december 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door tipp42hgg, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Ja, dan kun je beter blijven liggen tot je zeker weet dat je niet meer misselijk bent/word.
    Das geen pretje!

Ik heb geen plannen voor vanmiddag, nou ja, moet eigenlijk nog ff stofzuigen en de was doen, maar verder niet.
    Mn man is net een uurtje weg, hij heeft middagdienst, van 14.00 tot 22.00. Dus die zie ik vanavond pas weer.
    Het regent hier dus even lekker op de fiets de stad in zie ik ook niet zitten.
    Dus ik zit lekker met een boekje op de bank in de hoop dat mn beebje zich nog even komt melden.
    Heb gemerkt dat ik m voel als ik zelf rustig ben, dus wie weet ;) !

Jij nog plannen?

2. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    klinkt gezellig :D
    mijn man heeft vandaag een cursus tot 16.30
    en inderdaad wat je zegt het is zo vies weer buiten
    dus even de stad in zit er ook voor mij niet in...
    ook al ga ik met de auto ik vind het maar niks als ik
    in die plenzende of miezerige regen aan het winkelen ben
    ik zit nog steeds in de ziektewet dus al het schoonmaken is al gebeurd
    dus ik denk dat ik zometeen naar benee ga
    en ga expirimenteren in de keuken..
    dat vind ik meestal wel leuk...
    ik heb zin in kwarktaart :D:D
    Dus wie weet....

3. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Aaahhh, lekker, kwarktaart!
    Je brengt me nog op ideeen! Gelukkig hebben we een buurtwinkel op de hoek ;) !

Mijn man is altijd met de auto naar zn werk, dus ben ik aangewezen op mn fiets op de dagen dat hij werkt.
    Gelukkig werkt rij onregelmatige diensten dus heb ik ook regelmatig de auto tot mn beschikking. :D

Ennuh, eet smakelijk!

4. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    ja dank je wel :D
    jij ook nog veel plezier
    en hoop dat je de kleine gaat voelen
    bij mij werkt het goed als ik ga liggen
    en stil ben en de mp3 op me buik leg
    ietsje onder je navel
    dan begint de mijne gelijk te schoppen :D
    succes ;)

5. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    He meiden
    Ik ben aan he twerk geweest vandaag pfff ben zo gaar als boter en ga zo lekker patat eten :oops:
    @chanty, jaaaaaaaa das je beebje hoor. Heerlijk gevoel he.

Wij hebben gisteren de babykamer de kinderwagen, een box en een maxi cosy gekocht! Helemaal in mn hum. Zal binnenkort even wat fotootjes plaatsen. Heb ik nu geen puf meer voor.

Liefs joss

6. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    hoi hoi

weinig geschreven vandaag denk dat veel mensen lekker vakantie aan het vieren zijn!

Hier is ook alles goed alleen heel erg last van moeheid wordt er eigenlijk een beetje gek van want ben ik toch niet echt gewend van mezelf!
    Maar helaas is mijn vriend vandaag thuis gekomen van zijn werk omdat hij een onsteking in zijn been heeft! Dus hij zit nu in de ziektewet terwijl hij woensdag anders vakantie zou krijgen we hopen dat het me 2 weken toch over is omdat we dan op vakantie zouden gaan!
    Is wel een tegenvaller voor ons!

maar met de beeb is alles goed voel hem/haar toch regelmatig!

7. pebbles23

pebbles23 Actief lid

19 jun 2008
    260
    0
    0
    call agent
    oosterhout
    he gadsie mama dat zijn altijd van die dingen die vlak voor je vakantie gebeuren, ik zal voor jullie duimen dat het snel over is.

ik heb vandaag een draagbaar dvdspelertje gekocht, da wilde ik al een tijdje omdat we vaak 1,5 uur in de auto zitten naar mijn ouders toe. dus vanaf nu lekker een filmpje onderweg kijken lol.

8. goglezzz

goglezzz Lid

24 apr 2008
    80
    0
    0
    sociotherapeut
    Deventer
    Morguh meiden,

@ Mama: Wat vervelend voor jullie, hopelijk is de ontsteking optijd te bestrijden zodat jullie alsnog er lekker even tussen uit kunnen gaan ;)

@Joss: Had de patat nog gesmaakt :). Ben wel benieuwd naar jullie nieuwe babyspullen........Super gevoel hé om nu lekker te kunnen gaan shoppen voor de kleine!

@ Marleen: Was 't nog gelukt om aan kwartktaart te komen hihi, 't water loopt me nu al in de mond als ik er aan denk....

