gefeliciteerd aussie, heerlijk om al te weten wat het gaat worden ik kan ni wachten tot dat ik de 20 weken echo heb lol
@ aussie, Wat leuk zeg een jongetje! GEFELICITEERD! Ik ga nog 176 dagen wachten (misschien nog langer als onze uk besluit dat het toch wel lekker is daarbinnen)! En veel plezier vanmiddag, gaan jullie het iedereen vertellen of houden jullie dit nieuwtje verder voor jezelf?
Jippie! Heb het hartje net eindelijk gevonden met de angelsound! Nu kan ik dus ook thuis genieten van dit heerlijk geluidje!
Oh wat toevallig! hahaha! Hoelaat mag jij? Ik om kwart over 11! Ik ben dan ook nog eens jarig! Ik mocht eigenlijk al op 30 juli, maar vond de 5e veel leuker!
hallo! @Marleen: die huilbuien herken ik ook wel. Meestal om helemaal niks. (Over eten wat niet lekker smaakt of kleren die niet meer passen ) Mijn mannetje word er af en toe helemaal gek van! Sinds vrijdagavond heeft mijn man trouwens onze baby gehoord! Gewoon ouderwets met een leeg wc-rolletje op mijn buik, en ja hoor daar was onze kleine schat! Geweldig toch! Nu moet ik alleen nog maar afwachten tot dinsdag. Dan hebben we een afspraak bij de VK waarbij het naar het hartje gaan luisteren. Ik heb er al veel zin in.
ausiie: een jongetje! proficiat! jonge moeders; zijn er dus toch wel bij mijn in de omgeving niet zo en als ik bij de gynaecoloog kom al helemaal niet... ach ja, maakt ja ook niet uit. had het helemaal zo gepland dat ik met deze leeftijd mams zou worden, dus alles volgens plan... hahaha. ik ben moe, ga zo even dutten denk ik als mijn zoontje dat toe laat...
Aussie Gefeliciteerd! Leuk hoor een JONGEN! Ik moet nog 5 weken wachten en dan nog maar afwachten of het te zien is. Vind het wel spannend hoor. Zo ben net thuis heb vandaag meegedaan aan de Lady`s run in Rotterdam. En het was zwaar! Had het erg warm maar heb het volgehouden zonder te wandelen! Ben weer trots. Ik denk alleen dat dit mn laatste wedstrijd was. Vind het toch wel zwaar worden en ik vraag dan nogal veel van mn lichaam. Wat niet echt goed is voor mn beebje. En ja ik kon het ook niet laten heb ook een angelsounds gekocht. Vind toch dat ik wel lang moet wachten tot ik weer het hartje mag horen. Dus ik dacht ach kan mij het schelen ik doe het ook gewoon. Ook vooral omdat ik hier van die positieve verhalen lees en hoor. Ik heb me door je jullie verhalen laten verlijden. Zo ik heb nu wel al weer een heel verhaal geschreven ik zal er maar weer mee stoppen. Ik heb trouwens een hoop mooie buikfoto`s voorbij zien komen. Het word nu toch steeds werkelijker! Leuk hoor! Fijne zondag nog allemaal! Liefs Chantal
hay hay lady's ik heb een druk weekend... maar kwam even snel een berichtje achterlaten AUSSIE GEFELICITEEEEEEEEEEERD met de babyBOY! verder alle dames, moooooie buikjes! vooral Ranj je lijkt werkelijk wel 6maanden zw joh! mooie buik Nou hier gaat alles wel oke... Ik heb eergisterennacht me eerste HARDE BUIK gevoeld... Het was VERSCHRIKKELIJK! ik heb de verloskundige gebeld... Hoorde ik een vrouw op de achtergrond gillen dus ik belde 5min later terug... was er net een kindje geboren... Ik was weer helemaal in tranen... Anyway moest onder een warme douche en daarna rust nemen.. Door die harde buik, laat me beebje dus schijnbaar weten dat mama even rustig aan moet doen... Dus tsjah daar luisteren we dan naar Verder alles prima hier ik spreek jullie snel groetjes
@ lola, ik mag smiddags! Eigenlijk mocht ik ook een week eerder, maar omdat marcel dan moet werken en geen vrij kan krijgen ivm de vakanties, moest ik het verzetten. Helaas!
