Hallo Peetje: Ik heb net je verhaal gelezen en weet niet echt de juiste woorden te vinden, alleen dat dit verschrikkelijk voor jullie moet zijn. Wens jullie heel veel sterkte de komende tijd! Liefs Wieteke
peetje wat een verschrikkelijk nieuws zeg probeer het wat rustig aan te doen en zoveel moggelijk tijd door te brengen met je mam ik lees dat er hier nog iemand is die zo sukkeld met de rug en ook met kindjes werkt hier net hetzelfde ik hoop dat ze me morgen toch verder kan helpen hoor want sommige dagen hou ik het echt niet uit gisteren had ik verschikkelijke hoofdpijn niet normaal en de ganse dag overgegeven een rot dag gewoon en ja de kindjes waren hier ook dus gewoon doorwerken dus ik was heel blij dat het 18.00 uur was en even kon gaan rusten en ook van die vervelende hoest kom ik niet vannaf ik voel mij net een oud memeeke in inlegger in men broek want als ik overgeef of te veel moet hoesten plas ik een klein beetje in mijn broek en nu in mijn bh compressen want de colostrum lekt ook al uit mijn borsten ik loop krom van de rugpijn dus echt een memeeke he ik hoop dat ze me morgen avond toch wat kan verder helpen hoor want als ik zo nog 5 maand moet doorgaan pfffffff
Nou, ik heb dinsdagavond gezwommen, en gister de hele dag gewerkt. (misschien iets te veel van het goede) Daarna heb ik nog eten kunnen koken, maar daarna zakte ik helemaal in. Echt alles deed me zeer, mijn rug, benen, hoofd, buik, alles. Heb nog steeds dat trekkende gevoel in mijn buik, maar anders dan bandenpijn. Vandaar de vraag hoe harde buiken voelen. Gisteravond dus lekker een potje gejankt en vroeg op bed. Helaas moest mijn manneke werken, dus daar had ik even niet veel aan. Moet vanmiddag weer werken, hoop dat ik me dan wat beter voel.
@ Peetjuh: woorden schieten te kort! Heel veel kracht en sterkte voor jou en je familie! Dikke knuffel!
@ Sylvia, ja nog 5 maanden zo doorgan is niks! Ik werk ook met kids, kan me goed voorstellen dat je nog meer gebroken thuis komt dan dat je je s ochtends al voelde. Gewoon vragen om een verwijzing naar iemand die je zou kunnen helpen (fysio of zoiets?) Heb je normaal ook snel last van je rug? Hoop dat t snel beter gaat!
Hoi meiden, Hier ben ik weer eens. Ik lees wel mee maar schrijf niet zoveel. Ik ben gisteren weer bij de gyn geweest, met de babe is alles goed (zie foto's, zelfs een "alien" foto van zijn gezichtje) meer met mij is het helemaal niet goed. Ik heb zo een pijn in mijn handen en vingers dat ik niet weet hoe ik dit berichtje kan typen.Mijn bloeddruk is schikbarend hoog 150/105 ! en als klap op de vuurpijl heb ik een cyste op mijn eierstok (6cm !) wat gisteren op kwaadaardigheid is gecontroleerd( woensdag de uitslag) Ik ben helemaal stuk, verdrietig, boos en van een roze wolk is even geen sprake. Ik heb me dan ook ziek gemeld en mijn leiding is gelukkig extreem begripvol. Ik voel me heel zielig en heb heel erg medelijden met mezelf. Ik wil alleen maar genieten en op die roze wolk zitten maar er komt steeds weer een k.t kwaal bij! Mijn man en familie zijn heel lief maar in mijn hoofd is het best angstig allemaal. Met mijn verstand begrijp ik best dat het vast allemaal okay is en dat het een preventieve controle is maar met mijn emotie/gevoel kan ik daar even niet bij. Ik lees mee, maar zal de komende dat niet veel posten. @peetje: heel veel sterkte vrouw! x Aussie
Lieve Aussie, Dat is k*t zeg! Ik snap best dat het heel angstig is allemaal. Gelukkig begrijpen ze t op je werk goed, dat is dan 1 zorg minder zeg maar. Ik wens je heel veel sterkte, hoop dat alles goed blijf gaan en dat je je snel beter voelt. Dikke knuffel van mij.
