Hinkie sjeeeeeee wat een toestand, hopelijk is het snel verholpen vis, is het een appeltje geworden? oem, ookal zon zoetekauw. We zullen zien of vis en jij allebei een meid krijgen! misschien klopt het fabeltje dan toch hihi. chanty das je beebje hoor! Joepie! Hier net een hele bult gestreken. Nu zit ik te twijfelen of ik mn kast uit zal mesten.....heb er eigenlijk nie veel zin in. Zucht heb nergens zin in, ben gewoon vervelend. Kan de hele dag wel op het net surfen naar mooie kinderwagens en babykamers, niet normaal meer
'k Zal het wel helemaal op de verkeerde plek plaatsen, maar ik word straks ook een december mama ! Hallo allemaal
marleen en joss: Nou over een kleine anderhalve week zullen we zien of het een piemeltje of een streepje wordt hihihihih Chantalleke: Welkom ben je in december of januari uitgerekend... Had eerlijk gezegt niet meer verwacht dat er nog moeders bij zouden komen hihih Groetjesss
[quote="marleen4683 @ Hanneke, Jij ging toch nog hardlopen en zo? Ik ben vanmorgen wezen aqua joggen maar niet alle oefeningen voelden erg prettig. Op een gegeven moment voelde het erg druk in mn buik, alsof mn ukje erg druk was. Voelde geen schoppen of zo, maar wel een gek gevoel. Dus maar even rustig aan gedaan [/quote] Hardlopen doe ik niet hoor (dat heb ik denk 1 jaar geleden voor het laatst gedaan), dat rennen houd ik nooit vol. Heb in het begin nog wel 1x in de week getennist, maar ben daar vrij snel mee opgehouden. Als dat gesprint en gehops vond ik toch niet zo prettig. Ik doe nu alleen nog aan fitness, maar ook maar 1x per week en heel rustig aan. Ik fiets 20 minuten en dan doe ik nog wat arm, been en rugspieroefeningen (maximaal 20 minuten). Daarna vind ik het wel weer genoeg geweest. Als het niet prettig voelt moet je d'r gewoon mee stoppen. Het schijnt al heel goed te zijn als je 2 a 3 keer per week 15 tot 20 minuten wandelt of fietst. Als je wel gewoon wilt blijven aquajoggen, zou ik gewoon even aan de instructeur vragen wat je beter niet kunt doen tijdens de zwangerschap. @Chantalleke: Welkom! en natuurlijk gefeliciteerd. Hoever ben je nu? Bij mij hakt die lange werkdag van gisteren er nu hard in. Ben sowieso altijd wel iets duffer na de lunch, maar nu zou ik echt kunnen slapen. Pffff, ik hoop dat ik straks voor de BBQ (gourmet) weer een beetje wakker wordt. Krijg wel van alle kanten leuke reacties op het jeu de boules toernooi, dus da's wel heel erg fijn om te horen. Grtjs!
@ Chantalleke, Welkom en gefeliciteerd! @ Hanneke, Er was ook nog iemand aan het hardlopen, ik dacht dat jij dat was, vandaar! Ik wil wel graag blijven aquajoggen, maar dan op mn eigen tempo. Zal het de volgende keer wel even tegen haar zeggen, want ze keek me vanmorgen wel wat raar aan... ( niet dat ik anders wel overfanatiek ben hoor ) @ Oem, Gan je het hier ook vertellen of hou je voor jezelf wat jullie krijgen? Ben wel benieuwd of het bakerpraatje klopt! Wij hebben net de verf gekocht voor de babykamer, lekker groen! Wanner die op de muur gaat, geen idee, in ieder geval voor september, dan wil ik het graag klaar hebben
hey marleen ik denk dat ik het wel ga vertellen hihih ik MOET het met iemand delen en als ikhet niet hier doe dan moet het met me omgeving dus beter hier en met me manneke dan kan ik er hier over kletsen hahaha Ey marleen toevallig wij willen onze babykamer ook appeltjesgroen maar we houden echt alles wit alleen de accecoures (of hoeje dat ook schrijft) worden die kleur...
