Peetje, heel veel sterkte de komende tijd! Wat een vreselijk nieuws over je moeder zeg. Liefs, Marjolein
Lieve Peetje ik wens je heel veel sterkte. Fijn dat het wel goed gaat met je babytje! Knuffel van mij... Dames, ben vandaag bij de verloskundige geweest. Met de baby gaat alles goed! Heb weer over mijn rugklachten gehad en deze keer had ik een hele lieve verloskundige die wel goed luisterde en die me serieus nam. Gelukkkiggggggggggggggg! Ik ben doorverwezen naar een Osteophaat (weet niet of ik het goed schrijf) Maar zij nemen minimaal een uur de tijd om te kijken bij de intake wat er aan de hand kan zijn. Geeft mij toch wel een fijn gevoel eindelijk wordt ik eens serieus genomen! Heb gebeld en voicmail ingesproken nu wacht ik op een tel.
@Mamatje: Fijn dat het met je kindje goed gaat. En eindelijk iemand dus die luisterde, wat een opluchting he. Nu maar hopen dat het ook gaat helpen.
@ Peetje Heel veel sterkte de komende tijd en zorg ervoor dat deze periode een periode van genieten wordt. Genieten van je uk, genieten van je moeder èn van elke dag die je moeder nog van jouw zwangerschap mag meemaken! *knuf* @ wolly Ik weet dat 1mm anders meten gelijk een paar dagen kan uitmaken, maar het gekke bij mij is, dat je over in internet leest en op echo's ziet dat b.v. zo'n 6,2cm bij ca 12w2d hoort, terwijl mìjn gyn. juist zegt dat 6cm bij 11w3d hoort... Heeft dus niets met wel of niet verkeerd opmeten te maken, maar aan een andere interpretatie van de lengte. Maar heb me er zowieso genoeg druk om gemaakt. Blijf lekker mìjn berekening aanhouden en mocht het nodig zijn, kan ik er altijd nog op staan dat ze in het ziekenhuis ook mìjn berekening aanhouden.
@peetje heel veel sterkte in deze moeilijke periode @wolly ja dat heb ik dus ook en als ik dan me tanden ga poetsen en ik moet me mond spoelen wow dan denk ik ben ik 22 of 72? haha
@Dimmel: Ja erg is dat he, we lijken wel een stel oude wijven En we moeten nog een eindje, ik geloof dat ik nu niet wil weten hoe het er aan het einde uit gaat zien
@Peetje sterkte in deze moeilijke periode, gelukkig dat het met je kleine allemaal goed gaat. @mamaatje ik ben blij dat ze eindelijk naar je luisteren en dat ze er iets aan gaan doen. ik hoop echt voor je dat het ook echt gaat helpen. ik heb zelf nu al een tijdje als ik ff gezeten heb dat mijn stuitje zeer doet, erg vervelend aan gezien ik zittend werk heb. ik heb er nog nooit last van gehad dus neem aandat het met de zwangerschap te maken heeft. heeft hier nog iemand daar last van groetjes Pebbles
@wolly nee ik ook niet kan nu al bijna niets doen in het huishouden ohjee als we een buik hebben haha maar goed zodra het kindje er is zullen we er blij mee zijn en vergeten we dit allemaal
Peetje@ heel veel sterkte, dit moet hartstikke zwaar zijn voor je Gelukkig is alles wel goed met je kindje. Mamaatje@ gelukkig hebben ze eindelijk naar je geluisterd. Hopelijk komt er nu snel verbetering voor je !
Hallo Peetje. Jeetje ik zit je verhaal te lezen en denk dat moet echt een nachtmerrie zijn voor je. Ik kan niet eens schrijven hoe erg ik dit vind voor je. Het moet een leuke tijd zijn en vol plezier over je kindje in de buik. Ik wens jouw en je man en je ouders sterkte toe en denk af en toe aan je.
