Dimmel, Nog eentje waardoor je geen zorgen meer hoeft te maken. Ik heb het ook. De ene keer wel en de andere keer niet. Maak je er maar niet teveel zorgen over, mijn verloskundige zegt ook dat het geen kwaad kan. Zij weten niet waarom het de ene keer wel gebeurd en de andere keer niet, maar dat zal wel met je gestel op dat moment te maken hebben. Wie weet kruip ik vanavond nog even achter de PC, nu ga ik naar huis. Fijn weekend allemaal!
@ Dimmel, Inderdaad niks om je ongerust over te maken, ik heb het ook een keer gehad, daarna trouwens niet meer. T is trouwens gelukt met de foto's! Ze staan in mn album voor degene die ze wil zien!
Hoi meiden! Hier alles wel okay, helaas wel heel erg pijn in mijn slapende/tintelende handen.... Vannacht gewoon wakker van de pijn, ik moest er helemaal van huilen want zo uit je slaap is het gauw paniekerig! Gelukkig werd mijn lief ook gelijk wakker en die was natuurlijk heel lief voor me en lekker over mijn rug wrijven! Maar ik heb ook wat leuks te melden! Wij gaan morgen spontaan voor een pretecho om 12.45 jippie kan niet wachten. Als we geluk hebben kunnen ze het geslacht bepalen en daar hoopik heel erg op want dan ga ik morgenmiddag helemaal los hahahaha We nemen opa en oma mee! Ik belde mijn vader en vroeg of ie morgen meeging naar ons kindje kijken en toen zei hij helemaal verbouwereerd " maar hoe kan dat dan" lief hé? Nou morgen zet ik dus weer een nieuwe foto in mijn album en kan ik jullie hopelijk vertellen wat het is! Vanavond zal de eerste en de laatste keer zijn dat ik tegen mijn kindje ga zeggen : "ga morgen goed voor de camera liggen hoor, met je beentjes wijd ...."Vreselijk hé? xxx Aussie
He Dames, Ben niet veel aanwezig, wacht totdat ik wat meer energie heb! Ben soms te moe om te lezen en te typen! Wel heb ik het wereldkundig gemaakt! Heb me dus ook aangemeld op de hyves! claudia is de naam voor de geinteresseerde!
Hallo, Ben ik weer. Gisteren de pretecho gehad, was super! We hebben een pakket en we zouden de 1e keer 2d krijgen, maar ze heeft bijna alles 3d/4d gedaan . De baby lag net zoals de vorige keer niet stil ( ze was zich zelfs n beetje aan t ergeren haha, omdat ze m niet goed in beeld kreeg.) Ze heeft ook meteen een gezondheidsscreening gedaan, en voor zover ze nu kan zijn, is het kindje gezond! Maagje en blaasje was gevuld, hartje werkte goed enz. Ik lag zelfs qua metingen 1,5 week voor! Dus de baby groeit goed! Nou ja en het geslacht.... Het was zeer moeilijk te zien, en de beentjes lagen te dicht op elkaar. Maar ze meent dat ze iets heeft zien uitsteken haha, dus waarschijnlijk is het een Jongen. Maar het is nog niet zeker, we moesten even de 20 weken echo afwachten. Dus dat is wel spannend! Staan 2 foto's in mn album. Liefs Monique
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Peetje08 (tijdelijk afwezig) of aan Wolly, niet aan ons allebei, want anders gaat het nog dubbel De lijst blijft dan netjes en up-to-date. DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 29 november 2008 Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh ks - BV/FV: BV Jacoba 25 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 01 december2008 Wossie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Essie23 ... jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 02 december2008 Chida 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Monique4 20 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het wordt een: ws jongetje Mamamanuela 25 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Yonfi .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Roxstar 19 jaar, ? kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 03 december2008 Riddle 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Ranjeewha18 20 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Juut 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 04 december2008 Dimmel 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Thirsa 24 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV 05 december2008 Acissej 28 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Mamatje 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 06 december2008 OemMujahid 22jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV Sheri 37 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Mama05 30 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dagdromer 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 07 december2008 Tweety123 39 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Geja1981 27 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Rv1 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Marijee 20 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 08 december2008 Wolly 29 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Consider 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Gwendo76 31 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Mir5555 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - keizersnede - FV/BV: FV 09 december2008 Sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV 10 december2008 11 december2008 Matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Aussie73 35 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 12 december2008 Marlieke10 32 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 2deKleine 25 jaar, 2de kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Cindy80 27 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Jannegie 27 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV HertogJan 33 jaar, 3de kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 13 december2008 Joss81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV 14 december2008 Marit80 27 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Mootjen 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 15 december2008 Marleen4683 24 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dora2003 .. jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? ZonYvon .