december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ohhh ben geloof ik echt blond whaha, je bedoel een groene wandelwagen ( de zitting zeg maar..) :oops: hihi, maar gaaf!
    Kinderkamer is ook super! En hele lieve opa's & oma's gaat die kleine krijgen!
    Wij hebben ook alles gekregen, echt super blij mee!
    xx

2. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @ Marije, lijkt me best zwaar hoor als je ex en zijn familie niets met je te maken willen hebben! Vind het echt supernaar voor je.

@Hanneke, gaaaaaaaaaaaf hoor leuk leuk leuk dat je zo lekker hebt geshopt en zoveel hebt gekregen! Whow. Leuke kamer!

3. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    @ joss
    het is inderdaad ook best zwaar. en zijn familie kan me eigelijk nog weinig intereseren maar zijn gedrag doet me wel pijn en maakt het soms wel moeilijk. ik hoor helemaal niets meer van hem maar hij wil straks wel zijn kindje zien. ik weet niet of ik me er toe kan zetten om dat ook echt te doen ook al wil me me kindje niet zijn of haar vader ontnemen maar hij is nu ook geen vader en er zal een wonder moeten gebeuren dat hij dat straks wel zal worden. maar ik ga lekker genieten van mijn kleintje en dat kan niemand mij ontnemen.
    ik krijg iets heel moois wat hij zal moeten missen.

Liefs Marije

4. hinkie

hinkie Actief lid

15 apr 2008
    408
    0
    0
    Onderzoeker in opleiding
    randstad -zuid holland
    @Joss: moeilijke situatie hoor. Ik kan idd alleen maar zeggen, dat je zoveel mogelijk moet genieten, zorgen om je "ex-schoonouders" zijn je tijd niet waard. Maar ik heb gemakkelijk praten, ik zit niet in jouw situatie (al heb ik wel twee ontzettende echocentrische en *^(*&^*(%^schoonzussen).

Wij hebben ook al de wandelwagen besteld. Een easywalker in het limoengroen!. Ook een muur in de babykamer wordt die kleur (is helemaal mijn kleur). Verder veel oranje in de kamer (is helemaal de kleur van mijn man)...tsja..zelfs onze trouwkaart was oranje met groen hahaha...
    Aan de kinderkamer moet nog flink geklust worden. Mijn man wil niet dat ik iets doe, dus lekker gemakkelijk voor mij ;) maar ik help wel hoor!

Vandaag naar VK! Morgen dus weer bericht!

5. en lukt jouw dat? niks doen aan de kinderkamer? kan ik niet hoor! op dat gebied wil ik echt inspraak (lees: bepalen hoe het gaat worden :D )
    en zeker helpen en dingen inrichten!
    leuke kleuren trouwens! ;) :D

6. hinkie

hinkie Actief lid

15 apr 2008
    408
    0
    0
    Onderzoeker in opleiding
    randstad -zuid holland
    @ Rensie
    Hey je bent al wakker! Nee natuurlijk lukt mij dat niet....en ik mag helemaal los, qua indeling kleuren en inrichting hahahahah...Harm vindt alles prima, bovendien zijn we het toch met alles eens!

7. 2deKleine

2deKleine Actief lid

4 jan 2008
    194
    0
    0
    Mama
    Bij mij zie je ook nog helemaal niets, mensen vinden zelfs dat ik er afgevallen uitzie :confused:
    Ach lijkt me dat je het vanzelf wel gaat zien, we moeten alleen nog wat langer wachten ;)

8. met alles eens? volgens mij heeft hij gewoon snel geleerd niet met een zwangere vrouw in discussie te gaan! :D
    en al wakker? hoezo? slapen? ben al in mijn gebroken nacht ritme! :D
    succes bij vk vanmiddag!

9. hinkie

hinkie Actief lid

15 apr 2008
    408
    0
    0
    Onderzoeker in opleiding
    randstad -zuid holland
    Hahahahaha nee volgens mij wil hij ook niet met mij in discussie, maar gelukkig zijn we het ook wel erg met elkaar eens :D .
    Ja slapen...gebroken nachten...nou juist daarom zou ik verwachten dat je nog wel even iets langer op je bed zou liggen!

10. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    goeimorgen meiden,

Over 10 dagen hebben we de 20 weken echo ben zo benieuwd :D. Vanmiddag weer naar de mensendieck om half 4. Gisteren heb ik weinig last gehad van me rug en vandaag weer wat meer. Hoop dat eind deze week de bekkenband binnen is.
    Volgende week donderdag hebben we infoavond over borstvoeding..wie doet dat nog?