Lieve peetje, Wat erg zeg! Ook ik kan niet precies in woorden zeggen hoeveel sterkte ik je wens, woorden zijn er misschien ook wel niet voor. Gelukkig lijd je uk er dus niet onder. Bij deze een dikke knuffel en ik denk aan je! @ mamatje, Gelukkig dat je nu wel doorverwezen word! Ik snap niet dat je bij de fysio en ceasar geen gehoor kreeg. Mijn ceasar-therapeut vind ik geweldig, lief mens, ze luisterd goed en geeft goede oefeningen. Fijn ook dat het met je uk goed is! Ik ben gisteravond wezen aquajoggen ( voor het eerst in een paar weken. Hoezo fanatiek :-k ) Nou dat voelde niet heel erg lekker, veel buikspieroefeningen die ik niet wilde doen omdat ik oefeningen van mn ceasar therapeut krijg. En het optillen van de benen viel ook niet mee. Nou is mijn buik nog niet eens zichtbaar, maar misschien komt het ook wel doordat ik me na het eten steeds zo ongemakkelijk, dik en opgezet voel. Maar goed, volgende week nog maar es proberen. Vandaag de hele dag gewerkt, en ben nu echt wel op! Moest ook nog zelf eten koken (manlief heeft nachtdienst gehad en ligt nu op bed. Arme schat heeft een hele drukke dag gehad en moet vannacht nog een nachtdienst draaien. Anders was mn eten klaar geweest als ik thuiskwam!) Straks maar lekker vroeg op bed! Hebben jullie trouwens de naam gehoord van het 'nieuwe' zoontje van Martijn Krabbe? Hij heet Achilles. Wat vinden we daarvan dames? Ik vind het persoonlijk niks, zijn andere zoontje heet Bikkel, vind ik dat nog beter! Nou lang verhaal vandaag, zie jullie morgen weer denk ik! Liefs Marleen
Hallo allemaal, @Mamatje: Fijn dat er eindelijk naar je geluisterd is. Ik hoop dat ze er snel iets op verzinnen en dat het dus snel verminderd. @Marleen: Achilles, vind het persoonlijk ook geen geweldige naam en Bikkel eigenlijk ook niet, straks wordt het een lange slungel, dan zie je er niet uit als een bikkel, maar zeg je wel tegen iedereen dat je d'r een bent . Weet zelf ook niet hoe harde buiken voelen, maar heb zo maar een vermoeden dat als je d'r een hebt, je meteen denkt....dat is dus een harde buik. Maar deze leek kan het natuurlijk helemaal mis hebben. Heb je ergens last van dan? Ze zeggen toch weleens dat zwangere vrouwen last krijgen van nesteldrang en dat ze dan heel veel gaan poetsen of opruimen? Nou.....daar heb ik nog helemaal geen last van, maar Dennis lijkt het wel een beetje te hebben. Die heeft vanavond de hele schuur opgeruimd en getekend hoe hij hem in wil delen met planken en werkbank e.d. Moet ook wel gedaan worden hoor, dus ik ben er alleen maar erg blij mee, maar voel me af en toe wel schuldig dat hij zo hard aan het werk is en ik een beetje op de bank hang of achter de laptop zit. Maar goed, af en toe help ik netjes mee. Nu ga ik weer even lekker voetbal kijken. Grtjs, Hanneke
peetje wat verselijk nieuws! heel veel sterkte de komende tijd. ben blij te horen dat het met je uk allemaal goed gaat en fijn dat je een beval datum weet. hoop dat je deze periode een beetje de kracht ergens vandaan kan halen om het door te komen! liefs Marije
@Peetje..... Heel veel sterkte meis! Ik hoop dat je nog een aantal zeer mooie en liefdevolle momenten met je moeder mag meemaken! Dikke knuffel vanaf hier! Kweenie
@Pebbles: ja ik heb ook last van mijn stuitje als ik lang heb gezeten, en ik werk op kantoor en zit dus de hele dag op m'n kont... Niet echt fijn dus. Heb je ook dat het met fietsen zeer doet? (Of na het fietsen?) @Marleen: die namen van Martijn Krabbe, echt zielig voor die kids. Maar ja, je weet hoe ik over namen denk he? Voor meiden die het niet weten: kijk maar eens op de hyves bij het bericht Namen. De dochters van hun hebben trouwens wel gewone namen: Michelle en Jasmijn. Ah, ik lees net op Telegraaf.nl dat de vriendin van Boer Jan (van Boer zoekt Vrouw) een miskraam heeft gehad. Wat zielig, en ze zijn allebei al half de 40 dus dan is het ook lastig om kinderen te krijgen.