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Parel1988 20 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 16 december2008 Wardi 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 17 december2008 Maria04 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh? - FV/BV: BV Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV 18 december2008 Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV 19 december2008 Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Kweenie 30 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? FV/BV: ? 20 december2008 Sarodo 30 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Sarai 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - bevalling: thuis - FV/BV: BV 21 december2008 Goglezzz (Wieteke) 33 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV 22 december2008 1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 23 december2008 Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 24 december2008 Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV Heathcliff .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Guusje2001 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Susanbenjamins 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ? Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 25 december2008 Natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Marijke84 24 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: BV Manny82 25 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: ? 26 december2008 27 december2008 Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 28 december2008 Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: zh - FV/BV: ? 29 december2008 Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ? 30 december2008 31 december2008 Marylous 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV Een mooie dag in december 2008 Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv Bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ? Mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Een mooie dag in januari 2009 04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden) Iuno 28 jaar, 2e kindje - denkt: een klein mensje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 84 Zwangere meiden in December Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn We denken aan jullie! Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy Agenda Juni 24: Peetje08, gyn en anesthesist 24: Susanbenjamins vk 24: Johanna1 24: Vis1978 verloskundige (controle) 24: Iuno volgend onderzoek + echo 25: Aussie73 volgende afspr 26: Natascha78 vk vervolgafspraak 26: Goglezzz vk 26: 1ekindje vk 27: Sylvia79 3e echo gyn 30: Tinker vk intake 30: Dimmel vk 30: Maryloes volgende afspr Juli 01: Manny82 vk 01: Monique vk 02: Smallgirl77 20-weken echo 07: Sarai vk 15: Monique4 20-weken echo 15: Kweenie vk/hartje luisteren/info over de 20-weken echo 15: marleen vk 16: Peetje08 20-weken echo 16: Marijee controle vk 17: Wolly 5e echo gyn 18: Smallgirl vk 18: Dimmel 20-weken echo 18: Lola contole gyn 18: Joss vk 18: Ranjeewha vk 21: OemMujahid 20-weken echo 23: Vis1978 20 weken echo 24: Chanty 20-weken echo 25: 2deKleine 20-weken echo 25: Ranjeewha 20-weken echo 30: Joss 20-weken echo Aug 05: marleen Naar het zh voor guo (ws in combi met de 20-weken echo) 05: Lola 20-weken echo 06: Manny 20-weken echo 06: 1ekindje 20-weken echo 30: Monique 3d/4d pretecho Sept 24: Marleen pretecho @Monique: Ik heb je afspraken erbij gezet. Wat een mooie echo's zeg en duidelijk ook. Fijn dat alles goed is met jullie kleine uk. @Ranjeewha: Ik heb je afspraken erbij gezet. @Aussie: Wat leuk zeg dat je morgen voor de pretecho gaat en dat je ouders mee gaan ze zullen het vast heel mooi gaan vinden. Hopelijk kom je morgen te weten wat het wordt. Veel plezier morgen.
Snel berichtje van mij. Te moe. Maar lek om te lezen en kijken naar de echo's. Gek idee dat de eersten nu al het geslacht weten.
Hoi Wieteke, Je vroeg de kosten naar een 2d pretecho in Gorichem kost het 50 euro en je krijgt 4 foto's. In Berkel Enschot kost het 55 euro en je krijgt 6 foto's. Maar heb al een afspraak gemaakt in Gorichem kwam andere wat later tegen. Nog 2 nachtjes spannendddddddddddddddddddddddddddddd! Ik las dat iemand ook tintelende slapende armen kreeg tijdens het slapen nou dat heb ik dus ook wordt midden in de nacht wakker vreselijk! maar heb ook een hele lieve mannetje die heel goed voor mij zorgt! Nou dames fijne avond nog liefs mamatje
dat heb ik ook maar dan al heel lang bij mij komt het door de rugklachten, maar het kan vanuit de schouder of rug komen als je op je zij ligt en dan knel je de zenuw iets af.
