Hoi dames, Ben vandaag naar de osteopaat geweest. Zij heeft volgens mij de pijn gevonden. Ik vertelde dat het niet meer uit te houden was. zitten/lopen hoesten alles doet pijn aan mijn stuitje. Ze zei dat de linker kant van mijn stuitbeen beschadigd was. En de linker kant van mijn bekken ook. Dat loopt dus helemaal richting mijn nek en dat veroorzaakt dus de hoofdpijn die ik momenteel heb. Ze zei wel dat mijn spieren heel erg gespannen waren vanwege de pijn die ik al een hele tijd heb. Ik weet niet wat voor techniek ze gebruikte maar overal waar ze aanraakte deed zeer en ook tegelijk een fijn gevoel eindelijk iemand die het weet! Ze voelde ergens in mijn nek en toen wat lager in mijn rug en toen bij mijn stuitje, ik kreeg gewoon tintilingen in mijn voet. Ik denk dat ik nu bij het goede adres zit en hoop dat zij wat voor mij kan betekenen. Over 2 weken heb ik weer mijn volgende afspraak. Sinds een paar dagen luister ik via Youtube naar de yoga relaxing music vind het zelf heel rustgevend. Heerlijk. Ik zie dat er nieuwe dames bij zijn gekomen allemaal van harte welkom. Nog 2 daagjes en dan lekker 6 weken vrij!
Een paar dagen niet geweest en er is weer een hoop bijgeschreven Kan dus even niet meer volgen Ik zie dat er weer een aantal meiden bijgekomen zijn, welkom allemaal en gefeliciteerd ! Ik had al eerder een paar plopjes gevoeld, maar gisteren voelde ik het echt erg duidelijk. Een paar lichte schopjes en draaibeweging Ik heb de laatste week trouwens ook meer last van mijn banden en voel me ontzettend opgeblazen Hier was het vandaag ook aan het onweren, rond 15 uur was het over en nu hangt er een benauwende warmte binnen. In totaal ben ik nu zo'n 4 kg bijgekomen, bij Joël nog maar 1 kg rond deze tijd. Ik word nu ook anders dik, bij Joël ging het echt geleidelijk aan en ik had een mooi stevig buikje, nu vind ik het meer op een vetrol lijken, toch zeker zonder mijn kleren aan hinkie, wij waren ook niet van plan om in december een kindje te krijgen, we waren van plan om die maand over te slaan, we hebben toen ook erg weinig geklusd die maand. Maar bij ons was 1 keer al genoeg blijkbaar Balen dat je zo misselijk bent geweest, maar gelukkig heb je er nu geen last meer van. mamatje, wat fijn dat je het goede adres hebt gevonden voor je pijn. Lijkt me erg fijn eindelijk iemand gevonden te hebben die het weet ! Marleen, balen dat je zo'n last van je rug had en zo misselijk was. Hopelijk is het morgen beter. Johanna, mooie buikfoto !
@hinkie dat verhaal klinkt heel erg bekent, wij hadden besloten in december (2e kerstdag) dat we het wilde gaan proberen om zwanger te raken. ik dacht daar gaat vast een jaar overheen voordat ik zwanger ben, had me daar ook al helemaal op in gesteld. in maard werd ik niet ongesteld en ja hoor de tes wees possitief uit. zowel mijn man als ik waren ontzettend verbaasd , maar we zijn er zo blij mee. en nee het was nou ook ni mijn favo maand idd om in te gaan bevallen maar ja dames het is nu eenmaal zo en maakt het ons minder blij met de baby? natuurlijk niet ik denk dat elke kindje hier even welkom is. vandaag is mijn verjaardag, alle aandacht gaat naar de zwangerschap en eigenlijk doet mij verjaardag me nu ni veel meer lol. we doen het lekker rustig aan, mijn man en ik hebben onze verjaardag al samen gevierd in juni dus lekker geen bezoek vandaag. aan alle nieuwe toekomstige moeders welkom hier en veel lees en typ plezier
@ pebbles, dus jij ook zo snel zwanger! Wij zijn in januari gestopt met de pil, en ook wij hadden gedacht dat het nog wel iets langer zou duren. December is toch ook wel leuk, een gezellige maand, en wij hebben dan allemaal vrij! Aan de andere kant lastig met de feestdagen. Ik hoop dat onze uk niet besluit 10 dagen eerder (sinterklaas) of 10 dagen later (kerst) te komen, maar mooi rond de uitgerekende datum. En gefeliciteerd met je verjaardag, heb je lekker vrij vandaag?
