dan enz.

Maar voor de rest voel ik me lekker en is het gezellig met het EK je voelt dat de zomer er aan komt.

Ik ben wel jaloers op de vrouwen die al lekker een buikje hebben om te showen.
    Ik ben dik en vooral op mijn buik dus het is allemaal niet te zien helaas. Ik zelf zie het verschil niet eens al denk ik wel een van wel laat staan andere al hoor ik wel soms dat ze verschil zien.
    Ik dacht altijd als ik zwanger zou worden dat ik meteen mega dik werd rondom de buik maar het valt zo mee gelukkig dat ik de rest ook niet kan afwachten.

@ wolly dank je wel voor het plaatsen wat betekend fv/bv?
    Gr

6. wolly

wolly Niet meer actief

@Acissej: Ik had je al een pbtje gestuurd daarvoor omdat die er niet op stond.
    Maar BV= borstvoeding en FV= flesvoeding.
    Als je dat weet wat je wilt dan zet ik het erbij voor je.

7. 2deKleine

2deKleine Actief lid

4 jan 2008
    194
    0
    0
    Mama
    Wij hebben ook nog niets gekocht, veel dingen hebben we natuurlijk nog van Yara en ik wil eerst weten wat het gaat worden, want pas als het een jongetje is ga ik kleertjes kopen, voor een meid heb ik nog kisten vol liggen ;)
    Wel gaan we een kamertje voor Yara maken en die moet aangeschaft worden, maar de nieuwe beeb komt in haar oude kamer, dus het word weinig baby shoppen voor deze kleine....

8. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Hoi,

Zo, dat was weer een maandag werken.. Tijd gaat snel, vinden jullie ook niet?

@Smallgirl : Mooi buikje al hoor!

@Marleen: Haha, ook al over een Angelsound aan het nadenken? T is toch wel aanstekelijk he? Fijn dat je je weer wat beter voelt en…morgen hartje luisteren he?

@Johanna…. Graag gedaan. Als je gaat zoeken op positiekleding maat 34 of XS dan kom je vast nog wel meer shops tegen. Als je echt een toppertje hebt gevonden dan hoor ik het trouwens graag. Heb een startpagina en dan kan ik de link daar mooi aan toevoegen.

@ Aussie… Leuke foto ! Maar ik was wel een beetje teleurgesteld, had toch een ander plaatje in mijn hoofd bij ‘een spartelende schildpad’ hihi.

@ Oem: Lieverd, heel begrijpelijk…ik ben af en toe ook bang dat er iets mis is en zo zijn héél veel andere meiden ook wel eens bang denk ik. Dat je misselijkheid over is is normaal. Vaak heb je daar alleen het 1e trimester last van. En het wegvallen van kwaaltjes dat kan geloof ik ook. En ja, eerlijk is eerlijk…het KAN betekenen dat er iets mis gaat maar VAAK is dat niet zo! Het 2e trimester is er één waarin de meeste vrouwen zich weer een stuk beter gaan voelen…en jij dus ook! Kop op he? Stay positive! *knuf*

@ Wieteke: Onrustige benen heb ik ook wel wat last van maar gelukkig niet s’nachts. Geloof dat jij echt da nachtbraker bent meis…Misschien helpt het om voor het slapen gaan even lekker een half uurtje in bad te gaan liggen met lavendelolie ofzo? Of anders lekker een warme douche. En daarna een beker warme melk ofzo. Rondje lopen in de buitenlucht schijnt ook nog wel eens te helpen, ook weer vlak voor het slapen gaan. Rustig tempo, relaxed. En anders – als het echt niet over gaat- eens de huisarts bellen? Misschien heeft hij/zij nog tips.

@ Jannegie: Welkom terug!

@ Iuno: Ik heb ook alleen als symptoom een beginnend buikje maar geloof dat wij allebei vanaf het begin al niet echt symptomen hebben? Vooral s’avonds ben ik helemaal happy met mn toeter!

@Madeline: Fijn dat je het van de daken kunt schreeuwen nu he? Ik vanaf donderdag. Heb mijn oma een verjaardagskaartje gestuurd met het nieuws erin en donderdag ga ik haar even bellen… Daarna kan ik echt niet langer meer wachten! Ik mis de foto van je kamer trouwens!

