Hoi Allemaal, Geen tijd om bij te lezen nog maar....ik ben weer terug . Klets later bij! Kus, kweenie
Ik heb ook nog geen antwoord gehad op mijn mail voor de echo, hopen dat dat vandaag komt! @ kweenie, Je hebt op vakantie vast mooier weer gehad dan dat wij hier hebben ! En, en, en....... Heb je m al gevoeld? Ik heb om 9 uur weer een afspraak bij de vk, Mijn moeder en schoonmoeder gaan mee, gezellig!
@ mamatje: goede tip! Ik heb een mail gestuurd en mag zaterdag komen! Heb er helemaal zin in stiekem toch een pretecho...nog voor mijn 20 weken echo...een week later ga ik voor mijn 20 weken echo, dus ik kan deze week optimaal genieten van alles!
Hey dames, Vandaag ben ik 20 weken! \/ En vanavond de 20 weken echo , hopelijk is alles goed met de kleine. Als onze kleine dit keer minder eigenwijs is weten we zeker of het een jongetjes is (vorige keer was er twijfel doordat ie de beentjes dicht bij elkaar had). Voor de dames die vandaag ook de 20 weken echo hebben: Hopelijk hebben jullie ook een superecho! Liefs Monique
Goedemorgen dames! @Monique: Gefeliciteerd! officeel op de helft. Ik ga zo ook eens even kijken of ik me op zal geven voor die echo. Werk praktisch tegenover het VU, dus ben er zo. We hebben het hier weleens gehad over rare dromen. Nou, daar had ik ook wel "last" van, maar vanmorgen had ik echt een hele vervelende. Mijn wekker was al 2x gegaan, dus eigenlijk moest ik eruit, maar ben weer in slaap gevallen. Droom ik dat ik een miskraam krijg, de emotie voelde zo echt dat toen ik wakker werd ik meteen in huilen uitbarstte. Gelukkig realiseerde ik me wel meteen dat het een droom was en dat ik me ook nog verslapen had, maar het verdriet in mijn droom voelde heel echt en zette gewoon door in mijn wakkere toestand. Dennis wist niet wat hem overkwam, maar had uiteraard wel een vermoeden. Gelukkig bedacht de kleine dat moeders wel wat geruststellende trapjes kon gebruiken, dus die ging vrijwel meteen bewegen. Lief hè? Was wel heel erg raar, zo heb ik ze nog niet eerder gehad. Nu alweer een half uur op mijn werk, maar er zijn problemen met het e-mailprogramma en natuurlijk kan ik nog niemand bereiken, dus dacht, ga hier maar even een kijkje nemen . Gisteravond hebben we behang gekocht voor de babykamer. Ik zou afgelopen zaterdag al 1 muur behangen met glasweefselbehang, maar ik was toen alleen en aangezien ik het nog nooit gedaan heb, leek dat me niet verstandig. Nu komt zaterdag mijn vader - de superklusser - mij helpen. Dus hebben we gisteren ook voor de rest van de muren maar een behangetje gekocht. Zijn we meteen klaar. Nou, ik ga es kijken of ik al weer wat kan doen. Grtjs, Hanneke
Goeiemorgen meiden, sorry dat ik er nooit zo vaak ben en als ik er ben alleen maar klaag . Als het goed is krijg ik vandaag de bekkenband dus hoop dat die echt gaat helpen. Gisteren had een kaartje voor me lieverd gekocht en een gedichtje erin geschreven, ging ie na het eten danoontje voor me halen (het er zin in en hij wilde het perse halen) kwam ie met een boektje bloemen terug echt zo lief he! Over 3 daagjes de 20 weken echo kan echt niet meer wachten Wat staat de lijst ver weg... Hebben jullie plannen voor vandaag? Liefsss
Ladies, hier ook even een update van mijn kant. Ben druk druk druk druk met vanalles en nog wat. Nee, ik zit sinds 1 1/2 week zonder paard, mijn kind is 3 weken op vakantie en manlief is veel werken dus ik heb tijd over. En ik moet zeggen, die tijd komt echt heerlijk uit. Ik doe niks anders dan slapen, eten, werken, vriendinnen etc. Heerlijk, en ik kom er echt van bij. Alleen wat mij wel dwarszit zijn mijn emoties. Ik word er gek van. Ik blijf maar janken. Dan wil ik weer aandacht van mijn vent, krijg ik aandacht, is dat ook weer niet goed. Hij begrijpt er niks van. en vindt het nu erg moeilijk om mij te benaderen. Ik heb gisteren maar tegen hem gezegd, dat hij het steeds maar aan mij moet vragen hoe ik me voel en of ik wel of niet in de stemming ben voor aandacht. Zucht...die hormonen. Wat mij trouwens ook opvalt is dat ik het de laatste tijd vaak benauwd heb. Dat ik dan hartkloppingen krijg en nauwelijks adem kan halen (tenminste dat gevoel heb ik). Hebben jullie dat ook? Dan gaat mijn hart als een gek tekeer, echt eng. Na een tijdje zakt het dan wel weer. En benauwd gevoel. Ik probeer wel rustig te blijven maar echt lekker is het niet. Het maakt ook niet uit of ik nou stil zit of beweeg. Heel apart. Lees verder dat er steeds meer hun 20 weken echo krijgen, wat een heerlijk idee he. Kunnen jullie weer naar jullie kleintje kijken. Voor mij is het alweer bijna 2 weken geleden dat ik hem/haar gezien heb. Ik ga volgende week bellen voor een pretecho. Denk dat dat ergens rond de 26 weken ga laten doen. Vandaag verder werken tot 14.30 uur en daarna bij mijn paaard kijken, hoe hij het doet. Ik ben benieuwd. Vanavond lekker bij een vriendin langs en vroeg naar bed. Vanacht was het maar liefst 01.30 uur voordat mijn oogjes dicht gingen en vanmorgen was het 07.00 uur dus je raadt het al..... deze moeke is moe. Liefs