hallo allemaal, Jeetje wat een mooie buikfoto Johanna, die heb ik al niet meer. Ik ben helaas hypermobiel. Wat inhoud, dat mijn banden hun functie niet goed uitvoeren, wat inhoud dat mijn rug en bekken enorm wiebelen alsof alles los zit. Nog een vervelende bijkomstigheid is dat ook de huid extra mobiel is. Je zou dan zeggen geen strepen, want het geeft zo lekker mee...maar dat is niet waar. Bij iedere krimping van je huid (afvallen) en iedere uitzetting (dus de zwangerschap) krijg je er een streep bij.......die zitten dus helaas al op mijn buik.... Maargoed zolang mijn heupen niet uit de kom schieten tijdens de bevalling mag ik al niet klagen. Laatst bij aquarobics alweer een arm uit de kom *zucht*... Heerlijk dat je hier even lekker kan klagen
Pebbles, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Hinkie: jemig, wat lijkt me dat lastig zeg! Dat dat zomaar kan gebeuren? Heb je daar al je hele leven last van of is dat sinds de zwangerschap? Ik heb besloten vandaag heel hard te gaan werken, hoop dat het lukt....want heb er de laatste tijd weinig zin in. Aanstaande maandag heb ik ook nog mijn evaluatiegesprek, dus daar moet ik mij ook nog op voorbereiden. Zal dan toch ook duidelijk moeten aangeven welke dagen ik wil werken en wat ik echt van mijn werk vindt. Ik heb het nl. te druk in mijn eentje om echt ergens goed aandacht aan te schenken en dat vind ik bloedirrititant. Moet sowieso op zoek naar een collega, maar heb zelfs amper tijd om daar mee bezig te zijn. Er moet dus echt iets veranderen, anders red ik dit zeker niet tot mijn verlof! Het vooruitzicht voor de avond is in ieder geval al erg lekker, nix doen en op de bank hangen. Alleen heel eventjes de stad in om een agenda op te halen die ik via de Hema-site heb laten maken, maar dat zijn leuke dingen! Werkse allemaal en/of fijne dag! Grtjs, Hanneke
Goedemorgen Vis1978, Ja ik heb het mijn hele leven al. Al wisten ze eerst niet wat het was. Er is pas laat een naam aan gegeven. Vroeger dachten ze gewoon dat ik een erg lekker flexibel kind was. Later kwam er een complicatie bij: mijn rug stond in een vorm van een C...dat is verholpen (teken nummer zoveel) Op latere leeftijd erg veel last van mijn rug en schouders....eindelijk een fysio die het oppakt: hybermobiliteit. Ik ben nog niet zo erg als die mensenn die zich in een koffer kunnen stoppen of een slangenmens.....maar heb er wel veel last van. Je moet blijven fietsen, zwemmen etc..om de spieren goed bij te houden, omdat die de functie van je banden moet overnemen... Gelukkig weet de vk al dat mijn benen uit de kom kunnen schieten en dit is ook doorgegeven aan de gynaecoloog. Ik heb ook nog een stollingafwijking in mijn bloed, dus het was duidelijk dat ik in het ziekenhuis moet bevallen. Gr Hinke
goeiemorgen meiden, boh het gaat echt niet meer loop al de hele morgen te janken. kan niks doen, niet zitten, liggen elke beweging krijg ik steken. Belde me hub ook nog net dat ie voor zun werk holland in moet en niet weet hoelaat ze terug zijn ja toen had ik het helemaal niet meer he! gvd niemand kan nu naar me toe komen terwijl ik het nu nodig heb kan echt alleen maar janken... gisteren via mijn moeder gehoord dat de baas wil dat ik un uurtje per dag ga werken ja echt niet met dit zeker...gvd ik wist gewoon dat het zo zou gaan Liefs een hele verdrietige Dimmel
@ dimmel, he jakkes meid! Enig idee waarom je zoveel pijn hebt? (heb je misschien al verteld, maar dat is me ff ontschoten ) Goed om jezelf denken hoor, als je je niet in staat voelt om te gaan werken, moet je dat niet doen! Helaas voor jou makkelijker gezegd dan gedaan waarschijnlijk. Sterkte en knuffel van hier!
