juut inderdaad een raar verhaal he maar het is al verwijderd al is er overal vannalles over deze dame te vinden hoor dat mens is echt niet goed bij haar hoofd wie verzind nu zo een dingen
hebben jullie dit al gelezen: Baby uit buik vermoorde vrouw gestolen Een hoogzwangere 27-jarige vrouw is door meerdere messteken om het leven gebracht. Vervolgens werd haar ongeboren baby uit haar baarmoeder gesneden... Een 23-jarige vrouw uit het Amerikaanse Kennewick is gearresteerd, heeft de politie laten weten op CNN. De vrouw wordt ervan verdacht het slachtoffer vrijdagavond te hebben vermoord en het kind uit haar buik te hebben gehaald. Na haar bizarre daad had de hulpdiensten gebeld, hen gezegd de ze net bevallen was op een parkeerplaats en dat ze vreesde dat de baby dood was. In het ziekenhuis bleek de vrouw helemaal niet pas bevallen te zijn. De politie vond ook bezwarend materiaal in de handtas van de vrouw: handschoenen vol bloed, bebloede papieren doekjes, latex handschoenen, een mes, een babyflesje en babysokjes. Ze had een vriend twee weken geleden aangekondigd dat ze snel een baby zou krijgen. De politie onderzoekt verder de motieven voor de gruwelijke feiten. De baby ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis Ik schrok wel even van dit verhaal. Dat mensen dit doen, begrijp je toch niet? "gelukkig" is dit in Amerika gebeurd en niet hier in NL, want in Amerika gebeuren toch nog vreemdere dingen als hier, maar je moet er toch niet aan denken. (Ik hoop niet dat ik jullie hiermee bang heb gemaakt) Ik ben trouwens morgen precies 15 weekjes, en al ruim 5,5 kilo aangekomen en voel me goed. Alleen wat last van m'n stuitje en m'n rechterzij maar dat komt waarschijnlijk doordat ik nu op m'n linkerkant ga hangen vanwege mijn stuitje. Niet echt handig dus.
hallo meiden! aangezien ik mijn datum weet dacht laat ik me ook eens melden bij de december mamas! onze kleine staat gepland voor 21-12-2008 altijd gezellie om te kletsen over deze bijzondere periode in je leven! ben vol enthousiasme aant lezen, lees ik dat gruwelijke verhaal wat johanna erop heeft gezet brrrr je moet er niet aan denken wat een zieke mensen er toch rondlopen veel liefs winny..
@ juut, Nou die vrije dag was niet zo vrij. Ik werd later op de ochtend nog gebeld of ik s middags kon werken want er was een collega ziek En ja, je bent invalkracht dus je kunt ook niet altijd nee zeggen. En met het vooruitzicht op een vrij woensdag en donderdag (tot nu toe), moet je ook es toegeven! Ik ben trouwens 1 kilo aangekomen. Ach hoe minder je aankomt, hoe minder er na december weer af moet! Trouwens, wij hoeven niet aan onze lijn (welke lijn? ) te denken met sinterklaas en kerst! Ook weer een voordeel! @ Mamatje, Ik heb ook yoga gedaan, de gewone versie. Kan me helemaal voorstellen dat je het lekker vond! Hier alles ok, heb de hele dag gewerkt, ben nu dus echt wel op!
