@ Rensie....nee die 28 kilo wil ik niet! We wachten idd gewoon rustig af. Wil wel heel graag het hartje horen morgen bij de VK, want ik heb het dan een paar keer gevoeld en nu doet hij/zij al heel lang niks...stiekem toch een beetje zenuwachtig...
hay hay hier gaat allles prima ik denk dat vanacht me laatste nacht was dat ik lekker door kon slapen toen ik wakker werd met die blaaspijn besloot ik dat ik het niet meer afwacht tot de volgende ochtend maar voortaan gelijk naar de wc ren me buikje is duidelijk aanwezig, ik had maatje 38 dus me buik is duidelijk zichtbaar van voren, maar als je me aan de achterkant ziet dan zie je niet dat ik zwanger ben hahaha ik heb een soort punt buik... en tjah we weten allemaal wat ze daarover zeggen.... EEN JONGETJE... Of het zo zal zijn zullen we over 2weken weten ik ben erg benieuwd...
ik ben ook nog steeds iedere keer voor vk nerveus, ook als ik een dag wat minder voel! al word ik nu helemaal het schompus getrapt en is uk de benen lekker aan het strekken! zie echt zo'n uitsteeksel! had trouwens ook pas rond week 27 dat ik het dagelijks voelde. Na die eerste plopjes duurde het 1,5 week voor het weer voelbaar was! ik stressen natuurlijk
Ik meld me ook weer even! Hier alles oke, bijna 19 weken nu.. Veel last wel van bandenpijn, en soms wat duizelig als ik te snel opsta (komt van al dat bloed dat je xtra rond moet pompen he..) Man heeft lekker 7 weken vakantie nu, dus dat is genieten! Morgen ga ik lekker een dagje shoppen in breda met een vriendin, nog wat zwkleding bijhalen. Van yara heb ik allemaal najaar/winterspul, dus heb nodig korte mouwen dingen nodig! Verder ben ik nog best wat moe..gister ook 's ochtend snog even teruggegaan en 's middags ook nog een uurtje geslapen! Neem het er maar lekker van nu het kan. Was aan een grote strijk bezig maar heb mezelf even een pauze gegund.. rensie lekker hoor dat je uk zo actief is! benen strekken in mama's buik is ook heeeel fijn! (nu nog lekker de ruimte!) oem fijn dat alles goed gaat! hinkie hier ook soms tijdenlang stil hoor, maak je maa rgeen zorgen alles zal vast in orde zijn! marije idd voor je het weet zit die dikke bolle buik in de weg weet nog goed dat ik op t laatst steeds mn man nodig had om mn laarzen aan en uit te trekken haha)
Goeie middag Ik meld me ook weer even voordat ik naar mn werk ga. Moet tot 23.00 werken. Ook hier nog geen hele dikke buik hoor. Maar ben er wel blij mee de tijd dat ie in de weg zit zal heus nog wel komen. En dan denken we weer terug aan de tijd dat we allemaal zo graag een buikje wilden. Wel vind ik het een mooi gezicht als ik vrouwen zie die al weer wat verder zijn en echt een bolle zwangere buik hebben. Dan hoop ik ook maar dat ik er zo uit mag zien over een tijdje. Gelukkig valt het hier erg mee met de vermoeidheid heb er eigenlijk geen last van. Wel moet ik er `snachts vaak uit om te gaan plassen. mn blaas doet dan ook echt zeer. Maar voordat ik zwanger was moest ik ook altijd wel twee keer hoor. Verder heb ik eigenlijk niets te melden. Ik ga nog even snel tussen de buien door mn hond uitlaten. Fijne middag avond! Liefs Chantal
hallo allemaal ik kan het echt niet meer bij houden! wat schrijven jullie veel vanaf vrijdag niet meer online geweest moest 10 pagina lezen! Hoop dat het met iedereen wat beter gaat (weet de namen niet zo) Ben net bij de vk geweest en alles was goed! was niet gegroeid in kilo bedoel ik en de kleine was wel goed gegroeid! lag mooi op schema! Ik voel de kleine ook schoppen en een speciaal gevoel! Nu nog 2.5 weken wachten op de 20 weken echo en dan weer na de vk op 4 augustus kan mijn vriend ook weer mee voor de 2e keer! Nou had ik nog een vraag aan de vk maar vergeten te vragen misschien zijn er mensen hier die het weten? Ik slaap namelijk altijd op mijn buik en ik probeer nu dat niet meer te doen maar automatisch rol ik weer op mijn buik dat is toch niet erg voor de kleine?
@ mama05 Dat is helemaal niet erg (heb ik ook aan mijn vk gevraagd). De kleine zit in zo'n goede stootbumper. Het kan alleen zijn, dat je het zelf niet meer zo prettig gaat vinden, maar dat merk je vanzelf wel...
