december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @joss wat bedoel je ermee? :oops:

2. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @ dimmel, nou kan me zo voorstellen dat je als je zon last heb van die bekkeninstabiliteit, je wel een extra rose wolkje kan gebruiken ;) . Je wist toch niet waar je het zoeken moest vanochtend?!

3. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    @ Dimmel, Heb je al zo'n bekkenband? Schijnt te helpen. Ik heb er 2 weken terug een bij de fysio omgehad om te voelen hoe dat voelt. Voelt heel stevig aan, zou me voor kunnen stellen dat het jou kan helpen!
    Loop je trouwens wel bij de fysio of zo? Of kun je daar niks mee?

Ben vanmiddag met mn moeder de stad in geweest, maar erg veel braderie was er niet :( Wel jammer.
    Nog even bij de babywinkel gestruint, heb me erg in moeten houden, zo;n leuk jasje gezien van Noppies. Grijs, dus dat kan voor een jongetje en een meisje. Volgende week nog maar es langslopen ;)

Daarna met mn moeder meegereden naar mijn zusje waar we met zn allen gegeten hebben ( met zn allen= mijn vader+moeder, 2 zusjes en ik, mijn man en zwager waren aan t werk)
    Mijn jongste zusje had weer een kadootje meegenomen (word een soort suikertante geloof ik ;) ! Ze is helemaal in de wolken!)
    Heb 2 shirtjes van Lief! gekregen, zo schattig!

4. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Pebbles, gefeliciteerd met je verjaardag!

Aussie, geweldig nieuws en ook van mij nog een trede voor je trap, ren maar snel naar boven!

Chanty, ik zou me niet te druk maken om die kilo's en al helemaal niet wat andere mensen zeggen. Geniet er lekker van dat je een mooie buik krijgt. Bij mij was/ is het ook zo dat ik op andere plekken wat meer vet krijg (billen, benen, rug, armen), maar het ging er allemaal na de bevalling vanzelf weer af.

Johanna, ook ik zit vanavond op de bank om babyboom te volgen. Ik vond het Ajax-stel echt helemaal geweldig. \

Verder gaat het met mij lekker. Ik merk wel dat ik me ook direct een stuk energieker voel als het zonnetje schijnt. heb ik altijd al, maar nu nog meer, dus laat die zonnestralen maar komen.

Fijne avond december mama's

5. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Hoooi,

Helaas geen tijd om bij te lezen want ik duik nog eventjes een uurtje mijn bed in voordat de reis richting Schiphol en daarna Tenerife begint :D .

Ik wens jullie heel veel mooie momenten toe en zie jullie over kleine 2 weekjes weer.

Dikke kus,

Kweenie

6. mamatje

mamatje Actief lid

14 aug 2007
    417
    0
    0
    Hey Aussie wat een geweldig nieuws! :D Fijn om te horen! Volgens mij ben je inmiddels al helemaal boven op de trap!

Kweenie heel veel plezier en geniet er van!

De rest van de dames slaappppppppppppp lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

7. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Wolly of aan Marijee, niet aan ons beiden anders gaat het nog dubbel ;) . De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

DE MAMA'S VAN DECEMBER 2008

29 november 2008
    Smallgirl77 30 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh ks - BV/FV: BV
    Jacoba 25 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?