Dag allemaal, Nou Aussie, wat een verhaal. Vervelend zeg allemaal en begrijpelijk dat je toch even van die wolk af bent gevallen. Hoop dat je de uitslag van de test snel krijgt...en blijf positief! Hoe kunnen ze die cyste eigenlijk nu testen? Daar kunnen ze toch niet bij? Ik weet niet zo heel goed wat je zou kunnen doen om je handen en vingers te verlichten, lijkt me echt ontzetten K*T om te hebben. Het enige wat ik tegen je kan zeggen is, doe het rustig aan, zeker ook ivm je bloeddruk. Maar goed dat cliché hoor je natuurlijk constant, maar het is zeker gemeend. Dikke knuffel van mij! @Marleen: mmmm, weet niet of dat harde buiken zijn, misschien gewoon een soort spierpijn? Ik weet niet eens wat bandenpijn is, heb eergisteren gefitnesst en heb nu vanochtend een licht spierpijngevoel links onderin. Denk zelf dat het spierpijn is, maar een collega zei dat het misschien wel bandenpijn kan zijn (of een combi). Kun jij mij proberen uit te leggen hoe bandenpijn voelt? Verder vandaag weer hard werken, alle bazen zijn een weekendje weg, dus kan lekker doorgaan zonder al te veel gestoort te worden. Over een uurtje lekker uit lunchen met wat collega's, hopelijk in het zonnetje op het terras. We moeten het voor onszelf natuurlijk zo aangenaam mogelijk maken. Alle meiden met klachten.....heel veel sterkte! Grtjs, Hanneke
@ Hanneke, tja bandenpijn. Lastig uit te leggen. De banden in je buik (ik voel het het meest onder in mijn buik, net boven mn schaambeen) worden opgerekt en dat voelt bij mij trekkend. Soms ook wel net alsof iemand aan een touwtje trekt van binnen. Het doet bij mij meestal niet zeer, gewoon een beetje een zeurend gevoel. Soms met niezen of te snel opstaan schiet het erin, dan doet het wel even zeer en sta ik even dubbel, maar dat komt niet zo vaak voor. Hoop dat je wat aan deze uitleg hebt! Misschien dat ik nu ook wel gewoon bandenpijn heb, maar het zit nu hoger. Daar zullen vast ook banden zitten! We wachten t maar af.
ik heb normaal ook wel last van mijn rug maar niet zo erg hoor en als het dan echt erg was mocht ik voltaren nemen maar dit kan nu natuurlijk niet meer ik moet aan de beeb denken he maar ga morgen vragen naar een andere oplossing we zien wel wat er uit de bus komt he
@marleen dat klinkt erg bekent, ik wist niet dat dat bandenpijn is maar dat heb ik dus ook, voornamelijk als ik stukken loop dan komt idd dat zeurderige gevoel. en als ik idd te snel opstaan of te snel van mijn fiets afstap dan heb ik het gevoel dat mijn baarmoeder in een keer inklapt om het maar ff zo te omschrijven erg pijnlijk dan idd.
harde buiken, wilt eigenlijk zeggen dat je buik hard en opgespannen wordt en daarna weer ontspant. Het doet geen pijn, maar je voelt het wel. Ik had het op het einde van mijn zwangerschap van Joël erg hard. Is eigenlijk een voorbereiding op het harde werk Ik kreeg bij Joël pas op het einde van mijn zwangerschap nesteldrang, nu heb ik al af en toe een opruimwoede gehad, maar nog niet elke dag hoor Aussie, idd wat een verhaal. Hopelijk is de uitslag van de test goed. Dikke knuffel en probeer rustig te blijven.
Hoi meiden, Met mij gaat het wel goed, pfff de weken vliegen om. Over iets meer dan 2 weken zit ik al op de helft! Moet wel zeggen dat ik veel last heb van mn rug en maag. Liefs Monique
@Aussie: Wat een kl*te nieuws zeg, heel veel sterkte. Die bandenpijn voelt bij mij aan als, een betje trekkerig/stekerig gevoel, niet echt pijnlijk te noemen. Het zit boven de schaamstreek en dan links en rechts. Ik heb het niet vaak, maar heel af en toe.
hey meiden, vanmorgen rond half 10 voelde ik ons wondertje voor de eerste keer schoppen...en nu net begon t weer heb ook nieuwe buikfoto in me album voor de geintereseerde Liefs Dimmel
@Dimmel: Wat leuk zeg dat je je kindje hebt gevoeld Hoe voelde dat nu precies en waar? Want ik heb het idee dat ik al een week wat voel maar weet het niet zeker. Mooie buikfoto
@wolly het voelde eigenlijk echt een blubje zal ik maar zeggen en het was eerst in t midden en net aan de zijkant
@Dimmel: Ja dat heb ik dus ook steeds gevoeld, maar ik wist het niet zeker of het kindje dat was. De ene keer zit het ook in het midden en dan weer aan de zijkanten.
@ Aussie He gat meid, zulke stress kun je nu net nìet gebruiken... *knuf* Ik kreeg op een gegeven moment ook opeens hele erge nesteldrang. In een weekend moest en zou ons woonkamertje omgesteld worden, ik blééf er gewoon op staan. Nou, die maandag is zoonlief dus geboren... Oh, als je het over de duivel hebt.... Maar eens ff kijken waarop de sirene opeens is afgegaan.