@ Vis Gefeliciteerd! Ik ben vandaag 18 weken, dus ik moet nog 2 weken wachten en nog 3 weken wachten tot mn echo. Gelukkig morgen wel contole bij de vk, mijn moeder en schoonmoeder gaan mee, gezellig!
@marientje, bah wat een financiele hobbels. Hopelijk is alles weer een beetj snel op de rit. @wieteke, de patat was heeeeeerlijk hahah, heb nu alweer zin @vis, joepie 20 weken alweer! Zucht ik moet net als marleen nog ff geduld hebben. Maar ik voel de kleine zo goed bewegen, dat ik me weinig zorgen meer maak. @pebbles, ik hoor idd veel groen maar groen is wel leuk. Ik vind dat je ook wel beperkt bent in je kleurtjes keuze want er hangt wel een bepaalde trend in de winkels.....waar je je dan maar bij aan moet sluiten. Tenzij je wil weten wat het wordt. Wij wachten tot we weten wat het wordt en kiezen voor een gerichter kleurtje. Nog dik 2 weken geduld dus...........
Hallo dames MArientje: Ik vind het erg vervelend voor je Ik hoop dat je er snel bovenop komt! Vis: gefeliciteeeeeeeerd met de 20wk grens Verder gaat hier alles prima... Ik voel de baby ook zoveel dusik maaak me ook geen zorgen Heb al wel veel kleertjes gekocht enuh...ik weet niet of het onbewust gegaan is maar zitten ook veel jurkjes tussen Ik schaam me dood.. Drek ist een jongetje zit ik daar met al me kleertjes hahaha... wij mogen het hopelijk volgende week maandag zien wat het wordt Ben erggggg benieuwd...
hoi dames, Ik heb alles wel bijgelezen maar het was zoveel dat ik niet op iedereen kan reageren. Wat ik trouwens heb is dat ik gek ben op zoet en hartig! Snoep, chocolade, koek, chips en vooral patat en frikandellen. Heerlijk. Afgelopen weekend was mijn zus met mjin neefje bij ons. 't was erg gezellig. Zaterdag zjin we naar Walibi geweest. Helaas waren er bijna geen attracties waar ik in mocht. Maar toch was het een superdag. 's Avonds en gisteren had ik wel last van m'n buik maar ja. Ohhhh ik krijg net een stuk chocolade van een collega! hmmmmmmmmmm groetjes, Marjolein
dank je wel dames, ik hoop het ook. Van de week ga ik met mijn grootmoeder naar mijn ex-huisbaas zijn bank. We zijn namelijk al van april verhuisd en we hebben nog steeds de waarborg niet terug, intussen is dat huis zelfs al verkocht We kunnen hem niet bereiken dus daarom gaan we met de waarborgcheque naar die bank zodat zij hem misschien kunnen bereiken. Hij kan gelukkig niet aan het geld omdat we beide onze handtekening eronder moeten zetten. Als we dat geld al los kunnen krijgen, dan zou dat toch al veel helpen. Marleen, gelukkig heb ik mijn moeder en grootmoeder die me hard steunen en natuurlijk ons kleine ventje, daar wordt je steeds vrolijk van als je die bezig ziet. Zonder hen zou nog een stuk zwaarder zijn geweest Vis, gefeliciteerd met de 20 weken grens
Hoi dames, Wat een mooie kamertjes en buiken allemaal! Ook wij gaan voor lime-groen in de babykamer. @Marientje, wat vervelend al die financiele tegenslagen. Ik hoop dat het allemaal snel goed gaat komen. Ook hier hebben we het wel een beetje gehad. Eind vorig jaar ben ik 3 maanden werkloos geweest, toen een half jaar een baan gehad, waar ik zo weinig betaald kreeg dat ik goedkoper thuis kon blijven. Ondertussen moest er een andere auto komen, de wasmachine moest vernieuwd worden, de babykamer, enz. enz. Nu konden we gelukkig lenen van onze schoonouders, maar daar heb ik zelf zo'n hekel aan. Ik heb nu een andere baan waar ik meer verdien, dus nu weer sparen en schulden afbetalen. Maar het is niet leuk in je zwangerschap. Je hebt zo'n behoefte om leuke spulletjes te kopen enzo maar je moet op elke cent letten. Hier gaat het redelijk. Afgelopen vrijdagavond moest ik werken. Ik werk als verpleegkundige in de thuiszorg. Daar hielp ik een behoorlijk zware patient. Ik had de hele dag al wat last van pijnlijke steken in de buik en voortdurend een zeurend gevoel. Nadat ik die patient had geholpen schoot het door mijn schaambeen heen. Ik raakte toch wel een beetje in de stress. Was zo bang dat er iets met de kleine was. Eerst mijn collega gebeld. Zij wilde gelukkig mijn laatste patienten overnemen, de schat. Toen verloskundige gebeld. Die adviseerde mij naar huis te gaan en rust te nemen. Nu heb ik nog steeds bij lichte inspanning (bv hond uitlaten) al last van pijnlijke scheuten links en rechts in de onderbuik. Net verloskundige weer gebeld. Nu moet ik naar Cesartherapie. De klachten die ik had zijn al erg vroeg voor bijna 17 weken zwangerschap zei ze, maar het kwam voor. Nu moet ik het al rustiger aan doen! Maar ben allang blij dat er niets aan de hand is met de kleine. Zo, even klagen, maar dat is eruit. Heerlijk zo'n forum!