@ Oem: heb je nog lekker geexpirimenteerd in de keuken?

@ Verder las ik dat er weer 'n aantal nieuwe december mama's erbij zijn gekomen....Van harte gefeliciteerd allemaal en welkom ;)

Meiden ik heb 'n buikfoto geplaatst en heb geprobeerd om m'n nieuwe buikband ook erbij te zetten maar dat gaat helaas niet ( het lukt me niet ARGHHHHH) Ben er namelijk zo trots op....Er staat op Little Brouwertje! ( zo heet mijn vriend met de achternaam) .

Verder hebben wij vanaf volgende week vrijdag vakantie en zijn we nog steeds opzoek naar 'n last-minute.....het wil nog niet zo lukken allemaal.... maar we blijven gewoon nog ff door neuzen....

Iedereen 'n fijne zondag,

Groetjes Wieteke

9. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Hey Wieteke, Dat is al een mooi buikje zeg! Zo ver ben ik nog niet...
    Waar heb je die buikband gescoord?
    Heb geen kwarktaart gemaakt, maar cakejes! MIjn ouders en zusjes komen vanmorgen dus dat komt mooi uit, kunnen ze van mn baksel genieten!

We zijn vandaag 1 jaar getrouwd! Zal zo ff een ontbijtje maken, helaas heeft mijn man nog een middagdienst, dus die moet van 14.00 tot 22.00 werken. Vorige week zijn we al uit eten geweest om het te vieren dus vandaag maar een ontbijtje op bed. Kruip er straks nog even lekker bij!

@ Mama, hoop dat de ontsteking snel over is! Naar de huisarts kon je natuurlijk niet, of ben je naar de dokterswacht geweest?
    Zou jammer zijn als jullie daardoor niet op vakantie konden gaan.

Ik zal van de week even proberen een maandag vrij te krijgen zodat we even lekker naar mijn ouders op de camping op Texel kunnen (eind juli)
    Mijn man moet die vrijdagnacht werken dus kunnen we pas op zaterdagmiddag naar Texel. En op zondag al weer terug vind ik dan ook niet zo leuk! Bovendien ben ik wel toe aan een weekendje weg! ;)

10. goglezzz

goglezzz Lid

24 apr 2008
    80
    0
    0
    sociotherapeut
    Deventer
    Héé Marleen,

Als eerste gefeliciteerd met jullie 1 jarig huwelijk :whistle:
    Ben zelf ook al echt trots op m'n buik, loop hem vol trots aan iedereen te showen whahahahahah
    Cakjes klinken ook goed....alles wat met zoetigheid te maken heeft gaat er bij mij tegewoordig met gemak in, water loopt alweer langs m'n mond als ik eran denk :)

De buikband heb ik besteld bij http://www.buikbanden.com daar kan je eigen ontwerpen laten maken, echt 'n aanrader ;)

'n fijne dag vandaag met je man en je familie!

Liefs Wiet

11. Chanty24

Chanty24 Actief lid

Marleen gefeliciteerd met jullie 1jarig huwelijk! Een fijne dag!

Wieteke wat een mooi buikje!

Mama wat vervelend zeg maar duimen dat het snel over zal gaan en jullie alsnog op vakantie kunnen.

Hier eigenlijk niets bijzonders. Merkte alleen wel dat ik het toch rustiger aan moet doen op mn werk ik til toch wel erg veel.(werk in de zorg) En denk al snel ach dat doe ik zelf wel even zonder er iemand bij te vragen. Moet een beetje opletten.

Iedereen een fijne dag!
    Ik moet vanmiddag werken. heb eigenlijk helemaal geen zin.

12. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    bedankt allemaal voor jullie berichtjes, hij is vandaag slecht als gisteren hij heeft nu veel pijn en gisteren viel het wel mee! maar ja de antibicotica werkt vaak pas na 24 uur dus hij heeft nog even de tijd om beter te worden!

We zijn gisteren met spoed na de huisartsenpost gegaan hij heeft het al vaker gehad dus we wisten gelijk wat het was dus we waren er vroeg bij zei de arts! gelukkig maar want hoe eerder de medicijnen hoe minder erg het wordt! en hoplijk sneller er af is!

wens iedereen een fijne dag ben net lekker wezen zwemmen met mijn dochter!

13. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    Goedemiddag allemaal!

