Hier dan de leuke versie: Ik heb geprobeerd alles terug te lezen en kan niet precies onthouden wie, wat wanneer heeft gezegd dus hier komt het: Nieuwe meiden: Welkom! Meiden met zakelijke issues: Sterkte en zoek goed je rechten uit want er is meer mogelijk dan je denkt! Meiden met kwaaltjes, pijn, moe: Bah! Maar ja we weten waarvoor we het doen. Wat betreft de kilo's: ik ben er zeker al 6 aangekomen maar ik voel me sexy en lekker Komt ook door mijn lekkere kerel want die vindt me geweldig! (100 kilo komt al in de buurt.....hahahaha) Ik had al een favoriete jongens naam moest alleenmijn husband nog overtuigen -> Ga ik zelf twijfelen dus gewoon weer teug bij af Na het goede nieuws gisteren ben ik in de babywinkel helemaal los gegaan: Kamer gekocht, wandelwagen, kinderwagen, maxi cosi, luier emmer (zonder geurtjes) babyfoon.... Ik moest wel even slikken toen ik moest afrekenen maar daar heb ik me gelijk maar weer overheen gezet hihihi Ik zal weer vaker meeschrijven en gerichter antwoorden, nogmaals bedankt voor jullie medeleven! p.s. Hebben jullie mijn kleine alien al gezien? Hij wordt knap maar nu noge even niet hahahaa xxx Aussie
@Aussie: Bedoel je van de uitslag was goed dat het niet kwaadaardig is? Als dat zo is dan is dat echt goed nieuws. Ik hoop voor je als het toch weg gehaald moet worden dat de operatie mee gaat vallen. Ik zal vast beginnen met de trap, hopelijk wordt die lang genoeg zodat je weer heerlijk op je wolk kan zitten. Wel leuk dat je de beeb weer hebt kunnen bewonderen En heb je wondertje bewonderd in je album. Raar gezicht he die oogjes maar wel mooie foto's van je kleintje Leuk dat je al spulletjes hebt gekocht maar minder als je bij de kassa komt Ik heb trouwens je afspr van de echo erbij gezet
Bedankt Wolly! Ja ik bedoel dus dat het niet kwaadaardig is! Ik moest gisteren ook weer prikken voor de schildklier. Terwijl ik dat vorige week al had gedaan, waren ze vergeten het te bepalen ?!?!?! Dus kon ik weer en nee ook mijn hobby is het niet. x Aussie
Ohh gelukkig dat het niet kwaadaardig was. Lekker slim zijn ze dan weer, nu moest je dus nog een keer. Soms wordt je er zo moedeloos van om nu weer om de 4 a 5 weken weer te prikken. Maar ja het moet maar weer Is die nu bij jou al weer omhoog gegaan? Bij mij was de laatse keer nog steeds goed en zit nog steeds op de waarde als voor de zwangerschap, ja 1 tiende omlaag gegaan. Of het moet nu zo zijn dat ie nu gestegen is dat kan ook natuurlijk.
Ik ben in het begin van mijn zwangerschap verhoogd, de waarde daarna was goed en ik wacht nu dus weer op de uitslag, ik denk wel dat het goed is want anders voel je het toch wel. Heb jij dat ook? Ik heb overigens wel op 22 juli een belafspraak met de endocrinoloog dat wilde mijn gyn graag om het toch even helemaal door te spreken.
iedereen bedankt voor de felicitaties, nu voel ik me toch een beetje jarig lol. en nee ik moest vandaag tot 12 uur werken, mijn mannetje is net met zijn nieuwe baan begonnen dus die kon ook geen vrij krijgen maar we maken er vanavond nog wat gezelligs van samen. en gelukkig heeft hij op 15 juli (20 weken echo) wel een halve dag vrij dat heeft ie bij de sollicitatie al aan gegeven. en dat vonden ze geen probleem.