Wij maken 1 muur groen, en tegen die muur komt ook de kast, dus volgens mij gaat het wel meevallen. Heb 3 groene mandjes voor aan de muur, die komen boven de commode. Verder hebben we een wit rolgordijn maar ik denk dat ik toch ook nog wel een gordijntje wil, heb gister een mooie gezien bij de hema. Was groen met blauwe strepen. Het blauw was aquablauw, dus kan ook wel voor een meisje vind ik!
hihih succes klink leuk ik hou zelf van rustig en simpel dus ik wil niet al teveel kleur gewoon veel basic en paar spulletjes in appeltjesgroen
Ik zit er een beetje tussenin zeg maar. Ik hou ook erg van Basic en rustige tinten ( woonkamer is offwhite met bruine bank en eiken kasten enz ) Maar ik vind het dan wel erg leuk om de slaapkamers een kleurtje te geven. Op onze slaapkamer is dat er nog niet van gekomen, maar daar wilde ik graag bruin (onze slaapkamer in ons vorige huis was aubergine-paars). Dus de babykamer moest ook een beetje een kleurtje krijgen. En aangezien wij pas in december weten wat we hebbe gekregen, moet je nu dus een kleur kiezen die voor beide kan! Als we een meisje krijgen maken we het kamertje nog een beetje meer voor een meisje dmv accesoires. Hetzelfde voor een jongetje maar dan andersom natuurlijk! Lijkt me idd erg moeilijk om nog 20 weken je mond tegen iedereen te moeten houden als ze vragen wat het word!
ja ik heb ook besloten met me mannetje dat als et te zien is willen we het weten maar ik vind niet dat ik mezelf in allerlei rare bewegingen moet manoevrere om te weten wat het wordt... het valt mee dat we dit forum hebben want zo kon ik ook me mond houden toen ik net zwanger was... Dus ik denk dat 20weken nog wel moet lukken hahahaah
Haha, ja dat had ik ook wel ja! Hoewel ik het de eerste dagen toch erg moeilijk vond. Wij hebben het onze ouders dus ook al na 2 dagen verteld, want we konden ons niet stilhouden! Wij vinden het niet leuk als iedereen al weet wat je krijgt, dus je begrijpt waarom wij het niet willen weten. We kunnen ons toch niet stilhouden! Bovendien lijkt me de verrassing wel leuk, meteen kijken wat het is als ie eruit is!
Zo ben ik weer even. Ben net klaar met het schoonmaken van de badkamer. Het is leuk een groot huis maar het schoonmaken valt me nu een beetje tegen. Maar het zit er weer op. Nu is zo hard in de weer ben geweest en ik nu rustig achter de computer zit voel ik die plopjes weer! Ik denk nu echt wel dat het mn beebje is! Wel bijzonder hoor! Miss doordat de VK gisteren even flink aan mn baarmoeder voelde. : Ben er in ieder geval blij mee. Het voelt nog niet echt als schopjes maar dat zal vanzelf wel komen. Liefs Chantal
Welkom Xandra! Hehe, dat was ook de uitgerekende datum van mijn moeder (van mij), alleen wilde ik 2x cadeautjes, dus besloot ik al eind november te komen.
hahaha dat dacht ik ook even toen ik kwam kijken het is nog vroeg hahaha Ik ben ook pas een uurtje wakker ik kan zo weer terug kruipen in me bedje
hahaha Mij wel hoor makkelijk maar ik ben gisteren pas om 01.30 gaan slapen en om de paar uur wakker geworden omdat tjah me blas werd geschopt steeds en vanochtend is manlief een cursus gaan doen en moest hij om 08.00 weg dus toen was ik ook even wakker geworden en ja dan alles bij mekaar slaap ik niet veel hoor ik vind het ook niet erg me lichaam heeft het blijkbaar nodig
Slaap je makkelijk weer in als je naar de wc bent geweest? Ik meestal snachts wel, maar sochtends is het om een uur of 8 wel klaar. Kan dan nog wel even lekker liggen tv kijken, maar na 10en ben ik daar ook wel klaar mee! Ik moet ook wel proberen om rond dezelfde tijd op bed te gaan en weer op te staan, dit ivm met mn migraine.
aha op die manier nee zoals bij jou lukt het snachts wel maar om 8uur niet maar dan ben ik zoooo moet dat ik er misselijk van wordt... Dus lig ik even een halfuurtje tv te kijken tot ik weer slaap heb dan ga ik weer lekker liggen tot ik vanzelf wakker wordt hahaha ben net zo zombi... maar ik heb geleerd uit ervaring dat als ik niet terug ga slapen ik de hele dag lig te kotsen is echt heel vreemd maar ik wordt er draaierig en misselijk van als ik niet genoeg slaap Verder nog plannen vandaag?