ja tuurlijk wolly sorry ik dacht dat je dat bij mijn ticker kon zien ik ben op 6 december uitgerekent behalve als je het mijn vader vraagt lol die zegt dat het op 9 december komt op zijn verjaardag. wat wil je nog meer weten wolly
lol geef niet kan gebeuren dit word ons eerste kindje, ik ben getrouwd woon in oosterhout NB. en ik werk als call agent
Weet je of je in het ziekenhuis gaat bevallen of thuis, of je flesvoeding of borstvoeding gaat geven, wat je denkt wat het gaat worden en of je het geslacht wilt weten. Dan zet ik dat erbij.
dat is toevallig ik ben ook op 6 december uitgerekend en MIJN vader is ook op 9 december jarig! Nou dat is toch wel heel erg toevallig! Wat is trouwens de site van hyves kan iemand mij een link geven kan hem niet echt vinden!
GEFELICITEERD marrie... Ik ben een jonge moeder, ik ben 20 en ben zwanger van mijn tweede kindje! Moniq, SUPER MOOIE ECHO!
Goedemorgen allemaal..... @Sevgul: Bedankt voor je informatie omtrent de 3D echo'ssssss. Ik ga dat zeer zeker ook laten doen....Eerlijk gezegd had ik verwacht dat het nog prijziger zou zijn...het is nog wel 'n hoop geld....maar vind het wel waard, 'n mooie herinnering! @Mama05: De link is www.zwangerrrrrr.hyves.nl @Kweenie: Wat vervelend voor je meis....Had je 'n baan waar je het helemaal naar je zin had, gebeurt er zoiets.... Hopelijk komt er snel 'n andere uitdaging op je pad! Ik ben erg benieuwd naar je nieuwe website ( als je die on-line zet horen wij het wel he....Enne veel plezier vandaag, want als ik het goed heb, hebben julie vandaag toch het familiefeest @ Monique: Mooie echo meis... @Marie: Welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap @Aussie: Ik zat laatst ook al op de lijst kijken, en vond mezelf er ook al aardig tussenuit springen met m'n bijna (34).....whahahha Vanmiddag gaan we weer richting Brabant, eerst met de vriendenclub bbq en daarna met z'n allen naar de stad om voetballen te gaan kijken...spannend...en gezellieeee Wat betreft de hyves, we zijn al met bijna 90 zwangere meiden...helemaal Word er steeds gezelliger.... Iedereen 'n fijne dag, Liefs Wieteke
Ik heb mezelf ook aangemeld op de Hyves, ik kon hem ook niet vinden, maar nu is het wel gelukt en heb ik toestemming gevraagd nu even wachten op de goedkeuring
hebben jullie dat ook weleens? dat jullie iets lekkers eten, maar niet weten dat je hem nou heb opgegeten hebt, en dat je HEILIG overtuigd bent dat je hem ergens anders hebt neer gelegd..! GRR wil mijn chocolaatje terug!
@ Kweenie, jeetje zeg dat is :c: ! Dacht je een leuke baan te hebben gevonden.... Dikke knuffel van hier! Ik ben vanmorgen echt supermisselijk! Niet leuk. Gisteravond was ook niet echt mijn avond, heb voor t eerst een huilbui gehad: Eerst zet ik mijn bord met eten op de tafel, maar helaas niet ver genoeg, dus alles op de grond. Ik huilen, gelukkig nam Marcel het over zodat ik even uit kon huilen. Later ging ik onder de douche, en even mn benen scheren. Ik stond er ook wat onozel bij geloof ik want toen ik weer omhoog kwam stootte ik mn hoofd tegen de kraan :c: Het plek zit op mn voorhoofd , net op de haargrens, nu maar hopen dat niemand mn blauwe hoofd ziet. Hoop dat de misselijkheid straks wat over gaat, dan kan ik even de stad in fietsen
@wolly ik wil graag in het ziekenhuis bevallen, maar waarschijnlijk moet ik ook in het ziekenhuis bevallen aangezien ik helaas last van over gewicht heb. ik twijfel of ik borstvoeding wil gaan geven of flesvoeding ik wil er een cursus voor gaan doen om wat meer info te krijgen over borstvoeding. ik heb het gevoel dat het een jongetje gaat worden vraag me niet waarom, iets in me zegt dat, mijn man en ik willen graag weten wat het gaat worden dus over 4 weken als ik de 20 weken echo hebt dan zullen we het zien @mama05 da is wel heel erg toevallig ja lol, zal helemaal lachen worden als we ook nog op de zelfde dag gaan bevallen lol
Marleen, wat vervelend voor je..! Huilbuien die heb ik helaas ook.. maar gewoon laten gaan..! weetje wat ook weleens helpt.. gewoon even gillen! (gelukig heb ik ook een kindje dat gilt.. dus soms lopen we samen door het huis te gillen, en te zingen hahaha) groetjes
@ ranjeewha, gelukkig kun je dan samen lopen gillen! Das wel gezellig dan weer! T was mn eerste huilbui, en ja, om niks natuurlijk! Hoop niet dat t erger word, gelukkig was Marcel erg lief en leek hij het wel te begrijpen. De schat Ga nu toch maar ff de stad in, hopen dat de misselijkheid nu wat wegblijft, in ieder geval tot ik weer thuis ben!