@ Aussie, goed nieuws, geweldig! Bij deze de 2e tree voor je trap terug naar de roze wolk! Leuk dat je lekker bent wezen shoppen, dat helpt je vast ook de trap weer op! Helaas moet je dan altijd eerst nog langs de kassa @ Wolly, Tja mn moeder heeft veel last van spieren ed en kan niet altijd alles doen wat ze wil doen. Maar volgens mij past ze zich redelijk aan voor zover dat kan. Dat lukt natuurlijk niet altijd, want je wilt altijd meer dan dat je kunt, maar dat zul jij vast ook hebben? Ik ga straks even lekker de stad in met mn moeder, we hebben braderie. Ben benieuwd, helaas is het meestal elk jaar hetzelfde. Maar even stuinen kan nooit geen kwaad!
Hallo Allemaal Zo het is al weer een poos geleden zeg. Ik weet soms echt niet waar ik de tijd vandaan moet halen. Balen hoor. Zo kan ik helemaal niet meer bij blijven. Wel heb ik gezien dat er weer nieuwe mama`s bij gekomen zijn. Welkom en Gefeliciteerd. Hier gaat het allemaal zijn gangetje zit alleen een beetje in een dipje. Zat gisteren avond voor mn kleding kast en pas eigenlijk niet zo veel kleding meer. Wel truitjes en topjes maar mn broeken en rokken gaat echt niet meer. Ook op mn werk krijg ik alleen maar opmerkingen van zo je word ook al dik. Terwijl het alleen maar mn buik is die groeit en ik in kilo`s nog bij niets ben aangekomen nog geen hele kilo. Word er een beetje depri van. Herkent iemand dit ook. Heb het gevoel dat ik van mn roze wolk ben af gevallen. Moet nog 2 weken werken en heb dan gelukkig vakantie! Verder luister ik zo om de dag naar mn beebje! Hij/zij is volgens mij erg druk, hoor hem/haar constant bewegen. Helaas heb ik er nog niets van gevoeld. Ik hoop dat het alleen niet lang meer op zich zal laten wachten. Liefs Chantal
Aussie wat fijn dat de uitslag goed was! Weer op naar de roze wolk! Ik loop met je mee de trap weer op. Liefs Chantal
Dimmeltje.....dikke knuffel. Het is dat je zo ver weg woont, anders was ik zeker langsgekomen om je op te vrolijken! Aussie: wat een goed nieuws zeg! Toch weer een hele last van je schouders. En wat lekker dat je weer even naar je kindje heb kunnen kijken. Trede 3 van de trap is bij deze gelegd Sorry dat ik het vraag hoor en als je er geen antwoord op wilt geven, hoeft dat natuurlijk niet, maar mijn buurvrouw heeft ook een cyste in haar eierstok en bij haar hebben ze nog helemaal niet getest en wachten ze tot de bevalling. Hoe hebben ze dat testen bij jou gedaan? Ze maakt zich nu nl. af en toe een beetje zorgen en het zou natuurlijk mooi zijn als zij ook wat sneller gerustgesteld zou kunnen worden. Heb tot nu toe al best veel gedaan, maar heb vaak na de pauze geen zin meer....wat nu dus ook het geval is, maar we zetten door! Grtjs
@marleen4683 heb last van bekkeninstabiliteit en wordt elke dag erger is echt niet meer leuk! @hinkie thnx meid! mijn moeder is hier geweest en we hebben het groenekruis gebeld voor een bekkenband en die kunnen we morgen ophalen @wolly thnx meid! @vis zou wel gezellig zijn geweest meid haha! leuk dat je aan me denkt!
Aussie \/ Ik kan je helaas niet met je trap helpen. Ik sta met twee voeten aan de grond en heb geen gevoel nog voor de richting voor de wolk. Maar de andere dames willen je vast wel helpen Chanty, ik begin ook op sommige plaatsen dik te worden volgens manlief en de spiegel (zowel mijn buik als borsten). Toch sta ik nog steeds stabiel op -2 kg. Ga zaterdag maar voor kleding shoppen, want mijn kast is bijna leeg (wat niet meer past heb ik in een doos gestopt). Ook de kledingmaat groter die ik nog had liggen, groei ik inmiddels uit. Om eerlijk te zijn hebben wij helemaal niet nagedacht over de planning en december. Ik vind eind november, begin december eigenlijk wel prima. Oke, we hadden al genoeg (familie) verjaardagen in die tijd, maar dat hebben mijn ouders ook in maart (mijn moeder wilde daarom geen maart kindje, dus je snapt al wanneer ik geboren ben). En dames, het is volgens mijn broer en zus beter jarig zijn in december dan in de eerste helft van januari. Dus niet getreurd en geniet er lekker van.