01 december2008
    Wossie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Miepje 21 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Essie23 ... jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    SweetMami .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Vis1978 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    02 december2008
    Chida 27 jaar .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Monique4 20 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV - het wordt een: ws jongetje
    Mamamanuela 25 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Yonfi .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Roxstar 19 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    03 december2008
    Riddle 29 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Ranjeewha18 20 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Juut 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    04 december2008
    Dimmel 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Thirsa 24 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Starry 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Popje 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Marientje 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: ws jongetje
    05 december2008
    Acissej 28 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Mamatje 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ? - het wordt een: jongetje
    06 december2008
    OemMujahid 22 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ZH - FV/BV: BV
    Sheri 37 jaar, 4e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Mama05 30 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Dagdromer 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Pebbles23 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: ?
    Vlerkje 19 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    07 december2008
    Tweety123 39 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Geja1981 27 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Rv1 26 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Marijee 20 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Busster 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Hinkie 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV
    08 december2008
    Wolly 29 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Consider 23 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Gwendo76 31 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Mir5555 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Peetje08 33 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: mag, maar hoeft niet - keizersnede - FV/BV: FV
    Marrie 28 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ?
    09 december2008
    Sylvia79 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Odette11 26 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Marlieke10 32 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    10 december2008
    11 december2008
    Matje 22 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Aussie73 35 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV - het wordt een: jongetje
    12 december2008
    2deKleine 25 jaar, 2de kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Cindy80 27 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Jannegie 27 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Chanty 24 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    HertogJan 33 jaar, 3de kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    13 december2008
    Joss81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    14 december2008
    Marit80 27 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    kitty1982 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Mootjen 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    15 december2008
    Marleen4683 24 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Dora2003 .. jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    ZonYvon .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Parel1988 20 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    16 december2008
    Wardi 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    17 december2008
    Maria04 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Mijnimeel 33 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: nee - bevalling: zh? - FV/BV: BV
    Tinker 33 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    18 december2008
    Girl81 26 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: ? - FV/BV: BV
    19 december2008
    Willemien .. jaar, 2e kindje - denkt ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Kweenie 30 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: ? FV/BV: ?
    20 december2008
    Sarodo 30 jaar, 4e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV
    Lola1982 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Sarai 27 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    21 december2008
    Goglezzz (Wieteke) 33 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Winmar 27 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV
    22 december2008
    1ekindje 28 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Maris24 24 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    23 december2008
    Anita86 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    24 december2008
    Nala 29 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: nee - bevalling: twijfel nog - FV/BV: BV
    Heathcliff .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    Guusje2001 25 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    Susanbenjamins 23 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ? - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    Johanna1 25 jaar, 1e kindje - denkt: meisje geslacht weten: nee - bevalling: thuis - FV/BV: BV
    25 december2008
    Natascha78 30 jaar, 1e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Marijke84 24 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: ? - FV/BV: BV
    Manny82 25 jaar, 1e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: ?
    26 december2008
    27 december2008
    Lizzy50 .. jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?
    28 december2008
    Lorelei77 31 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: Ja - bevalling: zh - FV/BV: ?
    29 december2008
    Victoria 28 jaar, 2e kindje - denkt: meisje - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: BV
    Ramonamvjejo .. jaar, 3e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: zh - FV/BV: ?
    Juffie1984 .. jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: BV
    30 december2008
    Froukje86 21 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: BV
    31 december2008
    Marylous 28 jaar, 2e kindje - denkt: jongetje - geslacht weten: ja - bevalling: zh - FV/BV: FV

Een mooie dag in december 2008
    Kimkivits 23 jaar, 2e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: zh med.ind - FV/BV: bv
    Bianc 28 jaar, 1e kindje - denkt: ? - geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: FV
    Queenie 26 jaar, 1e kindje - denkt: meisje- geslacht weten: ja - bevalling: thuis - FV/BV: ?
    Mach86 21 jaar, .. kindje - denkt: ? - geslacht weten: ? - bevalling: ? - FV/BV: ?

Een mooie dag in januari 2009
    04 januari 2009 (vermoed dat het eind dec gaat worden)
    Iuno 28 jaar, 2e kindje - denkt: een klein mensje ;) - geslacht weten: nee - bevalling: zh - FV/BV: BV

93 Zwangere meiden in December

Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn :cry: We denken aan jullie!
    Kitty1982, mama van Tessa, Rian, Coco1972, Sim80, Ginny, Poppy

Agenda

Juli
    03: Vlerkje pretecho + geslachtsbepaling
    07: Sarai vk
    10: Froukje vk
    14: Mamatje 20-weken echo
    15: Monique4 20-weken echo
    15: Kweenie vk/hartje luisteren/info over de 20-weken echo
    15: marleen vk
    15: pebbles 20-weken echo + evt geslachtsbepaling + afspr gyn
    16: Peetje08 20-weken echo
    16: Marijee controle vk
    17: Wolly 5e echo gyn + geslachtsbepaling
    17: marientje vervolg afspr
    18: Smallgirl vk
    18: Dimmel 20-weken echo
    18: Lola contole gyn
    18: Joss vk
    18: Ranjeewha vk
    18: Hinkie vk
    21: OemMujahid 20-weken echo
    22: OemMujahid vk
    22: Peetje gyn
    23: Vis1978 20 weken echo
    23: 1ekindje vk
    23: Vlerkje 20-weken echo
    23: Juffie vk
    23: Aussie 20-weken echo
    24: Chanty 20-weken echo
    24: Marijee 20-weken echo
    24: Hinkie 20-weken echo
    25: 2deKleine 20-weken echo
    25: Ranjeewha 20-weken echo
    25: Johanna controle
    28: Dimmel controle vk
    29: Maris vk
    29: Sylvia gyn echo
    29: Manny vk
    30: Joss 20-weken echo

Aug
    04: Tinker vk en 20-weken echo
    05: marleen Naar het zh voor guo (ws in combi met de 20-weken echo)
    05: Lola 20-weken echo
    05: Winmar 20-weken echo
    06: Manny 20-weken echo
    06: 1ekindje 20-weken echo
    07: Goglezzz 20-weken echo, vk
    08: Maris24 20-weken echo
    11: Johanna 20-weken echo
    30: Monique 3d/4d pretecho

Sept
    24: Marleen pretecho

@ maris24 ik heb je afspraak voor de 20 weken echo erbij gezet!

8. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @joss oh zo ja dat kan ik wel gebruiken!