Nou, heb me nu eindelijk aangemeld voor zwangerschapscursus (oftewel de cursus Fit rondom en tijdens je bevalling )
Hoi, hoi, ff snel een berichtje. Veel nieuwe mensen, welkom allemaal. Iuno @ leuk dat je er weer bent, maar snap helemaal dat je met al die bezigheden geen tijd hebt om te reageren. Ik ben nog aan het wachten op het 'goede' trimester van de zwangerschap, zodat ik energie heb om de kamer te gaan veranderen. Ik ben tot nu toe drie kilo aangekomen. Heb ff mijn zwangerschapskaart van vorige keer er bij gepakt en bij mijn vorige zwangerschap was ik rond deze tijd 1 kilo aangekomen (was toen ook erg misselijk + overgeven eerste weken) en ben toen uiteindelijk 19 kilo in het totaal aangekomen (laatste zes weken een kilo per week!). Dus ik ben benieuwd of ik dit keer een nieuw record ga bereiken. het maakt me niets uit, want het was er na een half jaar na de bevalling allemaal weer af. Ranjewha @ ik snap je gevoel wel. Het is ook mijn tweede zwangerschap en ik voel nu ook nog niets, terwijl anderen het bij de eerste zwangerschap al zo vroeg voelen. Maar het komt bij ons ook vanzelf wel. Johanna @ jouw enge verhaal heb ik overgeslagen, kan daar nu helemaal niet tegen, ga zo huilen. door jullie berichtjes besef ik nu wel dat ik me toch echt eens moet gaan opgeven voor zwangerschapscursus en KDV. Blijf het maar voor me uitschuiven. Fijne avond nog ladies.
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Wolly of aan Marijee, niet aan ons beiden anders gaat het nog dubbel . De lijst blijft dan netjes en up-to-date. DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 29 november 2008 Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh ks - BV/FV: BV Jacoba 25 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 01 december2008 Wossie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Essie23 ... jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 02 december2008 Chida 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Monique4 20 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het wordt een: ws jongetje Mamamanuela 25 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Yonfi .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Roxstar 19 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 03 december2008 Riddle 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Ranjeewha18 20 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Juut 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 04 december2008 Dimmel 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Thirsa 24 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: ws jongetje 05 december2008 Acissej 28 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Mamatje 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? - het wordt een: jongetje 06 december2008 OemMujahid 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV Sheri 37 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Mama05 30 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dagdromer 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Pebbles23 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: ? 07 december2008 Tweety123 39 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Geja1981 27 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Rv1 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Marijee 20 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Busster 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Hinkie .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? FV/BV: ? 08 december2008 Wolly 29 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Consider 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Gwendo76 31 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Mir5555 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: mag, maar hoeft niet - keizersnede - FV/BV: FV Marrie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ? 09 december2008 Sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Marlieke10 32 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV 10 december2008 11 december2008 Matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Aussie73 35 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje 12 december2008 2deKleine 25 jaar, 2de kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Cindy80 27 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Jannegie 27 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV HertogJan 33 jaar, 3de kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 13 december2008 Joss81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV 14 december2008 Marit80 27 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Mootjen 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 15 december2008 Marleen4683 24 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dora2003 .. jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? ZonYvon .