@ Ranjee… He bah, kan me voorstellen dat je baalt. Maar het is inderdaad wel erg leuk voor je vent! Anders is het misschien wel een leuk idee om een paar vriendinnen uit te nodigen en er een meiden avond van te maken? Ga je moordwijven ofzo huren, kaasbroodjes erbij :) en gezellige avond is gegarandeerd….. En dan kun je gelijk ook een avondje prikken om te gaan stappen ofzo?

Liefs,

Kweenie

9. 2deKleine

2deKleine Actief lid

4 jan 2008
    194
    0
    0
    Mama
    Vanavond een opname gemaakt van de hartslag van onze beeb, dus misschien ook wel leuk om te horen voor de dames die nog erg aan het twijfelen zijn over de angelsound, want dit is het resultaat daarvan met 14 weken zwangerschap :D
    Ben zo trots als ik het hartje zo tekeer hoor gaan :D:D

http://s110.photobucket.com/albums/n85/ ... I_2059.flv

10. wolly

wolly Niet meer actief

Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Peetje08 (tijdelijk afwezig) of aan Wolly, niet aan ons allebei, want anders gaat het nog dubbel ;) De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008

29 november 2008
    Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh ks - BV/FV: BV
    Jacoba 25 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?

01 december2008
    Wossie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Essie23 ... jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    02 december2008
    Chida 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Monique4 20 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Mamamanuela 25 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Yonfi .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Roxstar 19 jaar, ? kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    03 december2008
    Riddle 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Ranjeewha18 20 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Juut 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    04 december2008
    Dimmel 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Thirsa 24 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    05 december2008
    Acissej 28 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Mamatje 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    06 december2008
    OemMujahid 22jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV
    Sheri 37 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Mama05 30 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Dagdromer 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    07 december2008
    Tweety123 39 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Geja1981 27 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Rv1 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Marijee 20 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    08 december2008
    Wolly 29 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Consider 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Gwendo76 31 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Mir5555 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - keizersnede - FV/BV: FV
    09 december2008
    Sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    10 december2008
    11 december2008
    Matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Aussie73 35 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    12 december2008
    Marlieke10 32 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    2deKleine 25 jaar, 2de kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Cindy80 27 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Jannegie 27 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    HertogJan 33 jaar, 3de kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    13 december2008
    Joss81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    14 december2008
    Marit80 27 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Mootjen 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    15 december2008
    Marleen4683 24 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Dora2003 .. jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    ZonYvon .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Parel1988 20 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    16 december2008
    Wardi 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    17 december2008
    Maria04 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh? - FV/BV: BV
    Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    18 december2008
    Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV
    19 december2008
    Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Kweenie 30 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? FV/BV: ?
    20 december2008
    Sarodo 30 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV
    Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Sarai 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    21 december2008
    Goglezzz (Wieteke) 33 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    22 december2008
    1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    23 december2008
    Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    24 december2008
    Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV
    Heathcliff .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Guusje2001 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Susanbenjamins 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    25 december2008
    Natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Marijke84 24 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: BV
    Manny82 25 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: ?
    26 december2008
    27 december2008
    Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    28 december2008
    Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: zh - FV/BV: ?
    29 december2008
    Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ?
    30 december2008
    31 december2008
    Marylous 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV

Een mooie dag in december 2008
    Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv
    Bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    Mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?

Een mooie dag in januari 2009
    04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden)
    Iuno 28 jaar, 2e kindje - denkt: een klein mensje ;) - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV

84 Zwangere meiden in December

Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn :cry: We denken aan jullie!
    Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy

Agenda

Juni
    17: Wolly gyn 4de echo, uitslag bloedonderzoek, urine inleveren
    17: Marleen4683 vk, naar het hartje luisteren
    18: 1ekindje gyn
    18: Lola 4e echo
    19: Marientje gyn
    20: Joss81 vk
    21: Monique pretecho
    23: Natascha78, vk vervolgafspraak
    24: Peetje08, gyn en anesthesist
    24: Susanbenjamins vk
    24: Johanna1
    24: Vis1978 verloskundige (controle)
    24: Iuno volgend onderzoek + echo
    25: Aussie73 volgende afspr
    26: Goglezzz vk
    27: Sylvia79 3e echo gyn
    30: Tinker vk intake
    30: Dimmel vk
    30: Maryloes volgende afspr