Heerlijk rustig opgestart vandaag, zit pas net in de kleren een ontbijtje weg te peuzelen, met een heerlijk zelfgemaakt banaan-kiwi-sinaasappelsapje uit de blender (wat een uitvinding).
    De was is al weggewerkt dus de rest van de dag lekker relaxed. Vanmiddag moet mijn vriend beachsocceren in Scheveningen dus dan ga ik lekker mee, hoop wel dat het droog blijft en vanavond komen er vrienden op visite die we al 1,5 maand niet gezien hebben. Zij is dus erg benieuwd naar mijn buikje want die is in de tussentijd toch erg gegroeid. Morgen zal ik weer een nieuwe buikfoto maken, want dan ben ik 20 weken (ik maak om de 4 weken een foto).

Marleen: Gefeliciflapsteerd en geniet van de cakejes! Kun je d'r misschien een deze kan opsturen :). Ben ook een ontzettende zoetekauw geworden.

Mama05: 'k wens je vriend veel sterkte met de ontsteking en ik hoop dat ie op tijd genezen is voor de vakantie.

Fijne dag allemaal!

Hanneke

14. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Hey ladies!

Bedankt voor de felicitaties!
    De cakejes waren heerlijk, maar dat wist ik gister natuurlijk ook al! ;)
    Helaas Hanneke, ze zijn op!
    Volgende keer sturen we een/twee voor je op!
    De visite is weer weg en marcel naar zn werk dus ik heb een lekker rustig middagje. Straks weer lekker met een boekje op de bank, heerlijk!

@ Hanneke,Ik hoop dat het droog blijft en dat het een beetje warm is op het strand. Lekker hoor!

@ Wieteke, zal snel ff kijken op de site!

15. Peetje08

Peetje08 Bekend lid

30 mrt 2008
    704
    0
    0
    Nieuwe dames, van harte welkom en nog van harte gefeliciteerd.

Hier nog eentje die af en toe haar hartslag in haar buik voelt.

En chocolade smaakt hier inmiddels ook weer prima.

@Hanneke, dank je wel voor je uitleg wat je met fitness doet. Ik denk dat ik gewoon spierpijn heb gehad :). Dat krijg je er van als je een kleine twee maanden niet gaat en je rug- en buikspieren niet traint. Ik ga wel even opletten bij welke rugspieroefeningen ik nu mijn buikspieren mee gepakt heb. En ik denk dat het inderdaad een goed idee is om het rustig aan te doen.

@Hinkie, veel succes met de lekkage in de badkamer.

@Oem, hopenlijk krijg je snel uitbetaald. Geld maakt niet gelukkig, maar het is wel erg makkelijk als je het wel hebt. ;) En veel succes met overhalen van manlief.

@mama, veel sterkte met jouw man. Dat hij maar snel weer beter mag zijn en jullie lekker op vakantie kunnen.

@Marleen, van harte.

Groen... Onze woonkamer heeft ook 1 groene muur (kleur Granny) en ook de studeerkamer heeft 1 groene kant. De aanstaande babykamer heeft nog steeds een donker paarse muur. :confused: Doet me zo aan mijn kinderjaren denken. Maar nu vind ik het niet zo, dus ik ga nog even bedenken wat het wordt. We hebben ook eindelijk een leuke lamp gezien, maar die mocht ik nog niet kopen van manlief. Moet eerst over het kleurenschema nadenken... In elk geval iets kleurrijks en in mijn ogen geschikt voor beide sexen.

16. Monique4

Monique4 Niet meer actief

Wij gaan de babykamer appeltjesgroen maken met oranje.
    Ja dan niet alle muren, maar vooral met de accessoires.
    Ik vind die kleuren wel voor allebei de geslachten kunnen.

Ik heb trouwens ook die hartslag in mn buik, denk dat het normaal is.

17. pebbles23

pebbles23 Actief lid

19 jun 2008
    260
    0
    0
    call agent
    oosterhout
    goedeavond iedereen

we hebben de kleuren gekozen die we voor de babykamer willen, mijn man kwam met de kleur en het grapige is dat ik die kleur al heel veel gehoord heb hier maar ik ben er wel erg weg van. een muur maken we gif groen en de rest word gebroken wit met een vleugje groen (het zal dus net lijken alsof de groene muur projecteerd op de andere muren) ook komen er gif groene gordijntjes in te hangen. de meubeltjes zijn grenen hout met een metalen strip erop. en mijn oma kwam met een hemeltje die ze helemaal heeft gerestaureerd, dit hemeltje heeft nog op mijn wiegje gehangen en daarvoor op mijn moeders wiegje. je kan dus begrijpen dat ik dit helemaal te gek vind, ik kan bijna niet wachten om het af te zien lol. met onze kleine erin.

vandaag naar beverwijk geweest met mijn ouders, was echt reuze gezellig, en mijn ouders hadden twee rompertjes gekocht voor de baby met daarop de tekst i love oma en i love opa. ik vind ze zo lief.
    ben er wel nu erg moe van lol, maar was wel heel erg gezellig.

overmorgen dan eindelijk de 20 weken echo, oooh kan bijna ni meer wachten totdat ik mijn kleine weer zie en ik hoop zo dat we kunnen zien wat het word.

