hier zijn we aan het aftellen vrijdag eindelijk naar de gyn. de tijd kan niet snel genoeg gaan he als je moet wachten verder blijf ik ook maar overgeven en enorme rugpijn ik kan niet zitten liggen staan of lopen niets helpt rezultaat dat je dan ook niet goed slaapt he pff mijn eerste zwangerschap was toch niet zo zwaar hoor
jeetje Sylvia, daar is ook niks aan! Word t ook niet minder? @ Johanna, gelukkig geen gaatjes! Jij blij! Veel plezier vanavond! @ Natascha, wij hebben ook moeite met de jongensnamen, heb er van de week zelfs over gedroomd. Gelukkig hebben we nog eventjes de tijd! Leuk dat jullie gesponsord worden! Scheelt een hele hoop geld! Bovendien leuk om te krijgen toch? Hier alles prima!
Hallo allemaal, Hier nog eens een berichtje van mij, dit weekend heb ik het met mijn vriend eindelijk kunnen uitpraten. Het werd tijd, want heb er heel de week mee ingezeten. Daarom dat ik vorige week ook maar amper online was. We zijn dan ook veel uitstapjes gaan maken, braderij, de zee en Lillo, een klein dorpje. Ik kreeg er denk ik geen genoeg van, want gisteren ben ik met m'n moeder en Joël natuurlijk gaan wandelen. Vandaag moeten we met Joël naar het cb, dus dat is weer een wandeling, goed voor de conditie en leuk met dit weer Jannegie, ja hij is nu sinds dik een jaar vrachtwagenchauffeur, hij heeft een cursus gevolgd en nu moet hij verplicht 2 jaar dit beroep uitvoeren. Ik weet niet of hij het na die 2 jaar nog gaat doen. Want zo weinig thuis zijn, is echt niet leuk. Nu is hij sinds kort wel van werk veranderd en met deze firma lijkt hij wel vroeger thuis te zijn, dus hopelijk blijft dit zo. wij zijn donderdag op controle geweest bij de gyn, alles was goed en ze denkt ook dat wij een jongen krijgen, dit dacht ze ook al rond 13-14 weken, dus dan zal het wel zo zijn. Al heb ik het niet zo duidelijk kunnen zien Blijkbaar was mijn gevoel om een meisje te krijgen niet juist, had ook al de bakerpraatjes, maar ja jullie zien dat die niet kloppen 8) Jongensnamen zijn idd niet zo makkelijk, bij Joël twijfelden we tot het laatste, nu hebben we al een naam, maar dit kan nog veranderen Ik heb mijn buikfoto ook eens geupload, is wel nog van 2 weken geleden , nu zal hij nog wat gegroeid zijn Een pretecho hebben we bij Joël ook gedaan en bij deze willen we het waarschijnlijk ook weer doen, maar moeten wel fff kijken omdat mijn vriend niet altijd kan. Pebbles, welkom hier ! Dimmel, je hoeft je idd geen zorgen te maken, heb het ook gehad
Goedemorgen allemaal, Vanmorgen naar de VK geweest en weer het hartje gehoord, alles gaat goed. Heb de hartslag opgenomen op mijn mobiele telefoon. Kan ik het vanavond aan Dennis laten horen, want die was niet mee. Vanochtend was mijn tweelingzus mee, die vond het ook echt geweldig om te horen, erg leuk! Die is zo enthousiast om tante te worden! Wij hadden juist vrij snel een jongensnaam en de meisjesnamen willen juist niet zo vlotten. Gelukkig hebben we nog eventjes de tijd om daar over na te denken. Ik ga weer even heel hard werken, diegenen die vandaag niet hoeven werken....geniet van het mooie weer (ik ben jaloers), voor de anderen....werkse! en niet teveel naar buiten kijken . Grtjs, Hanneke
Ik ben half vrij heb alleen een vergadering vanmiddag op het werk dus daar moet ik dan even heen. We gaan zaterdag met mijn schoonvader winkelen voor een kinderkamer en we krijgen ongeveer 500 kado van hem. Dat vinden we natuurlijk erg leuk. Mijn schoonvader is alleen en ik had niet verwacht dat hij zo enthousiast zou zijn. Mannen gaan er toch anders mee om maar hij is zo trots. Hij wil alles weten en waarschuwt me steeds genoeg fruit te eten enz. Hij kreeg tranen in zijn ogen toen we hem mee vroegen naar de 20 weken echo. Zo leuk allemaal. En nu het kamertje wat een verrassing had het echt niet verwacht. Wij wisten al heel snel allebei de namen. Voor een jongen eerst en 2 weken daarna een meisje al twijfel ik daar nog een beetje bij. En idd er zijn er veel zwanger in de omgeving dus hopen dat ze mijn naam niet pikken. Ik wil geen naam uit de top 5 en geen naam waarvan iedereen zegt huh? Dus gewoon leuke stoere nederlands/engelse namen. Straks lekker naar de markt verse ananas halen ooh daar kijk ik elke week naar uit.