Dimmel heel veel sterkte het is niet niks allemaal. Hopelijk kan je nog iemand bereiken die op bezoek kan komen en je kan helpen. Nogmaals heel veel sterkte
lees hier al af en toe mee maar nog nooit een berichtje geplaatst.. Wordt als het goed is nog net in 2008 mama. 29 december ben ik uitgerekend.. Ben benieuwd of ik het een beetje bij kan houden hier want volgens mij wordt hier heel wat afgekletst Groetjes
@Mamatje: Fijn dat er nu wat aan gedaan wordt, je zal wel opgelucht zijn. Hopelijk werkt het en kun je (zonder) pijn van je zwangerschap genieten. @Marientje: Wat leuk zeg dat jij je kleintje al zo duidelijk gevoelt hebt. Heerlijk lijkt me dat. Het enige wat ik nog voel zijn die plopjes zo af en toe. @Pebbles: @Johanna: Mooie buik echt al een verschil met die vorige foto. @Hinkie: Klinkt niet echt fijn, sterkte. @Vis: Niet te hard werken he werkse. @Dimmel: Niet leuk dat jij ze zo moet voelen, dikke knufff. @Juffie: Welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap Ik hoop dat ik verder niemand heb vergeten anders sorry Hier gaat alles goed. Gisteren een beetje trekkerig gevoel gehad in de banden, had me geloof ik een beetje druk gemaakt. Dus nu weer lekker rustig aan. Ik moet vanmiddag weer bloedprikken voor de schildklier, heb er geen zin in maar ik moet wel. Nou meiden fijne dag vandaag
@ Wolly, he jakkes zeg, bloedprikken Hoop dat het meevalt en dat je er niet al te blauw weer wegkomt! @ juffie, welkom en gefeliciteerd!
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Wolly of aan Marijee, niet aan ons beiden anders gaat het nog dubbel . De lijst blijft dan netjes en up-to-date. DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008 29 november 2008 Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh ks - BV/FV: BV Jacoba 25 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 01 december2008 Wossie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Essie23 ... jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 02 december2008 Chida 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Monique4 20 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het wordt een: ws jongetje Mamamanuela 25 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Yonfi .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Roxstar 19 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 03 december2008 Riddle 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Ranjeewha18 20 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Juut 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 04 december2008 Dimmel 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Thirsa 24 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: ws jongetje 05 december2008 Acissej 28 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Mamatje 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? - het wordt een: jongetje 06 december2008 OemMujahid 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV Sheri 37 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Mama05 30 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dagdromer 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Pebbles23 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: ? Vlerkje 19 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ? 07 december2008 Tweety123 39 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Geja1981 27 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Rv1 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Marijee 20 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Busster 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Hinkie 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV 08 december2008 Wolly 29 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Consider 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Gwendo76 31 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Mir5555 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: mag, maar hoeft niet - keizersnede - FV/BV: FV Marrie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ? 09 december2008 Sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Marlieke10 32 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV 10 december2008 11 december2008 Matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Aussie73 35 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje 12 december2008 2deKleine 25 jaar, 2de kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Cindy80 27 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Jannegie 27 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV HertogJan 33 jaar, 3de kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 13 december2008 Joss81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV 14 december2008 Marit80 27 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV Mootjen 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 15 december2008 Marleen4683 24 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV Dora2003 .. jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? ZonYvon .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Parel1988 20 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 16 december2008 Wardi 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 17 december2008 Maria04 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh? - FV/BV: BV Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV 18 december2008 Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV 19 december2008 Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Kweenie 30 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? FV/BV: ? 