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Parel1988 20 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 16 december2008 Wardi 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 17 december2008 Maria04 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh? - FV/BV: BV Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV 18 december2008 Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV 19 december2008 Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Kweenie 30 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? FV/BV: ? 20 december2008 Sarodo 30 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Sarai 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - bevalling: thuis - FV/BV: BV 21 december2008 Goglezzz (Wieteke) 33 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Winmar 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV 22 december2008 1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Maris24 24 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 23 december2008 Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 24 december2008 Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV Heathcliff .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Guusje2001 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Susanbenjamins 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ? Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 25 december2008 Natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Marijke84 24 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: BV Manny82 25 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: ? 26 december2008 27 december2008 Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 28 december2008 Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: zh - FV/BV: ? 29 december2008 Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ? 30 december2008 Froukje86 21 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 31 december2008 Marylous 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV Een mooie dag in december 2008 Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv Bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ? Mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Een mooie dag in januari 2009 04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden) Iuno 28 jaar, 2e kindje - denkt: een klein mensje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 91 Zwangere meiden in December Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn We denken aan jullie! Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy Agenda Juli 02: Smallgirl77 20-weken echo 07: Sarai vk 10: Froukje vk 14: Mamatje 20-weken echo 15: Monique4 20-weken echo 15: Kweenie vk/hartje luisteren/info over de 20-weken echo 15: marleen vk 15: pebbles 20-weken echo + evt geslachtsbepaling + afspr gyn 16: Peetje08 20-weken echo 16: Marijee controle vk 17: Wolly 5e echo gyn + geslachtsbepaling 17: marientje vervolg afspr 18: Smallgirl vk 18: Dimmel 20-weken echo 18: Lola contole gyn 18: Joss vk 18: Ranjeewha vk 21: OemMujahid 20-weken echo 22: OemMujahid vk 22: Peetje gyn 23: Vis1978 20 weken echo 23: 1ekindje vk 24: Chanty 20-weken echo 24: Marijee 20-weken echo 25: 2deKleine 20-weken echo 25: Ranjeewha 20-weken echo 25: Johanna controle 28: Dimmel controle vk 29: Maris vk 29: Sylvia gyn echo 30: Joss 20-weken echo Aug 05: marleen Naar het zh voor guo (ws in combi met de 20-weken echo) 05: Lola 20-weken echo 05: Winmar 20-weken echo 06: Manny 20-weken echo 06: 1ekindje 20-weken echo 07: Goglezzz 20-weken echo, vk 11: Johanna 20-weken echo 30: Monique 3d/4d pretecho Sept 24: Marleen pretecho @Winmar: Ik heb je in de bevallingslijst gezet en je afspraak staat erbij. Welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap @Hinkie: Ik heb je ook in de bevallinglijst gezet, als je nog meer info erbij wilt hebben dan kun je een pbtje sturen naar mij of naar Marijee dan zet 1 van ons de gegevens erbij. Ook jij welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap @Parel: Jij was toch al langer hier toch, omdat je ook al in de dec lijst staat. Anders nog steeds welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap Volgens mij zijn wij de enige maand met zoveeeeel mama's, 91 dec mama's nu net zoveel