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Peetje08 (tijdelijk afwezig) of aan Wolly, niet aan ons allebei, want anders gaat het nog dubbel De lijst blijft dan netjes en up-to-date. DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 29 november 2008 Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh ks - BV/FV: BV Jacoba 25 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 01 december2008 Wossie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Essie23 ... jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 02 december2008 Chida 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Monique4 20 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het wordt een: ws jongetje Mamamanuela 25 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Yonfi .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Roxstar 19 jaar, ? kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 03 december2008 Riddle 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Ranjeewha18 20 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Juut 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 04 december2008 Dimmel 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Thirsa 24 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: ws jongetje 05 december2008 Acissej 28 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Mamatje 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 06 december2008 OemMujahid 22jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV Sheri 37 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Mama05 30 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dagdromer 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Pebbles23 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: ? 07 december2008 Tweety123 39 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Geja1981 27 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Rv1 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Marijee 20 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 08 december2008 Wolly 29 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Consider 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Gwendo76 31 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Mir5555 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - keizersnede - FV/BV: FV Marrie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ? 09 december2008 Sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV 10 december2008 11 december2008 Matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Aussie73 35 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje 12 december2008 Marlieke10 32 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 2deKleine 25 jaar, 2de kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Cindy80 27 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Jannegie 27 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV HertogJan 33 jaar, 3de kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 13 december2008 Joss81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV 14 december2008 Marit80 27 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Mootjen 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 15 december2008 Marleen4683 24 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dora2003 .. jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? ZonYvon .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Parel1988 20 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 16 december2008 Wardi 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 17 december2008 Maria04 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh? - FV/BV: BV Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV 18 december2008 Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV 19 december2008 Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Kweenie 30 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? FV/BV: ? 20 december2008 Sarodo 30 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Sarai 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - bevalling: thuis - FV/BV: BV 21 december2008 Goglezzz (Wieteke) 33 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV 22 december2008 1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 23 december2008 Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 24 december2008 Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV Heathcliff .