ik heb gelukkig tot nu toe nog geen huilbuien gehad, ik hoop ook dat da zo blijf. wel heb ik zo nu en dan stemmings wisselingen wat mijn man wat minder vind maar wel begrijp gelukkig. lol hij krijgt alles over zich heen
MArleen, Niet aan je misselijkheid denken..! Gewoon lekker naar de stad gaan..! Optijd eten.., en drinken..! Bij mij zijn de huilbuien helaas wel wat meer geworden
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Peetje08 (tijdelijk afwezig) of aan Wolly, niet aan ons allebei, want anders gaat het nog dubbel De lijst blijft dan netjes en up-to-date. DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 29 november 2008 Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh ks - BV/FV: BV Jacoba 25 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 01 december2008 Wossie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Essie23 ... jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 02 december2008 Chida 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Monique4 20 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het wordt een: ws jongetje Mamamanuela 25 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Yonfi .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Roxstar 19 jaar, ? kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 03 december2008 Riddle 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Ranjeewha18 20 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Juut 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 04 december2008 Dimmel 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Thirsa 24 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV 05 december2008 Acissej 28 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Mamatje 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 06 december2008 OemMujahid 22jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV Sheri 37 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Mama05 30 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dagdromer 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Pebbles23 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: ? 07 december2008 Tweety123 39 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Geja1981 27 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Rv1 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Marijee 20 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 08 december2008 Wolly 29 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Consider 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Gwendo76 31 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Mir5555 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - keizersnede - FV/BV: FV Marrie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ? 09 december2008 Sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV 10 december2008 11 december2008 Matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Aussie73 35 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 12 december2008 Marlieke10 32 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 2deKleine 25 jaar, 2de kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Cindy80 27 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Jannegie 27 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV HertogJan 33 jaar, 3de kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 13 december2008 Joss81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV 14 december2008 Marit80 27 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Mootjen 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 15 december2008 Marleen4683 24 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dora2003 .. jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? ZonYvon .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Parel1988 20 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 16 december2008 Wardi 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 17 december2008 Maria04 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh? - FV/BV: BV Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV 18 december2008 Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV 19 december2008 Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Kweenie 30 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? FV/BV: ? 20 december2008 Sarodo 30 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Sarai 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - bevalling: thuis - FV/BV: BV 21 december2008 Goglezzz (Wieteke) 33 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV 22 december2008 1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 23 december2008 Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 24 december2008 Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV Heathcliff .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Guusje2001 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Susanbenjamins 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ? Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 25 december2008 Natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Marijke84 24 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: BV Manny82 25 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: ? 26 december2008 27 december2008 Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 28 december2008 Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: zh - FV/BV: ? 29 december2008 Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ? 30 december2008 31 december2008 Marylous 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV Een mooie dag in december 2008 Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv Bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ? Mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Een mooie dag in januari 2009 04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden) Iuno 28 jaar, 2e kindje - denkt: een klein mensje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 86 Zwangere meiden in December Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn We denken aan jullie! Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy Agenda Juni 24: Peetje08, gyn en anesthesist 24: Susanbenjamins vk 24: Johanna1 24: Vis1978 verloskundige (controle) 24: Iuno volgend onderzoek + echo 24: Marrie gyn 25: Aussie73 volgende afspr 26: Natascha78 vk vervolgafspraak 26: Goglezzz vk 26: 1ekindje vk 27: Sylvia79 3e echo gyn 30: Tinker vk intake 30: Dimmel vk 30: Maryloes volgende afspr Juli 01: Manny82 vk 01: Monique vk 02: Smallgirl77 20-weken echo 07: Sarai vk 15: Monique4 20-weken echo 15: Kweenie vk/hartje luisteren/info over de 20-weken echo 15: marleen vk 15: pebbles 20-weken echo + evt geslachtsbepaling + afspr gyn 16: Peetje08 20-weken echo 16: Marijee controle vk 17: Wolly 5e echo gyn 18: Smallgirl vk 18: Dimmel 20-weken echo 18: Lola contole gyn 18: Joss vk 18: Ranjeewha vk 21: OemMujahid 20-weken echo 23: Vis1978 20 weken echo 24: Chanty 20-weken echo 25: 2deKleine 20-weken echo 25: Ranjeewha 20-weken echo 30: Joss 20-weken echo Aug 05: marleen Naar het zh voor guo (ws in combi met de 20-weken echo) 05: Lola 20-weken echo 06: Manny 20-weken echo 06: 1ekindje 20-weken echo 30: Monique 3d/4d pretecho Sept 24: Marleen pretecho @Pebbles: Ik heb je aanvulling van de bevallinglijst erbij gezet.
Hallo @Monique, leuk joh die echo, wel spannend dat je og niet zeker weet wat het wordt! @Aussie, wat een gekke kwaal zeg die prikkelende hand. Heb je al aan de vk gevraagd waar het aan ligt? Veel succes bij je echo vandaag! Zou jij dan toch de eerste zijn die het echt zeker gaat weten? @Kweenie, nou jaaaaaaaa wat balen zeg van je baas.....hopelijk vindt je snel een ander plekje waar je het wel naar je zin gaat hebben, zucht @marleen, arme kind met je huilbuien Lijkt me hartstikke lastig.... Hier aan het shoppen geslagen voor een kinderwagen, zucht wat is dat lastig zeg! Ik denk dat het een maxi cosy kinderwagen wordt maar ik weet het echt nog niet zeker. Er is zooooooveel keus.
Haha pebbles, die heb ik dus al gehad! Ik geloof dat mijn man beter overweg kan met de huilbuien! Arme mannen.....
nu dat ik zwanger ben heb ik er geen last meer van maar ik heb 3 maand hormonen gespoten om zwanger te worden en toen had ik wel vaak huilbuien. zal wel aan de soort hormonen liggen.