@ marleen: oh jammer dat hij geen vrij kon krijgen voor die week ervoor! Maar goed, dit is al over 6 weken dus schiet ook wel op he?! @ Oem: oooh bah, ik heb geen idee hoe een harde buik voelt, maar kan me voorstellen dat het niet f ijn is! @ chanty: petje af dat je nog mee gedaan hebt! Ben benieuwd of je ook zo enthousiast bent over de angelsound, ik in eerste instantie niet, maar na vandaag wel! @ Johanna: wat gaaf, kan het nu al met een wc-rolletje! Super!
dankje wel dames, ik voel me ook echt opgeblazen... vanaaf morgen ben ik er niet meer.. ik ga naar belgie.. maar zondag laat ik weer iets horen! OEM... het is een teken dat je lekker rustig in de tuin op een stoel een boekje moet lezen.., Neem je rust meid! groetjes en kusjes...
ik heb 24 juli me 20 weken echo hoop zo dat alles goed is met de kleine en dat ze kunnen zien wat het word as de kleine meewerkt Ranjeewha.. heel veel plezier in belgie! geniet er van! Liefs xx
Hallo Meiden, Ff vluchtig bijgelezen.. Aussie... Een jongen, gefeliciteerd! Dat is dan de 1e van de club die bekend is . En mooie buiken worden ook al zichtbaar! Ik zal zelf ook weer een fotootje toevoegen. Verder zag ik al heel veel aanmeldingen voor de hyves groep, gezellig hoor! Al vraag ik me bij sommigen nog wel af wie, wie is... Niet dat ik nieuwsgierig ben hoor....helemaaaaal niet! 8) . Hier fijn weekend gehad, feest van mijn oma was erg gezellig. Nederland - Rusland was iets minder... .. Maar goed, Rusland heeft het verdiend! Ooooh, en we hebben een heel mooi cadeau gekregen van de oma's. Ze betalen onze babykamer (ledikantje, kast en commode) !) gekregen. Super toch? Ben er zo blij mee! Ons kindje komt echt in een warm nestje terrecht. En ik ben al weer een beetje bekomen van het feit dat ik een ww-uitkering moet aanvragen ... Nou ja, gelukkig bestaat zoiets toch? Anders zat ik nu echt de haren uit mijn hoofd te trekken. Daarbij vind ik vast wel weer iets leuks! Positief denken is in elk geval beter dan met de pakken neer gaan zitten. Fijne zondagavond nog! Kus, Kweenie
Héé meiden, Ben weer terug van het weekendje Brabant! Wat 'n teleurstelling gisteren met het voetballen zeg...pffff. We waren met 'n hele club naar de kroeg gegaan, maar naar de wedstrijd was de stemmig helemaal weg, dus ook maar meteen naar huis gegaan....( mijn vriend 'n echte voetbalfanaat, kon er wel om janken dat ze verloren hadden, en zat er helemaal doorheen...Mannen en hun voetbal whahahaha ) Hier qua vermoeidheid helaas niks verbeterd... slaap nog steeds minimaal 3 uurtjes per nacht, en ik kan jullie zeggen dat ik echt op ben, en m'n humeur is ook niet echt om vrolijk van te worden ( mijn vriend heeft het nu niet echt makkelijk met me... ). Morgen maar weer de dokter bellen, want dit hou ik zo niet lang vol, en dan heb ik het nog niet eens over m'n werk..... @Mama05: Ik zag op de hyves dat jij in Dedemsvaart woont...ken jij toevallig Dianne Ranter zij is ook uitgerekend in December van de tweede en woonachtig in Dedemsvaart? @ Kweenie: Jaaaaaaaaaaaa leuk he al die aanmeldingen, gaat de goede kant op! Fijn om te horen dat je 'n leuk weekend hebt gehad ( kon je ook wel ff gebruiken hé, na de teleurstelling m.b.t je werk) en wat 'n lieve oma's hebben jullie zeg, de hele babykamer cadeau doen wowwwwwwwwww. @ Ranjeewha: Geniet ervan in Belgie, enne ben jaloers op je buik hoor damn @ Aussie: Gefeliciteerd , super om het te weten lijkt me zo. Kei leuk voor jullie! En idd je bent de eerste die weet wat het gaat worden, ik heb nog heel wat weken te wachten voordat wij het weten....."zucht" Verder heb ik 'n hoop mooie buikfoto's voorbij zien komen, zal binnekort ook eens wat gaan plaatsen in m'n album! Iedereen nog 'n fijne avond en tot snel, Liefs Wieteke
Ja ik ken ik oud vriendin van mij is als het goed is een week later als mij Je kent haar denk ik van je werk?
@aussie,wow je bent de eerste! gefeliciteerd, een jongen! @johanna,wat hoorde hij dan met een wc rolletje? Heb zelf een stethoscoop in huis, maar daar hoor ik helemaal niets mee @chanty, petje af hoor dat je nog zo kunt rennen @kweenie, wat gaaf zon cadeau! meiden ik heb wel hyves maar doe er niet heel veel mee, dus mij zullen jullie niet zien. Heb trouwens vrijdag te horen gekregen dat ik toch geopereerd moet worden aan mn knie (skiongeluk - kruisband doorgescheurd) maar dat wil de orthopeed nu niet doen omdat ik zwanger ben. Dus moet ik totdat ik (na de bevalling) ben geopereerd met mn brace lopen, zucht! Kan niet veel das best balen. Bv sporten mis ik erg maar ja....