Fijne dag!

Liefsss

11. op bed liggen ligt voor geen meter!
    dus ben er 's morgens met daaf uit en evt later bog boekkie lezen (en computeren ;) ) op bed :D
    en door die leuke nesteldrang moet je ook dingen doen he!

12. Chanty24

Chanty24 Actief lid

@ Dimmel Spannend hoor nog 10 dagen. Wij moeten nog twee weken wachten. Ben echt heel benieuwd wat we te zien gaan krijgen.
    Hoop dat wanneer je bekkenband binnen is het stukken beter met je zal gaan. Moet er niet aan denken hoor. Ik heb gelukkig geen klagen.

Ik ga gaan borstvoeding geven dus hoef ook niet naar zo`n avond. Maar ik geloof dat er toch wel aardig wat vrouwen borstvoeding gaan geven.

@ Hanneke: Wat een leuke baby-kamer. En wat lief dat jullie zoveel hebben gekregen.
    Wij hebben ook geen klagen hoor de baby-kamer hebben we van mijn moeder en haar vriend gekregen. (foto staat in mn album)
    Ik vond het zo leuk om alles te bekijken. Kan niet wachten tot we weten wat het word en een beetje voor de aankleding kunnnen gaan kijken.

13. Chanty24

Chanty24 Actief lid

O ja heb een vraagje:
    Ik heb zo`n ontzettende jeuk over mijn hele lichaam maar vooral bij mn hals en mn borsten. Er zitten ook allemaal kleine bultjes. Ik heb gewoon blauwe plekjes van het krabben. Hebben nog meer mensen er last van?

14. maria04

maria04 Niet meer actief

Hallo meiden

ik lees regelmatig met jullie mee.
    Ik heb de laatste paar nachten last van mijn banden vooral als ik op mijn buikwil liggen voegt dit niet meer. herkend iemand dit?

liefs maria

15. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    ik heb ook kleine pukkeltjes op me borsten
    en hals :oops: :( :(
    vind het verschrikkelijk nooit last van gehad
    maar het schijnt dat het normaal is
    dat zijn de hormonen bij de ene komt het bij de ander niet

Voor degene die zijn kindje wil lokken op een reactie (SCHOPJE OFZO)
    ik heb een tip...
    Leg je mp3 met een zacht muziekje of deuntje op je buik...
    als je even geduld heb komt de baby zelf wat schopjes geven...
    Ik weet dit omdat onze kleine dat doen...
    Ik luister nu elke ochtend en elke avond even
    En nu is de kleine eraan gewend...
    Hij/zij komt standaard een paar schopjes geven zooo schattig is dat!

16. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @chanty ja had laatst de 20weken echo op dvd gezien van me nichtje echt leuk.
    Ja ik hoop het ook want dit is echt niks maar goed...

17. susanbenjamins

susanbenjamins Actief lid

18 jun 2007
    327
    0
    0
    Epe
    Hoi Chanty

Ik heb er ook last van op de binnenkant van mijn bovenarmen, ellebogen, binnenkant van bovenbenen, knieholtes. Het jeukt echt super. Had er zelf nog niet aangedacht dat het van de zwangerschap kon komen.

Verder gaat hier alles redelijk, wel erg moe nog. Donderdag kunnen we de babykamer, kinderwagen, box, badset, enz. al ophalen bij de babyzaak! Omdat het uit de verbouwingsopruiming komt, willen ze het zo snel mogelijk de deur uit hebben. Heb er zin in!

Trouwens, we hebben 30 juli de 20 wekenecho. Ik ben niet gauw zenuwachtig, maar als ik daar aan denk, krijg ik de kriebels. Al die dingen waar ze naar gaan kijken of het afwijkt, brr. Echt spannend. Maar ja, dat zegt ook nog niet alles.

18. susanbenjamins

susanbenjamins Actief lid

18 jun 2007
    327
    0
    0
    Epe
    He Dimmel,

kzie dat je 8 sept. gaat trouwen, op die dag ben ik ook getrouwd in 2006! Haha.

19. maria04

maria04 Niet meer actief

nou geen reactie op mijn vraag jammer. :(

20. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    je moet een beetje geduld hebben
    niet iedereen is online of heeft er last van
    als je echt antwoord wil hebben en je bent bezorgt
    kan je beter even de vk bellen
    die weten altijd wel raad met je vragen ;)
    Succes verder

Deel Deze Pagina