@marleen ik ga vandaag een halen want gisteren had ik geen vervoer...ja ik ben al 4x bij de mensendieck geweest en als ik dan bij haar wegga voel ik niets meer maar zodra ik weer thuis ben is het weer terug!

heb weer nieuwe buikfoto in me album :D

9. Johanna1

Johanna1 Bekend lid

15 feb 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    :cry: heb waarschijnlijk blaasontsteking.... :cry: Ik ben hier nogal gevoelig voor dus ik was al bang dat ik het zou krijgen, en nu is het dus zo. Bah. Moet om half 12 de huisarts bellen voor de uitslag van de urinetest. Gatsie! Moest ik ook nog naar een vervangende ha omdat de mijne met vakantie is.... :( Grrrr. Heb me mooi ziek gemeld op 't werk en ben nu dus een hele dag thuis. (Normaal werk ik alleen vrijdagmorgen.) Ga nu maar eens een beetje in huis bezig. :(

10. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    hallo allemaal

ik kom ook even alles van mij af typen.
    ik ben de hele week al in de ziektewet met voorhooftholte ontsteking.

woensdag werdt het zo erg dat ik huilend mijn vriend op gebeld heb, en hij zei dat ik de huisarts even moest bellen, die gebeld en ik moest donderdag morgen meteen langs komen. volgens hem zag het er nog helemaal niet goed uit dus meteen de vervolgkuur van de antibiotica meegekregen.

gistermiddag wil ik van de bank op staan en doen mijn voeten zo zeer dat ik er bijna niet op kan staan. nu doen niet alleen de onderkant van mijn voeten zeer maar ook mijn handpalmen. er zitten allemaal rode vlekjes op.

net even met de apotheek gebeld, ze denkt nu dat ik een allergische reactie op de medicijnen heb. moet ik van haar vandaag weer de dokter bellen, hij zou wel gek van mij worden.

en ik wou dit weekend nog wel zwangerschapskleding kopen, komt zeker ook weer niks van.

sorry dat zo zit te zeiken.

11. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    1ekindje,

Veel sterkte. Wat vervelend dat je je zo ellendig voelt en wat naar dat de medicijnen dan ook nog de verkeerde uitwerking hebben.
    Rustig aan en een dikke knuffel van mij!

Grtjs,
    Hanneke

12. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    dankje wel hanneke

13. Johanna1

Johanna1 Bekend lid

15 feb 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    Net weer naar de ha gebeld. De assistente was nog bezig om de urine verder te onderzoeken, moet ik vanmiddag tussen 16.00 en 16.30 uur weer bellen. Pfff... ik wil gewoon weten wat het is!

14. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @johanna en 1ekindje
    getsie wat vervelend voor jullie allebei. Beterschap gewenst!

15. Johanna1

Johanna1 Bekend lid

15 feb 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    Ben net terug van de apotheek. Tis inderdaad blaasonsteking... nu maar hopen dat het snel overgaat.

16. Monique4

Monique4 Niet meer actief

Goeiemiddag!

Ik voel de hele middag al de baby bewegen! :D
    Ipv het eerste schopje vorige week zaterdag, zijn het nu sinds vandaag super veel schopjes!
    Echt een super gevoel is dat. :D
    Mn moeder heeft 1 schopje kunnen voelen vanmiddag toen ze aan mn buik voelde. ;)

Groetjes Monique

17. wolly

wolly Niet meer actief

@1ekindje: Beterschap en sterkte.

@Johanna: Beterschap en sterkte.

@Monique: Wat leuk zeg, en dat je moeder het heeft kunnen voelen, geweldig :) geniet ervan.
    Nu begint het ook helemaal echt te worden he :)

18. Foxter

Foxter Niet meer actief

Hoi allemaal!
    Ik ben een tijdje niet geweest, maar ben nu getrouwd en net terug van vakantie :D

Ik ga nu even lekker bijlezen!

Groetjes Marijke

19. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    gefeliciteeeeeeeeeerd Marijke

Hey weet iemand waar Ranjeewa is?

20. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Ja dat weet ik oem, ze heeft zich vandaag nog gemeld bij de maartmamá's 07..gaat even niet zo lekker, maakt zich ook veel zorgen omdat ze beebje nog niet gevoeld heeft..ze zal binnenkort wel weer s hier posten denk ik..

met mij alles oke, heb twee dagen achter elkaar gewerkt.
    Vanochtend moest mijn dochtertje ineens heeeeel hard huilen toen ik wegging (had ze nooit eerder gedaan!) terwijl ze gewoon lekker bij papa was..Was echt moeilijk hoor, maar ben dapper doorgestapt en gaan werken..
    Zwschap gaat allemaal prima!

Marijke nu een getrouwde vrouw proficiat nog hoor! Was het de dag van je dromen (of nog mooier>)

Monique wat heerlijk dat je kleintje zo aan het trappelen is!

Johanna sterkte met de blaasontsteking

1e kindje jou zit het ook ;echt niet mee he..hou je taai en even van je afschrijven mag hier altijd hoor!

Deel Deze Pagina