dat zijn al heel wat moeders in december zeg wat gezellie , we zouden eens een meeting moeten houden lol @vis da heb ik al aan gevraagd, maar ze geeft al aan dat dat aan p&o ligt (die ik overgens alleen een keer aan de foon heb gehad)
Parel, hinkie en winmar, welkom! Reactie op verhaal johanna, vreselijk! gestoorde psychopate. Moet voorgoed worden opgesloten in een kliniek. Brrrr, ik hoop haar iig niet tegen te komen. Ik ben nu hooguit 1 kg aangekomen, maar ik schommel nogal in mn gewicht. T was er ook steeds weer af zeg maar. Maar nu geloof ik toch dat het gaat blijven zitten, vanaf 16 weken is dat ook normaal toch? Heb een heeeeeeeerlijke bbq gehad! Vooral veel salade gegeten en stokbrood met kruidenboter. Vlees maakt men mij nog steeds niet zo gelukkig mee......
Hallo lieve december mama's, Allereerst excuses dat ik hier zo weinig ben de laatste tijd. Zal weer wat vaker komen, alleen ga ik vrijdag op vakantie dus .... ik kan me pas vanaf de 15 er aan houden. Verder gaat het goed en niet goed. Had toch verteld dat ik zo baalde omdat ik was ontslagen in mijn proeftijd wegens fin. problemen van het bedrijf? Dat mijn werkgever hier ook van baalde want ja, ik beviel goed. Paste goed in het team, deed mijn werk goed bladiblabla....Zie ik tot mijn grote verbazing gisteren niet een vacature op hun site staat met mijn functie? Dus ik informeren hoe dat nu zit....zegt hij nu ineens dat ik ver onder de maat presteerde en dat hij me daarom heeft ontslagen....Pardon? ...Ik heb daar 7 dagen gewerkt en ik hoorde elke dag 'Meid, je bent goed bezig...'. En dan nu ineens, na dat kulpraatje over fin. problemen, aan komen met dat ik niet goed functioneerde? Volgens mij heeft hij zich gewoon bedacht....dat hij dus liever niet een zwangere vrouw in dienst wilde hebben. Eigenlijk weet ik dat wel zeker... ... wat kan het anders zijn? Want serieus...ik deed mijn werk goed en met plezier! Daar twijfel ik geen moment aan... This just aint my year! Zakelijk dan he... met mijn kindje ben ik harstikke blij! Lees ook dat er meer meiden zijn die zakelijk gezien niet echt gelukkig zijn.... ... Maar weet je....ik denk altijd maar zo: "What goes around, comes around..!" Ofwel, dit soort werkgevers komen zichzelf nog wel een keer tegen. Privé of zakelijk.... Maar goed..... daar ben ik dus ook heel druk mee bezig geweest. Mezelf weer onder controle zien te krijgen.....stress is immers niet goed voor je kindje.. Wat wel leuk is is dat we dus binnenkort lekker op vakantie gaan. En verder hebben we het vloertje voor de babykamer vandaag gehaald en de kleuren voor op de muren al bepaald. Lieve meiden, ik kom voor mijn vakantie zeker nog even buurten! Nu lekker even relaxen op de bank... t is weer inspannend genoeg geweest voor vandaag! Oh ja, nieuwe december mama's welkom! Liefs, Kweenie
Welkom Hinkie en alle andere nieuwe meiden ... amper een week lid maar ik ben nu al verslaafd , steeds ff checken of er nieuwe reacties staan ! Er leuk ! Ik kreeg trouwens ook de tip om me aan te melden , iedereen is er volgens mij te spreken over !
Zo meiden, ik lees wel mee maar had weinig fut wat te schrijven. Was echt helemaal gaar en erg moe maar het gaat al wel weer een beetje. Alleen zijn er wat dingen gebeurd die aan mij knagen en dat vreet ook energie. Mijn paard is nog steeds niet verkocht, maar gaat zaterdag weg naar iemand die hem voor me gaat trainen en uiteindelijk verkopen. Dus ik ben benieuwd. Ze neemt hem 3 weken op proef om te kijken wat ze ervan kan maken en dan een tussengesprek om te kijken of hij al goed genoeg is voor de verkoop. Ik ben benieuwd. Verder heb ik heel erg last van bekkeninstabiliteit. Veel pijn in mijn rug en bekken. Ga er wel voor naar een ortho manuele arts maar ik verrek soms van de pijn. Daarom is het wel lekker dat mijn paard nu weg is. Eindelijk rust voor mijn lijf. Hoe is het verder hier? Moet alles nog terug lezen, maar zag wel dat er een aantal nieuwe meiden bijzijn. Gezellig! En ook van harte welkom. Morgen mijn 20 weken echo. Een beetje vroeg maar de verloskundige vond het wel kunnen omdat mijn baarmoeder qua groei 6 weken voorloopt en als er te weinig te zien is....moet ik over 2 weken weer.... ach wat naar nou toch Zo Kweenie, wat zal jij je genaaid voelen zeg. Echt wat een mafkees zeg, maar ja zo zijn werkgevers he. Ze geven er een draai aan en vervolgens weten ze opeens van niks. Geniet ze van je vakantie. Nu even op de bank en daarna lekker naar bedje. Morgen spannende dag..... leuk baby kijken liefs
