Zo ben even 8 uur naar mn werk geweest en moet alweer 3 pagina`s bijlezen. Gezllig hoor. Pebbles welkom en gefeliciteerd. Ben blij dat er meer last hebben van kramp in de kuiten ben af en toe een beetje onzeker of het allemaal nog wel goed zit. Voel soms helemaal niets meer mn borsten zijn niet gevoelig meer en de kramp in mn buik is ook niet meer aanwezig. Maar hij lijkt nog wel te grooien pas mn eigen broeken echt niet meer. Mn beebje heb ik nog niet gevoeld maar dat is nog te vroeg. Ook heb ik zo af en toe enorme dorstaanvallen terwijl ik normaal nooit dorst heb. Kom eigenlijk nooit aan de 2l. Ik moet helaas nog twee weken wachten tot ik weer naar de VK mag. Wij willen na de 20 weken echo nog een 3d 4d echo laten maken. Het kost wel wat maar het duurt 30 min en je krijgt er een dvd van en een stuk of 6 foto`s. Ik denk dat ik nadat ik bij de VK geweest ben maar even moet bellen voor een afspraak. Iedreen een fijne avond ga nu nog even bij mn mannetje zitten. Ziet hij me ook nog even. Voordat ik weer mn bedje inrol. Liefs Chantal
Hoi dames, Wij gaan zondag een 2d pretecho laten maken. Jippie ben helemaal blij. Het kost wel wat maar dat vinden wij wel waard. We laten het in Gorichem doen. En als ze ziet wat het geslacht is willen wij het wel weten. En op 14 juli hebben we de 20 weken echo. Na de 20 weken echo wil ik ook wel een 3d echo laten maken maar dat duurt nog wel een tijdje. We hebben vandaag een quinny zap besteld! Een lime groene; toch nog een reiswieg, wandelwagen en een maxi cosi cabriofix. We hebben nu dus een kamer, wandelwagen, en een badset de rest volgt nog! O ja ben vandaag niet zo lekkker heb buikpijn vervelende steken vooral in mijn zij. Heb al wel geluisterd naar mijn wonder beebje. Met de beebje gaat alles goed gelukkig maar ik vind het wel vervelend dat ik zoveel buikpijn heb. Moest vandaag ook overgeven kon de wc weer niet halen! Nou dames ik heb eigenlijk nooit geprobeerd om een foto te plaatsen zal straks als ik me iets beter voel proberen om wat foto's te plaatsen. Liefs mamatje
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Peetje08 (tijdelijk afwezig) of aan Wolly, niet aan ons allebei, want anders gaat het nog dubbel De lijst blijft dan netjes en up-to-date. DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 29 november 2008 Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh ks - BV/FV: BV Jacoba 25 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 01 december2008 Wossie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Essie23 ... jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 02 december2008 Chida 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Monique4 20 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Mamamanuela 25 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Yonfi .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Roxstar 19 jaar, ? kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 03 december2008 Riddle 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Ranjeewha18 20 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Juut 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 04 december2008 Dimmel 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Thirsa 24 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV 05 december2008 Acissej 28 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Mamatje 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 06 december2008 OemMujahid 22jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV Sheri 37 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Mama05 30 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dagdromer 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 07 december2008 Tweety123 39 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Geja1981 27 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Rv1 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Marijee 20 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 08 december2008 Wolly 29 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Consider 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Gwendo76 31 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Mir5555 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - keizersnede - FV/BV: FV 09 december2008 Sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV 10 december2008 11 december2008 Matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Aussie73 35 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 12 december2008 Marlieke10 32 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 2deKleine 25 jaar, 2de kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Cindy80 27 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Jannegie 27 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV HertogJan 33 jaar, 3de kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 13 december2008 Joss81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV 14 december2008 Marit80 27 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Mootjen 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 15 december2008 Marleen4683 24 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dora2003 .. jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? ZonYvon .