december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    hallo

weer een druk weekend axchter de rug en dood moe
    zal deze avond vlug in mijn bedje zitten
    leuk dat sommige nu al weten wat het word
    ik mag vrijdag avond naar de gyn. voor een echo ik ben benieuwd
    en hoop te kunnen zien wat het word
    want ik ben wel heel benieuwd :D

2. 2deKleine

2deKleine Actief lid

4 jan 2008
    194
    0
    0
    Mama
    9 Juli om 19:00 hebben wij de geslachtsbepalings echo.....spannend!

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mogge dames!

fijne dag allemaal!

4. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    Dag dames,

Ik moest weer erg veel bijlezen en zag dat er weer wat nieuwen bij zijn...welkom.

Ook het eerste geslacht is bekend...een jongen...gefeliciteerd hoor!

Ik mag morgen gelukkig weer naar de verloskundige, eindelijk weer eventjes het hartje horen. Heb ik wel weer eventjes nodig. Hoe dichter het bijkomt, hoe spannender ik het weer vind, in de hoop dat alles nog goed gaat. Stom hè, mijn buikje groeit gewoon, maar ik voel nog niet zoveel, dus af en toe ben ik toch nog een beetje ongerust. Maar goed, als ik morgen het hartje weer gehoord heb, kan ik weer effies vooruit en als het goed is ga ik dan ook snel echt wat voelen.

Fijne dag allemaal!

5. Johanna1

Johanna1 Bekend lid

15 feb 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    @Joss81: hij hoorde echt iets kloppen. Hij deed het geluid na, :) , en het leek echt op een hartje! Heel bijzonder.

Morgen weer naar de verloskundige dan hoor ik het hartje ook! Waarschijnlijk krijgen we ook meer info over de 20-weken echo. Daar gaan we iig een afspraak voor maken.

Vanmiddag naar de tandarts :cry: ... Bah, maar ik ben al bijna een jaar niet geweest dus het zal wel moeten.

6. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    @ johanna, wat grappig zeg, met een wc rolletje!
    Zal het ook es gaan proberen!
    Naar de tandarts :cry: Tja, ik ben blij dat ik in februari ben geweest, hoef ik voorlopig niet weer!

@ Kweenie Wat super zeg, een babykamer gekregen!
    Lief hoor.
    Mijn ouders waren ook al een beetje teleurgesteld omdat wij al zoveel zelf kopen. Tja moet ik gaan verwachten dat ik t allemaal wel krijg?
    Dan zit je misschien aan als t kindje er al is!

Fijne dag allemaal!

7. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    hay lady's

hier alles nog goed...
    niks bijzonders..

Ranj: Veeeeel plezier in belgie-land :D

Vis: ik hoop dat alles goed gaat bij de vk voor je ;)
    Ik moet morgen ochtend ook even langs voor controle ;)
    Maar maak je niet al teveel zorgen ze zeggen ook
    dat als je placenta achter ligt dat je de baby wat
    later voelt ;)

Johanna: succes bij de tandarts ;)

Nou de rest van de dames fijne dag nog ;)

8. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    Hallo allemaal,

Wie het was weet ik niet meer en misschien zijn er wel meer die er last van hebben, maar iemand hier heeft nogal last van onrustige benen.

Nu zat ik gisteren de Margriet of Libelle door te bladeren en daar kwam ik een artikel tegen over het Restless Legs Syndroom. In dat artikel stond dat zwangerschap hier een oorzaak van kan zijn. Het heeft te maken met een storing in het dopamine-doorgeef-systeem in de hersenen.

Ik citeer een stukje van de website (www.restlesslegs.nl):
    "RLS en zwangerschap
    Restless legs komen vaak voor tijdens de zwangerschap. De doorbloeding van de kuiten of een gebrek aan ijzer kan hiervan de oorzaak zijn. In overleg met uw arts kunt u besluiten tot behandeling over te gaan of niet."

Het kan dus ook door een ijzertekort komen, wat vaker voorkomt bij zwangeren.