Juli
    01: Manny82 vk
    02: Smallgirl77 20-weken echo
    02: Lola1982 vk
    07: Sarai vk
    15: Monique4 20-weken echo
    15: Kweenie vk/hartje luisteren/info over de 20-weken echo
    16: Peetje08 20-weken echo
    16: Marijee controle vk
    18: Smallgirl vk
    18: Dimmel 20-weken echo
    21: OemMujahid 20-weken echo
    23: Vis1978 20 weken echo
    24: Chanty 20-weken echo
    25: 2deKleine 20-weken echo

Aug
    05: marleen Naar het zh voor guo (ws in combi met de 20-weken echo)
    06: Manny 20-weken-echo

@Acissej: Ik heb de BV erbij gezet in de bevallinglijst.

@2deKleine: Ik heb net even geluisterd, wat een mooi geluid he :)
    Echt heerlijk als je het hartje weer gehoord hebt.
    Ik luister bijna elke dag even.

11. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38

Whaaaaah :D wat apart joh! Echt heel raar om te horen... Helemaal als ik me voorstel dat ik dat straks misschien wel hoor als ik de babysound om mijn eigen buik plaats... Dankjewel! Heel leuk om te horen!

12. mamatje

mamatje Actief lid

14 aug 2007
    417
    0
    0
    Hoi dames,
    Hier nog steeds iemand met heeeel veeeel hoofdpijn die maar niet weg gaat...
    Lieve Oem: Je onzekerheid kan ik me wel wat bij voorstellen, maar meid geloof me het zal zeker wel goed gaan met je beebje! Ik moet wel zeggen dat ik harstikke blij ben met mijn angelsound. Soms als ik denk dat het niet goed gaat luister ik meteen naar mijn wondertje en voel ik me meteen opgelucht. O ja nog iets leuks! Morgen gaan we naar van Asten Ik ben benieuwd denk dat ik het zelfde kamertje ga halen als die van jullie! We gaan ook meteen kijken voor een kinderwagen. OOOwww heb er nu al zin in! Ik heb even op hun site gekeken je krijgt 4 dingen erbij als je een complete kamer koopt geldt dat ook voor kamers die afgeprijsd zijn of niet?

Liefs

13. Marientje

Marientje Actief lid

Ik kan niet echt meespreken over grote baby's, mijn zoontje was maar 48 cm en 2 kg 805 ;) Ik ben benieuwd wat het met deze gaat zijn, wie weet net het tegenovergestelde :)

acissej, bij mijn zoontje waren we ook erg laat met het kopen van verschillende spulletjes, de meeste dingen stonden na de geboorte eigenlijk ook nog op de geboortelijst, maar die werden wel snel aangekocht.
    Ook met de geboortekaartjes en suikerbonen waren we erg laat, moest bijna bevallen :oops: Ik vond alles zo snel gaan.

Aussie, welkom terug, mooie buik !

Smallgirl, mooie buik, je ziet het verschil al goed !

Oem, de symptomen kunnen ook verdwijnen omdat je nu al voorbij de 14 weken bent, ik ben ook niet misselijk meer. En in het begin voel je je beebje ook niet elke dag, dus het zal vast allemaal ok zijn, dikke knuff !

2dekleine, wat leuk om te horen zeg :D

Hier gaat het zijn gangetje, gisteren wel een heftige ruzie gehad met mijn vriend. Ik zie hem al zo weinig omdat hij als vrachtwagenchauffeur erg vroeg moet vertrekken en dan ook laat thuis is en dan blijft ie in het weekend ook nog hangen. Deze keer had ik mijn mond eens niet gehouden en zei dat ik het op deze manier echt niet meer zie zitten. En toen werd ie erg kwaad, zei echt vreselijke dingen, ben er nog niet goed van :cry: Vandaag deed ie weer alsof er niets was gebeurd, maar ik kan het niet zomaar naast me leggen. We moeten eens serieus met elkaar praten, als hij dat wilt tenminste :(

14. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    Hoi allemaal,

Heb net even 3 buikfoto's in mijn album geplaatst. Zit een lichte groei in (al zeg ik het zelf). Vandaag had ik voor het eerst een positiebroek aan naar mijn werk en ik kreeg meteen allemaal opmerkingen, leuk hoor!