@ mama05: wij gaan trouwens wel heel erg gelijk op zeg...(zie banner). Ik ga morgen naar VK en heb op 24 juli mijn 20 weken echo, dus ook over 2,5 weken! Spannend allemaal
hinkie inderdaad we gaan mooi gelijk op en ook de zelfde vraag willen stellen!hahah (alleen was ik het vergeten) Wij hebben 25 juli de echo en 4 augustus moeten we weer na de vk
Hey december mama's, ik kom even vanuit de januari mama's binnen geslopen. Jullie zijn al bijna op de helft zeg! super! Wat vliegt de tijd toch he. Beginnen jullie buikjes al flink te groeien? groetjes
heejj ladybug jah de tijd gaat heel snel. voor je het weet ben jij ook op de helft mijn buikje begin je nu wel te zien alleen mensen die niet weten dat ik zwanger ben zulle denken dat ik dik ben geworden denk dat je over een paar weekjes wel echt kan zien dat ik zwanger ben. en hoe gaat het met jou buikje? Liefs Marije
Als ik het zo lees schijnt het vrij bijzonder te zijn dat ik mn beebje zoveel voel? Nou daar wordt ik dan nog blijer van! Als je hem pas met 28 weken elke dag moet voelen.....dan lig ik mooi voor op schema. Ik ben sinds een paar dagen smiddags weer dodelijk vermoeid, net als in de eerste weken.... sjonge jonge, was alweer vergeten hoe vervelend dat was hahaha.
zijn er nog meer meiden waarbij de buik nog niet groeit, bij mij zie je nog helemaal geen verschil met voor de zwangerschap.
Dag dames, Ik meld mij ook weer even. Vanaf vrijdag niet meer online geweest en zie het resultaat.........lezen, lezen en nog eens lezen! Mijnimeel, wat angstig zeg, maar gelukkig is het gestopt. Was de uitslag van het urineonderzoek ook goed? Zou vervelend zijn om een blaasontsteking te hebben. Gisteren hebben we samen met mijn ouders lekker baby-inkopen gedaan bij Gardo in Utrecht. We kregen de wandelwagen van mijn ouders en die betaalden toen ook nog de voetenzak en het autostoeltje...echt super! We hebben een Mutsy 4-rider gekocht, de reiswieg in het camelkleurig (ze noemen het goud) en de wandelwagen is groen. Kan nu al niet wachten tot ik er straks achter kan lopen. Als ie binnen is ga ik vast vaak "droog"oefenen in huis . Ook de babykamer is gisteren aangeschaft, helemaal wit. Een beetje robuuste uitstraling, want daar houden wij wel van. Ook de babykamer hebben we voor het grootste gedeelte gekregen, dit keer van de ouders van mijn vriend, je kunt wel raden dat wij daar echt heel erg blij mee zijn. We boffen echt met zulke ouders! Ik zal eens kijken of ik straks een plaatje van de kinderwagen en babykamer in mijn album kan zetten. Ik voel af en toe alleen nog een soort plopjes en soms heb ik het gevoel dat hij/zij met zijn billen langs de binnenkant van mijn buik schuift (heel apart, maar weet het niet anders uit te leggen). Ik kan niet wachten tot ik echte schoppies ga voelen. Probeer soms wel met mijn hand op mijn buik wat uit te lokken, maar tot nu toe weinig resultaat. Ach...ik moet gewoon geduld hebben. Nog 2 weken en dan hebben we de 20-weken echo, dat worden 2 lange weken, want ik kan nu al niet wachten . Zeker omdat ik dan ook al 21 weken ben. Mijn buik is al aardig gegroeid, maar gelukkig nog niet veel last van bandenpijn. Heel soms als ik een onverwachte beweging maak of nies, voor de rest eigenlijk niet. Ik ben nu ca. 4 kilo aangekomen. Fijne avond allemaal! Grtjs, Hanneke
heejj meiden @ bianc haha leuk he hoe je gevoel met je kan spelen? ene moment denk je dit en andere weer dat. inderdaad nog maar even afwachten! @ joss het is inderdaad bijzonder dat jij je kleintje al zo veel en zo goed voelt! ik kan niet wachten tot de eerste schopjes! @ hanneke wat hebben jullie inderdaad een geluk met zulke ouders. van de ouders van mijn ex ( de vader) hoef ik helemaal niets te verwachten. die hebben nog nooit gevraagt hoe het met mij gaat zelfs niet toen ik ze tegen kwam op straat. bedoel je dat met die billen dat je dan opeens een soort druk van binnenuit voelt? dat voel ik af en toe wel namelijk maar kan het niet plaatsen wat het kan zijn. ik denk dat iedereen met smacht zit te wachten tot ze de eerste echte schopjes voelen. Liefs Marije
mooie kamer en wandelwagen ook helemaal mijn smaak alleen de kleuren van de wandel/kinderwagen zijn anders tog?
Gave kinderwagen, die hebben wij ook uitgekozen afgelopen zaterdag! Alleen dan in het zwart.. en heb jij een groen frame...? Gaaf, die optie hadden ze bij Burgerhout niet..