@ Marijke, Gefeliciteerd! Heb je een mooie dag gehad? Wij zijn volgende week zondag 1 jaar getrouwd. Kan het me herinneren als de dag van gister, Geweldig! Hier alles ok. Vanmorgen gewerkt en vanmiddag even naar leeuwarden geweest. Er stond bij de Etos een zwagerdoos voor ons klaar, die hebben we even opgehaald, bovendien even geshopt! Een mooie rok+legging gekocht bij miss etam en een mooie linnen witte driekwart broek bij een super leuk winkeltje gescoort. De broek is van mamalicious, zit mooi en echt niet duur! Ga vast vaker daarheen voor mn zwkleding
Dankjewel meiden Het was een hele gave dag, met veel emotie Maar de mooiste dag komt denk ik eind december!
Hallo Meiden Nog even snel een berichtje van mij. Marijke gefeliciteerd! Een fijne vakantie gehad? Je zal wel even bezig zijn met bijlezen! 1e Kindje en Johanna Beterschap en sterkte ermee. Monique wat fijn dat je je beebje al zo veel voelt zeg. Ik heb nog niets gevoeld. Komt vanzelf. Ik heb nu 3 dagen werken achter de rug. Morgenochtend nog een hardloop wedstrijd 5 km en morgenavond gaan we naar Tarzan! Heb er zin in. En zondag ga ik heel de dag naar mn zieke neefje in het ziekenhuis. Echt zo zielig om zo`n hummeltje van 3 maanden zo ziek te zien. Geeft wel een beetje stress. Heb de afgelopen twee dagen flink veel last van steken in mn liezen onderbuik. Bandenpijn denk ik. Iedereen een fijn weekend.
Heb alleen deze pag. teruggelezen, wil graag m'n bedje in, maar wilde me ook hier nog ff afmelden voor de komende 2 weekjes. Krijg nl familiebezoek (zus met aanhang \/ , heb ze toevallig in feb. nog gezien, maar anders zo 1 à 2 keer per jaar), dus zal komende tijd niet veel aan internetten toekomen, vrees ik... @ Marijke Nog gefeliciteerd met jullie huwelijk! Zo, nog ff snel wat afmeldingen doen en dan m'n bedje in...
@Marijke: Gefeliciteerd met jullie huwelijk @Ranjeewha: Ik hoop zo dat jij je beeb snel gaat voelen zodat je weer van je zwangerschap kan gaan genieten. @Juut: dat lijkt me vreselijk als moeder om je kind dan huilend achter te laten. Erg dapper om dan toch weg te lopen. @Chanty: Hoe hou je het vol een hardloop wedstrijd, poeh ik wordt al moe bij de gedachte Veel plezier morgen avond bij Tarzan. Sterkte met je neefje, dat vind ik ook zo zielig om te zien zo'n klein hummeltje in het zh. @Iuno: Veel plezier met je familie
@Marijke: gefeliciteerd! Leuk joh. @Monique: jij ook gefeliciteerd, super dat je je kleintje voelt bewegen. Het gaat nu weer een heel stuk beter met me. Ik wist nl. niet zeker of je paracetamol in mocht nemen dus ik had het maar niet gedaan dus ik werd gister steeds beroerder. Bleek dat dat dus wel mag, gisteravond gelijk 1 ingenomen + nu al 3x een antibioticatabletje. Ik voel me echt veel beter. Gelukkig maar! Vanmiddag wil ik nog ff de stad in om nog wat positiekleren te scoren....
Hay ranj Ik hoop dat jij jezelf niet al teveel zorgen maakt had jij toevallig ook een doptone? Als dat zo is en je hoort het hartje dan zou je als het goed is toch zo snel mogelijk je kindje gaan voelen!? Misschien kan het zijn dat je placenta voor ligt en dat je daarom even niks voelt.. Ik zou je aanraden om hoe dan ook even de VK te bellen en je zorgen even voorleggen bij der hun hebben meestal wel geruststellende antwoorden Ikwens je veeeeel sterkte en geduld toe Verder gaat het hier prima... Hebben jullie ook last van spierpijn in je buik als jullie wakker worden? Ikke wel en ik vermoed dat het dan me volle blaas is ik ren dan meestal naar de wc... want het doet ontiegelijk pijn... als ik daarna weer even op bed ga liggen gaat de spierpijn weer weg... Anyway niks te klagen hier... Tot snel weer en Juut bedankt voor je snelle antwoord
Zo goeie morgen... De 5 km zit er weer op 32 min. Had iets sneller gewild maar de warmte werkte niet echt mee. maar ben niet ontevreden hoor. Ben blij dat het nog gaat. Waar ik de energie vandaan haal? Ik weet het niet. Maar zo lang het gaat wil ik het wel volhouden. Blijf ik een beetje in vorm en hoop een beetje conditie te behouden voor de bevalling. Ik ga nu nog even met mn zus wat baby-shoppen en dan op naar scheveningen met mn mannetje voor Tarzan. heb er zin in! Fijne dag! Liefs Chantal