20 december2008 Sarodo 30 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Sarai 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - bevalling: thuis - FV/BV: BV 21 december2008 Goglezzz (Wieteke) 33 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Winmar 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV 22 december2008 1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV Maris24 24 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 23 december2008 Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 24 december2008 Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV Heathcliff .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Guusje2001 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV Susanbenjamins 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ? Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV 25 december2008 Natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Marijke84 24 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: BV Manny82 25 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: ? 26 december2008 27 december2008 Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? 28 december2008 Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: zh - FV/BV: ? 29 december2008 Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ? Juffie1984 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: BV 30 december2008 Froukje86 21 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV 31 december2008 Marylous 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV Een mooie dag in december 2008 Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv Bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ? Mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? Een mooie dag in januari 2009 04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden) Iuno 28 jaar, 2e kindje - denkt: een klein mensje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV 93 Zwangere meiden in December Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn We denken aan jullie! Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy Agenda Juli 03: Vlerkje pretecho + geslachtsbepaling 07: Sarai vk 10: Froukje vk 14: Mamatje 20-weken echo 15: Monique4 20-weken echo 15: Kweenie vk/hartje luisteren/info over de 20-weken echo 15: marleen vk 15: pebbles 20-weken echo + evt geslachtsbepaling + afspr gyn 16: Peetje08 20-weken echo 16: Marijee controle vk 17: Wolly 5e echo gyn + geslachtsbepaling 17: marientje vervolg afspr 18: Smallgirl vk 18: Dimmel 20-weken echo 18: Lola contole gyn 18: Joss vk 18: Ranjeewha vk 18: Hinkie vk 21: OemMujahid 20-weken echo 22: OemMujahid vk 22: Peetje gyn 23: Vis1978 20 weken echo 23: 1ekindje vk 23: Vlerkje 20-weken echo 23: Juffie vk 23: Aussie 20-weken echo 24: Chanty 20-weken echo 24: Marijee 20-weken echo 24: Hinkie 20-weken echo 25: 2deKleine 20-weken echo 25: Ranjeewha 20-weken echo 25: Johanna controle 28: Dimmel controle vk 29: Maris vk 29: Sylvia gyn echo 29: Manny vk 30: Joss 20-weken echo Aug 04: Tinker vk en 20-weken echo 05: marleen Naar het zh voor guo (ws in combi met de 20-weken echo) 05: Lola 20-weken echo 05: Winmar 20-weken echo 06: Manny 20-weken echo 06: 1ekindje 20-weken echo 07: Goglezzz 20-weken echo, vk 11: Johanna 20-weken echo 30: Monique 3d/4d pretecho Sept 24: Marleen pretecho @Juffie: Ik heb je in de bevallinglijst gezet en je afspr staat erbij @Vlerkje: Veel plezier vandaag bij de pretecho
@Marleen: Ik moet zeggen dat ik er al een beetje aangewent ben. Ik ben er heel bang voor geweest. Moet zeggen dat ik er nog steeds niet naar moet kijken maaaar ik zeg geen auw meer Ik heb alleen geen zin om er heen te gaan, heb niet echt veel puf.
@Marleen: Het is wel iets minder maar het probleem is ook dat je van een traag werkende schildklier ook zo moe kan zijn, dus helmaal zal ik er niet van af komen. Het is wel zo dat de moeheid van het begin dat dat al minder is gelukkig.
@ Wolly, mijn moeder heeft ook een traag werkende schildklier, weet dus ongeveer wat het inhoud, en prettig lijkt me het niet. Bovendien heeft ze er dan ook nog fibromialgie bij wat het nog minder maakt Wel fijn dat je niet meer zo moe bent aan het begin van de dag, dan is de dag meteen al niks
@Marleen: Als je goed ingesteld bent met medicijnen dan is er wel goed mee te leven maar zou de waarde weer omhoog gaan dan merk je dat gelijk weer. Ik heb even opgezocht wat fibromialgie betekend maar dat lijkt me zeker geen pretje als je dat ook nog is hebt. Ze zal zich wel flink belemmerd voelen in het dagelijkse leven.
Hoi Lieve meiden, hier ben ik dan weer met GOED nieuws gelukkig! Gisteren weer een afspraak bij de gyn gehad. De uitslag was gelukkig goed. Wel hoor ik vanmiddag of het evengoed weggehaald moet worden Maar ja, ik had een deal gemaakt met het universum dat als de uitslag goed zou zijn dat ik een eventuele operatie dan maar op de koop toe neem..... De gyn neigt ernaar om het te laten zitten aangezien ik er (nog) geen last van heb en het dan regelmatig echoscopisch te blijven controleren want als het groeit dan moet het er hoe dan ook uit! Ik heb echt een hele rot week achter de rug want je denkt toch alleen maar aan het negatieve, terwijl ik de meest optimistische persoon ben die je je kan voorstellen. Ik ben goed van die wolk afgedonderd... Kunnen jullieniet met z'n allen een trapje voor me maken dat ik er weer op klim Mijn handen zijn heel pijnlijk, het is nu niet alleen meer 's-nachts maar eigenlijk de hele dag Tja, wat doe je eraan? Ik neem dit maar op de koop toe want "het hoort erbij". Wel gisteren weer even mijn babe kunnen spieken, want de batterijen van de doptone waren op dus gng ze even snel met de echo kijken! Woensdag heb ik weer een controle afspraak en 23 juli de 20 weken echo! Wat gaat het snel hé? Gewoon al op de helft! Bedankt voor het meeleven en ik begin mijn volgende berichtje weer met alleen maar leuke dingen! Een heeeeeeeeeeeeeeele dikke kus voor een ieder van jullie! DECEMBER MAMA'S RULE !