Nou ik mag komen voor die gratis pretecho in het VU BEn heeeeeeeeeeeelemaal gelukkig! ik wordt op zaterdag verwacht om 11.30
hallo allemaal, Lees allemaal meiden die mee doen met die pretecho! leuk zeg. als ik vlak bij had gewoond had ik het ook wel erg leuk gevonden. Het duurt bij ons nog wel even voor we de volgende echo krijgen. 5 weken nog, pfff... verder gaat alles prima. Gelukkig weinig klachten. Voel de uk volgens mij nog niet. maar houd er rekening mee dat het ook nog wel even kan duren.. (valt het altijd mee ) fijne dag allemaal XXX
lol ik geloof dat ik iets gemist heb, hoe zit dat met een pretecho in het VU ? vandaag de 20 weken echo, vanmiddag om 5 over 3 mag ik eindelijk kan bijna ni wachten. succes en veel plezier voor de mensen die vandaag ook de echo hebben ik vertel vanavond wel hoe het gegaan is
owwww leuk leuk misschien kunnen we mekaar even gedag zeggen ik neem mijn mama mee manlief kan geen vrij krijgen van zijn werk! ik ben zooooo chagerijnig nu ik belde hem helemaaaaaal gelukkig en blij zegt tie dat tie zaterdag een cursus heeft waar hij echt niet onderuit kan... en dit geloof je nooit STELT TIE VOOR DAT ZIJN ZUS WEL MET ME MEE KAN dat ga ik toch echt niet delen met een schoonzus ze zijn allemaal heel lief en aardig maar dan liever met me moeder hij wil dat niemand weet wat we krijgen alleen wij twee dus hij zegt als je ma meegaat dan weet ze het en dan gaat ze het tegen de hele familie vertellen wat stiekem ook zo is Het blijft toch leuker als me man mee kon... dus ja ben een beetje verdrietig
dat is echt balen oem, en dat je man nou precies op die dag een cursus moet krijgen. ik baal een beetje met je mee, want mijn moeder zou mee gaan naar de 20 weken echo vandaag en is al weken aan het proberen vrij te krijgen. nu kreeg ze vandaag te horen dat ze toch moet werken. maar gelukkig kan mijn mannetje er wel gewoon bij zijn.
Ik heb besloten toch maar niet in te schrijven voor de echo. Wij krijgen volgende week woensdag de 20-weken echo en dan gaat mijn moeder mee. Ik vindt het toch leuker om te wachten tot dan. Dan is het voor iedereen leuk en nieuw. Daarbij komt nog dat ik alleen donderdag en vrijdag kan en dan kan Dennis ook niet mee. Als ik de 20 weken echo al gehad had, zou ik me zeker hebben ingeschreven. Wel erg leuk voor de meiden die zijn uitgekozen! @Smallgirl: dat benauwde schijnt erbij te horen. Ik heb er ook heel af en toe last van. Dat komt doordat je hart heel hard moet werken om al het bloed rond te pompen. Niks om je zorgen over te maken! Werkse allemaal!
ja het is geen leuk gevoel inderdaad... wij vinden dat heleeeeeemaal geweldig en de hormonen spelen ook wel mee denk ik.. maar andere mensen hebben zoiets van ja... leven gaat door...ik ga wel een andere keertje ofzo net als mijn man, zegt tie doodleuk... nou dan maken we wel een afspraak bij een echobureau voor een pretecho... ja ik heb zoiets waarom 125euries neertellen als het ook gratis kan EN LANGER... Ja me geluk is nu een beetje overschaduwd... maar goed...*zucht*
Echt balen....mijn man kan gelukkig wel mee. We verwachten het geslacht te zien, zo niet jammer dan.....de donderdag daarop krijg ik mijn 20 weken echt, dan gaan mijn ouders mee! Dan zeggen we dat we het geslacht niet willen weten...zo weten wij het stiekem met z'n 2en zonder dat iemand het weet (ja jullie nu dan, rensie als je dit leest wel je mond houden he ) Ik zou trouwens ook niet mijn schoonzus meenemen....maarja ik heb ook helemaal geen goede band met mijn schoonzussen, nouja de zussen van mijn man (de vriendin van mijn broer is wel erg lief), weet je dat ze nog geen 1 keer hebben gevraagd hoe het met mij gaat? En dat terwijl ik al bijna 20 weken zwanger ben! Belachelijk toch? Maargoed....misschien zien we elkaar wel...wel spannend omdat ik de 20 weken echo nog moet krijgen, maar vindt het te leuk om het niet te doen..bovendien zijn deze beelden toch anders dan de 20 weken echo. Gr Hinke
ja klopt het is zekkkker spannend en ik heb ook nog geen 20-weken echo gehad die heb ik aanstaande maandag.. Dus ik vind het ook spannend allemaal... maar ik denk dat ze niet kunnen kijken naar afwijkingen plus dit zijn 3d/4d beelden en dat maakt het natuurlijk veel spannender ik heb er wel al heeeeel erg zin in! Kan niet wachten... Maar denk je dat het mogelijk is om aan te geven dat we het geslacht niet willen weten? denk je dat ze daar rekening mee willen houden toevallig? En zouden we allemaal in een zaal liggen of is het meer allemaal appart in een kamertje?