de dag dat ik 3 maanden zwanger was was bij mij ook de misselijkheid over nu heb ik nog heel afentoe last ervan alsi k bijv. knoflook ruik. ik hoop dat het voor jou ook snel over is marleen @wolly bedankt voor het plaatsen van mijn naam
@ pebbles, de misselijkheid komt bij mij nu in vlagen. Meestal niet zoveel last van ,maar vandaag is het even niet zo leuk. Hopen dat het morgen weer over is, want we gaan morgen naar de chinees met mijn pake en beppe (opa en oma) want beppe is jarig! Wil wel lekker kunnen eten.
zo heb ook een verzoek gedaan op hyves om me toe te laten voegen. Amber....ik heb je ook toegevoegd voor het geval dat je niet weet wie dat nou weer is
hoi pebbles is inderdaad dan wel toevallig als we ook op de dezelfde dag bevallen en las ook in je berichtjes dat je dacht dat het een jongetje zou worden! Dat gevoel heb ik ook heel erg! hahah echt toevallig! veel plezier met voetbal kijken allemaal en HUP HOLLAND HUP
heejj meiden heb een nieuwe buikfoto in me album staan van vanavond! begint er nu echt op te lijken heel veel plezier met oranje kijken allemaal! Liefs xx
Ik heb ook weer een nieuwe buikfoto! Ranjeewha, jij hebt al een mooie ronde buik zeg! Marijee, bij jou begint het ook al goed zichtbaar te worden, mooi! Liefs Monique
Ja haha precies, eerst was ik steeds aan t vloeken en d8 ik bah ik ben te dik, en nu kan ik niet snel genoeg 'dik' worden haha
heejj meiden jullie hebben allebei ook echt al een hele mooie buik ! ik ben echt trots op me buikje! k*t dat oranje eruit ligt ! Liefs Marije
@marleen ik zal je voor je duimen @mama er komen steeds meer toevallig heden bij lol ik vind dat wel erg leuk. mijn kleine vond het trouwens ni zo leuk da nederland verloor, elke keer als het spannend werd voelde ik hem bewegen lol echt balen van nederland. maar wees eerlijk rusland was wel erg goed
Mooie buikkies hoor. Ranjewah die van jou is echt al helemaal rond zeg! Zal bij mij nog wel even duren denk ik. Tis ook je 2e he? Dan schijnt t sneller te gaan... @pebbels, dat jij je kleine al voelt, ben helemaal jaloers. Gisteravond dacht ik wat te voelen, hele kleine zachte tikjes binnen in mn buik...maar wie weet was t wel gewoon lucht. Heb t nog niet weer gevoeld. Nederland was echt belabberd vanavond. Ik had late dienst maar t was erg rustig en de clienten die er waren keken voetbal, dus heb lekker meegekeken. betaald! whahaha. Heb trouwens wel overgewerkt door die verlening. Manlief is ergens bij vrienden aan t zoepn... dus die zie ik vannacht pas weer denk ik. En de hond van de buren is ook alleen, want die blaft zich een ongeluk Nou ja weltrusten en tot morgen! X
@joss81 jij hebt het qua voetbal goed bekeken lol ik voel nu bijna 2 weken beweging, het ligt bij mij vrij ver naar voren vandaar da ik het al voel. bij de tweede echo kon ze ook niks van binnen vinden, maar wel weer van buiten. dit vond zelfs de gene die de echo gemaakt had heel bijzonder en zei dat ze dat nog nooit had mee gemaakt. ik geniet van elke beweging die ik voel, ik hoop dat jij het ook snel voelt.
@ ranjeewha, zeg hoever was jij ook weer? Lijkt wel of je veel verder bent! Maar mooie buiken dames! Jammer dat Nederland eruit ligt, mn man was ook al weer vroeg thuis vannacht, volgens mij was het nog geen 12 uur! Lijkt me heerlijk dat je t kindje kunt voelen. Bij mij leek het er vanmorgen wel op, alleen heb de laatste paar dagen nogal wat bubbels in mn buik, dus zeker weten doe ik het niet. Nou ja, t komt vanzelf! Fijne dag dames!
Hoi dames, beetje trieste stemming na ons verlies van gisteren , maar Rusland was inderdaad toch echt beter. Ik zag prachtige buiken voorbij komen. Ik ga straks ook eens een foto maken. heb ik nog steeds niet gedaan. Bij mijn oudste heb ik elke maand een foto gemaakt en dat werd een heel mooi overzicht. ben jaloers op de mensen die het beebje al voelen. Ik voel nog helemaal niets. Maar bij de echo lag beebje ook helemaal naar achteren, dus dan zal het nog wel een tijdje duren. zit wel echt uit te kijken naar de volgende afspraak bij VK, dan hoor ik voor het eerst het hartje. Maar ik mag helaas pas 4 juli... Fijne dag nog allemaal.
Mogge! Ben een beetje brak! gister een festival gehad, waar uiteraard ook voetbal werd uitgezonden! Wat een mooie buiken zijn er voorbij gekomen!
@pebbles, wat apart zeg, nou ja alleen maar heel fijn voor jou! @victoria, jaja buikfotos zijn zooooo leuk! Toch ook nog wel van een 2e?! manlief kwam vannacht om 2 uur thuis en ik had per ongeluk de knip op de voordeur gedaan zodat hij moest aanbellen . Hij sliep natuurlijk binnen 5 minuten, maar ik lag nog een uur wakker @lola, je bent toch hopelijk wel brak van de jus d'orange he?!
@ Joss: van de spa blauw! hahaha! Nou een geluk dat je wakker werd van de bel! Maar wel vervelend dat je nog een uur wakker lag!
IT's A BOY ! Wahaaa het is overduidelijk ik zal straks (morgen) de echo in mijn album zetten. Ik was eigenlijk een beetje te vroeg voor de geslachtsbepaling maar het is overduidelijk!Het was weer zo heerlijk om ins babe te zien HIJ was weer druk aan het bewegen en strekken en rekken. Alleen lag ie PRINSheerlijk met ZIJN gezichtje in de placenta dus zijn gezichtje hebben we niet goed kunnen zien. Mijn vader had een echo nog nooit "live"meegemaakt en die was er erg van onder de indruk. Hij zei "het is toch wat je bent nog niet geboren of je staat al in een foto lijstje"hihihi Balen van Holland gisteren zeg. Leek me geweldig dat onze kiddies geboren worden in het jaar dat we EK kampioen waren geworden! @ Joss, Het komt doordat ik al wat vocht vast houd. Het tunneltje dat ik je pols loopt raakt daardoor bekneld, nou ik ben er mooi klaar mee. Had ik een brace gekocht voor mijn rechter hand, wordt ik vannacht huilend wakker door de pijn in mijn linker hand! Fijne zondag allemaal, mijn moeder, schoonzus en ik hebben vanmiddag een English High Tea georganiseerd bij mijn moeder in de tuin! 10 dames zijn van de partij lachen hé? Heb ik zelfs net Scones staan bakken?!?!?! Ik wordt al een moedertje hahaha xxx Aussie