Dag Allemaal, @Marientje; niet leuk al die dingen. Ik kan de stress me goed voorstellen. Wij hadden vrijdag een lekkage, ik zag alleen maar het ergste er van. Gelukkig kon het snel en goed opgelost worden. Het is niet te vergelijken, maar ik kan me wel voorstellen hoe de stress voelt. Hier gaat alles prima. We zijn nu 19 weken en 1 dag, we hebben London overleefd hahaha...de uk vond het vliegen niet echt leuk (was een klein vliegtuije en die zakte nog wel eens)....veel gestomp in mijn buik (of geschop) wel prettig om de uk te voelen. Ik ben ook naar de fysio gweest, mijn bekken zijn nu echt instabiel verklaard. Deze donderdag weer. Moet veel oefeningen doen en daardoor kan ik wel beter lopen. Een hele dag shoppen in London heeft alleen niet goed gedaan voor mijn bekken. Goed ik ga snel weer verder werken.
Hoi Meiden, Ik verwaarloos jullie! Sorry. Ik lees wel elke dag mee maar aangezien het typen mij erg veel moeite kost doe ik dat dus maar niet. Ik denk wel aan jullie en ik vind het fijn om mee te lezen! Dikke kus Aussie
Hey dames, ben weer terug van de Center Parcs! Het was geweldig lekker uitgerust. Heerlijkkkkkk! We zijn vanmorgen ook meteen naar de 20 weken echo geweest. Alles zag er keurig netjes uit! Gelukkig! Maar ik vond het vrouwtje niet zo aardig. Ik vroeg of we een cd konden kopen van de opname dat was niet mogelijk zelf filmen mocht ook niet.. Maar wat helemaal niet leuk was was dat ze bijna niets zei ze zei af en toe ja goed ziet er goed uit! 15 min later stonden we buiten! Ik heb maar niks gezegd ik vond het al fijn om te horen dat het allemaal er goed uitzag. Maar ik had wel wat anders verwacht ze noemen het niet voor niets een uitgebreide echo! Maar ja ze heeft wel gekeken maar was een beetje te snel. We gaan er vanuit dat het allemaal goed is. En ja hoor we kregen vandaag ook weer een bevestiging dat we een JONGENTJE krijgen! Ik zou eerst ook voor een lime groen kamer gaan. Maar van de 5 vriendinnen hebben er al 4 die kleur. Dus gaan wij voor een hele lichtblauwe kamer. Een wand ga ik lichtblauw verfen en maak ik wolkjes op. De meubeltjes zijn mooi wit en hoeslaken, klamboe, kussen en allerlei andere spulletjes koop ik ook lichtblauw. Dit is de klamboe die ik wil : http://www.slaaptextiel.nl/kdbot/catalo ... p-647.html En hier staan ook de hoeslakens, kussens, hoofdbeschermers enz http://www.slaaptextiel.nl/kdbot/catalo ... 1_72.htmlz enz We willen een wolken lamp: http://www.babystrefpunt.nl/online-web- ... ?cPath=136 Volgens mij heb ik alles al gehad. O ja we hebben momenteel een witte rolgordijn hangen. Een muur wordt dus lichtblauw welke kleur rolgordijn zal ik nemen? En zie de link hieronder: http://www.s-factory.nl/Kinderkamer/Kla ... artjes.htm deze soort gordijnen heb je dus ook in lichtblauw maar dan met wolkjes. Zou dat mooi zijn om het aan 2 kanten te hangen en een rolgordijn? snappen jullie hem nog? nou ja in ieder geval ben ik al dolblij dat ons wondertje er gezond uitzag!
welke dekbedovertrek is leuker? deze : http://kidsrebellion.nl/catalog/product ... cts_id=271 of deze: (dit is wel een babylaken) http://www.bimbambini.com/taftan-babyla ... fda1ccd8eb Als ik een meisje zou krijgen zou ik dus ook alles van taftan bestellen maar dan geen wolkjes maar hartjes zulke leuke dingen kun je vinden! Het kost wel een hoop geld maar we hebben niet de duurste babykamer besteld dus kan ik het mooi compenseren!