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Guusje2001 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Susanbenjamins 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ? Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 25 december2008 Natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Marijke84 24 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: BV Manny82 25 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: ? 26 december2008 27 december2008 Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 28 december2008 Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: zh - FV/BV: ? 29 december2008 Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ? 30 december2008 31 december2008 Marylous 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV Een mooie dag in december 2008 Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv Bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ? Mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Een mooie dag in januari 2009 04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden) Iuno 28 jaar, 2e kindje - denkt: een klein mensje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 86 Zwangere meiden in December Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn We denken aan jullie! Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy Agenda Juni 24: Peetje08, gyn en anesthesist 24: Susanbenjamins vk 24: Johanna1 24: Vis1978 verloskundige (controle) 24: Iuno volgend onderzoek + echo 24: Marrie gyn 25: Aussie73 volgende afspr 26: Natascha78 vk vervolgafspraak 26: Goglezzz vk 26: 1ekindje vk 27: Sylvia79 3e echo gyn 30: Tinker vk intake 30: Dimmel vk 30: Maryloes volgende afspr Juli 01: Manny82 vk 01: Monique vk 02: Smallgirl77 20-weken echo 07: Sarai vk 15: Monique4 20-weken echo 15: Kweenie vk/hartje luisteren/info over de 20-weken echo 15: marleen vk 15: pebbles 20-weken echo + evt geslachtsbepaling + afspr gyn 16: Peetje08 20-weken echo 16: Marijee controle vk 17: Wolly 5e echo gyn 17: marientje vervolg afspr 18: Smallgirl vk 18: Dimmel 20-weken echo 18: Lola contole gyn 18: Joss vk 18: Ranjeewha vk 21: OemMujahid 20-weken echo 23: Vis1978 20 weken echo 24: Chanty 20-weken echo 25: 2deKleine 20-weken echo 25: Ranjeewha 20-weken echo 30: Joss 20-weken echo Aug 05: marleen Naar het zh voor guo (ws in combi met de 20-weken echo) 05: Lola 20-weken echo 06: Manny 20-weken echo 06: 1ekindje 20-weken echo 30: Monique 3d/4d pretecho Sept 24: Marleen pretecho @Marientje: Ik heb je bevallingdatum veranderd, en heb bij, ik denk, meisje laten staan want dat is wat jij denkt dat het wordt en achter aan het zinnetje, ws een jongetje gezet. Als je het toch anders wilt hebben dan geef maar een gil goed? Fijn dat jullie het uit gepraat hebben samen. @Viss: Geweldig he om het hartje te horen he, ik vind het nog steeds een super mooi geluid Geniet ervan. @Johanna: Wat een goed nieuws dat je geen gaatjes hebt. Dat scheeld weer een hoop geboor Veel plezier vanavond. @Sylvia: Het lijkt me om moedeloos van te worden Hopelijk gaat het snel wat beter met je. @Aussie: Gefeliciteerd met jullie jongetje Leuk zeg dat je het nu al weet. Ik moet nog even wachten tot de 19 weken. @Joss: Sterkte met je knie. @Natascha: Fijn dat je je al weer wat beter voelt. @Peetje: Hoe gaat het met je? Trek je het nog een beetje?
Viss, wat leuk dat jullie het hartje hebben gehoord, is steeds zo'n mooi geluid hè Wolly, dank je wel voor de wijzigingen, en hoe je het er hebt gezet, is goed hoor
Meiden, ik heb toch zo weinig zin om te werken. Het is mooi weer, het werk is saai... was ik maar thuis! maar ja, het werk zal toch moeten gebeuren. Nou ja, ik ga toch nog maar eens wat doen...
I know the feeling! Heb ook weinig zin, maar genoeg te doen. Ik hoop gewoon maar weer op een mooi weekend. @Wolly: ja echt een super geluid. Ben ook heel blij dat ik hem op mijn mobieltje heb staan nu. Dan kan ik er af en toe even naar luisteren. Ik heb hem hier ook al aan mijn collega's laten luisteren. Sommigen hebben al oudere kinderen, maar herkennen het ook meteen en zeggen dan ook dat het altijd een mooi geluid blijft. Zometeen ga ik mijn zwangerschapscursus regelen, dan is dat ook maar gedaan. Binnenkort lekker shoppen voor de kinderwagen, die krijgen wij van mijn ouders...echt superlief! De eerste voorbereidingen voor de kamer zijn ook al genomen, dus we zijn al langzaam bezig. Je moet maar denken, voor je het weet is het zover en het is volgens mij allemaal nog best veel werk. Grtjs!