18. Marientje

Marientje Actief lid

Hallo allemaal,

hier ben ik weer even.
    Sorry dat ik de laatste tijd zo weinig langskom, maar ben nogal depri. Sinds dat ik zwanger ben, vallen we van de ene pech in de andere. Eerst was er iets mis met de electriciteit, waardoor we opeens 2000 € moesten betalen (gelukkig hebben we het intussen kunnen regelen om 155 euro op de maand te betalen), punt 2: normaal moesten we niets betalen als voorschot voor onze nieuwe wagen, omdat we onze oude wagen inleverden, bleek er iets mis te zijn met te papieren, willen ze dat we opeens 1500 euro ophoesten (waarschijnlijk gaan we een kredietlijn openen, want dit kunnen we niet zomaar missen), punt 3, een feit van 1985, een video die niet betaald zou zijn en nu zijn de kosten opgelopen tot zo'n 1500 euro, we hebben er nu een advocaat bijgehaald en die zei dat dit verjaart is, maar de firma wilt dit niet zomaar aannemen, hopelijk loopt dit dus goed af. Heb nergens meer vertrouwen in nu, alles loopt gewoon mis.
    Deze week moet ik terug op controle, hopelijk is alles goed, voel de baby nog af en toe, maar ben bang dat al die stress niet zo goed is voor zijn toekomstige ontwikkeling. Voel me ook een beetje schuldig, omdat ik momenteel niet van mijn zwangerschap kan genieten, soms voel ik me ook niet meer zwanger door heel die toestand :cry: Mijn vriend is daarnaast de laatste tijd ook maar amper thuis (erg druk op zijn werk) en dat maakt het voor mij best moeilijk om alles te verwerken.
    Sorry voor dit zeurberichtje :oops:

Met de vriendin waar ik het laatst over had, gaat het nu gelukkig weer prima, ze is nu uit haar coma gehaald, maar moet het nog rustig aan doen. Echt een opluchting dat ze erdoor is gekomen en ze nu voor haar kindje kan zorgen !

Ik heb wat teruglezen, maar kan niet alles onthouden.
    Dus mijn excuses aan al diegene wie ik vergeten ben :oops:

2deKleine, ik had deze keer ook helemaal het gevoel dat het een meid ging worden, had er eigenlijk ook sterk op gehoopt :oops: (koningswens)
    We hadden het bij Joël al heel moeilijk bij het kiezen van een jongensnaam, dus nu wordt het nog wat moeilijker, we hebben al wel een ideetje, dus waarschijnlijk zal het die naam ook worden ;)

juut26, wat een prachtige echo, fijn dat alles goed was :D

Wieteke, wat een mooie buik al :D

Over vergetelachtigheid, dat heb ik hard gehad bij Joël, en is daarna een beetje blijven hangen :oops: Nu valt het nog mee (tot hiertoe)

smallgirl77, fijn dat alles goed was :)

Ranjeewha, wat goed dat je je beebje hebt gevoeld

mijnimeel, kan me voorstellen dat je geschrokken bent, ik heb hetzelfde gehad rond 14 weken, dacht echt dat het einde verhaal was. Maar gelukkig was er niets aan de hand :D

19. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    @ Marina: Wat een rotperiode zeg...wens je heel veel sterkte hen hoop (maar weet) dat het allemaal weer goed komt. Wel begrijpelijk dat je nu niet zo kan genieten hoor van de zwangerschap, als je zoveel aan je hoofd hebt. Knuffel van mij.

Hoera! Ik ben 20 weken zwanger, officieel op de helft. Heb helaas pas volgende week woensdag de 20-weken echo, ik ben zo benieuwd!

Werkse allemaal en een fijne dag!

20. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Hee Marientje, Wat een toestand meid!
    Dat soort dingen komen meestal inderdaad niet alleen, maar vaak in 3en.
    Hoop dat je het een beetje op kan lossen, jammer dat je dat in je eentje moet doen omdat je mannetje aan het werk is :( .
    Hier is altijd een luisterend oor, hoop dat je die ook in je buurt hebt (familie of vrienden)
    Wel fijn dat je vriendin weer uit haar coma is!
    In ieder geval dikke knuffel van mij.

Deel Deze Pagina