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Parel1988 20 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 16 december2008 Wardi 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 17 december2008 Maria04 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh? - FV/BV: BV Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV 18 december2008 Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV 19 december2008 Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Kweenie 30 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? FV/BV: ? 20 december2008 Sarodo 30 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Sarai 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - bevalling: thuis - FV/BV: BV 21 december2008 Goglezzz (Wieteke) 33 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV 22 december2008 1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 23 december2008 Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 24 december2008 Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV Heathcliff .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Guusje2001 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Susanbenjamins 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ? Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 25 december2008 Natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Marijke84 24 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: BV Manny82 25 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: ? 26 december2008 27 december2008 Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 28 december2008 Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: zh - FV/BV: ? 29 december2008 Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ? 30 december2008 31 december2008 Marylous 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV Een mooie dag in december 2008 Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv Bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ? Mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Een mooie dag in januari 2009 04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden) Iuno 28 jaar, 2e kindje - denkt: een klein mensje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 84 Zwangere meiden in December Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn We denken aan jullie! Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy Agenda Juni 20: Joss81 vk 24: Peetje08, gyn en anesthesist 24: Susanbenjamins vk 24: Johanna1 24: Vis1978 verloskundige (controle) 24: Iuno volgend onderzoek + echo 25: Aussie73 volgende afspr 26: Natascha78 vk vervolgafspraak 26: Goglezzz vk 26: 1ekindje vk 27: Sylvia79 3e echo gyn 30: Tinker vk intake 30: Dimmel vk 30: Maryloes volgende afspr Juli 01: Manny82 vk 02: Smallgirl77 20-weken echo 07: Sarai vk 15: Monique4 20-weken echo 15: Kweenie vk/hartje luisteren/info over de 20-weken echo 15: marleen vk 16: Peetje08 20-weken echo 16: Marijee controle vk 17: Wolly 5e echo gyn 18: Smallgirl vk 18: Dimmel 20-weken echo 18: Lola contole gyn 21: OemMujahid 20-weken echo 23: Vis1978 20 weken echo 24: Chanty 20-weken echo 25: 2deKleine 20-weken echo Aug 05: marleen Naar het zh voor guo (ws in combi met de 20-weken echo) 05: Lola 20-weken echo 06: Manny 20-weken echo 06: 1ekindje 20-weken echo Sept 24: Marleen pretecho @1ekindje: Sorry mijn fout. Ik heb het gelijk veranderd.
hallo allemaal, ik heb vandaag echt een vermoeide dag gehad. ik moet voor mijn chronische rugklachten 2x per week onder medische begeleiding sporten maar vandaag was ik helemaal kapot. toen ik om 5 uur thuis kwam ben ik meteen naar bed gegaan en ben er net weer uitgekomen. maar ben nog steeds heel erg moe.
@ wolly graag dat zou ik erg leuk vinden, ik had me al wel bij de lijst van het hele jaar gezet ik weet ni of je die bedoelt. iedereen bedankt voor de leuke reacties het lijkt me heel gezellig hier en altijd fijn om met andere mensen over de zwangerschap te kunnen praten, het is mijn eerste dus alles is nog nieuw
@Marleen: goeie tip van de Lilypadz. Ik heb ook snel last van harde en pijnlijke tepels. Ik ga maar eens ff kijken. @Kweenie: jij had mij laast de tip gegeven om op future-maman te kijken voor positiekleding. Alleen hun maatje 34 is een nederlandse maat 36! Nu maar bij Esprit wat gekocht in de uitverkoop. Een rokje en shirtje.