@Ran: Snap goed wat je bedoelt. Ook al heb ik niet echt te klagen. In vergelijking met jouw vent is die van mij wel vaker thuis, maar soms zegt ie heel enthousiast ja op dingen (meestal voetbal) en dan heb ik ineens een dag in mijn eentje (zo ook afgelopen weekend, hele weekend beachsoccer in Scheveningen, terwijl hij eigenlijk alleen zaterdag zou voetballen). Dan denk ik ook wel eens...wanneer is het weer "Hanneke-dag"? Blijft af en toe lastig, maar je went er ook wel aan.
    Ik zeg....bel idd die vriendinnen op en plan een gezellig avondje bij jou thuis!

@Oem: wellicht een overbodig berichtje, want ik heb al genoeg opbeurberichtjes langs zien komen, maar ik denk ook dat je je geen zorgen hoeft te maken. Het schijnt echt dat de kwaaltjes die je de 1e drie maanden kunt hebben, daarna langzaam verdwijnen. Omdat dan het hormoon Progesteron het overneemt van de HCG. Probeer gewoon positief te denken en te genieten van het wonder dat in je groeit. Ook ik ben weleens angstig hoor, maar ga er toch vanuit dat het allemaal goed gaat.

Ik ga tukken, want ben bekaf. Welterusten allemaal en wie weet tot morgen!

Grtjs,
    Hanneke

15. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    Wat rot zeg! Zou er ook niet tegen kunnen als hij weer zou doen alsof er niets gebeurd is. Ik kan dat ook niet laten zitten en zou dan ook met hem willen praten. Succes ermee en ik hoop dat jullie er snel weer uitkomen.

X

Hanneke

16. Ranjeewha18

VIS... die commentaart die je bij de eerste foto heb geschreven... ben je gek ofzo... DAT IS GEEN VETROL!
    maar je ziet het duidelijk hoor!

2dekleine, Mooi is dat he!

Mamatje, ook zo vak van hoofdpijn? ik ook sinds de zwangerschap, misschien toch even wat mer drinken!

Marientje, ooh wt vervelend voor jou..! Het is niet leuk dat je vent gewoon doet alsof er niks aan de hand is..
    ik hoop dzt jullie ersamen uit komen

17. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    @kweenie: okay okay de foto van de schilpad staat er in !

18. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Leuk hoor al die buikfoto´s. Ik zal zien dat ik er vandaag ook één in mn album krijg.

Marientje: Oh, ik heb ook eens een relatie gehad met een vrachtwagenchauffeur. Ik vond het ook weinig uitmaken of hij nu nationaal of internationaal reed. Altijd weinig thuis.

Tja, nu heb ik een boer, die komt overdag ook vaak binnenlopen. Maar is verder wel altijd ´s avonds lang aan het werk.

Maar even praten is wel belangrijk nu voor jullie. Nu ga je alles maar een beetje opkroppen....

19. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mogge dames!

Leuk al die foto's van die buikjes! Bij mij komt er ook al een opbolling, lijkt meer op een vetrol voor buitenstaanders! ;)

Vandaag ziek gemeld van mijn werk! Ik ben zooo kapot! Echt veelste moe, ik loop al weken met mijn ziel onder mijn arm op het werk!
    Zijn veel collega's afwezig en ik ben continu de crisis-sen van andere collega's aan het oplossen en ik kom amper aan mijn eigen clienten toe!
    EVen een dagje adem pauze, morgen ben ik sowieso vrij, dus even uitpuffen thuis!

20. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    ik ga volgende week ook weer een buikfoto maken dan ben ik16 weken doe ik zo om de 4 weken telkens dan zie ik hoe het aan de buiktenkant ziet en dan de echo aan de binnenkant wel leuk vind ik

mijn vriendin gaat vrijdag voor pretecho ik ben benieuwd of ze gaan zien wat het word ;)

groetjes

Deel Deze Pagina