Hoi Mamatje, dat ben ik dus! Wat doe jij er tegen? Ik ga morgen een pols brace kopen voor de nacht wellicht dat dat helpt? gr Aussie
Ik zat net de lijst door te kijken. Zie ik het nou goed dat ik de oudste ben? 35 jaar. Zo ja vind ik dat erg grappig aangezien ik in mijn omgeving zo'n beetje de jongst ben! x Aussie
jeetje wat houden jullie alle afspraken van iedereen bij! hahaha ik wou me ff aanmelden, ben 'nieuw' hier. bij mijn vorige zwangerschap was ik hier ook, maar toen bij de januari 2007 mama's... ik ben marrie, ben 28 jaar oud en zwanger van de tweede. onze eerste is een kereltje genaamd mick en is nu alweer 17 maanden oud. mick is geboren dmv een keizersnede omdat de bevalling niet wou vlotten en de ontsluiting 18 uur op 3 cm bleef. achteraf was ik blij dat het geen gewone bevalling was, want hij woog bijna 10 pond.... wauw! nu ben ik dus zwanger van de tweede en wederom onder controle bij de gynaecoloog. ook deze keer moet ik weer bevallen in het ziekenhuis. ik krijg veel groeiecho's zodat ze de groei in de gaten kunnen houden. mochtr het kindje weer groot zijn, dan krijg ik ws. weer een keizersnede en anders mag ik een gewone bevalling proberen (waar ik wel tegenop zie). ik zag een lijstje hierboven, maar wat het wordt weet ik nog niet, weet ook nog niet zeker of ik het wel wil weten, heb nog 4 weken de tijd om te beslissen... kv of bv weet ik ook nog niet, maar bv werkte bij mick niet en heb toen 6 weken lang gekolfd. ben dus nu aan het twijfelen of ik dan kv zal proberen... heb ik ook nog genoeg tijd voor! dat was het voorlopig wel ff. ga zo naar bed, want ben vreselijk moe. gelukkig verder geen kwalen. fijn weekend allemaal en ik denk dat ik na het weekend wel weer even kom kletsen, ik heb een druk weekend voor de boeg! tot snel!
oh ja wolly, wil je mn afspraken ook weten? ik heb a.s. dinsdag om 13.35 een afspraak bij de gynaecoloog...
aussie; volgens mij is er nog iemand van 37 jaar... gelukkgi of niet dan? hahaha. ik heb ook regelmatig dat ik alleen maar oudere vrouwen zie (ben zelf 28 ) maar vind dat ik niet te jong ben ofzo... waar zijn alle jonge moeders? die verstoppen zich? zie trouwens dat er meerdere zijn die zwanger zijn van hun 4e kindje... wauw! respect hoor! vind het erg knap van jullie! zijn julie thuismoeder of hoe doen jullie dat?
Sorry ....ben hier niet echt veel te vinden laatste tijd he? Wel wat meer op Hyves trouwens. Reden is dat ik mijn oh zo leuke baan weer vaarwel heb moeten zeggen. Het bedrijf had zijn zaken niet goed op orde en dacht dat ze zich wel het één en ander konden veroorloven... Accountant had wat verkeerd berekend of zij hebben het verkeerd gelezen of...ik weet het niet precies maar feit blijft dat ze nu heel erg de touwtjes aan elkaar moeten knopen om in business te blijven... Heb ik dat! Maar ben (na een dag huilen, janken, blerren, schreeuwen, tieren, vloeken en schelden) wel weer aardig op de been hoor. Vandaag cv online gezet, ingeschreven bij het CWI etc etc.... Helaas dus nu 6 weken tijd kwijt.... dus ik denk dat ik tot aan mijn verlof eerst maar tijdelijke banen moet aanpakken maar ik probeer het maar allemaal zo positief mogelijk in te zien. En ik denk nu maar gewoon zo: Liever mijn baan kwijt, dan mijn kindje! Anyway... ik ben er wel een beetje ziek van en hiervoor was ik druk met mijn site dus vandaar dat ik er wat minder was/ben... Minder reacties geef eigenlijk. Oh en.. laat maar geen krabbels hierover achter op mijn Hyves. Die laat ik liever in de 'yes ik ben zwanger sfeer!' Nieuwe decembermoeders ... .. welkom! En ik heb vluchtig weer een paar hele mooie echo's gezien! Liefs, Kweenie
@ wolly: ja leuk wolly hier komt het lol dit word ons eerste kindje, ik heb op 15 juli om 15:05 mijn 20 weken echo en meteen erachter aan een afspraak met de gyn. en dan zullen we hopelijk, als ie dan ni nog steeds op zijn buik ligt, zien of het een jongetje of een meisje gaat worden. volgens de chinese kalender word het een meisje maar ik heb heel erg het gevoel dat het een jongetje word dus we zullen het dan zien lol. ik voel trouwens zo'n twee weken nu beweging da is echt een geweldig gevoel zeg wow @marrie hier heb je een jonge toekomstige moeder, lol ik ben 23 dus nee ik ben ni verstopt lol
@Marrie: Welkom hier en klets gezellig mee. Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik wil je wel op de lijst zetten maar dan moet ik wel je bevallingsdatum weten anders weet ik niet waar ik em tussen moet zetten Ik hoor/zie het wel.