Goedemorgen allemaal.... Gisteren ben ik niet op het forum geweest ,en wat is er weer 'n hoop bijgeschreven, helemaal @Pebbles23: Gefeliciteerd met je zwangerschap, en welkom hier op dit gezellige forum @1ekindje: Ik ben ook helemaal op, maar als ik lees dat jij ook nog chronische rugklachten erbij hebt, lijkt me extra vermoeiend voor je...hopelijk neemt de vermoeidheid snel 'n beetje af, waardoor je kan gaan sporten en je rugklachten minder pijnlijk voor je gaan worden... @Mamatje: Mag ik vragen wat dat kost een 2d pretecho laten maken? wij willen dat namelijk ook laten doen, en vanaf hoeveel weken kan dat eigelijk? @Juut: Super dat je julie kleine uk al hebt gevoeld, lijkt me 'n heel bijzonder moment.....kan niet w8 totdat dat bij ons ook zover is! @Marleen: Heb even op de site gekeken, en is idd 'n goede tip van je , denk dat ik ze ook ga bestelllen... Oja, gisteren had iemand op de zwangerschapshyve iets geschreven over de kinderwagen van het merk Bugaboo....moet je eens op die site kijken.... http://www.bright.nl/bugaboo-krijgt-een-kleine lijkt mij echt de ideale kinderwagen...ze laten 'n filmpje zien wat je allemaal met die wagen kan doen, en hoe compact die is...ik ben bijna helemaal overtuigd! Is er hier al iemand die voor zo'n kinderwagen heeft gekozen... Iedereen 'n fijne dag, Liefs Wieteke
hallo hier ben ik dan ook nog eens hoe gaat het met de dames ? niet te ziek meer ? ik anders wel hoor maar ja hoort erbij maak ik mezelf maar wijs zijn er nog dames die zoveel last blijven hebben ? ik heb gezien dat er nog een nieuwe mama is bijgekomen welkom in elk geval IK GA NOG WAT VERDER DOEN het is gelukkig vrijdag 2 dagen rust
@Pebbles: Dat is de lijst die je net boven jou berichtje ziet, waar iedereen in staat. Als je alles doorgeeft zoals: hoeveelste kindje en wat je denkt wat het gaat worden enz...dan zet ik je erbij. Ik hoor het wel.
Hallo dames, Ben vanochtend voor controle bij de vk geweest. Alles ok! Hartje horen kloppen, super . Manlief heeft het opgenomen met de telefoon. Leuk hoor! Baarmoeder groeide ook prima. Helemaal tevreden 8) Liefs Joss
hai Pebbels wat toevallig je woont echt dichtbij bent 23 ik ook bijna, en we zijn samen uitgerekend op 6dec van onze eerste hihih grappig hoor... Welkom en gfeliciteerd Joss: Suppppper voor je ! Toppie
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Peetje08 (tijdelijk afwezig) of aan Wolly, niet aan ons allebei, want anders gaat het nog dubbel De lijst blijft dan netjes en up-to-date. DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 29 november 2008 Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh ks - BV/FV: BV Jacoba 25 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 01 december2008 Wossie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Essie23 ... jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 02 december2008 Chida 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Monique4 20 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Mamamanuela 25 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Yonfi .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Roxstar 19 jaar, ? kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 03 december2008 Riddle 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Ranjeewha18 20 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Juut 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 04 december2008 Dimmel 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Thirsa 24 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV 05 december2008 Acissej 28 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Mamatje 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 06 december2008 OemMujahid 22jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV Sheri 37 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Mama05 30 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dagdromer 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 07 december2008 Tweety123 39 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Geja1981 27 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Rv1 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Marijee 20 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 08 december2008 Wolly 29 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Consider 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Gwendo76 31 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Mir5555 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - keizersnede - FV/BV: FV 09 december2008 Sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV 10 december2008 11 december2008 Matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Aussie73 35 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 12 december2008 Marlieke10 32 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 2deKleine 25 jaar, 2de kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Cindy80 27 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Jannegie 27 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV HertogJan 33 jaar, 3de kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 13 december2008 Joss81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV 14 december2008 Marit80 27 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Mootjen 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 15 december2008 Marleen4683 24 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dora2003 .. jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? ZonYvon .