Hey Ladies! Ik heb vanmiddag toch wel duidelijk mn beebje gevoeld. Voelde wat kriebelen in mn buik en toen ik daarop drukte (tja eigenlijk ook wel flauw natuurlijk ) kreeg ik op die plek meteen een trap terug! Haha nu al eigenwijs dus
heej meiden, thanks voor het leuke welcome! Moet zeggen dat er onwijs veel december mama's zijn zeg, ben ik een paar dagen niet online geweest loop ik gelijk 10 pagina's achter haha wat ik gelijk ook weer als positief kan zien heb ik wat te lezen tijdens mijn nachtdienst haha Wolly, thx meis dat je me op de lijst hebt gezet ligt het trouwens aan mij of zijn er meer meiden die ineens niety meer zo goed tegen de hitte kunnen wat was ik van de week blij dat het na een bloedhete dag ineens begon te onweren en regen 8) nou ik ga weer even aant werk, nog 2 uurtjes en dan lekker mijn bedje in liefs
Hallo Marijke, wat fijn dat je een mooie trouwdag hebt gehad. Marleen, super dat je je beebje voelt. Chanty, petje af hoor dat je nog zo kunt rennen! Oem, ik heb ook dat ik buikpijn krijg als ik nodig moet plassen. Heel raar want ik moest het echt aanwennen dat dat betekende dat ik naar de wc moest. Normaal voelt het heel anders. Het zal allemaal wel in de verdrukking komen of zo. Johanna, fijn dat je al zo opknapt. het lijkt me geen pretje bah. Ik zit momenteel op mn werk. Heb vroege dienst en het is hier zooo superrustig. Ben tot 9 uur alleen. Er zijn maar 3 clienten in huis! Dus ik ga nog wel even surfen op het net hahaha. Gisteren naar festival 'van eigen bodem' geweest in zwolle. Was een beetje een dooie boel hoor. Ik ben op tijd naar huis gegaan maar manlief was pas om 3 uur thuis! Grrrrr en snurken bah.
@ Oem en Joss, even over het plassen: Ik merk ook dat mn blaas minder inhoud heeft. Moest vanmorgen om 6 uur erg nodig en toen ik om 8 uur mn bed uitrolde moest ik niezen en ja hoor kon meteen weer schone kleren aandoen. T was gelukkig niet veel, maar niezen moet ik dus vanaf nu met een lege blaas doen. Heel gek want dit heb ik nog nooit gehad. Heb trouwens laatst van een collega gehoord dat het bij haar ook zo is. Ze is eind augustus uitgerekend en het is bij haar nog een stukje erger. Ben benieuwd wat dat gaat zijn na de bevalling, wil liever niet met luiers gaan rondlopen als ze niet voor mn baby zijn
marijke gefeliciteerd! Iuno heel veel plezier met je familie. Zieke dames, beterschap. En verder heb ik niets te melde. Bij mij gaat het allemaal goed. Groetjes Victoria
heejj meiden las dat jullie het hebben over het plassen en dat je nu zo vaak moet. daar kan ik ook erg goed over meepraten! dat je urine verliest wanneer je moet hoesten of niezen komt omdat de spieren ook allemaal verslappen in de zwangerschap dus ook je sluitspier van je urinebuis. en het vaker plasse komt omdat als de baby beweegt hij/zij ook tegen je blaas aan komt. ik merk het verschil nu met wanneer de kleine slaapt of wakker is. als hij/zij slaapt hoef ik maar 1 keer in het half uur en als de kleine wakker is dan kan ik wel elke 5 minuten. heb volgens mij gister avond voor het eerst me kindje gevoelt en had hetzelfde als marleen toen ik drukte op de plek waar ik de kleine dacht te voelen kreeg ik opeens een duidelijke trap. Liefs Marije
Hee Marije, grappig gevoel he! Had niet verwacht dat ik meteen een trap terug zou krijgen Vorige week voelde ik nog een plopje en gister dus een trap. Dacht dat dat nog wel een week of 2 zou duren
Morgen 17 weken. Las net in een groeikalender dat de baby dan ongeveer 18 cm is. Ongeveer zo groot als een tandenborstel! 2 weken terug was onze beeb zo groot als een theelepeltje. Wat gaat het snel zeg!
heej marleen ja was echt een heel garppig gevoel. en had het ook echt niet verwacht want het was voor mij de eerste keer dat ik besefte dat ik de kleine voel. dacht af en toe dat ik de kleine wel voelde maar wist het niet zeker maar weet nu dat hij/zijn steeds ligt te trappelen bij een groot bloedvat in me buik dus ik voel me hartslag ook gewoon wanneer ik op me rug lig en net daarnaast lig de kleine te trappelen dus dacht steeds dat het gewoon alleen me hartslag was die ik voelde maar voelde gister opeens wat onregelmatige bewegingen erbij jah je kindje groeit heel hard nu. ik ben vandaag 18 weken en ze zeggen dat hij/zij nu 20 cm is. dus weet je ook hoe groot je kindje is eind volgende week Liefs Marije