Misschien dat jullie hier iets aan hebben, heb er zelf gelukkig geen last van.

Grtjs,
    Hanneke

@Lola: Was weer erg gezellig hè...Indian Summer! Ik had geen voeten meer 's avonds.
    Nu weer een jaar wachten en hopen dat we oppas hebben :).

9. Chanty24

Chanty24 Actief lid

Ik heb dat gevoel ook hoor. Ik heb volgende week 2 juli een afspraak.
    Ik was nadat ik voor de eerste keer het hartje hoorde zo opgelucht. Maar dat was na een week eigenlijk al weer over gegaan in bezorgdheid of het allemaal nog wel goed zit.
    Ik denk ook dat dat nog wel even zal blijven.
    Maar heb wel door alle postitieve verhalen hier een angelsounds gekocht.
    Kan niet wachten tot hij binnen is.

Ranjeewha fijne dagen in Belgie!

Wieteke: hoe is het nu met je? Ben je al langs de huisarts geweest?
    Hoop dat je snel een beetje slaap kunt inhalen. Kan me voorstellen dat je je niet zo fijn voelt. Sterkte!

Joss: Wat balen zeg dat je niet meer kunt sporten. Waar ik de energie nog vandaan haal weet ik ook eigenlijk niet. Van mn buik heb ik (nog) geen last gelukkig. En zo lang het gaat wil ik het nog wel even volhouden.
    Hoop het ook na de bevalling weer snel op te kunnen pakken.

Nou ik geloof dat ik maar ga stoppen want er komt geen eind meer aan. Sorry! :D

Liefs Chantal

10. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    Hallo......waar is iedereen? :(

Het is hier wel erg rustig vandaag. Nog 10 minuutjes en dan heerlijk naar huis, de eerste dag zit er weer op. Op de een of andere manier heb ik altijd een hekel aan de maandagen, maar vandaag viel ie reuze mee. Heb gelukkig best veel kunnen doen, dus kan met een tevreden gevoel de hele avond op de bank hangen :D en lekker met de laptop op schoot zitten, voor het geval er toch nog wat meiden inloggen vanavond ;) .

Grtjs,
    Hanneke

11. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    Ik ken mezelf zo goed dat ik nu al weet dat als ik een keer het hartje niet kan vinden met zo'n angelsounds ik dan meteen helemaal in de stress schiet, is dus geen goed idee voor mij. Maar ik vindt het wel goed dat een heleboel andere dames er wel veel aan hebben. Ik wacht gewoon tot mijn vriend het ook met een wc-rolletje kan horen, dan heb ik genoeg zekerheid. En ik denk dat ik het morgen ga proberen op te nemen op mijn mobiele telefoon.

Zo...tijd om naar huis te gaan. Wie weet tot vanavond!

12. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik had ook echt geen benen meer over! :)
    Kreeg ook last van mijn banden, maar gezellig was het wel!
    En wat hadden we het getroffen met het weer! :)
    Was wel een beetje groot opgezet dit jaar!
    Maar idd, volgend jaar weer! 8)

13. Chanty24

Chanty24 Actief lid

Hoi Hanneke

Ja ik heb het hartje ook op mn mobiel staan.
    In het begin heeel veel naar geluisterd! Maar wil nu toch wel weer een vers geluidje horen. Echt zo leuk. Veel pezier morgen!

Ja ik ben ook wel bang als ik het niet gelijk hoor dat ik gestrest raak hoor.
    Dus ben benieuwd.

14. pebbles23

pebbles23 Actief lid

19 jun 2008
    260
    0
    0
    call agent
    oosterhout
    ikh oor hier zoveel leuke dingen over de angelsound ik denk dat ik hem toch maar wel ga bestellen. wil het hartje van mijn kindje ook graag horen lol. al ben ik idd ook wel bang da ik in de stress raak als ik het ni meteen hoor.

Pffff lig met griep in bed en nee helaas is da ni de naam van mijn man, hoop da ik snel weer opgeknapt ben en weer lekker aan het werk kan. vind het maar niks zo thuis zitten.

15. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    Natuurlijk heel vervelend dat je griep hebt, maar 'k moest wel even lachen hoe je het opschreef. Zou ook wat zijn zeg, als iemand zijn kind griep zou noemen. :)

Net nog even snel wat onkruid gewied achter het huis en nu lekker achter de pc. Dennis is aan het hardlopen en als hij terug is zal ik effe lekker een bakkie koffie/thee zetten, maar het gaat mij voornamelijk om de koek die ik erbij kan eten. Hebben jullie dat ook, dat je eigenlijk helemaal niet zo'n eetlust hebt, maar wel trek in zoetigheid? Ik heb er in ieder geval last van, maar weet mij nog aardig in te houden.

Morgen ga ik weer eens een kijkje nemen in de sportschool, het wordt tijd dat ik weer eens iets aan mijn conditie ga doen, want zelfs van onkruid wieden raak ik buiten adem :oops: . Morgenavond dus maar weer rustig opstarten met fitnessen. Kan ik daarna weer extra zoetigheid eten :D .

Grtjs,
    Hanneke

16. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Goh ja de zoetigheid, T schijnt dat je dan een meisje krijgt.
    Maar goed ook want wij komen er niet uit wat betreft jongensnamen.
    Ach we kunnen m altijd griep noemen dus! :)

Ik moest er ook erg om lachen!

Vandaag (wel!) 3,5 uurtjes gewerkt, maar wel moe :confused:
    pff, maar vroeg op bedje dus.

Tot morgen ladies!

17. pebbles23

pebbles23 Actief lid

19 jun 2008
    260
    0
    0
    call agent
    oosterhout
    @ vis da was ook de bedoeling dat jullie erom moeten lachen ;),
    het is een stukje van arie en sylvester, en ik moest daar ff aan denken. vandaar lol.

en ja ik heb da helaas ook, mijn eten laat ik grotendeels staan maar met zoetigheid moet ik me heel erg inhouden lol. behalve nu dan dan kan ik al helemaal niks zien of ruiken pffff

18. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    Nou Pebbles, ik wens je veel beterschap, zorg maar goed voor jezelf en je baby.

Wij hebben inmiddels wel een paar jongensnamen en ik heb gister ook wat leuke meidennamen gevonden, maar aangezien wij nogal veel vrienden hebben die ook een kindje verwachten, lijkt het handig om toch maar een langer lijstje te maken (en heel hard duimen dat ze onze nummers 1 niet gebruiken voor hun eigen kind).

Welterusten allemaal, ik ga afsluiten en kruip nog even lekker op de bank tegen Dennis aan.

Grtjs!

19. Monique4

Monique4 Niet meer actief

Hallo,

Aussie, jij krijgt dus ook een jongen!
    Wij ws ook, daarom hebben we maar ws een jongen achter mn naam gezet haha.
    Ze kon t niet met 100% zekerheid zeggen.
    Maar ja jij bent de 1e die ws wel zeker is hihi

Groetjes monique

20. Natascha78

Natascha78 Actief lid

8 nov 2007
    101
    0
    0
    Assistent Belastingadviseur
    Brunssum
    Hallo dames,

Weer snel een berichtje van mij.
    Ik heb met iedereen meegelezen en alle leuke en minder leuke berichten gezien.

Hier is alles goed. Ben niet meer zo misselijk, gelukkig.
    Wij hebben afgelopen zaterdag ongeveer alle grote spullen gekocht. Kinderkamer (hadden we al gekocht), kinderwagen, box en maxi cosi en een super leuk boxkleed van Tijgetje (zwart-wit).
    En het leuke: we hebben alleen het boxkleed betaald. De rest wordt gesponserd door opa's en oma's en mijn schoonzusje.

Wij kunnen alleen geen jongensnaam vinden die we mooi vinden. Een meisjesnaam hebben we meteen al uitgezocht, maar een jongen? Nee, dat lukt niet.

Ga nu snel werken.

Groetjes weer

Natascha

Deel Deze Pagina