@ kweetnie volgens mij he kan je hem daarvoor aanklagen, heb jij een overeenkomst getekent dat jij ontslagen bent + reden (fin. problemen). mijn man is namelijk ook ontslagen wegens fin. problemen bij het bedrijf. als een baas aan geeft medewerkers te moeten onslaan wegens fin. problemen dan mag en kan hij later niet met een andere dingen komen zoals iemand anders aan nemen, en jou zeggen dat je je werk niet goed deed. ik zou alsik jou was eens langs een rechtswinkel gaan. zo en zo mogen ze je volgens mij niet ontslaan zolang je zwanger bent. je zou je baan hier misschien ni meer mee terug krijgen maar je hebt wel kans dat je baas flink moet lappen
Morguhhhh meiden... Gisteren gesprek gehad met m'n leidiggevende over t feit dat ik vanaf volgende week weer langzaam aan wil gaan beginnen. We zijn tot de conclusie gekomen dat ik volgende week begin met 2 ochtenden en zo gaan we 't weer opbouwen. Ik weet dat ik nog steeds te weinig rust en ontzettend moe ben, maar zo kom ik wel weer onder de mensen en krijg ik weer wat regelmaat ( zal me ook wel goed doen denk ik zo ). Heb er i.i.g wel weer zin in! Manlief heeft vanmiddag 'n halve snip genomen zodat we lekker kunnen gaan zwemmen, ff ontspannen en dan genieten van de 30 graden die ze voor vandaag hebben voorspeld @Esther: Wat moet je je genaaid voelen zeg.... Maar denk maar zo...voor mensen met zo'n instelling moet je niet eens willen werken.... Jou tijd komt wel . Eerst maar gaan genieten van jullie vakantie en daarna weer vers aan de slag om te gaan solliciteren.... @Alle nieuwe december mama's welkom hier Oja voor de nieuwe meiden onder ons die toevallig ook hyves hebben, ik heb 'n hyves gemaakt voor meiden die zijn uitgerekend in nov, dec en jan...Hartstikke gezellige hyves, we zijn al met 146 zwangere meiden www.zwangerrrrrr.hyves.nl Ik zou zeggen join the club! Iedereen 'n fijne dag en geniet van 't zonnetje 8) Liefs Wieteke
hallo allereerst heb ik gelezen dat er enkele nieuwe dames zijn welkom zou ik zo zeggen en klets gezellig mee ik ben 17 weekjes en al 4.5 kg aangekomen wat ik wel al veel vind bij tibo ben ik op gans mijn zwangerschap 4 kilo verdikt maar ze zeggen wel dat je van een meisje meer verdikt als van een jongen als dit klopt of ook een van de fabeltjes is dat weet ik niet hoor maar bij mij zou het alvast kunnen kloppen verder gaat het hier wel die verdomde verkoudheid he ik word er nog eens gek van groetjes
Ja iedereen die na mij is gekomen, welkom! Er zijn erg veel december mama's zo te lezen. Het was niet helemaal de bedoeling om in december ons eerste kindje te mogen verwelkomen. Iedereen zegt toch dat het een rot maand is met al die feestdagen. Mijn man en ik waren bewust gestopt met elke vorm van anticonceptie met het idee dat het binnen een jaar wel eens raak zou zijn....nou dat werd de eerste maand gelijk al hahaha....toen we gingen rekenen kwamen we dus uit op december eerst een beetje balen...maar dat is niet terecht natuurlijk. Wij mogen ons gelukkig voelen, omdat wij zonder moeite zo snel een kindje kunnen krijgen en mogen krijgen. Vervelend is wel, dat als je tegen mensen zegt dat je in december moet bevallen ze allemaal scheven bekken trekken..alsof dat het ergste is van mijn hele zwangerschap. Het ergste van mijn hele zwangerschap tot nu toe was het overgeven. Weken lang, zo erg dat ik uiteindelijk aan de medicatie moest (uitgedroogd op de EHBO beland). Met de medicatie ging het redelijk. Nu ruim 17 weken en ik hou al 1,5 weken alles binnen! Heb nog nooit zo genoten van eten hahaha... Volgende week naar veloskundige. Ik was pas 400 gr aangekomen, dat zal nu wel wat meer zijn. Het begint al lekker te tonen bij mij. Eerst niet en nu gaat het inene heel snel. Maar ik vrees niet het ergste mijn moeder is uiteindelijk 5 kilo aangekomen de hele zwangerschap! Wij zijn van onzelf nogal stevig....maar vallen af tijdens de zwangerschap...krijgen dus wel de mooie buik, maar niet de kilo's die worden ergens anders weggehaald hahaha..8 juli naar de VK, hartje luisteren en dan 24 juli mijn 20 weken echo..spannend allemaal... Zo even een lang verhaal van me afgeschreven. Sorry voor de lengte