Ik had gevraagt aan Marrie voor een bevallingdatum maar ben er al achter dus heb me bericht verwijderd.
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Peetje08 (tijdelijk afwezig) of aan Wolly, niet aan ons allebei, want anders gaat het nog dubbel De lijst blijft dan netjes en up-to-date. DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 29 november 2008 Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh ks - BV/FV: BV Jacoba 25 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 01 december2008 Wossie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Essie23 ... jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 02 december2008 Chida 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Monique4 20 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het wordt een: ws jongetje Mamamanuela 25 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Yonfi .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Roxstar 19 jaar, ? kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 03 december2008 Riddle 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Ranjeewha18 20 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Juut 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 04 december2008 Dimmel 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Thirsa 24 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV 05 december2008 Acissej 28 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Mamatje 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 06 december2008 OemMujahid 22jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV Sheri 37 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Mama05 30 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dagdromer 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Pebbles23 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 07 december2008 Tweety123 39 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Geja1981 27 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Rv1 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Marijee 20 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 08 december2008 Wolly 29 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Consider 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Gwendo76 31 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Mir5555 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - keizersnede - FV/BV: FV Marrie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ? 09 december2008 Sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV 10 december2008 11 december2008 Matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Aussie73 35 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 12 december2008 Marlieke10 32 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 2deKleine 25 jaar, 2de kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Cindy80 27 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Jannegie 27 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV HertogJan 33 jaar, 3de kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 13 december2008 Joss81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV 14 december2008 Marit80 27 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Mootjen 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 15 december2008 Marleen4683 24 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dora2003 .. jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? ZonYvon .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Parel1988 20 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 16 december2008 Wardi 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 17 december2008 Maria04 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh? - FV/BV: BV Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV 18 december2008 Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV 19 december2008 Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Kweenie 30 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? FV/BV: ? 20 december2008 Sarodo 30 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Sarai 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - bevalling: thuis - FV/BV: BV 21 december2008 Goglezzz (Wieteke) 33 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV 22 december2008 1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 23 december2008 Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 24 december2008 Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV Heathcliff .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Guusje2001 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Susanbenjamins 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ? Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 25 december2008 Natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Marijke84 24 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: BV Manny82 25 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: ? 26 december2008 27 december2008 Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 28 december2008 Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: zh - FV/BV: ? 29 december2008 Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ? 30 december2008 31 december2008 Marylous 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV Een mooie dag in december 2008 Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv Bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ? Mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Een mooie dag in januari 2009 04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden) Iuno 28 jaar, 2e kindje - denkt: een klein mensje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 86 Zwangere meiden in December Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn We denken aan jullie! Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy Agenda Juni 24: Peetje08, gyn en anesthesist 24: Susanbenjamins vk 24: Johanna1 24: Vis1978 verloskundige (controle) 24: Iuno volgend onderzoek + echo 24: Marrie gyn 25: Aussie73 volgende afspr 26: Natascha78 vk vervolgafspraak 26: Goglezzz vk 26: 1ekindje vk 27: Sylvia79 3e echo gyn 30: Tinker vk intake 30: Dimmel vk 30: Maryloes volgende afspr Juli 01: Manny82 vk 01: Monique vk 02: Smallgirl77 20-weken echo 07: Sarai vk 15: Monique4 20-weken echo 15: Kweenie vk/hartje luisteren/info over de 20-weken echo 15: marleen vk 15: pebbles 20-weken echo + evt geslachtsbepaling + afspr gyn 16: Peetje08 20-weken echo 16: Marijee controle vk 17: Wolly 5e echo gyn 18: Smallgirl vk 18: Dimmel 20-weken echo 18: Lola contole gyn 18: Joss vk 18: Ranjeewha vk 21: OemMujahid 20-weken echo 23: Vis1978 20 weken echo 24: Chanty 20-weken echo 25: 2deKleine 20-weken echo 25: Ranjeewha 20-weken echo 30: Joss 20-weken echo Aug 05: marleen Naar het zh voor guo (ws in combi met de 20-weken echo) 05: Lola 20-weken echo 06: Manny 20-weken echo 06: 1ekindje 20-weken echo 30: Monique 3d/4d pretecho Sept 24: Marleen pretecho @Marrie: Je afspr heb ik erbij gezet. Je staat in de bevallinglijst. @Pebbles: Jou afspr staat er ook bij. En je staat in de bevallinglijst. @Aussie: Jij bent niet de oudste hoor er staat er nog 1 van 39 tussen