@vis: Ze hebben "tumormeters" ? in mijn bloed bepaald en die waren er niet dus kan het niet kwaadaardig zijn. @ peetjuh: Begrijp ik meid! Sterkte! @Chantal: Hup de trap op !
@Aussie: De gyn heeft me eigenlijk doorgestuurd naar een internist en (die werken dan ook weer samen met elkaar). Ik heb pas 1 keer bloed geprikt en nog niet hoeven ophogen, vandaag wordt het de 2e keer, tijdens de zwangerschap dan he Het zal me eens benieuwen wat de uitslag word. Laat jij het weten als je de uitslag hebt gehad? @Marleen: Lastig is dat ja, je wilt altijd een heleboel maar soms moet je gewoon een tandje lager en dat was voor mij in het begin ook best wel moeilijk omdat ik vooral met die moeheid zat en de psychische problemen waardoor ik een soort van straatvrees/paniekaanvallen kreeg. Die klachten zijn in jaren allemaal opgebouwd en kwamen we pas later achter dat het van de schildklier kwam. Daardoor ben ik uiteindelijk ook in de wao beland.
Aussie: Thanks! Ik zal het aan haar doorgeven, misschien dat ze dan kan vragen dat ook bij haar te doen.
Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeee Aussie, ben superblij voor je! Hier traptree 4 en gelijk maar 10 erbij. Zoooooooo je staat weer bovenaan Das al hoger dan ik, want ik heb nog niks geen babyprut gekocht hoor! Behalve wat kleertjes. Arme dimmel, voor jou ook maar een roze trede dan?! Pebbles Happy birthday! Ik voel mn beebje steeds meer en beter, geweldig. Ik had echt niet verwacht dat ik het al zo vroeg zou voelen! Het is zon bijzonder gevoel, iedere keer krijg ik een glimlach op mn gezicht. Mijn scheetje Bah moet zo naar de fysio voor mn knie. gelukkig is dit de voorlaatste keer omdat er toch geen vooruitgang in zit. Kan niet wachten tot ik geopereerd kan worden..... Valt me wel op dat hier veel dames in de lappenmand zitten haha. Toestanden he?!
olaaaaaaaaaaaa allerseerst AUSSIE! GEFELICITEEEERD het is een pak voor ons hart! Ik ben blij met het goede nieuws en van mij heb je de helft van de trap al opzak dus het laatste stukje moet je zelf doen verder gaat het hier rustig aan... De kleine is flink bezig daar benee... Man-lief is zoooo trots dat hij de kleine ook voelt hij vind het helemaaaal geweldig... nou niet veel te melden hihih Dus we gaan weer verder... Toedelsssss
Pfff, was vanmiddag ff heel erg beroerd. Misselijk en last van m'n darmen. Nu is het weer over en heb weer honger Vreemd hoe je lichaam kan doen. Ik heb wel last van m'n onderrug... maar ja dat hoort erbij he? Bij mij hoor ik ook al veel mensen zeggen dat ik zo dik wordt. Grappig. Vanavond is trouwens Babyboom, het vervolg op tv. (ned. 1 om 21.15) Ik heb Babyboom ook altijd gevolgd dus ga zeker het vervolg kijken. Lijkt me wel leuk. Zo ga nu lekker naar huis.
Johanna, dank je wel voor de waarschuwing. Hier nog zo'n trouwe kijker. Nog 6 nieuwe uitzendingen. Ik kan niet wachten. Nu we zelf ook zwanger zijn is het hopenlijk nog leuker.