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Parel1988 20 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 16 december2008 Wardi 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 17 december2008 Maria04 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh? - FV/BV: BV Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV 18 december2008 Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV 19 december2008 Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Kweenie 30 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? FV/BV: ? 20 december2008 Sarodo 30 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Sarai 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - bevalling: thuis - FV/BV: BV 21 december2008 Goglezzz (Wieteke) 33 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV 22 december2008 1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 23 december2008 Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 24 december2008 Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV Heathcliff .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Guusje2001 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Susanbenjamins 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ? Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 25 december2008 Natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Marijke84 24 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: BV Manny82 25 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: ? 26 december2008 27 december2008 Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 28 december2008 Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: zh - FV/BV: ? 29 december2008 Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ? 30 december2008 31 december2008 Marylous 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV Een mooie dag in december 2008 Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv Bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ? Mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Een mooie dag in januari 2009 04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden) Iuno 28 jaar, 2e kindje - denkt: een klein mensje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 84 Zwangere meiden in December Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn We denken aan jullie! Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy Agenda Juni 24: Peetje08, gyn en anesthesist 24: Susanbenjamins vk 24: Johanna1 24: Vis1978 verloskundige (controle) 24: Iuno volgend onderzoek + echo 25: Aussie73 volgende afspr 26: Natascha78 vk vervolgafspraak 26: Goglezzz vk 26: 1ekindje vk 27: Sylvia79 3e echo gyn 30: Tinker vk intake 30: Dimmel vk 30: Maryloes volgende afspr Juli 01: Manny82 vk 02: Smallgirl77 20-weken echo 07: Sarai vk 15: Monique4 20-weken echo 15: Kweenie vk/hartje luisteren/info over de 20-weken echo 15: marleen vk 16: Peetje08 20-weken echo 16: Marijee controle vk 17: Wolly 5e echo gyn 18: Smallgirl vk 18: Dimmel 20-weken echo 18: Lola contole gyn 18: Joss vk 21: OemMujahid 20-weken echo 23: Vis1978 20 weken echo 24: Chanty 20-weken echo 25: 2deKleine 20-weken echo 30: Joss 20-weken echo Aug 05: marleen Naar het zh voor guo (ws in combi met de 20-weken echo) 05: Lola 20-weken echo 06: Manny 20-weken echo 06: 1ekindje 20-weken echo Sept 24: Marleen pretecho @Joss: Fijn dat alles goed is met je kleintje en dat je het hartje hebt gehoord. Ik heb je afspraken erbij gezet.
Gister eindelijk es een paar buikfoto's gemaakt! Zou ik ze in op de computer zetten en vervolgens hier in mn album: Je raad het al, batterijen leeg! PFFFF, Nou vandaag weer geprobeerd, ze staan op de computer, dus zal ze zo ff uploaden!
Hoi Vanmorgen wezen shoppen en vanalles gekocht: - kinderkamer - kinderwagen - maxicosi - badsetje - box en nog allerlei prullaria. Heerlijk! Daar knapt een mens van op, haha.
meiden een dringend vraagje we hebben gisterenavond sex gehad maar nu had ik een beetje bloed is dit normaal? ben erg onzeker
@Dimmel: Dat komt omdat omdat er miss een vaatje is geknapt, alles is nu goed doorbloed dus kan nu makkelijk een vaatje knappen. Miss iets te fanatiek bezig geweest
Ik kan me er wel iets bij voorstellen als je dat ziet. Ik had het in het begin, was wel oud bloed maar dat kwam omdat ik toen een beetje te fanatiek had gesport en me een beetje druk had gemaakt. En toen zei de gyn dat het heel vaak voor kwam. Omdat alles nu goed doorbloed was en er makkelijk een vaatje kan knappen. Ik zou me geen zorgen maken hoor.
pebbles GEFELICITEERD MEID! Voor de rest.. Net naar de VK geweest, Heb me kindje weer gehoord 18 Juli moet ik naar de VK en de 25 Juli gaan we voor de 20 weken echo! groetjes
Ik heb gisteren gekeken voor een kinderwagen. Wat een keuzes moet je dan maken wil je met 3 wielen of 4 wielen en wil je dan de 4 wielen apart of 2 achter apart en 2 voor samen. We denken een keuze te hebben gemaakt maar ik ga zeker nog even verder kijken. Ook meteen gekeken voor kamers. Maar we gaan vanavond even bij een nichtje kijken want we mogen ook haar kamer hebben dus dat is misschien ook wel handig. Ik moet alleen erg opletten op de hoogte van de commode want ik ben 1.80 en bijna alle commodes zijn te laag voor me. @Sylvia Ik ben nog steeds elke dag misselijk. Ik heb elke dag overgegeven tot vorige week en nu is het om de zoveel dagen. Ze zeiden dat het zou stoppen met 16 weken en dat was vandaag en om dat te vieren heb ik op mijn werk overgegeven.( ik hoop dat dit het laatste was). @Dimmel Het kan gewoon dat je wat bloed verliest idd door sex of te fanatiek sporten. Alle bloedvaatjes zijn wat meer oppervlakkiger gaan zitten en zijn beter doorbloed. Ik had het zelf ook een keer en toen had ik geen van de 2 gedaan maar was lekker aan het wandelen dus kan altijd gebeuren. Zolang het maar niet veel bloed is en geen stolsels.