Kom me ook weer even melden. Heb geloof ik alles bijgelezen en een hoop goede maar ook wat mindere berichten. Leuk dat een aantal van jullie de babykamer e.d. heeft uitgezocht! En om het cadeau te krijgen is helemaal mooi. Wij hebben de kinderwagen destijds van mijn ouders gekregen, scheelt toch! En het eerste geslacht is bekend, een jongetje! Ik ben ook zo benieuwd wat het bij ons gaat worden. Nog een paar weekjes en we weten het ook! Verder gaat het goed. Dacht dat het met de misselijkheid gedaan was, maar sinds 1,5 week toch weer misselijk. Gisteravond ook een enorme vreetbui: eerst een halve bak ijs weggewerkt en daarna nog een bakje chips haha. Vandaag maar een beetje compenseren, dus ben nu braaf een worteltje aan het wegkauwen
Dat was ikkuhhhh. Heb meteen even op de link gekeken en de test gedaan en daarin kwam uit dat ik contact met m'n huisarts op moest nemen, omdat ik wel degelijk de symptomen hiervan heb. Hem zojuist mijn huisarts gebeld en hier kan ik donderdag pas bij terecht...pffff Vannacht had ik weer zo'n nacht dat ik vanaf 02.30u weer op was en ook niet meer heb kunnen slapen. Hopelijk kan de huisarts mij hier verder mee helpen....I.i.g hartstikke bedankt voor de tip, ben alweer 'n hele stap verder De jongensnaam daar waren wij al heel snel uit, maar de meisjesnaam daar twijfelen we nog 'n beetje over ( maar gelukkig hebben we nog even de tijd ) Leuk om te horen dat zoveel meiden bepaalde dingen cadaeu krijgen van de a.s opa's en oma's. Ze zijn ook allemaal zo trots natuurlijk! @Vis: Fijn om te horen dat alles goed was....wat leuk dat je de hartslag opgenomen hebt @Marientje: Fijn om te horen dat jullie er samen over hebben kunnen praten, en dat nu alles weer goed is! @Sylvia: Wat vervelend voor je....kunnen ze je geen pijnstillers geven ( die verantwoord zijn dan i.m je zwangerschap ) voor je rug? laatst hoorde ik iemand zeggen dat er wel iets was voor tegen het overgeven als je zwanger bent ( zou dat eens met je gyn bespreken ) die weten wel hoe en wat! Iedereen 'n fijne dag Groetjes Wieteke
ik mag vrijdag naar de gyn. en ga het haar allemaal vragen ik wilde eerst al naar de huisdokter stappen maar die heeft me in het begin iets voor geschreven en ik kreeg onder mijn voeten bij de gyn dat ik deze niet mocht innemen dus durf ik nu niet naar de huisdokter te gaan dus nog even geduld tot vrijdag dan maar die paar dagjes kunnen er nu ook wel bij he vandaag nog maar 1 keer overgegeven ik maak vordering en dafelgan of perdololan mocht ik al nemen van de gyn maar deze helpen niets
Hoi Meiden, Ben ik ook weer even. Ga zo richting het CWI, heb pas om 14.00 uur een afspraak maar moet nog van alles kopieeren.....pfffff. T is een geregel hoor een ww-uitkering aanvragen... maar mag niet klagen natuurlijk. Ben ook al benaderd door circa 8 uitzendbureaus en werving&selectie dus daar ga ik vanmiddag even voor zitten (moet er wel een goed gevoel bij hebben vind ik...vandaar dat ik eerst even wil zien wie me benaderd hebben). Maar kan het CWI dus gelukkig wel vertellen dat ik er druk mee bezig ben . Hoe is het hier verder? Druk met namen verzinnen zie ik? Nou .... kom maar op met voorbeelden want wij weten het niet... Ja, heb wel een meisjesnaam maar ...twijfel daar nog een beetje over. Moeilijk, moeilijk, zo'n kind moet het er wel de rest van zijn/haar leven mee doen he? Hebben jullie ook af en toe een beetje last van buikpijn? Dus geen bandenpijn maar echt een beetje buikpijn? Is dat normaal? Nou...ik hier nog even wat opruimen en dan ga ik.... Fijne dag! Kweenie
Hey Wolly, Kun je mij ook op de agenda zetten 14 juli hebben wij een 20 weken echo. Zondag hebben wij een 2d pretecho gemaakt. Ze vroeg of we willen weten wat het wordt. Ja tuurlijk willen wij het weten! Wij krijgen ook een zoontje. Je zag een piemeltje heel duidelijk onlangs dat ik het heb gezien ben ik toch niet zeker dat zal wel komen omdat ik dacht dat ik een dochtertje zou krijgen. Maar ik ben zeer blij met een jongetje. En natuurlijk het allerbelangrijkste als het maar gezond is. Ik kan nu lekker jongens kleertjes gaan kopen. Van die hele stoere! groetjes mamatje
Ja, ja, ja, wat dan? Of wil je dat niet zeggen....zou ik ook snappen hoor. Wij laten het tot het einde een verrassing zijn, hoewel ik heel af en toe toch stiekem zou willen weten wat het wordt.