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Wolly of aan Marijee, niet aan ons beiden anders gaat het nog dubbel . De lijst blijft dan netjes en up-to-date. DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 29 november 2008 Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh ks - BV/FV: BV Jacoba 25 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 01 december2008 Wossie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Essie23 ... jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 02 december2008 Chida 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Monique4 20 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het wordt een: ws jongetje Mamamanuela 25 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Yonfi .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Roxstar 19 jaar, ? kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 03 december2008 Riddle 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Ranjeewha18 20 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Juut 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 04 december2008 Dimmel 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Thirsa 24 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: ws jongetje 05 december2008 Acissej 28 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Mamatje 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? - het wordt een: jongetje 06 december2008 OemMujahid 22jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV Sheri 37 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Mama05 30 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dagdromer 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Pebbles23 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: ? 07 december2008 Tweety123 39 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Geja1981 27 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Rv1 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Marijee 20 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 08 december2008 Wolly 29 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Consider 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Gwendo76 31 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Mir5555 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: mag, maar hoeft niet - keizersnede - FV/BV: FV Marrie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ? 09 december2008 Sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV 10 december2008 11 december2008 Matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Aussie73 35 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje 12 december2008 Marlieke10 32 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 2deKleine 25 jaar, 2de kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Cindy80 27 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Jannegie 27 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV HertogJan 33 jaar, 3de kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 13 december2008 Joss81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV 14 december2008 Marit80 27 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Mootjen 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 15 december2008 Marleen4683 24 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dora2003 .. jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? ZonYvon .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Parel1988 20 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 16 december2008 Wardi 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 17 december2008 Maria04 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh? - FV/BV: BV Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV 18 december2008 Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV 19 december2008 Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Kweenie 30 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? FV/BV: ? 20 december2008 Sarodo 30 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Sarai 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - bevalling: thuis - FV/BV: BV 21 december2008 Goglezzz (Wieteke) 33 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV 22 december2008 1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 23 december2008 Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 24 december2008 Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV Heathcliff .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Guusje2001 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Susanbenjamins 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ? Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 25 december2008 Natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Marijke84 24 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: BV Manny82 25 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: ? 26 december2008 27 december2008 Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 28 december2008 Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: zh - FV/BV: ? 29 december2008 Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ? 30 december2008 31 december2008 Marylous 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV Een mooie dag in december 2008 Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv Bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ? Mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Een mooie dag in januari 2009 04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden) Iuno 28 jaar, 2e kindje - denkt: een klein mensje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 86 Zwangere meiden in December Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn We denken aan jullie! Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy Agenda Juni 26: Natascha78 vk vervolgafspraak 26: Goglezzz vk 26: 1ekindje vk 27: Sylvia79 3e echo gyn 30: Tinker vk intake 30: Dimmel vk 30: Maryloes volgende afspr Juli 01: Manny82 vk 01: Monique vk 02: Smallgirl77 20-weken echo 07: Sarai vk 14: Mamatje 20-weken echo 15: Monique4 20-weken echo 15: Kweenie vk/hartje luisteren/info over de 20-weken echo 15: marleen vk 15: pebbles 20-weken echo + evt geslachtsbepaling + afspr gyn 16: Peetje08 20-weken echo 16: Marijee controle vk 17: Wolly 5e echo gyn + geslachtsbepaling 17: marientje vervolg afspr 18: Smallgirl vk 18: Dimmel 20-weken echo 18: Lola contole gyn 18: Joss vk 18: Ranjeewha vk 21: OemMujahid 20-weken echo 22: OemMujahid vk 22: Peetje gyn 23: Vis1978 20 weken echo 24: Chanty 20-weken echo 24: Marijee 20-weken echo 25: 2deKleine 20-weken echo 25: Ranjeewha 20-weken echo 25: Johanna controle 30: Joss 20-weken echo Aug 05: marleen Naar het zh voor guo (ws in combi met de 20-weken echo) 05: Lola 20-weken echo 06: Manny 20-weken echo 06: 1ekindje 20-weken echo 11: Johanna 20-weken echo 30: Monique 3d/4d pretecho Sept 24: Marleen pretecho @Marijee: Ik heb je afspr erbij gezet. Meiden ik wil eigenlijk even iets melden, Marijee gaat vanaf nu mij helpen met de updat lijst, dus als er wijzigingen gedaan moeten worden zouden jullie dit alsjeblieft nu via pb willen doen en niet meer zo via de berichten op het forum anders kan het gebeuren dat het dubbel gedaan wordt. Dank jullie wel
@johanna op de fiets heb ik da idd ook, het is gewoon pijnlijk om te fietsen . ach ja we weten waarvoor we het doen he