@ mamatje: wat leuk dat alles goed is! Wel wat minder dat het zo kort was en de dame in kwestie zo weinig te vertellen had. Ik ben benieuwd hoe het bij ons zal gaan. Er staat in onze brief dat de echo 40 minuten gaat duren (is wel lang vond ik dan weer). Volgende week donderdag weet ik meer. Succes met het uitkiezen van alle spullen. Ohja 1 muur in onze babykamer wordt ook lime groen...tsja is nou eenmaal mijn kleur...en het is een leuke...de kinderwagen heeft ook die kleur..lekker fis.
@mamatje: wat een leuke spulletjes allemaal. Ik vind allebei de dekbedovertrekken leuk. Kun je ze niet gewoon allebei kopen? Wij gaan ook voor appeltjesgroen in de babykamer. Alle muren worden groen. De lange muren worden gestreept in 4 verschillende tinten groen en de korte kanten worden lichtgroen. De meubels zijn wit. Mijn man gaat deze week en volgende week al druk aan de slag. Zelf moet ik nog 2 weken werken.
Hey Johanna, Ja he ik zal ze allebei maar bestellen hihihihi! Maar dat is ook een leuke idee 4 tinten groen. Wel foto's plaatsen als je al wat af hebt he! Ben benieuwd! Wij gaan volgende week aan de kamer beginnen. yesssssssss ik ga maar eens mooie lichtblauwe tinten uitkiezen voor de muur. Dit zijn leuke dingen om te doen O ja dames, bij het forum echo en onderzoek kun je je opgeven voor het vumc daar zoeken ze namelijk vrouwen die zwanger zijn. Als model voor een 3d echo uitwendig op de buik. lees maar als je interesse hebt ik heb me opgegeven en wacht op een antwoord!
hihih ik had me ook gelijk aangemeld maar ben benieuwd aangezien wij zwangere vrouwen zekkkker weten als gekken zijn gaan mailen acht ik mijn kansen niet ALLLL te groot hahaha
Hoi Allemaal, Hier gaat het redelijk. Heb helaas een ontsteking en daarvoor nu een antibiotica-kuur. Verder moe, dus slaap veel. Wel leuk om het enthousiasme van verschillende meiden te lezen over het inrichten van het kamertje. Wij zijn nog nergens aan begonnen, hebben toch onbewust een soort terughoudendheid tot de 20-weken echo. Hadden we bij de vorige zwangerschap ook maar daarna gaan we helemaal los. Aussie @ wat vervelend dat je nog steeds zo'n last blijft houden van je handen, maar fijn om te weten dat je mee leest. Zo'n kort berichtje is toch ook goed Marientje, sterkte met alle ellende. Het komt vast allemaal goed.... uiteindelijk. kan me voorstellen dat je er nu even door heen zit. Sterkte ermee. Victoria
hebben wij ook! nog even wachten en dan na de 20 weken echo gaan we aan de gang ook omdat we dan het geslacht weten en dan vind ik het wat makkelijker! Met mijn vriend gaat het iets beter vanmorgen is de dokter nog geweest en heeft een extra dosering gekregen van antibicotica zodat hij hopelijk er sneller van af is Maar hij heeft het idee dat het iets beter gaat! Heb ook op die site gekeken voor een extra echo maar ik vind het helaas iets te ver! Maar hoop dat er mensen zijn die er heen morgen ben benieuwd!
Hoiii! Hebben er meer meiden gereageerd op die link van die echo's..?! Sorry heb niet alles terug gelezen Hebben jullie al reactie.. en .. en ...en...! Ben zooooo benieuwd!1 Heb me net opgegeven! xx
Oehhh kan zoooo slecht tegen wachten haha Ga maar lekker mijn bedje in zo, des te eerder kan ik morgen mijn mail checken hihi...! Hoop dat we snel iets te horen krijgen! xx truste!